Dat idee klinkt bekend!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:20 schreef MPG het volgende:
Goed punt.
Ik haal de trein van zolder, kan die mooi tankwagonnetjes koffie en thee vanuit de keuken aanvoeren
Frustiequote:
Klap voor je koker ouwe?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:21 schreef OA het volgende:
Vuile vieze DaMucker!
Frustiequote:
En Mucknietquote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:21 schreef OA het volgende:
Vuile vieze DaMucker!
heb ik ooit verzaakt?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:20 schreef Houniet het volgende:
True. Aan het werk, modjequote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
En deze TT is mooier!![]()
Al is het H0, en niet HO.
JA JIJ LOOPT DE KSC OM TE PH-en TOT EEN THEE SCquote:
Wij noemen dat een pomper. Op oogquote:
Wat staat er nu dan in de TTquote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:23 schreef Houniet het volgende:
[..]
JA JIJ LOOPT DE KSC OM TE PH-en TOT EEN THEE SC.
Het is een wiki, wat let je?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:22 schreef Houniet het volgende:
Ja, wanneer worden die lamme UI's eruit gesloopt?
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:23 schreef Houniet het volgende:
[..]
JA JIJ LOOPT DE KSC OM TE PH-en TOT EEN THEE SC.
Goed plan?quote:
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Valse beschuldigingen!
KSC is altijd Koffie EN Thee SlowChat geweest
Je bent chagrijnig, was ist los?quote:
Houniet!!!1~1!quote:
Nah, ik vind koker ook wel mooiquote:
Jij altijd met je Thee TT'squote:
Hij heeft al een tijd niet geneukt denk ik.quote:
Inderdaad, pomper is uitquote:
quote:
Ik ben er ook geen fan van, maar als die pinguin er gelukkig van wordt, dan mag tie van mij. Zolang hij open-minded is jegens koffiedrinkers, en dat is hij, want hij is met een koffiedrinkster getrouwd, mag hij van mij thee in de TT zetten.quote:
neehee, 1-1quote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:30 schreef Houniet het volgende:
Frankrijk - Nederland 3-1
Andersom gekkehuisquote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:30 schreef Houniet het volgende:
Frankrijk - Nederland 3-1
Onzin, ik zet in een Feyenoord topic als TT toch ook geen AJAX neerquote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ben er ook geen fan van, maar als die pinguin er gelukkig van wordt, dan mag tie van mij. Zolang hij open-minded is jegens koffiedrinkers, en dat is hij, want hij is met een koffiedrinkster getrouwd, mag hij van mij thee in de TT zetten.
aah, op die manier... wel coolquote:Op vrijdag 13 juni 200815:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik wil oud, in onbruik geraakt kopspoor maken, en die rails moet dus roestig zijn. Nu kan dat wel met verf en zo, maar ik ga toch voor het echte werk. Oude rails buiten in een bloembak gelegd en die is nu behoorlijk gaan roesten! [afbeelding]
[..]
hij mag van mij ook best thee-thee's maken hoorquote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ben er ook geen fan van, maar als die pinguin er gelukkig van wordt, dan mag tie van mij. Zolang hij open-minded is jegens koffiedrinkers, en dat is hij, want hij is met een koffiedrinkster getrouwd, mag hij van mij thee in de TT zetten.
Zoals gezegd, vanaf den beginne is deze reeks een Koffie EN Thee reeks. Gaandeweg heeft Koffie de overhand gekregen, maar zijn we de theeliefhebbers niet geheel uit het oog verloren. Nadat zij een kortstondig uitstapje naar een eigen TheeSC hebben gehad, zijn ze weer liefdevol door ons opgenomenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:32 schreef Houniet het volgende:
[..]
Onzin, ik zet in een Feyenoord topic als TT toch ook geen AJAX neer. Alleen omdat mijn zwager voor Ajax is mag ik dat
...
Jij bent analfabeet? Het is een Koffie en Thee SC, dus ga lekker genieten van een bak koffie. Als je langskomt krijg je wel een nespresso. No senseo shit in this house.quote:
quote:Welkom bij het Koffie & Thee topic. Vertel hier over je geweldige ervaringen met koffie en thee, je ochtendbakkie op kantoor, je uber-sterke bakkie om 2 uur 's nachts om je wakker te houden voor wat dan ook. Hoe het verlichting brengt op donkere momenten, hoe het je weer op de been helpt als je er doorheen zit of gewoon over de geur van een vers gezet bakkie die je tegemoet komt, als je net uit je bed bent
gestapt en de krant doorploegt op een gezapige zondagochtend
Russisch roulettequote:
Daar komen de beste modelbanen vandaanquote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Niet zo duits doen Ph.
quote:
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Zoals gezegd, vanaf den beginne is deze reeks een Koffie EN Thee reeks. Gaandeweg heeft Koffie de overhand gekregen, maar zijn we de theeliefhebbers niet geheel uit het oog verloren. Nadat zij een kortstondig uitstapje naar een eigen TheeSC hebben gehad, zijn ze weer liefdevol door ons opgenomen.
Zie ook:
[KOFFIE]Vertel hier over je ervaringen met koffie en thee
KOFFIE SC #7: We hebben er genoeg van!
[KOFFIE SC #27.] Koffie, thee, limonade?
[KOFFIE SC # 185] Waar we zwaaien naar de afstervende TSC
Thee-Topic --> Afgeserveerd door koffieterroristen.
Als Houniet nou vertelt waar die zaak is, kunnen we allemaal langsgaa om hem op te zoekenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:42 schreef Pheno het volgende:
Zou het met dat "alleen in de zaak" te maken hebben?
Ik kijk wel uit.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:46 schreef MPG het volgende:
Als Houniet nou vertelt waar die zaak is, kunnen we allemaal langsgaa om hem op te zoeken
Het bewijs dat theedrinkers opener staan voor andere dingenquote:
Als je autoverkoper was, was ik wel even langsgekomen hoor, weer een bonus voor je erbij!quote:
Anale sex?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het bewijs dat theedrinkers opener staan voor andere dingen
Whehe.quote:
o.a.quote:
quote:
Show Off.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:49 schreef Pheno het volgende:
Als je autoverkoper was, was ik wel even langsgekomen hoor, weer een bonus voor je erbij!
Zeikerd.quote:
Staat dat in de TT? Nopequote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Doe me nog maar wat tieten dan, stelletje smileyposters.
maar als het is om je koffie te brengen dan?quote:
AUFMACHEN!!!!quote:
Goed bezig.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:04 schreef Pheno het volgende:
Maar goed, modelbaan is niet te doen, of ik moet de pc kamer (met 6 boekenkasten) eens geheel omgooien. Nu ik die NAS heb gekocht kunnen er al twee computers weg
En er zal vast software zijn om wissels e.d. te bedienen.
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:04 schreef Pheno het volgende:
Maar goed, modelbaan is niet te doen, of ik moet de pc kamer (met 6 boekenkasten) eens geheel omgooien. Nu ik die NAS heb gekocht kunnen er al twee computers weg
van die miljarden treintjes die er zijn, kies jij een Syntusquote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:00 schreef MPG het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik moet eerst een echt huis kopen met ruimte voor de trein. Tot die tijd ga ik niks meer bijkopen ookquote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:04 schreef Pheno het volgende:
Laat je mij erbuiten?!quote:
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:10 schreef Muck het volgende:
[..]
van die miljarden treintjes die er zijn, kies jij een Syntus![]()
je doet het om mij te pesten he?
Succes! Doe je foto's posten in het modelspoortopic?quote:
Altijd als ik die syntus zie, denk ik aan mijn reizen naar jou toequote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:10 schreef Muck het volgende:
[..]
van die miljarden treintjes die er zijn, kies jij een Syntus![]()
je doet het om mij te pesten he?
IRM. Geen VIRM. Zijn maar 3 bakkenquote:
Natuurlijk, de meesten zien die punten tussen de letters niet.quote:
quote:
Ik niet, wat een preutsequote:
Zo zijn de meeste Zweedsen. In hun eigen land danquote:
Heel goed gezegd, of tegen andere Zweden, als ze horen dat je uit het buitenland komt zit je gebakkenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Zo zijn de meeste Zweedsen. In hun eigen land dan...
Mja, het wa sniet mijn eerste vereiste bij het kopen van een huis. Ik had er nog een lelijke zolder bij kunnen doen, maar die was en te duur, echt te lelijk en vrij klein voor die prijs. Leuke optie maar die afzetter van een aannemer vroeg al 100 euro voor iets simpels als een dubbel wantcontactdoosje, laat staan een zolderquote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik moet eerst een echt huis kopen met ruimte voor de trein. Tot die tijd ga ik niks meer bijkopen ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |