Koffie?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 18:35 schreef Leanne het volgende:![]()
---------------------------------------------------middag--------------------------------------------------------------
![]()
(*vraagt om aandacht)
no thank youquote:Op vrijdag 13 juni 2008 18:40 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
* Sm0keZ brengt Leanne een bakkie cappuccino met cacaopoeder etc.
Suiker erbij?
Tot 22:30quote:Op vrijdag 13 juni 2008 18:43 schreef WhiteLightning het volgende:
tot hoe laat moet je werken dan ?
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 18:35 schreef Leanne het volgende:![]()
---------------------------------------------------middag--------------------------------------------------------------
![]()
(*vraagt om aandacht)
Voetbal zonder bier hoort niet!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 18:44 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Tot 22:30
Komt mooi uit, dan is t voetbal ook weer afgelopen
Sowwy, kon even niets beters vindenquote:
Huh?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 18:46 schreef WhiteLightning het volgende:
And harry doesnt mind if he doesnt make the scene
Hes got a daytime job hes doing alright
He can play honky tonk just like anything
Saving it up for friday night
With the sultans with the sultans of swing
llalallalaaaaaa
oh whokee...quote:Op vrijdag 13 juni 2008 18:49 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Sowwy, kon even niets beters vinden![]()
Was niet verkeerd bedoeld, heb een beetje een kut dag..
Zijn ledematen zijn nog erger als die van mijquote:
Dank u! *snif*quote:Op vrijdag 13 juni 2008 18:51 schreef Leanne het volgende:
[..]
oh whokee... :)
* Leanne troost Dr Droxz
1 |
1 |
Dank u!quote:
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 18:55 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dank u! *snif*
p.s
Als je je hele zin in het "rood" wil hebben, kan je beginnen met:
[ code verwijderd ]
dan hoof je je eigen naam ook niet te typen.
b.v
[ code verwijderd ]
zal er uit zien als:
* Dr.Droxz heeft een klote dag gehad.. en staat voor een moeilijke beslissing
Ik heb al aardig wat tutorials geschreven voor dit topicquote:
Graag gedaanquote:
whahahhaquote:Op vrijdag 13 juni 2008 18:58 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik heb al aardig wat tutorials geschreven voor dit topic![]()
Kan zo de hele FAQ van fok! opnieuw schrijven, maar dan duidelijker hahaha
Ja Kom op! zonder ons winnen ze nl niet!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 18:58 schreef draculettetje het volgende:
zo eten in huis (laten) halen (zal ik blij zijn als ik weer kan auto rijden)
we komen de avond hier wel door!
verdorie ben door WL aangestoken
HUP HOLLAND HUP
Met 10 vingers (nouja.. met mijn linkerhand niet helemaal meerquote:Op vrijdag 13 juni 2008 18:58 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
whahahhaja nou als je het nou gelijk had opgeslagen in ene txt bestand had dat ieder geval weer gescheelt
ja zeker!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 18:57 schreef WhiteLightning het volgende:
Ga je Holland nog aanmoedigen Leanne ?
snappen we toch ook wel?!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 18:58 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Graag gedaan![]()
Ik lijk een boos iemand te zijn, maar dat valt wel mee hoor, komt door de dag.
Als ik negatief praat over NL winnen ze, dus ze gaan vanavond weer verliezen!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 18:59 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Ja Kom op! zonder ons winnen ze nl niet!
ok. nou jij hebt dus wat te doen tijdens NL -FRquote:Op vrijdag 13 juni 2008 18:59 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Met 10 vingers (nouja.. met mijn linkerhand niet helemaal meer) schrijf ik aardig snel,
dus is een kleine moeite
Jullie/ik kom(en) hier al een tijdje, Leanne kent ons nog niet zo goed... vandaar de kleine uitlegquote:
Ik ga mooi even achter de pc hangen, of achter de PS3 nu het nog kanquote:Op vrijdag 13 juni 2008 19:01 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ok. nou jij hebt dus wat te doen tijdens NL -FR
uiteraard ga ik kijken! ik wil dat van afgelopen maandag weer meemaken. helaas moest ik dinsdag weer vroeg op , en morgen kan ik lekker uitslapenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 19:00 schreef Leanne het volgende:
[..]
ja zeker!
ik heb zojuist mijn eerste welpie in ontvangst genomen en die kijkt gezellig mee
en jullie?
ik vind niet dat je een halve gare bent hoorquote:Op vrijdag 13 juni 2008 19:02 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Jullie/ik kom(en) hier al een tijdje, Leanne kent ons nog niet zo goed... vandaar de kleine uitleg![]()
(wil niet dat mensen denken dat ik 1 of andere halve garen ben)
ja begrijp ik man. ga ff zuipen man! zet het van je afquote:Op vrijdag 13 juni 2008 19:02 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik ga mooi even achter de pc hangen, of achter de PS3 nu het nog kan![]()
Zit gewoon zwaar te denken enzo sinds vanochtend, dus mijn hoofd staat er even niet bij om voetbal te kijken.
Ok thx!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 19:03 schreef Leanne het volgende:
[..]
ik vind niet dat je een halve gare bent hoor
ja is beter he.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 19:03 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
uiteraard ga ik kijken! ik wil dat van afgelopen maandag weer meemaken. helaas moest ik dinsdag weer vroeg op , en morgen kan ik lekker uitslapen
ja dat is idd minderquote:Op vrijdag 13 juni 2008 19:05 schreef Leanne het volgende:
[..]
ja is beter he.
ben van de week 2x wakker gebeld 's morgens, had ook geen topweek![]()
morgen slaap ik uit!
doe nie zo gekquote:Op vrijdag 13 juni 2008 19:05 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ok thx!
Dacht dat ik het alweer verknalt had hahahahaha
Laat ik juist maar rustig aan doen met de drank hahahaquote:Op vrijdag 13 juni 2008 19:03 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja begrijp ik man. ga ff zuipen man! zet het van je af
Als ik ergens een hekel aan heb is dat iemand me wakker beld... kan me voorstellen dat je week zo niet echt relaxt was! Je had toch ook een paar dagen maar heul weinig geslapen?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 19:05 schreef Leanne het volgende:
[..]
ja is beter he.
ben van de week 2x wakker gebeld 's morgens, had ook geen topweek![]()
morgen slaap ik uit!
ah je bent pas thuis natuurlijkquote:Op vrijdag 13 juni 2008 19:06 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Laat ik juist maar rustig aan doen met de drank hahaha
zit trouwens wel al aan de eerste borrel
Ook nog lachen in de trein.. vanochtend met vader mee met de auto -> ziekenhuis.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 19:07 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ah je bent pas thuis natuurlijk
quote:
dinsdag/woensdag was een waardeloze nacht idd. ik ben voorderest nogal een slaapkop dus ik moest dat weer ff inhalenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 19:07 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Als ik ergens een hekel aan heb is dat iemand me wakker beld... kan me voorstellen dat je week zo niet echt relaxt was! Je had toch ook een paar dagen maar heul weinig geslapen?
Aha, dat klinkt hier bekend in de oren. 12 uur slapen is 3 dagen was niet genoeg, gisteren 11 uur geslapen.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 19:12 schreef Leanne het volgende:
[..]
dinsdag/woensdag was een waardeloze nacht idd. ik ben voorderest nogal een slaapkop dus ik moest dat weer ff inhalen
soms kan ik zo druk bezig zijn met vanalles dat ik gewoon een nacht niet slaap, en dan merk ik dat de volgende dag natuurlijk wel![]()
heb een beetje thuis zitten werken van de week dus dan bellen ze je weleens wakker om half 9, 9 uur;
not amusing
Volgende maand staat het wapen van amsterdam + nicknamequote:
Ik sms haar altijd, laatste tijd is het toevallig wat minder.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 19:14 schreef draculettetje het volgende:
ik heb toen ik niet kon slapen hier een beetje lopen spamen met Lynda
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
heb weleens een scharrel gehad in regio a'dam...was gek op z'n accentquote:Op vrijdag 13 juni 2008 19:16 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Volgende maand staat het wapen van amsterdam + nicknameop mijn arm
![]()
A'dam blijft de mooiste stad die er is![]()
![]()
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 19:19 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
Maar jij wil het liefst Amsterdams met een zachte "g" toch?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 19:19 schreef Leanne het volgende:
[..]
heb weleens een scharrel gehad in regio a'dam...was gek op z'n accent
Ach ja, dat is een beetje een grap. Ik denk niet dat zoiets bestaat, maar ik vind a'dams heel leuk en kan een zachte g ook waarderen. ikzelf spreek overigens goed ABNquote:Op vrijdag 13 juni 2008 19:20 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Maar jij wil het liefst Amsterdams met een zachte "g" toch?
Ik dacht al, een combinatie van Andres hases en Arnold Vanderlyde lijkt me een rare combinatiequote:Op vrijdag 13 juni 2008 19:25 schreef Leanne het volgende:
[..]
Ach ja, dat is een beetje een grap. Ik denk niet dat zoiets bestaat, maar ik vind a'dams heel leuk en kan een zachte g ook waarderen. ikzelf spreek overigens goed ABN
Ben misschien niet in de stemming, maar van dit nummer blijf ik gewoon kippenvel krijgen hoorquote:
ja je moet maar s kijken naar die live aid 85 opnames, niet echt super qualiteit, maar wel echt super optredens.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 19:29 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ben misschien niet in de stemming, maar van dit nummer blijf ik gewoon kippenvel krijgen hoor![]()
Jammer dat de kwaliteit van dit nummer wat aan de slechte kant is.
Ajax 1995 *kippenvel*quote:Op vrijdag 13 juni 2008 19:27 schreef WhiteLightning het volgende:
I've paid my dues -
Time after time -
I've done my sentence
But committed no crime -
And bad mistakes
I've made a few
I've had my share of sand kicked in my face -
But I've come through
We are the champions - my friends
And we'll keep on fighting - till the end -
We are the champions -
We are the champions
No time for losers
'Cause we are the champions - of the world -
Niet echt van mijn tijd zeg maar, maar er zitten wel wat coole nummers tussen.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 19:39 schreef WhiteLightning het volgende:
wat een superbands deden daar aan mee zeg
het is ook niet echt mijn muziek, maar ik vindt het wel geweldige muziek.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 19:41 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Niet echt van mijn tijd zeg maar, maar er zitten wel wat coole nummers tussen.
Dit is tenminste nog muziek, die bagger van tegenwoordig kan je eigenlijk niet eens meer "muziek" noemen![]()
En mijn favo band stopt er gewoon mee
Echte skyradio muziek zal ik het maar noemen, lekker voor op de achtergrond.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 19:43 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
het is ook niet echt mijn muziek, maar ik vindt het wel geweldige muziek.
ja had het gelezen, maar kan je dat wel een band noemen eigelijk ? kweet niet of ze instrumenten bespelen ?
mag ik een bitterbal?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 19:45 schreef WhiteLightning het volgende:
nou t bier vloeit hier naar binnen zeg. maar even weer wat firturen
Heb nu een uur over mijn borreltje gedaan, nu ben ik wel toe aan een 2equote:Op vrijdag 13 juni 2008 19:45 schreef WhiteLightning het volgende:
nou t bier vloeit hier naar binnen zeg. maar even weer wat firturen
ja snel voordat de prijzen omhoog gaanquote:Op vrijdag 13 juni 2008 19:47 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Echte skyradio muziek zal ik het maar noemen, lekker voor op de achtergrond.
Sommige nummers spelen ze wel met instrumenten ja, maar lang niet met alles.
Meeste beats worden toch met de computer gemaakt....
Nog maar even wat kleren bestellen, ben een erg groot fan
ja is goed!quote:
Vlammetjes!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 19:49 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja is goed!mosterd erbij ?
ik heb ook vlammetjes,mini=kaassoufles, mini-frikadellen,kipnuggets, en kipvleugeltjes als je wilt
niets gaat boven portugezen!!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 19:48 schreef Sm0keZ het volgende:
Whehe die teleurgestelde Italianen op de tv..![]()
Ik wilde vragen naar wat voor muziek jij eigenlijk luisterde... misschien stond dat in je fotoboek!quote:
Ongelooflijk, wat een baby zeg, die gastquote:Op vrijdag 13 juni 2008 19:50 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
niets gaat boven portugezen!!
[ afbeelding ]
Vlammetjesquote:Op vrijdag 13 juni 2008 19:49 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja is goed!mosterd erbij ?
ik heb ook vlammetjes,mini=kaassoufles, mini-frikadellen,kipnuggets, en kipvleugeltjes als je wilt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |