Vol lul staanquote:Op vrijdag 13 juni 2008 20:30 schreef dieselnoi het volgende:
Weet je wat grappig is... iedereen heeft het nu over hoe goet Nederland is en wat een team ze ook zijn met elkaar. En dan krijgen ze straks dik pak op de broek van Frankrijk met 7-0. Dan staat iedereen vol lul met al hun lof over het Nederlands elftal. Dat lijkt mij echt grappig als het gebeurt.
Mathijsen nu nog geroemd, straks vliegt hij eruit met een rode kaart en 4 gigantische blunders
Van Persie - komt na rust erin en wordt in de 60ste minuut alweer gewisseld.
van Nistelrooij - mist drie 1op1 op de keeper kansen achter elkaar
Sneijder en van der Vaart - krijgen allebei ruzie met elkaar en gaan met elkaar op de vuist. Krijgen allebei rood.
Boulahrouz - veroorzaakt een penalty
de rest - speelt een matige 3
Als dit gebeur dan staat iedereen hier in Nederland voor lul omdat ze al zaten te feesten alsof we Europees Kampioen zijn en het elftal. En al die reporters/sjonnies die het team zo roemde om hun saamhorigheid en kwaliteit. Dit lijkt mij echt grappig.
Jamaar daar is TS niet zo goet inquote:Op vrijdag 13 juni 2008 20:34 schreef zomgmoz het volgende:
ja maar het gáát ook goet, heel goet zelfs..dus hou je mont dicht ja?
Wat is daar mis mee? Daar wás toch ook sprake van maandag?quote:En al die reporters/sjonnies die het team zo roemde om hun saamhorigheid en kwaliteit.
Zo flauw, maar ik moest hardop lachen...quote:Op vrijdag 13 juni 2008 20:34 schreef Sm0keZ het volgende:
Weet je wat nog veel grappiger is?
Je moeder die met haar dikke reet door een tuinstoel zakt
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 20:30 schreef dieselnoi het volgende:
. iedereen heeft het nu over hoe goet Nederland is
Zie ik eruit als een tuinstoel ofzo?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 20:36 schreef WhiteLightning het volgende:
dat hangt er wel vanaf of jij de tuinstoel bent of niet
Zelfs Barca is nog realistischer dan jij.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 21:34 schreef dieselnoi het volgende:
Nederland werd wel helemaal van de mat gespeeld. De Fransen tikten Nederland helemaal tuureluurs
Maar stel dat je gelijk hebt, Frankrijk loopt achter de feiten aan. Ze staan 1-0 achterquote:Op vrijdag 13 juni 2008 21:34 schreef dieselnoi het volgende:
Nederland werd wel helemaal van de mat gespeeld. De Fransen tikten Nederland helemaal tuureluurs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |