quote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:34 schreef Sgele het volgende:
[..]
Heb je die uiteindelijk nog gekocht ja??
Mja ik weet ook niet waar die gast het over heeft?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doei.
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:58 schreef Faithy het volgende:
ik heb wat te doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Te Koop: Kekke, kopere armbanden! Met sjiek kleurtje! *O*
Op 22-02-2009 22:26 schreef Bellerophon het volgende:
Sterf een pijnlijke dood, trut :')
Ik mag er toch wel vanuitgaan dat zo'n vergevorderd slowchat topic toch wel voorzien is van op zijn minst een bierkoelkast en een bank, eigenlijk hoort er zelfs een pooltafel en een bar aanwezig te zijn.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:57 schreef Sgele het volgende:
[..]
Mja ik weet ook niet waar die gast het over heeft?
Daar zorg je zelf maar voorquote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:04 schreef Daeron het volgende:
[..]
Ik mag er toch wel vanuitgaan dat zo'n vergevorderd slowchat topic toch wel voorzien is van op zijn minst een bierkoelkast en een bank, eigenlijk hoort er zelfs een pooltafel en een bar aanwezig te zijn.
* Dr.Droxz springt omhoog vanaf zijn stoel, maar een zweefduik met voorwaartse schroef, pakt het blikje aan.. raakt even snel de grond, en maakt een salto terug...quote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:47 schreef Daeron het volgende:
* Daeron slingert het biertje met een achterwaartse salto inclusief schroef richtin Dr.Droxz
Toevallig Lotus Notes?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:00 schreef TommyGun het volgende:
2 uur zitten prutsen met 'n klote applicatie. Aaaarch ben helemaal fokked up.
Maarja... de tijd ging wel snel dus nog maar n half uur
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:08 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz springt omhoog vanaf zijn stoel, maar een zweefduik met voorwaartse schroef, pakt het blikje aan.. raakt even snel de grond, en maakt een salto terug...
thx!
Je moet toch wat doen op je werkquote:
En als we daar nou nog nooit bij stilgestaan hebben?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:04 schreef Daeron het volgende:
[..]
Ik mag er toch wel vanuitgaan dat zo'n vergevorderd slowchat topic toch wel voorzien is van op zijn minst een bierkoelkast en een bank, eigenlijk hoort er zelfs een pooltafel en een bar aanwezig te zijn.
Nou moet je wat anders gaan verzinnen...nog een appel eten en hopen dat er weer een stukje vast blijft zitten?quote:
En het dan gek vinden dat je lichaam af en toe van die rare pijntjes loslaat?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:08 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz springt omhoog vanaf zijn stoel, maar een zweefduik met voorwaartse schroef, pakt het blikje aan.. raakt even snel de grond, en maakt een salto terug...
thx!
Ik zou het niet doenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:17 schreef TommyGun het volgende:
Verdomme, trek ik 'n Mars Delight uit 'n automaat hier, is ie tot 12 mei dit jaar houdbaar...
Is dat nog te eten? Ziet er niet gek uit
als het witte chocolade is zou ik het niet doenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:17 schreef TommyGun het volgende:
Verdomme, trek ik 'n Mars Delight uit 'n automaat hier, is ie tot 12 mei dit jaar houdbaar...
Is dat nog te eten? Ziet er niet gek uit
Wel hoor, in het begin hadden we het steeds over de bar... en iemand had het steeds over een verborgen kast ofzo (tijd geleden....)quote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:16 schreef Sgele het volgende:
[..]
En als we daar nou nog nooit bij stilgestaan hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |