Het zou idd wel leuk zijn om tegen hiddink te spelenquote:Op zaterdag 14 juni 2008 21:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Hopelijk wint Rusland. Dan liggen die kut-Grieken eruit met dat spuuglelijke voetbal van ze, en wordt Rusland - Zweden een heel interessante pot, waarvan de winnaar hoogst waarschijnlijk de tegenstander van Nederland gaat worden in de kwartfinale.
Rusland speelt anders ook geen prachtig voetbal.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 21:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Hopelijk wint Rusland. Dan liggen die kut-Grieken eruit met dat spuuglelijke voetbal van ze, en wordt Rusland - Zweden een heel interessante pot, waarvan de winnaar hoogst waarschijnlijk de tegenstander van Nederland gaat worden in de kwartfinale.
Die onzin boeit me nietquote:Op zaterdag 14 juni 2008 20:28 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
schele, de hele dag hier is 1 rel, lees is terug
GOEDEN Avondquote:Op zaterdag 14 juni 2008 19:59 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
huh, hoezo dan, ben je een keer gedumpt door een spanjaard, homosexually speaking?
[ afbeelding ]
als 'troost' dan maar.
One lovequote:Op zaterdag 14 juni 2008 20:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Er komt geen rel....we gaan in vrede uiteen
Aan mij zal het niet liggen. Op voorhand erken ik dat ik schuldig was aan alles, waaronder:quote:Op zaterdag 14 juni 2008 21:57 schreef PC eend het volgende:
[..]
One love![]()
Laten we de 2 SC's ook weer samenvoegen, and all be friends
Beetje saaie wedstrijd. Vond gisteren Roemenië-Italië mooi om naar te kijkenquote:Op zaterdag 14 juni 2008 21:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Rusland speelt anders ook geen prachtig voetbal.
Dat is een beetje teveel eerquote:Op zaterdag 14 juni 2008 22:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Aan mij zal het niet liggen. Op voorhand erken ik dat ik schuldig was aan alles, waaronder:
1. De slechte naam van de internetfans
Ik vond NL - Frankrijk het aankijken meer dan waardquote:Op zaterdag 14 juni 2008 22:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Beetje saaie wedstrijd. Vond gisteren Roemenië-Italië mooi om naar te kijken
Het is bekend dat je graag de martelaar uithangt, maar nu eis je echt te veel eer op.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 22:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Aan mij zal het niet liggen. Op voorhand erken ik dat ik schuldig was aan alles, waaronder:
2. De vierde plaats van Huub
3. Het feit dat Fries z'n pik liet hangen i.p.v. z'n hoofd
4. De vele bans
5. Het slechte weer
6. De vertraging van 24 uur van de TV-kaart van APK
7. etc. etc
8. Te veel drank !!!quote:Op zaterdag 14 juni 2008 22:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
2. De vierde plaats van Huub
3. Het feit dat Fries z'n pik liet hangen i.p.v. z'n hoofd
4. De vele bans
5. Het slechte weer
6. De vertraging van 24 uur van de TV-kaart van APK
7. etc. etc
True, dat was ik.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 22:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is bekend dat je graag de martelaar uithangt, maar nu eis je echt te veel eer op.
Dat slechte weer kon je niets aan doen.
Daar heb ik het volledig laten liggenquote:Op zaterdag 14 juni 2008 22:06 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat is een beetje teveel eer![]()
Hoeveel vliegtuigen heb jij op je naam staan![]()
LULquote:
Ook de af en toe zeer slechte verhouding tussen ons is geheel te wijten aan mijn attitude, ik besef dat. Jij was al die tijd perfectquote:Op zaterdag 14 juni 2008 22:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is bekend dat je graag de martelaar uithangt, maar nu eis je echt te veel eer op.
Dat slechte weer kon je niets aan doen.
Mijn fout....sorry.....quote:Op zaterdag 14 juni 2008 22:11 schreef Ian_Nick het volgende:
NATTE KUTJES!@11!!@11341!!11!!ACHTERSTANDSWIJKBEWONERWASBEER!1!!!111
quote:Op zaterdag 14 juni 2008 22:11 schreef Ian_Nick het volgende:
NATTE KUTJES!@11!!@11341!!11!!ACHTERSTANDSWIJKBEWONERWASBEER!1!!!111
Dan moet jij sterven.quote:
Dat is wél Gert.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 22:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hoge dieselprijs.....aan wie ligt dat? PC-Eend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |