hoi! alles goed, brothaaw?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 20:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hey WJ.....ze smelten de kazen
Ik zit al een week te genieten van voetbal, dus alles in ordnung!quote:Op zaterdag 14 juni 2008 20:27 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoi! alles goed, brothaaw?
ja, die muis zal wel een beetje verdrietig zijn omdat het vandaag den laatste dag is in duh sc, of is het weer opgeschoven inmiddels? (zit nog in het bijleesproces).
ja, dat was een leuk potje gstrn.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 20:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik zit al een week te genieten van voetbal, dus alles in ordnung!
Soury is helemaal niet verdrietig volgens mij, ze heeft een topweek
Heb alles......doe geen moeitequote:Op zaterdag 14 juni 2008 20:31 schreef willem-jozef het volgende:
ga ff skappies, doen, ienand nog wat nodigggggggggggggg?
hoi wjquote:Op zaterdag 14 juni 2008 20:31 schreef willem-jozef het volgende:
Witte wijn en peukenquote:Op zaterdag 14 juni 2008 20:31 schreef willem-jozef het volgende:
Klopt Topweek it is !!!!!!!quote:Op zaterdag 14 juni 2008 20:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik zit al een week te genieten van voetbal, dus alles in ordnung!
Soury is helemaal niet verdrietig volgens mij, ze heeft een topweek
Waar tegenaan?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 20:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben weer helemaal rustigKan er weer tegenaan vanavond
Uh geen idee ? Tis zaterdag en ik werk niet ofzoquote:
Hopelijk wint Rusland. Dan liggen die kut-Grieken eruit met dat spuuglelijke voetbal van ze, en wordt Rusland - Zweden een heel interessante pot, waarvan de winnaar hoogst waarschijnlijk de tegenstander van Nederland gaat worden in de kwartfinale.quote:
Het zou idd wel leuk zijn om tegen hiddink te spelenquote:Op zaterdag 14 juni 2008 21:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Hopelijk wint Rusland. Dan liggen die kut-Grieken eruit met dat spuuglelijke voetbal van ze, en wordt Rusland - Zweden een heel interessante pot, waarvan de winnaar hoogst waarschijnlijk de tegenstander van Nederland gaat worden in de kwartfinale.
Rusland speelt anders ook geen prachtig voetbal.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 21:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Hopelijk wint Rusland. Dan liggen die kut-Grieken eruit met dat spuuglelijke voetbal van ze, en wordt Rusland - Zweden een heel interessante pot, waarvan de winnaar hoogst waarschijnlijk de tegenstander van Nederland gaat worden in de kwartfinale.
Die onzin boeit me nietquote:Op zaterdag 14 juni 2008 20:28 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
schele, de hele dag hier is 1 rel, lees is terug
GOEDEN Avondquote:Op zaterdag 14 juni 2008 19:59 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
huh, hoezo dan, ben je een keer gedumpt door een spanjaard, homosexually speaking?
[ afbeelding ]
als 'troost' dan maar.
One lovequote:Op zaterdag 14 juni 2008 20:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Er komt geen rel....we gaan in vrede uiteen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |