Sinds wanneer zou jij hier niet meer mogen komen?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 23:12 schreef -Blurk- het volgende:
Laatste SC?
Waag ik me nog één keer hier in het hol van de leeuw met deze YouTube:
Allemaal het beste
Koud, ijskoud.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 23:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Ach je leeft nog ? Toch niet zeiken dan
En aanstellen is ook een `vries´ vakquote:
Ik mag hier best komen hoor, maar ik kwam niet meer de laatste tijd, en toen ik hoorde dat het de laatste SC was dacht ik: laat ik een toepasselijk liedje posten.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 23:16 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Sinds wanneer zou jij hier niet meer mogen komen?
Waar dan? Ik mis ook alle leuke rellen!quote:Op zaterdag 14 juni 2008 23:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik word vol afgemaakt hier en jij noemt dat slijmen!?
Er is geen LEUKE relquote:Op zaterdag 14 juni 2008 23:20 schreef Talitha het volgende:
[..]
Waar dan? Ik mis ook alle leuke rellen!
Cool Blurkquote:Op zaterdag 14 juni 2008 23:19 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ik mag hier best komen hoor, maar ik kwam niet meer de laatste tijd, en toen ik hoorde dat het de laatste SC was dacht ik: laat ik een toepasselijk liedje posten.
En meteen iedereen even groeten.
Talithaatje.....quote:Op zaterdag 14 juni 2008 23:20 schreef Talitha het volgende:
[..]
Waar dan? Ik mis ook alle leuke rellen!
Dat japanse grietje en die verslaggeverquote:Op zaterdag 14 juni 2008 23:29 schreef Manu82 het volgende:
GVD hadden die lui niet wat duidelijker kunnen zeggen dat het de bedoeling was om de bal door dat ene raam moesten schieten
Wachten op Duckie toch?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 23:28 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hebben jullie de gebruiksaanwijzing dan wel goed gelezen?
Heb wel meer van dat soort taferelen gezien.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 23:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat japanse grietje en die verslaggever![]()
Neem een borrel, overspanne gevalquote:Op zaterdag 14 juni 2008 23:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Goftedomme, heel Besaid zit hier![]()
Is Ian nu ook moderator
Prachtige beelden, hoef er alleen niet meer tussen te staan......quote:Op zaterdag 14 juni 2008 23:35 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Heb wel meer van dat soort taferelen gezien.
Maar op een gegeven moment zat iedereen met een bal of 6 op alle ramen te schieten en de meesten wisten echt niet dat het om gratis bier ging en meestal was het leukste dan als iemand overwachts die bal op z'n kop krijgt
Mij ook een keer gebeurd trouwens
Whehehehehehehequote:Op zaterdag 14 juni 2008 23:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ian, blijf eens van m'n memmen af.....
Het niveau is niet erg hoog met al die Last-minute rellers.quote:
Whahahahahahhahahhhahaaaquote:Op zaterdag 14 juni 2008 23:41 schreef Coos het volgende:
[..]
Het niveau is niet erg hoog met al die Last-minute rellers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |