Heb ik echt wat gemist dan? Dan kijk ik vanavond inderdaad even.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:20 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
Fipo
ja ken dr niets aan doen dat je geen joetoep kunt zien
toch maar vanaaf even kijken als je thuis bent......
Vanavond voetballen kijken als ik thuis benquote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:20 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
Fipo
ja ken dr niets aan doen dat je geen joetoep kunt zien
toch maar vanaaf even kijken als je thuis bent......
Hoe laat spreken we af in Alkmaar zaterdag?quote:
Godsamme, niet verder?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:26 schreef Faithy het volgende:
frontoffice ey
ben nog een keer gebeld voor een baan
of ik in Praag wilde werken voor een Indiaas bedrijf![]()
![]()
ja, of niet
Uurtje of 4? Bij alkmaar noord toch?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:27 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Hoe laat spreken we af in Alkmaar zaterdag?
Die gasten versta je niet, en al helemaal niet als ze al Engels proberen te pratenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:26 schreef Faithy het volgende:
frontoffice ey
ben nog een keer gebeld voor een baan
of ik in Praag wilde werken voor een Indiaas bedrijf![]()
![]()
ja, of niet
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja sgoed... ik neem wel mijn fiets mee... anders moeten we vanaf daar zo'n stuk terug lopen.quote:
Ik neem m'n fiets ook wel mee de trein inquote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:29 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ja sgoed... ik neem wel mijn fiets mee... anders moeten we vanaf daar zo'n stuk terug lopen.
Hoe ga jij dat oplossen? Oja, je kan niet achterop, mijn fiets is nogal .... naar de klote... zeg maar
Dus je gaat niet zuipen? Dan kan je mij dus ook wel een slinger naar het station gevenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:30 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik neem m'n fiets ook wel mee de trein in
[ afbeelding ]
Ik niet zuipen?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:31 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dus je gaat niet zuipen? Dan kan je mij dus ook wel een slinger naar het station geven
Heb je die uiteindelijk nog gekocht ja??quote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:30 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik neem m'n fiets ook wel mee de trein in
[ afbeelding ]
We worden als het goed is opgepikt (zo maar voor de zekerheid afsprakenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:33 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik niet zuipen?![]()
Moet nog maar ff bekijken hoe we dat gaan doen, ik bel lynda morgen wel ff of er iemand met de auto instaat is om ons op te pikken, terug pakken we de taxi dan maar
Nee, die is van zijn moederquote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:34 schreef Sgele het volgende:
[..]
Heb je die uiteindelijk nog gekocht ja??
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:33 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik niet zuipen?![]()
Moet nog maar ff bekijken hoe we dat gaan doen, ik bel lynda morgen wel ff of er iemand met de auto instaat is om ons op te pikken, terug pakken we de taxi dan maar
ALS er een auto is is dat mogelijk idd.. We weten zelf ook niet hoe laat iedereen komtquote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:35 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
We worden als het goed is opgepikt (zo maar voor de zekerheid afspraken),
terug maar een taxi doen... ik wil zuipen!!!!
oja, trein terug gaat al vroeg, dat is wel klote....
(Verlaat) Feestje van mij en vriendinquote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:38 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
wat voor spannends gaan jullie doen ????
Oja Tinus, geen noord maar gewoon centraalquote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:42 schreef lynda het volgende:
[..]
ALS er een auto is is dat mogelijk idd.. We weten zelf ook niet hoe laat iedereen komt
Bel maar gewoon als jullie op Centraal zijn checken wij het even.. Zoniet idd taxi..
Heb ik je al eerder gezegd
Gooi er ook even 1 deze kant op aubquote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:46 schreef Daeron het volgende:
* Daeron slentert naar binnen, pakt een biertje uit de koelkast en zoekt een plek op de bank
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:46 schreef Daeron het volgende:
* Daeron slentert naar binnen, pakt een biertje uit de koelkast en zoekt een plek op de bank
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:34 schreef Sgele het volgende:
[..]
Heb je die uiteindelijk nog gekocht ja??
Mja ik weet ook niet waar die gast het over heeft?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doei.
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:58 schreef Faithy het volgende:
ik heb wat te doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Te Koop: Kekke, kopere armbanden! Met sjiek kleurtje! *O*
Op 22-02-2009 22:26 schreef Bellerophon het volgende:
Sterf een pijnlijke dood, trut :')
Ik mag er toch wel vanuitgaan dat zo'n vergevorderd slowchat topic toch wel voorzien is van op zijn minst een bierkoelkast en een bank, eigenlijk hoort er zelfs een pooltafel en een bar aanwezig te zijn.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:57 schreef Sgele het volgende:
[..]
Mja ik weet ook niet waar die gast het over heeft?
Daar zorg je zelf maar voorquote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:04 schreef Daeron het volgende:
[..]
Ik mag er toch wel vanuitgaan dat zo'n vergevorderd slowchat topic toch wel voorzien is van op zijn minst een bierkoelkast en een bank, eigenlijk hoort er zelfs een pooltafel en een bar aanwezig te zijn.
* Dr.Droxz springt omhoog vanaf zijn stoel, maar een zweefduik met voorwaartse schroef, pakt het blikje aan.. raakt even snel de grond, en maakt een salto terug...quote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:47 schreef Daeron het volgende:
* Daeron slingert het biertje met een achterwaartse salto inclusief schroef richtin Dr.Droxz
Toevallig Lotus Notes?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:00 schreef TommyGun het volgende:
2 uur zitten prutsen met 'n klote applicatie. Aaaarch ben helemaal fokked up.
Maarja... de tijd ging wel snel dus nog maar n half uur
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:08 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz springt omhoog vanaf zijn stoel, maar een zweefduik met voorwaartse schroef, pakt het blikje aan.. raakt even snel de grond, en maakt een salto terug...
thx!
Je moet toch wat doen op je werkquote:
En als we daar nou nog nooit bij stilgestaan hebben?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:04 schreef Daeron het volgende:
[..]
Ik mag er toch wel vanuitgaan dat zo'n vergevorderd slowchat topic toch wel voorzien is van op zijn minst een bierkoelkast en een bank, eigenlijk hoort er zelfs een pooltafel en een bar aanwezig te zijn.
Nou moet je wat anders gaan verzinnen...nog een appel eten en hopen dat er weer een stukje vast blijft zitten?quote:
En het dan gek vinden dat je lichaam af en toe van die rare pijntjes loslaat?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:08 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz springt omhoog vanaf zijn stoel, maar een zweefduik met voorwaartse schroef, pakt het blikje aan.. raakt even snel de grond, en maakt een salto terug...
thx!
Ik zou het niet doenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:17 schreef TommyGun het volgende:
Verdomme, trek ik 'n Mars Delight uit 'n automaat hier, is ie tot 12 mei dit jaar houdbaar...
Is dat nog te eten? Ziet er niet gek uit
als het witte chocolade is zou ik het niet doenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:17 schreef TommyGun het volgende:
Verdomme, trek ik 'n Mars Delight uit 'n automaat hier, is ie tot 12 mei dit jaar houdbaar...
Wel hoor, in het begin hadden we het steeds over de bar... en iemand had het steeds over een verborgen kast ofzo (tijd geleden....)quote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:16 schreef Sgele het volgende:
[..]
En als we daar nou nog nooit bij stilgestaan hebben?
Gewoon opeten, dan weten wij meteen dat we dat de volgende keer niet moeten doenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:17 schreef TommyGun het volgende:
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:17 schreef Sgele het volgende:
[..]
En het dan gek vinden dat je lichaam af en toe van die rare pijntjes loslaat?
Ja hoor, dat moet toch kunnen? Alleen maar omdat er officieel een datum op mijn staan toch...quote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:17 schreef TommyGun het volgende:
wat jije noue willen van die alochtoonquote:
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:58 schreef Faithy het volgende:
ik heb wat te doen* Dr.Droxz geeft een tandenstokerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Opvreten dat ding..je gaat er niet dood van hoor...hoogstens een beetje schijterijquote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:22 schreef TommyGun het volgende:
Andere zeggen tegen me dat ik 't gewoon op moet eten
[16:19] <RPG> het is uiterste verkoopdatum niet je gaat dood na deze datum
[16:21] <+tijntje> omgeen maandje
Wat nu?!
Ik heb mijn kut collega maar koffie laten halen... daar kan ik namelijk moe van worden,quote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:22 schreef Daeron het volgende:
Jeuh, heb weer wat te doen voor die laatste 5 minuten
Kwam een foutje tegen in mijn app
Die had ik nog nooit gezien hahahaquote:
Jah dat kan ik niet gebruiken voor 't weekend hequote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:23 schreef Sgele het volgende:
[..]
Opvreten dat ding..je gaat er niet dood van hoor...hoogstens een beetje schijterij
Daarstraks ging ie weg omdat hij moest vergaderen..quote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:25 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Die had ik nog nooit gezien hahaha
p.s
Heeft Beller trouwens al weer weekend ofzo?
Prettig weekend!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:25 schreef TommyGun het volgende:
Nou, mars gaat de prullenbak in, en ff mn collega aankijken dat ie me naar t station brengt...
Prettig weekend allen!
Die gozer maakt echt een sport van vergaderen he!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:26 schreef Sgele het volgende:
[..]
Daarstraks ging ie weg omdat hij moest vergaderen..
Volgens mij is ie in slaap gevallen
Jij ook een prettig weekend !!!!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:28 schreef Daeron het volgende:
Nou mensen, ik mag weer naar huis, tot maandag
Ik ga er ook weer vandoor, sorry Sgele!quote:
Haha stomme trut!!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:35 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik ga er ook weer vandoor, sorry Sgele!
Prettig weekend!
En hopen dat NL gaat verliezen vanavond
* Sm0keZ gaat lekker op z'n werk kijkenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:57 schreef Faithy het volgende:
en vanavond maar 90 minuten om het te beslissen
Dude..quote:Op vrijdag 13 juni 2008 17:14 schreef WhiteLightning het volgende:
1-0![]()
![]()
![]()
![]()
oh wacht, het is nog niet begonnen
bijna WL nog eventjes geduldquote:Op vrijdag 13 juni 2008 17:14 schreef WhiteLightning het volgende:
1-0![]()
![]()
![]()
![]()
oh wacht, het is nog niet begonnen
Koffie?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 18:35 schreef Leanne het volgende:![]()
---------------------------------------------------middag--------------------------------------------------------------
![]()
(*vraagt om aandacht)
no thank youquote:Op vrijdag 13 juni 2008 18:40 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
* Sm0keZ brengt Leanne een bakkie cappuccino met cacaopoeder etc.
Suiker erbij?
Tot 22:30quote:Op vrijdag 13 juni 2008 18:43 schreef WhiteLightning het volgende:
tot hoe laat moet je werken dan ?
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 18:35 schreef Leanne het volgende:![]()
---------------------------------------------------middag--------------------------------------------------------------
![]()
(*vraagt om aandacht)
Voetbal zonder bier hoort niet!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 18:44 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Tot 22:30
Komt mooi uit, dan is t voetbal ook weer afgelopen
Sowwy, kon even niets beters vindenquote:
Huh?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 18:46 schreef WhiteLightning het volgende:
And harry doesnt mind if he doesnt make the scene
Hes got a daytime job hes doing alright
He can play honky tonk just like anything
Saving it up for friday night
With the sultans with the sultans of swing
llalallalaaaaaa
oh whokee...quote:Op vrijdag 13 juni 2008 18:49 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Sowwy, kon even niets beters vinden![]()
Was niet verkeerd bedoeld, heb een beetje een kut dag..
Zijn ledematen zijn nog erger als die van mijquote:
Dank u! *snif*quote:Op vrijdag 13 juni 2008 18:51 schreef Leanne het volgende:
[..]
oh whokee... :)
* Leanne troost Dr Droxz
1 |
1 |
Dank u!quote:
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 18:55 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dank u! *snif*
p.s
Als je je hele zin in het "rood" wil hebben, kan je beginnen met:
[ code verwijderd ]
dan hoof je je eigen naam ook niet te typen.
b.v
[ code verwijderd ]
zal er uit zien als:
* Dr.Droxz heeft een klote dag gehad.. en staat voor een moeilijke beslissing
Ik heb al aardig wat tutorials geschreven voor dit topicquote:
Graag gedaanquote:
whahahhaquote:Op vrijdag 13 juni 2008 18:58 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik heb al aardig wat tutorials geschreven voor dit topic![]()
Kan zo de hele FAQ van fok! opnieuw schrijven, maar dan duidelijker hahaha
Ja Kom op! zonder ons winnen ze nl niet!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 18:58 schreef draculettetje het volgende:
zo eten in huis (laten) halen (zal ik blij zijn als ik weer kan auto rijden)
we komen de avond hier wel door!
verdorie ben door WL aangestoken
HUP HOLLAND HUP
Met 10 vingers (nouja.. met mijn linkerhand niet helemaal meerquote:Op vrijdag 13 juni 2008 18:58 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
whahahhaja nou als je het nou gelijk had opgeslagen in ene txt bestand had dat ieder geval weer gescheelt
ja zeker!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 18:57 schreef WhiteLightning het volgende:
Ga je Holland nog aanmoedigen Leanne ?
snappen we toch ook wel?!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 18:58 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Graag gedaan![]()
Ik lijk een boos iemand te zijn, maar dat valt wel mee hoor, komt door de dag.
Als ik negatief praat over NL winnen ze, dus ze gaan vanavond weer verliezen!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 18:59 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Ja Kom op! zonder ons winnen ze nl niet!
ok. nou jij hebt dus wat te doen tijdens NL -FRquote:Op vrijdag 13 juni 2008 18:59 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Met 10 vingers (nouja.. met mijn linkerhand niet helemaal meer) schrijf ik aardig snel,
dus is een kleine moeite
Jullie/ik kom(en) hier al een tijdje, Leanne kent ons nog niet zo goed... vandaar de kleine uitlegquote:
Ik ga mooi even achter de pc hangen, of achter de PS3 nu het nog kanquote:Op vrijdag 13 juni 2008 19:01 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ok. nou jij hebt dus wat te doen tijdens NL -FR
uiteraard ga ik kijken! ik wil dat van afgelopen maandag weer meemaken. helaas moest ik dinsdag weer vroeg op , en morgen kan ik lekker uitslapenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 19:00 schreef Leanne het volgende:
[..]
ja zeker!
ik heb zojuist mijn eerste welpie in ontvangst genomen en die kijkt gezellig mee
en jullie?
ik vind niet dat je een halve gare bent hoorquote:Op vrijdag 13 juni 2008 19:02 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Jullie/ik kom(en) hier al een tijdje, Leanne kent ons nog niet zo goed... vandaar de kleine uitleg![]()
(wil niet dat mensen denken dat ik 1 of andere halve garen ben)
ja begrijp ik man. ga ff zuipen man! zet het van je afquote:Op vrijdag 13 juni 2008 19:02 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik ga mooi even achter de pc hangen, of achter de PS3 nu het nog kan![]()
Zit gewoon zwaar te denken enzo sinds vanochtend, dus mijn hoofd staat er even niet bij om voetbal te kijken.
Ok thx!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 19:03 schreef Leanne het volgende:
[..]
ik vind niet dat je een halve gare bent hoor
ja is beter he.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 19:03 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
uiteraard ga ik kijken! ik wil dat van afgelopen maandag weer meemaken. helaas moest ik dinsdag weer vroeg op , en morgen kan ik lekker uitslapen
ja dat is idd minderquote:Op vrijdag 13 juni 2008 19:05 schreef Leanne het volgende:
[..]
ja is beter he.
ben van de week 2x wakker gebeld 's morgens, had ook geen topweek![]()
morgen slaap ik uit!
doe nie zo gekquote:Op vrijdag 13 juni 2008 19:05 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ok thx!
Dacht dat ik het alweer verknalt had hahahahaha
Laat ik juist maar rustig aan doen met de drank hahahaquote:Op vrijdag 13 juni 2008 19:03 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja begrijp ik man. ga ff zuipen man! zet het van je af
Als ik ergens een hekel aan heb is dat iemand me wakker beld... kan me voorstellen dat je week zo niet echt relaxt was! Je had toch ook een paar dagen maar heul weinig geslapen?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 19:05 schreef Leanne het volgende:
[..]
ja is beter he.
ben van de week 2x wakker gebeld 's morgens, had ook geen topweek![]()
morgen slaap ik uit!
ah je bent pas thuis natuurlijkquote:Op vrijdag 13 juni 2008 19:06 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Laat ik juist maar rustig aan doen met de drank hahaha
zit trouwens wel al aan de eerste borrel
Ook nog lachen in de trein.. vanochtend met vader mee met de auto -> ziekenhuis.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 19:07 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ah je bent pas thuis natuurlijk
quote:
dinsdag/woensdag was een waardeloze nacht idd. ik ben voorderest nogal een slaapkop dus ik moest dat weer ff inhalenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 19:07 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Als ik ergens een hekel aan heb is dat iemand me wakker beld... kan me voorstellen dat je week zo niet echt relaxt was! Je had toch ook een paar dagen maar heul weinig geslapen?
Aha, dat klinkt hier bekend in de oren. 12 uur slapen is 3 dagen was niet genoeg, gisteren 11 uur geslapen.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 19:12 schreef Leanne het volgende:
[..]
dinsdag/woensdag was een waardeloze nacht idd. ik ben voorderest nogal een slaapkop dus ik moest dat weer ff inhalen
soms kan ik zo druk bezig zijn met vanalles dat ik gewoon een nacht niet slaap, en dan merk ik dat de volgende dag natuurlijk wel![]()
heb een beetje thuis zitten werken van de week dus dan bellen ze je weleens wakker om half 9, 9 uur;
not amusing
Volgende maand staat het wapen van amsterdam + nicknamequote:
Ik sms haar altijd, laatste tijd is het toevallig wat minder.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 19:14 schreef draculettetje het volgende:
ik heb toen ik niet kon slapen hier een beetje lopen spamen met Lynda
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
heb weleens een scharrel gehad in regio a'dam...was gek op z'n accentquote:Op vrijdag 13 juni 2008 19:16 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Volgende maand staat het wapen van amsterdam + nicknameop mijn arm
![]()
A'dam blijft de mooiste stad die er is![]()
![]()
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 19:19 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar jij wil het liefst Amsterdams met een zachte "g" toch?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 19:19 schreef Leanne het volgende:
[..]
heb weleens een scharrel gehad in regio a'dam...was gek op z'n accent
Ach ja, dat is een beetje een grap. Ik denk niet dat zoiets bestaat, maar ik vind a'dams heel leuk en kan een zachte g ook waarderen. ikzelf spreek overigens goed ABNquote:Op vrijdag 13 juni 2008 19:20 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Maar jij wil het liefst Amsterdams met een zachte "g" toch?
Ik dacht al, een combinatie van Andres hases en Arnold Vanderlyde lijkt me een rare combinatiequote:Op vrijdag 13 juni 2008 19:25 schreef Leanne het volgende:
[..]
Ach ja, dat is een beetje een grap. Ik denk niet dat zoiets bestaat, maar ik vind a'dams heel leuk en kan een zachte g ook waarderen. ikzelf spreek overigens goed ABN
Ben misschien niet in de stemming, maar van dit nummer blijf ik gewoon kippenvel krijgen hoorquote:
ja je moet maar s kijken naar die live aid 85 opnames, niet echt super qualiteit, maar wel echt super optredens.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 19:29 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ben misschien niet in de stemming, maar van dit nummer blijf ik gewoon kippenvel krijgen hoor![]()
Jammer dat de kwaliteit van dit nummer wat aan de slechte kant is.
Ajax 1995 *kippenvel*quote:Op vrijdag 13 juni 2008 19:27 schreef WhiteLightning het volgende:
I've paid my dues -
Time after time -
I've done my sentence
But committed no crime -
And bad mistakes
I've made a few
I've had my share of sand kicked in my face -
But I've come through
We are the champions - my friends
And we'll keep on fighting - till the end -
We are the champions -
We are the champions
No time for losers
'Cause we are the champions - of the world -
Niet echt van mijn tijd zeg maar, maar er zitten wel wat coole nummers tussen.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 19:39 schreef WhiteLightning het volgende:
wat een superbands deden daar aan mee zeg
het is ook niet echt mijn muziek, maar ik vindt het wel geweldige muziek.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 19:41 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Niet echt van mijn tijd zeg maar, maar er zitten wel wat coole nummers tussen.
Dit is tenminste nog muziek, die bagger van tegenwoordig kan je eigenlijk niet eens meer "muziek" noemen![]()
En mijn favo band stopt er gewoon mee
Echte skyradio muziek zal ik het maar noemen, lekker voor op de achtergrond.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 19:43 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
het is ook niet echt mijn muziek, maar ik vindt het wel geweldige muziek.
ja had het gelezen, maar kan je dat wel een band noemen eigelijk ? kweet niet of ze instrumenten bespelen ?
mag ik een bitterbal?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 19:45 schreef WhiteLightning het volgende:
nou t bier vloeit hier naar binnen zeg. maar even weer wat firturen
Heb nu een uur over mijn borreltje gedaan, nu ben ik wel toe aan een 2equote:Op vrijdag 13 juni 2008 19:45 schreef WhiteLightning het volgende:
nou t bier vloeit hier naar binnen zeg. maar even weer wat firturen
ja snel voordat de prijzen omhoog gaanquote:Op vrijdag 13 juni 2008 19:47 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Echte skyradio muziek zal ik het maar noemen, lekker voor op de achtergrond.
Sommige nummers spelen ze wel met instrumenten ja, maar lang niet met alles.
Meeste beats worden toch met de computer gemaakt....
Nog maar even wat kleren bestellen, ben een erg groot fan
ja is goed!quote:
Vlammetjes!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 19:49 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja is goed!mosterd erbij ?
ik heb ook vlammetjes,mini=kaassoufles, mini-frikadellen,kipnuggets, en kipvleugeltjes als je wilt
niets gaat boven portugezen!!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 19:48 schreef Sm0keZ het volgende:
Whehe die teleurgestelde Italianen op de tv..![]()
Ik wilde vragen naar wat voor muziek jij eigenlijk luisterde... misschien stond dat in je fotoboek!quote:
Ongelooflijk, wat een baby zeg, die gastquote:Op vrijdag 13 juni 2008 19:50 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
niets gaat boven portugezen!!
[ afbeelding ]
Vlammetjesquote:Op vrijdag 13 juni 2008 19:49 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja is goed!mosterd erbij ?
ik heb ook vlammetjes,mini=kaassoufles, mini-frikadellen,kipnuggets, en kipvleugeltjes als je wilt
ik vidnt het echt een superfoto!!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 19:51 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ongelooflijk, wat een baby zeg, die gast![]()
Oeh, Leanne rijdt motor?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 19:50 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik wilde vragen naar wat voor muziek jij eigenlijk luisterde... misschien stond dat in je fotoboek!
Dus ik kijken, heb je er leuke foto's bijgezet!
Vooral die foto met die motor is
Kerel, stop eens met drinken, da's nu al de 3e post op rij met spelfoutenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 19:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik vidnt het echt een superfoto!!
kom op , heb geduld met mequote:Op vrijdag 13 juni 2008 19:52 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Kerel, stop eens met drinken, da's nu al de 3e post op rij met spelfouten
Ah, da's al beterquote:
Eindelijk iemand die me begrijptquote:Op vrijdag 13 juni 2008 19:53 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
en jij mist natuurlijk ook bier en attributen
thanks! ik vind motoren wel cool, vooral deze BMW is ook superstoerquote:Op vrijdag 13 juni 2008 19:50 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik wilde vragen naar wat voor muziek jij eigenlijk luisterde... misschien stond dat in je fotoboek!
Dus ik kijken, heb je er leuke foto's bijgezet!
Vooral die foto met die motor is
wat jij mist, zo voel ik mequote:
Ik maak vaak minder fouten als ik heb gedronkenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 19:52 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Kerel, stop eens met drinken, da's nu al de 3e post op rij met spelfouten
sorry ik ben melaatsquote:Op vrijdag 13 juni 2008 19:55 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik maak vaak minder fouten als ik heb gedronken
Motoren blijven gewool he, Zmokes (tinus) heeft net een Kawasaki Ninja gekochtquote:Op vrijdag 13 juni 2008 19:54 schreef Leanne het volgende:
[..]
thanks! ik vind motoren wel cool, vooral deze BMW is ook superstoer
wat voor muziek luister ik....een beetje vanalles wat, top 40, sky soms, soms wordt ik daar moe van en wil ik wat hippers...ik ben niet zo te peilen op dat gebied, vind heel veel leuk
doe veel aan steps en aerobic, dus hou ook van energizing muziek en leuke remixen van nummers. so, thats it..
maar de gouwe ouwe uit jaren 80 en 90 vind ik ook leuk! lekker meezingen
quote:
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 19:59 schreef WhiteLightning het volgende:
iemand kippevleugels ? ik heb ze zelf gefrituurd
ja kommas arteculaties en punten ben ik op dit moment te lui voorquote:
OK! nou ik houd zeker van NL hiphop, maar dan wel de commerciele zooiquote:Op vrijdag 13 juni 2008 19:58 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zelf luister ik wel Nederlands talige hiphop, maar dan niet van die commerciele zooi![]()
Ben een groot fan van Osdorp Posse, en vind het jammer dat ze stoppen...
Nouja, ik vond die laatste cd wel aardig tegenvallen
watskeburt ?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 20:02 schreef Leanne het volgende:
[..]
OK! nou ik houd zeker van NL hiphop, maar dan wel de commerciele zooi
Ik vind de jeugd van tegenwoordig erg grappig
Osdorp Posse ken ik wel van way back, toen ze een redelijk bekend nummer hadden.
Ik de vandale stond niets, dus had ik even verder moeten kijken hahahahaquote:Op vrijdag 13 juni 2008 20:01 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja kommas arteculaties en punten ben ik op dit moment te lui voor
Quote Wikipedia "
Lepra is een besmettelijke ziekte die wordt veroorzaakt door de leprabacil Mycobacterium leprae of bacil van Hansen genoemd naar de Noorse arts Armauer Hansen die deze in 1873 ontdekte. Lepra is een van de ziekten die aangeduid werd met melaatsheid.
"
Ik hou juist van die oude harde "recht voor zijn raap" rapquote:Op vrijdag 13 juni 2008 20:02 schreef Leanne het volgende:
[..]
OK! nou ik houd zeker van NL hiphop, maar dan wel de commerciele zooi
Ik vind de jeugd van tegenwoordig erg grappig
Osdorp Posse ken ik wel van way back, toen ze een redelijk bekend nummer hadden.
STERFquote:
Maak er een lekker weekend van, en we spreken elkaar vast snel weer!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 20:05 schreef Leanne het volgende:
Gentlemen...ik ben weg, douchen & voetbal kijken uit huis!
Fijne avond/ weekend en tot later![]()
geeft niets hoorquote:Op vrijdag 13 juni 2008 20:03 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik de vandale stond niets, dus had ik even verder moeten kijken hahahaha
Het is weekend, dan mag het
ah jij ook fijne wedstrijd, flink aanmoedigen , en prettig weekend !quote:Op vrijdag 13 juni 2008 20:05 schreef Leanne het volgende:
Gentlemen...ik ben weg, douchen & voetbal kijken uit huis!
Fijne avond/ weekend en tot later![]()
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 19:53 schreef Sm0keZ het volgende:
Whaha, Italie - Roemenie 1-1
Da's al één punt voor Italie op twee wedstijden
lmoa hahahahaquote:Op vrijdag 13 juni 2008 20:35 schreef Sm0keZ het volgende:
Jeej, ik heb weer iemand gejemoederd
Weet je wat grappig is..
Best relaxed hoorquote:Op vrijdag 13 juni 2008 21:01 schreef Dr.Droxz het volgende:
ze zitten hiernaast in de tuin met 3 grote tenten... hele tuin overdekt...
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 21:02 schreef lynda het volgende:
Voetbal bij bbc is leuker dan bij NL.. Lopen voor
Op aanraden van smokez net ook maar ff getoeterd.. Buren nog minder blij met mij
Grappig hoe ze die NL namen proberen uit te sprekenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 21:14 schreef draculettetje het volgende:
droxz toch wel ja!
engelehaarquote:Op vrijdag 13 juni 2008 21:18 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Grappig hoe ze die NL namen proberen uit te spreken![]()
En.... om de beuren in de tuin te gallen
kuit - koutquote:
Rust... zo, even een borrel pakkenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 21:29 schreef draculettetje het volgende:
zo bijna bijna rust
beetje doorzuipen droxzquote:
Tot morgen, slaap lekker & succes morgen!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 21:34 schreef lynda het volgende:
* lynda gaat lekker douchen en naar bed toe
Voor sommige tot morgen!!
Ik doe nog rustig aan hoor... uh... het gaat goed hoorquote:Op vrijdag 13 juni 2008 21:34 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
beetje doorzuipen droxz![]()
mennnnnnnnnnnn
bij mij is het "automatic pilot" vanaf nu aanquote:Op vrijdag 13 juni 2008 21:49 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik doe nog rustig aan hoor... uh... het gaat goed hoor
2-0 !!!!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 21:50 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
bij mij is het "automatic pilot" vanaf nu aan
kut 2-1quote:Op vrijdag 13 juni 2008 22:06 schreef draculettetje het volgende:
wat een wedstrijd zeg
Thnx, maar die heb ik allemaal alquote:Op zaterdag 14 juni 2008 01:08 schreef Dr.Droxz het volgende:
Misschien leuk voor tinus, alle MOH cd's KLIK
ik was toen inderdaad al op het werk, nu nog :p mooi de tijd om internet op me mobiel uit te proberen.. Dus test 123 :pquote:Op zaterdag 14 juni 2008 08:17 schreef draculettetje het volgende:
mogguh Lyn
al zou je nu vast aan het werk zijn!
Veel plezier he vandaag / avond
Het werktquote:Op zaterdag 14 juni 2008 10:12 schreef lynda het volgende:
[..]
ik was toen inderdaad al op het werk, nu nog :p mooi de tijd om internet op me mobiel uit te proberen.. Dus test 123 :p
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |