Dat idee klinkt bekend!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:20 schreef MPG het volgende:
Goed punt.
Ik haal de trein van zolder, kan die mooi tankwagonnetjes koffie en thee vanuit de keuken aanvoeren
Frustiequote:
Klap voor je koker ouwe?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:21 schreef OA het volgende:
Vuile vieze DaMucker!
Frustiequote:
En Mucknietquote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:21 schreef OA het volgende:
Vuile vieze DaMucker!
heb ik ooit verzaakt?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:20 schreef Houniet het volgende:
True. Aan het werk, modjequote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
En deze TT is mooier!![]()
Al is het H0, en niet HO.
JA JIJ LOOPT DE KSC OM TE PH-en TOT EEN THEE SCquote:
Wij noemen dat een pomper. Op oogquote:
Wat staat er nu dan in de TTquote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:23 schreef Houniet het volgende:
[..]
JA JIJ LOOPT DE KSC OM TE PH-en TOT EEN THEE SC.
Het is een wiki, wat let je?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:22 schreef Houniet het volgende:
Ja, wanneer worden die lamme UI's eruit gesloopt?
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:23 schreef Houniet het volgende:
[..]
JA JIJ LOOPT DE KSC OM TE PH-en TOT EEN THEE SC.
Goed plan?quote:
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Valse beschuldigingen!
KSC is altijd Koffie EN Thee SlowChat geweest
Je bent chagrijnig, was ist los?quote:
Houniet!!!1~1!quote:
Nah, ik vind koker ook wel mooiquote:
Jij altijd met je Thee TT'squote:
Hij heeft al een tijd niet geneukt denk ik.quote:
Inderdaad, pomper is uitquote:
quote:
Ik ben er ook geen fan van, maar als die pinguin er gelukkig van wordt, dan mag tie van mij. Zolang hij open-minded is jegens koffiedrinkers, en dat is hij, want hij is met een koffiedrinkster getrouwd, mag hij van mij thee in de TT zetten.quote:
neehee, 1-1quote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:30 schreef Houniet het volgende:
Frankrijk - Nederland 3-1
Andersom gekkehuisquote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:30 schreef Houniet het volgende:
Frankrijk - Nederland 3-1
Onzin, ik zet in een Feyenoord topic als TT toch ook geen AJAX neerquote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ben er ook geen fan van, maar als die pinguin er gelukkig van wordt, dan mag tie van mij. Zolang hij open-minded is jegens koffiedrinkers, en dat is hij, want hij is met een koffiedrinkster getrouwd, mag hij van mij thee in de TT zetten.
aah, op die manier... wel coolquote:Op vrijdag 13 juni 200815:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik wil oud, in onbruik geraakt kopspoor maken, en die rails moet dus roestig zijn. Nu kan dat wel met verf en zo, maar ik ga toch voor het echte werk. Oude rails buiten in een bloembak gelegd en die is nu behoorlijk gaan roesten! [afbeelding]
[..]
hij mag van mij ook best thee-thee's maken hoorquote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ben er ook geen fan van, maar als die pinguin er gelukkig van wordt, dan mag tie van mij. Zolang hij open-minded is jegens koffiedrinkers, en dat is hij, want hij is met een koffiedrinkster getrouwd, mag hij van mij thee in de TT zetten.
Zoals gezegd, vanaf den beginne is deze reeks een Koffie EN Thee reeks. Gaandeweg heeft Koffie de overhand gekregen, maar zijn we de theeliefhebbers niet geheel uit het oog verloren. Nadat zij een kortstondig uitstapje naar een eigen TheeSC hebben gehad, zijn ze weer liefdevol door ons opgenomenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:32 schreef Houniet het volgende:
[..]
Onzin, ik zet in een Feyenoord topic als TT toch ook geen AJAX neer. Alleen omdat mijn zwager voor Ajax is mag ik dat
...
Jij bent analfabeet? Het is een Koffie en Thee SC, dus ga lekker genieten van een bak koffie. Als je langskomt krijg je wel een nespresso. No senseo shit in this house.quote:
quote:Welkom bij het Koffie & Thee topic. Vertel hier over je geweldige ervaringen met koffie en thee, je ochtendbakkie op kantoor, je uber-sterke bakkie om 2 uur 's nachts om je wakker te houden voor wat dan ook. Hoe het verlichting brengt op donkere momenten, hoe het je weer op de been helpt als je er doorheen zit of gewoon over de geur van een vers gezet bakkie die je tegemoet komt, als je net uit je bed bent
gestapt en de krant doorploegt op een gezapige zondagochtend
Russisch roulettequote:
Daar komen de beste modelbanen vandaanquote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Niet zo duits doen Ph.
quote:
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Zoals gezegd, vanaf den beginne is deze reeks een Koffie EN Thee reeks. Gaandeweg heeft Koffie de overhand gekregen, maar zijn we de theeliefhebbers niet geheel uit het oog verloren. Nadat zij een kortstondig uitstapje naar een eigen TheeSC hebben gehad, zijn ze weer liefdevol door ons opgenomen.
Zie ook:
[KOFFIE]Vertel hier over je ervaringen met koffie en thee
KOFFIE SC #7: We hebben er genoeg van!
[KOFFIE SC #27.] Koffie, thee, limonade?
[KOFFIE SC # 185] Waar we zwaaien naar de afstervende TSC
Thee-Topic --> Afgeserveerd door koffieterroristen.
Als Houniet nou vertelt waar die zaak is, kunnen we allemaal langsgaa om hem op te zoekenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:42 schreef Pheno het volgende:
Zou het met dat "alleen in de zaak" te maken hebben?
Ik kijk wel uit.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:46 schreef MPG het volgende:
Als Houniet nou vertelt waar die zaak is, kunnen we allemaal langsgaa om hem op te zoeken
Het bewijs dat theedrinkers opener staan voor andere dingenquote:
Als je autoverkoper was, was ik wel even langsgekomen hoor, weer een bonus voor je erbij!quote:
Anale sex?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het bewijs dat theedrinkers opener staan voor andere dingen
Whehe.quote:
o.a.quote:
quote:
Show Off.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:49 schreef Pheno het volgende:
Als je autoverkoper was, was ik wel even langsgekomen hoor, weer een bonus voor je erbij!
Zeikerd.quote:
Staat dat in de TT? Nopequote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Doe me nog maar wat tieten dan, stelletje smileyposters.
maar als het is om je koffie te brengen dan?quote:
AUFMACHEN!!!!quote:
Goed bezig.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:04 schreef Pheno het volgende:
Maar goed, modelbaan is niet te doen, of ik moet de pc kamer (met 6 boekenkasten) eens geheel omgooien. Nu ik die NAS heb gekocht kunnen er al twee computers weg
En er zal vast software zijn om wissels e.d. te bedienen.
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:04 schreef Pheno het volgende:
Maar goed, modelbaan is niet te doen, of ik moet de pc kamer (met 6 boekenkasten) eens geheel omgooien. Nu ik die NAS heb gekocht kunnen er al twee computers weg
van die miljarden treintjes die er zijn, kies jij een Syntusquote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:00 schreef MPG het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik moet eerst een echt huis kopen met ruimte voor de trein. Tot die tijd ga ik niks meer bijkopen ookquote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:04 schreef Pheno het volgende:
Laat je mij erbuiten?!quote:
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:10 schreef Muck het volgende:
[..]
van die miljarden treintjes die er zijn, kies jij een Syntus![]()
je doet het om mij te pesten he?
Succes! Doe je foto's posten in het modelspoortopic?quote:
Altijd als ik die syntus zie, denk ik aan mijn reizen naar jou toequote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:10 schreef Muck het volgende:
[..]
van die miljarden treintjes die er zijn, kies jij een Syntus![]()
je doet het om mij te pesten he?
IRM. Geen VIRM. Zijn maar 3 bakkenquote:
Natuurlijk, de meesten zien die punten tussen de letters niet.quote:
quote:
Ik niet, wat een preutsequote:
Zo zijn de meeste Zweedsen. In hun eigen land danquote:
Heel goed gezegd, of tegen andere Zweden, als ze horen dat je uit het buitenland komt zit je gebakkenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Zo zijn de meeste Zweedsen. In hun eigen land dan...
Mja, het wa sniet mijn eerste vereiste bij het kopen van een huis. Ik had er nog een lelijke zolder bij kunnen doen, maar die was en te duur, echt te lelijk en vrij klein voor die prijs. Leuke optie maar die afzetter van een aannemer vroeg al 100 euro voor iets simpels als een dubbel wantcontactdoosje, laat staan een zolderquote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik moet eerst een echt huis kopen met ruimte voor de trein. Tot die tijd ga ik niks meer bijkopen ook
stukkenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik heb het eerste plaatje gepakt dat ik tegenkwam
[ afbeelding ] beter?
hmm, ineens krijgt die opmerking van de man op het station een hele andere ladingquote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Zo zijn de meeste Zweedsen. In hun eigen land dan...
Een oude Apple G3 met 32mb ram (mac os 8.5).quote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Goed bezig.
Hoor ik daar afvoerplannen van hardware?![]()
Gelukkig maarquote:
Als ik hem tegenkom krijgt ie een pomperquote:[..]
hmm, ineens krijgt die opmerking van de man op het station een hele andere lading
"goh, je hebt wel iets scandinavisch over je eigenlijk..."
Gij vuile slet!!!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:28 schreef Muck het volgende:
[..]
stukken
[..]
hmm, ineens krijgt die opmerking van de man op het station een hele andere lading
"goh, je hebt wel iets scandinavisch over je eigenlijk..."
100 euro voor een wcdquote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mja, het wa sniet mijn eerste vereiste bij het kopen van een huis. Ik had er nog een lelijke zolder bij kunnen doen, maar die was en te duur, echt te lelijk en vrij klein voor die prijs. Leuke optie maar die afzetter van een aannemer vroeg al 100 euro voor iets simpels als een dubbel wantcontactdoosje, laat staan een zolder
Ah, ja, dat van die harddisks wist ikquote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een oude Apple G3 met 32mb ram (mac os 8.5).
En een pentium 4 2,4 ghz, met 512 of een gig, ik weet het niet eens, dat ding heb ik echt te weinig aanAlleen als ik wat brand, maar dat doe ik eigenlijk niet zo vaak
Met zoveel hdds heb ik mijn backups anders geregeld
Ik heb nog 3 120gs, 1 had ik nog gereserveerd voor je, geloof ik
Tja, zo zijn ze, elke fucking leiding die wilde hebben dik voor betalen. Nu was er standaard al een loze telefoonlijn van de meterkast naar boven, dus die heb ik misbruikt voor netwerkbekabelingquote:
quote:
Ik moet even vragen aan iemand of ze die pc willen hebben, anders ben je de eerste. DIe 50 euro die ik er voor kan vangen schuiven ze maar waar het ligt niet schijnt.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Ah, ja, dat van die harddisks wist ik![]()
. Als je zover bent dat je die ene kan missen moet je maar een gil geven, dan kan ik denk ik wel langs komen ofzo.
Als dat andere spul richting kliko mocht verdwijnen, hoor ik het ook graag, klinkt als bruikbaar voor het gemeenschapshuis waar ik vrijwilliger ben.
Tofquote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik moet even vragen aan iemand of ze die pc willen hebben, anders ben je de eerste. DIe 50 euro die ik er voor kan vangen schuiven ze maar waar het ligt niet schijnt.
weet je nog wat ik pas vertelde over mijn familie?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:33 schreef MPG het volgende:
[..]Zo zijn aannemers. Beter stap je tijdens de bouw af op een bouwvakker en zeg je: "Joow, als je daar nou eens een wcd maakt he, dan krijg je van mij een krat pils."
Nah, ik heb zelf wat aangekloot, en sommige dingen wel betaald. Qua meerwerk viel het allemaal wel mee uiteindelijk. De vloerverwarming hadden ze niet als meerwerkoptie genoemd, maar die hebben we aangevraagd. Ik snap het nog steeds niet, stadswarmte leveren, maar geen vloerverwarmingquote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:33 schreef MPG het volgende:
[..]Zo zijn aannemers. Beter stap je tijdens de bouw af op een bouwvakker en zeg je: "Joow, als je daar nou eens een wcd maakt he, dan krijg je van mij een krat pils."
Ik heb de specs van de laptop die ik besteld heb al gepostquote:
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nah, ik heb zelf wat aangekloot, en sommige dingen wel betaald. Qua meerwerk viel het allemaal wel mee uiteindelijk. De vloerverwarming hadden ze niet als meerwerkoptie genoemd, maar die hebben we aangevraagd. Ik snap het nog steeds niet, stadswarmte leveren, maar geen vloerverwarmingSloebers. We zijn ook de enige die het hebben, maar onze rekening is ook een stuk lager als ik het hier zo hoor in de buurt. Verbruik is echt tig keer lager dan die verwarmingen. Nadeel van die standaardverwarming: het water loopt erin, en gaat meteen weer het huis uit, vooral niet laten recyclen
De vloerverwarmingsinstallatie doet dat wel
Netjes. Ik vind het verbruik nog wat hoog, maar goed, al een stuk beter dan mijn huidige serverquote:
Klopt, ze zijn er ook met minder, maar gelijk ook weer duurderquote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Netjes. Ik vind het verbruik nog wat hoog, maar goed, al een stuk beter dan mijn huidige server
Wat trekt die NAS?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:39 schreef Pheno het volgende:
Nou ja, mijn nasje wordt opeens wel erg laag, tov die server van nu. Scheelt me weer wat stroomkosten. Gas heb ik al niet, dus alles wat ik op stroom kan besparen merk ik vrij snel. Alles spaarlamp, op de wc na
ja, spaarlamp op wc zuigtquote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:39 schreef Pheno het volgende:
Nou ja, mijn nasje wordt opeens wel erg laag, tov die server van nu. Scheelt me weer wat stroomkosten. Gas heb ik al niet, dus alles wat ik op stroom kan besparen merk ik vrij snel. Alles spaarlamp, op de wc na
Lang genoeg operationeel houden, net als ik met mijn hardware doe, verdient zich wel terug.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:39 schreef JortK het volgende:
[..]
Klopt, ze zijn er ook met minder, maar gelijk ook weer duurder
Voordat je ziet of je er niet naast zeikt ben je al uitgezekenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:41 schreef JortK het volgende:
[..]
Je moet kunnen zien wat erin ligt bedoel je?
Ach hij gebruikt 80 Watt max, omgerekend kost het ongeveer 140 euro op jaarbasisquote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Lang genoeg operationeel houden, net als ik met mijn hardware doe, verdient zich wel terug.
Ter info: mijn hardware gaat tenminste 6 tot 9 jaar mee. Eerst als "high-end systeem", na drie jaar wordt dat vervangen, en wordt het huidige spul "hobby/reserve/etc spul" en daarna kan het nog 3 jaar mee bij mn pa. Of andersom, na 3 jaar naar mn pa en daarna terug bij de hobby zooi
Power Consumption(1)quote:
nee...quote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:41 schreef JortK het volgende:
[..]
Je moet kunnen zien wat erin ligt bedoel je?
dat!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Voordat je ziet of je er niet naast zeikt ben je al uitgezeken
Valt reuze mee zegquote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Power Consumption(1)
32.76W(Access);
11.04W(Hibernation)
Die filename is dr geboortedatum of zo?quote:
ccappuchinoquote:
perfectquote:
kan ik donderdag weleens maken voor MPGquote:Op vrijdag 13 juni 2008 17:56 schreef Pheno het volgende:
Buritos
Jumquote:
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 17:56 schreef Pheno het volgende:
Buritos
Krabquote:Op vrijdag 13 juni 2008 18:01 schreef Pheno het volgende:
Ik probeer nu van die verstegen dingetjes uit, heb je iig de basiscrap
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 17:58 schreef Muck het volgende:
[..]
perfect
Cappuccino
[..]
kan ik donderdag weleens maken voor MPG
Euroshopper macaroni?quote:
Boterham met pindakaas?quote:
Kip tandooriquote:
Je hebt het slachtafval op de snelweg van donderdag kunnen redden?quote:
Nee.. het is gewoon te veel. Maar het is wel een goed idee voor volgende week!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 18:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je hebt het slachtafval op de snelweg van donderdag kunnen redden?
Is goed. Ik zal deze foto daar wel even postenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Succes! Doe je foto's posten in het modelspoortopic?
Dan zal ik je maar niet deze link geven voor meer foto's van de baan hequote:Op vrijdag 13 juni 2008 18:28 schreef Pheno het volgende:
He, Mart, lul. Nu krijg ik weer zin in modelbouw
Bergen kun je zelf zo hoog maken als je zelf wilt, en ik zag vandaag bij de modelbouwwinkel ook bomen maat z. Huisjes zijn er ook van Fallerquote:Op vrijdag 13 juni 2008 18:32 schreef Pheno het volgende:
Die ha dik al bekeken. Ik zit te kijken wat een Marklin Z set zou kosten en of er ook faller modelbouw bij zou te vinden zijn. Z zou wat voordelen voor me hebben, gezien de beperkte ruimte.
Je bent misselijk van de Tandoori?quote:
Donequote:Op vrijdag 13 juni 2008 19:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kijk mijn filmpje eerst even in modelspoortopic.
Ik geloof niet dat het nog echt goed wasquote:Op vrijdag 13 juni 2008 19:02 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je bent misselijk van de Tandoori?
RIPquote:Op vrijdag 13 juni 2008 19:26 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat het nog echt goed was(en nee het rook niet raar)
Mjaquote:
Toch blij dat je ons op de hoogte houd van je dieet.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 19:30 schreef Pheno het volgende:
Zo, even wat kersen.
Graag gedaanquote:Op vrijdag 13 juni 2008 19:46 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Toch blij dat je ons op de hoogte houd van je dieet.
wij hebben 4 kersenbomen voor het huisquote:Op vrijdag 13 juni 2008 19:30 schreef Pheno het volgende:
Zo, even wat kersen.
Ik zit echt op het puntje van de bankquote:
Inderdaadquote:
Ja echt he? Net alsof het nu niet meer cool is ofzoquote:Op vrijdag 13 juni 2008 22:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mijne ook niet.
Ik vind ze buiten alleen zo stil.
Iedereen is gewoon met stomheid lamgeslagenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 22:55 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja echt he? Net alsof het nu niet meer cool is ofzo
Dat zal het zijnquote:Op vrijdag 13 juni 2008 23:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Iedereen is gewoon met stomheid lamgeslagen.
Heb je de rekening niet betaald?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 22:59 schreef Muck het volgende:
Ik had het verdomd graag willen zien, maar ik kan vanaf maandag pas weer tv kijken
mijn huur is all-inquote:
2 voeten met ieder 5 tenen, 2 benen, etc etc...Niets bijzonders. Voor de rest qua medisch geneuzel is het al te vaak gezegd. Ik kom daar op terug als de doktoren het ook weten. ZO rond augustus/septemberquote:Op vrijdag 13 juni 2008 23:39 schreef Sander170 het volgende:
Pheno wat heb je als ik vragen mag?
Mijn biologieleraar noemde het 'soep'quote:Op vrijdag 13 juni 2008 23:44 schreef Sander170 het volgende:
Ja bij mij weten ze het ook nooit!
De één zegt blauw de ander zegt groen of groen grijzig hahaha.
Aparte ogen in ieder geval.
Oh, dan slaap ik al. Ik duik namelijk zometeen mijn bedje in.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 23:49 schreef Sander170 het volgende:
Ik ben even een uurtje op de PS3 aan het gamen tot zometeen weer.
jij hebt al een vrouw, dus aan jouw buik kom ik nietquote:Op zaterdag 14 juni 2008 00:28 schreef Pheno het volgende:
Nee, die heb ik al genoeg gevoeld het laatste driekwartjaar
hey een nieuwequote:
Ik kan niet zonder koffie hoor... en ook niet zonder croissants, een eitje en een glas verse jus.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 00:46 schreef Muck het volgende:
[..]
hey een nieuwe
je lust wel koffie toch?
quote:Op zaterdag 14 juni 2008 00:48 schreef Goede_Morgen het volgende:
[..]
Ik kan niet zonder koffie hoor... en ook niet zonder croissants, een eitje en een glas verse jus.
wat wil je nou?!quote:Op zaterdag 14 juni 2008 01:00 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Goede_morgen![]()
Ik ga slapen, trusten
FOK!quote:Op zaterdag 14 juni 2008 02:24 schreef Sander170 het volgende:
Oke ik zit gezellig te Fokken en ben heel erg blij dat NL EK heeft gewonnen nu.
En bij deze heel erg gefeliciteerd hé.
Zul je goed slapen vannacht?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 02:26 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
FOK!sta op de FP tussen de geslaagden wilde er zo graag tussen staan
*zoekt op in telefoonboekquote:
quote:Op zaterdag 14 juni 2008 09:13 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
gelukkig heb ik nog alcohol in mijn bloed, anders wassie niet grapig
Het wil wat zeggen als je zelfs hier komt posten voor een (koffie)opkikker!quote:Op zaterdag 14 juni 2008 09:18 schreef Klonk het volgende:
3 bakken koffie en ik ben nog niet wakker, kortom ik ben klaar voor een zaterdag vol bezoek en boodschappen. of de rest van de wereld klaar is voor mijn humeur is een ander verhaal...
altijd leuk, vriendin komt net naar beneden, helemaal wakker en uitgeslapen en ik nog steeds niet wakker, op naar bakkie nummer 5quote:Op zaterdag 14 juni 2008 09:49 schreef BrandX het volgende:
[..]
Het wil wat zeggen als je zelfs hier komt posten voor een (koffie)opkikker!![]()
Sterkte vandaag, Eerwaarde.
da's ook niet leukquote:Op zaterdag 14 juni 200810:30 schreef Klonk het volgende:
[..]
altijd leuk, vriendin komt net naar beneden, helemaal wakker en uitgeslapen en ik nog steeds niet wakker, op naar bakkie nummer 5
Zal ik nu even reageren als een echte vent?quote:
Al 4 naar binnen gewerkt en nog steeds niet wakker...quote:Op zaterdag 14 juni 2008 10:30 schreef Klonk het volgende:
[..]
altijd leuk, vriendin komt net naar beneden, helemaal wakker en uitgeslapen en ik nog steeds niet wakker, op naar bakkie nummer 5
OAquote:Op zaterdag 14 juni 2008 10:53 schreef OA het volgende:
[..]
Al 4 naar binnen gewerkt en nog steeds niet wakker...
Jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
kijk maar in mijn fobo, daar staat ze heel klein in de verte, voor de rest ga ik geen pics van mijn vriendin op internet dumpenquote:Op zaterdag 14 juni 2008 10:45 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Zal ik nu even reageren als een echte vent?
Pics or didn't happen
quote:Op zaterdag 14 juni 2008 11:03 schreef OA het volgende:
[..]
Ja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Signature.
heul welquote:
Ah, een Multivla.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 11:16 schreef Klonk het volgende:
die voorspoiler is idd kut, ik heb er niets aan veranderd, maar heb een paar drempels in de buurt waar ik als een foute sjonnie schuin over heen moet omdat ik anders schraapgeluiden hoor en wat plastic achterlaat.
en voor de rest is ie wel tof, punt uit
Hoef je iig iet stiekum te fokken...quote:Op zaterdag 14 juni 2008 11:25 schreef Houniet het volgende:
Betaald fokken nu. Al ben ik nu wel alleen op de zaak
.
quote:Op zaterdag 14 juni 2008 11:10 schreef eer-ik het volgende:
[..]Kijk maar eens naar mijn woonplaats...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |