ja dat is idd minderquote:Op vrijdag 13 juni 2008 19:05 schreef Leanne het volgende:
[..]
ja is beter he.
ben van de week 2x wakker gebeld 's morgens, had ook geen topweek![]()
morgen slaap ik uit!
doe nie zo gekquote:Op vrijdag 13 juni 2008 19:05 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ok thx!
Dacht dat ik het alweer verknalt had hahahahaha
Laat ik juist maar rustig aan doen met de drank hahahaquote:Op vrijdag 13 juni 2008 19:03 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja begrijp ik man. ga ff zuipen man! zet het van je af
Als ik ergens een hekel aan heb is dat iemand me wakker beld... kan me voorstellen dat je week zo niet echt relaxt was! Je had toch ook een paar dagen maar heul weinig geslapen?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 19:05 schreef Leanne het volgende:
[..]
ja is beter he.
ben van de week 2x wakker gebeld 's morgens, had ook geen topweek![]()
morgen slaap ik uit!
ah je bent pas thuis natuurlijkquote:Op vrijdag 13 juni 2008 19:06 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Laat ik juist maar rustig aan doen met de drank hahaha
zit trouwens wel al aan de eerste borrel
Ook nog lachen in de trein.. vanochtend met vader mee met de auto -> ziekenhuis.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 19:07 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ah je bent pas thuis natuurlijk
quote:
dinsdag/woensdag was een waardeloze nacht idd. ik ben voorderest nogal een slaapkop dus ik moest dat weer ff inhalenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 19:07 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Als ik ergens een hekel aan heb is dat iemand me wakker beld... kan me voorstellen dat je week zo niet echt relaxt was! Je had toch ook een paar dagen maar heul weinig geslapen?
Aha, dat klinkt hier bekend in de oren. 12 uur slapen is 3 dagen was niet genoeg, gisteren 11 uur geslapen.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 19:12 schreef Leanne het volgende:
[..]
dinsdag/woensdag was een waardeloze nacht idd. ik ben voorderest nogal een slaapkop dus ik moest dat weer ff inhalen
soms kan ik zo druk bezig zijn met vanalles dat ik gewoon een nacht niet slaap, en dan merk ik dat de volgende dag natuurlijk wel![]()
heb een beetje thuis zitten werken van de week dus dan bellen ze je weleens wakker om half 9, 9 uur;
not amusing
Volgende maand staat het wapen van amsterdam + nicknamequote:
Ik sms haar altijd, laatste tijd is het toevallig wat minder.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 19:14 schreef draculettetje het volgende:
ik heb toen ik niet kon slapen hier een beetje lopen spamen met Lynda
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
heb weleens een scharrel gehad in regio a'dam...was gek op z'n accentquote:Op vrijdag 13 juni 2008 19:16 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Volgende maand staat het wapen van amsterdam + nicknameop mijn arm
![]()
A'dam blijft de mooiste stad die er is![]()
![]()
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 19:19 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
Maar jij wil het liefst Amsterdams met een zachte "g" toch?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 19:19 schreef Leanne het volgende:
[..]
heb weleens een scharrel gehad in regio a'dam...was gek op z'n accent
Ach ja, dat is een beetje een grap. Ik denk niet dat zoiets bestaat, maar ik vind a'dams heel leuk en kan een zachte g ook waarderen. ikzelf spreek overigens goed ABNquote:Op vrijdag 13 juni 2008 19:20 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Maar jij wil het liefst Amsterdams met een zachte "g" toch?
Ik dacht al, een combinatie van Andres hases en Arnold Vanderlyde lijkt me een rare combinatiequote:Op vrijdag 13 juni 2008 19:25 schreef Leanne het volgende:
[..]
Ach ja, dat is een beetje een grap. Ik denk niet dat zoiets bestaat, maar ik vind a'dams heel leuk en kan een zachte g ook waarderen. ikzelf spreek overigens goed ABN
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |