Bij mij.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 16:59 schreef PC eend het volgende:
Waar kan ik nu een nummer voor dit topic aanvragen?
Ooit was daar toch FB voor ofzo?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 16:59 schreef PC eend het volgende:
Waar kan ik nu een nummer voor dit topic aanvragen?
Zodat jij de bohemian rhapsody er weer in kan knallen zekerquote:
Heel sluw van gert om dat dicht te gooien, voordat ie mij ging edittenquote:
Voor de BLO YT-ers.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 17:06 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zodat jij de bohemian rhapsody er weer in kan knallen zeker
Nou....quote:
En dat zwarte gat ga je zeker met wit opvullen?quote:
quote:Op zaterdag 14 juni 2008 17:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ben je al weer terug? En hoe was het?
quote:Op zaterdag 14 juni 2008 17:31 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Vond het alleen jammer dat we naar de wedstrijd de stad niet meer in konden
quote:Op zaterdag 14 juni 2008 17:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
![]()
Hoorde volgens mij de stadionspeaker? zeggen dat de binnenstad bomvol en afgesloten was. Oranje is de kleur die alles overspoelt daar. Mooi om te zien en genieten, ook thuis voor de buis
Je had wel mee kunnen liften met regent Balkenende. Die was zo vrij om het regeringsvliegtuig maar even te pakken voor dit tripje.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 17:40 schreef Manu82 het volgende:
[..]klopt, 15 minuten voor tijd moest je aanwijzingen volgen van de politie, 10 minuten later mocht je niet meer naar het centrum
Shhht anders krijg je ruzie en word dit een rel topic..quote:
Maar die wedstrijd was toch gisterenquote:Op zaterdag 14 juni 2008 19:03 schreef APK het volgende:
[ afbeelding ]
Zow, eindelijk mijn tv-kaart werkend gekregen.
Karn.
WTFquote:Op zaterdag 14 juni 2008 19:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Maar die wedstrijd was toch gisteren
Kun je hem ook 24 in het voren zetten ?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 19:28 schreef APK het volgende:
[..]
WTF
Loopt die kaart gewoon een etmaal achter?
Karn.
Sow Peter, zat je klem achter die deur?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 19:31 schreef Peter6000 het volgende:
[ afbeelding ]
Herinneringen aan een deur die open ging.
Ik mot geen kerels over de vloer.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 19:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Kun je hem ook 24 in het voren zetten ?![]()
Dan kunnen we maandag al kijken....![]()
Moet je mij wel uitnodigen natuurlijk![]()
En weer keihard dichtgesmeten werd?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 19:31 schreef Peter6000 het volgende:
[ afbeelding ]
Nou nee, het was een deur van een busje, toen we vroeger met de scouting onderweg waren naar een kamp in Luxemburg.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 19:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Sow Peter, zat je klem achter die deur?
Ik vind er in ieder geval helemaal niks aanquote:Op zaterdag 14 juni 2008 19:33 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Nou nee, het was een deur van een busje, toen we vroeger met de scouting onderweg waren naar een kamp in Luxemburg.
Volgens mij kijk jij niet objectief omdat Peet een gepeperde mening over een aantal COS-figuren heeft.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 19:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik vind er in ieder geval helemaal niks aan
Ik heb er vanmiddag, verblind door schoonheid, uren naar zitten kijken.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 19:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik vind er in ieder geval helemaal niks aan
Ah, goed dat je hier bent.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 19:38 schreef HiDiHo het volgende:
Las net de SC even na![]()
Theroin, ik heb genoten van je chat gister![]()
Gaat het weer een beetje?![]()
Nee, ik ben over het algemeen nogal negatief over "kunst" waar ik niks in zie en de uitleg van de "kunstenaar" ook helemaal niet terug zie in "het kunstwerk".quote:Op zaterdag 14 juni 2008 19:39 schreef APK het volgende:
[..]
Volgens mij kijk jij niet objectief omdat Peet een gepeperde mening over een aantal COS-figuren heeft.
Ik ook !!!! Geweldigquote:Op zaterdag 14 juni 2008 19:38 schreef HiDiHo het volgende:
Las net de SC even na![]()
Theroin, ik heb genoten van je chat gister![]()
Gaat het weer een beetje?![]()
Mijn wiskundeleraar op de middelbare school zei ooit tegen mij dat hij het jammer vond dat hij slechts met minder dan 10 Nederlanders over wiskunde kon praten omdat de rest het niet begreep.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 19:41 schreef ruudpuntenel het volgende:
Nee, ik ben over het algemeen nogal negatief over "kunst" waar ik niks in zie en de uitleg van de "kunstenaar" ook helemaal niet terug zie in "het kunstwerk".
"Begrijpen" van kunst... zal me nooit lukkenquote:Op zaterdag 14 juni 2008 19:45 schreef APK het volgende:
[..]
Mijn wiskundeleraar op de middelbare school zei ooit tegen mij dat hij het jammer vond dat hij slechts met minder dan 10 Nederlanders over wiskunde kon praten omdat de rest het niet begreep.
Zo is het ook een beetje met kunst.
Je kunt natuurlijk altijd een tenenkrommend slecht nep Pop Art plaatje aan de muur hangen.
Mooi man, die willen we niet in de kwartquote:
huh, hoezo dan, ben je een keer gedumpt door een spanjaard, homosexually speakingquote:
Eigenlijk moet je iedereen kunnen uitschakelen en daarbij is het belangrijk dat hun laatste poulewedstrijd wel ergens om gaat en ze niet kunnen gaan rusten. Enige voordeel is dat je nu een kans hebt op Zweden die zonder ibrahimovic ook niet zoveel in de melk te brokkelen hebbenquote:Op zaterdag 14 juni 2008 19:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Mooi man, die willen we niet in de kwart.
Had het bijna gekocht... Uhh herstel dacht dat ik het gratis mocht hebbenquote:Op zaterdag 14 juni 2008 19:45 schreef APK het volgende:
[..]
Mijn wiskundeleraar op de middelbare school zei ooit tegen mij dat hij het jammer vond dat hij slechts met minder dan 10 Nederlanders over wiskunde kon praten omdat de rest het niet begreep.
Zo is het ook een beetje met kunst.
Je kunt natuurlijk altijd een tenenkrommend slecht nep Pop Art plaatje aan de muur hangen.
Ik ben weer helemaal rustigquote:Op zaterdag 14 juni 2008 19:31 schreef Peter6000 het volgende:
quote:Op zaterdag 14 juni 2008 19:59 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
huh, hoezo dan, ben je een keer gedumpt door een spanjaard, homosexually speaking?
[ afbeelding ]
als 'troost' dan maar.
Relax manquote:Op zaterdag 14 juni 2008 20:10 schreef willem-jozef het volgende:
sjesus hee, wat een activiteit in de verschillende topics, week erbij denk!!!!!!!!!![]()
wel een beetje sad dat zo'n wijffert hier op het forum komt melden dat huub z'n mevrouw slaat. als het dan zo was, trap 'm dan in z'n ballen ipv al onanerend op de eerste rij te gaan staan om lekker te glureh
Hey WJ.....ze smelten de kazenquote:Op zaterdag 14 juni 2008 20:15 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
wtf? ik ben vrij relaxt.
period?
Er komt geen rel....we gaan in vrede uiteenquote:Op zaterdag 14 juni 2008 20:23 schreef Ian_Nick het volgende:
Waar blijft die rel?
Sry, was even aan het etenquote:Op zaterdag 14 juni 2008 19:40 schreef APK het volgende:
[..]
Ah, goed dat je hier bent.
Heb je ook verstand van Hauppauge tv-kaarten?
hoi! alles goed, brothaaw?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 20:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hey WJ.....ze smelten de kazen
Ik zit al een week te genieten van voetbal, dus alles in ordnung!quote:Op zaterdag 14 juni 2008 20:27 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoi! alles goed, brothaaw?
ja, die muis zal wel een beetje verdrietig zijn omdat het vandaag den laatste dag is in duh sc, of is het weer opgeschoven inmiddels? (zit nog in het bijleesproces).
ja, dat was een leuk potje gstrn.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 20:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik zit al een week te genieten van voetbal, dus alles in ordnung!
Soury is helemaal niet verdrietig volgens mij, ze heeft een topweek
Heb alles......doe geen moeitequote:Op zaterdag 14 juni 2008 20:31 schreef willem-jozef het volgende:
ga ff skappies, doen, ienand nog wat nodigggggggggggggg?
hoi wjquote:Op zaterdag 14 juni 2008 20:31 schreef willem-jozef het volgende:
Witte wijn en peukenquote:Op zaterdag 14 juni 2008 20:31 schreef willem-jozef het volgende:
Klopt Topweek it is !!!!!!!quote:Op zaterdag 14 juni 2008 20:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik zit al een week te genieten van voetbal, dus alles in ordnung!
Soury is helemaal niet verdrietig volgens mij, ze heeft een topweek
Waar tegenaan?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 20:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben weer helemaal rustigKan er weer tegenaan vanavond
Uh geen idee ? Tis zaterdag en ik werk niet ofzoquote:
Hopelijk wint Rusland. Dan liggen die kut-Grieken eruit met dat spuuglelijke voetbal van ze, en wordt Rusland - Zweden een heel interessante pot, waarvan de winnaar hoogst waarschijnlijk de tegenstander van Nederland gaat worden in de kwartfinale.quote:
Het zou idd wel leuk zijn om tegen hiddink te spelenquote:Op zaterdag 14 juni 2008 21:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Hopelijk wint Rusland. Dan liggen die kut-Grieken eruit met dat spuuglelijke voetbal van ze, en wordt Rusland - Zweden een heel interessante pot, waarvan de winnaar hoogst waarschijnlijk de tegenstander van Nederland gaat worden in de kwartfinale.
Rusland speelt anders ook geen prachtig voetbal.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 21:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Hopelijk wint Rusland. Dan liggen die kut-Grieken eruit met dat spuuglelijke voetbal van ze, en wordt Rusland - Zweden een heel interessante pot, waarvan de winnaar hoogst waarschijnlijk de tegenstander van Nederland gaat worden in de kwartfinale.
Die onzin boeit me nietquote:Op zaterdag 14 juni 2008 20:28 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
schele, de hele dag hier is 1 rel, lees is terug
GOEDEN Avondquote:Op zaterdag 14 juni 2008 19:59 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
huh, hoezo dan, ben je een keer gedumpt door een spanjaard, homosexually speaking?
[ afbeelding ]
als 'troost' dan maar.
One lovequote:Op zaterdag 14 juni 2008 20:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Er komt geen rel....we gaan in vrede uiteen
Aan mij zal het niet liggen. Op voorhand erken ik dat ik schuldig was aan alles, waaronder:quote:Op zaterdag 14 juni 2008 21:57 schreef PC eend het volgende:
[..]
One love![]()
Laten we de 2 SC's ook weer samenvoegen, and all be friends
Beetje saaie wedstrijd. Vond gisteren Roemenië-Italië mooi om naar te kijkenquote:Op zaterdag 14 juni 2008 21:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Rusland speelt anders ook geen prachtig voetbal.
Dat is een beetje teveel eerquote:Op zaterdag 14 juni 2008 22:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Aan mij zal het niet liggen. Op voorhand erken ik dat ik schuldig was aan alles, waaronder:
1. De slechte naam van de internetfans
Ik vond NL - Frankrijk het aankijken meer dan waardquote:Op zaterdag 14 juni 2008 22:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Beetje saaie wedstrijd. Vond gisteren Roemenië-Italië mooi om naar te kijken
Het is bekend dat je graag de martelaar uithangt, maar nu eis je echt te veel eer op.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 22:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Aan mij zal het niet liggen. Op voorhand erken ik dat ik schuldig was aan alles, waaronder:
2. De vierde plaats van Huub
3. Het feit dat Fries z'n pik liet hangen i.p.v. z'n hoofd
4. De vele bans
5. Het slechte weer
6. De vertraging van 24 uur van de TV-kaart van APK
7. etc. etc
8. Te veel drank !!!quote:Op zaterdag 14 juni 2008 22:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
2. De vierde plaats van Huub
3. Het feit dat Fries z'n pik liet hangen i.p.v. z'n hoofd
4. De vele bans
5. Het slechte weer
6. De vertraging van 24 uur van de TV-kaart van APK
7. etc. etc
True, dat was ik.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 22:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is bekend dat je graag de martelaar uithangt, maar nu eis je echt te veel eer op.
Dat slechte weer kon je niets aan doen.
Daar heb ik het volledig laten liggenquote:Op zaterdag 14 juni 2008 22:06 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat is een beetje teveel eer![]()
Hoeveel vliegtuigen heb jij op je naam staan![]()
LULquote:
Ook de af en toe zeer slechte verhouding tussen ons is geheel te wijten aan mijn attitude, ik besef dat. Jij was al die tijd perfectquote:Op zaterdag 14 juni 2008 22:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is bekend dat je graag de martelaar uithangt, maar nu eis je echt te veel eer op.
Dat slechte weer kon je niets aan doen.
Mijn fout....sorry.....quote:Op zaterdag 14 juni 2008 22:11 schreef Ian_Nick het volgende:
NATTE KUTJES!@11!!@11341!!11!!ACHTERSTANDSWIJKBEWONERWASBEER!1!!!111
quote:Op zaterdag 14 juni 2008 22:11 schreef Ian_Nick het volgende:
NATTE KUTJES!@11!!@11341!!11!!ACHTERSTANDSWIJKBEWONERWASBEER!1!!!111
Dan moet jij sterven.quote:
Dat is wél Gert.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 22:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hoge dieselprijs.....aan wie ligt dat? PC-Eend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |