ik vidnt het echt een superfoto!!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 19:51 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ongelooflijk, wat een baby zeg, die gast![]()
Oeh, Leanne rijdt motor?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 19:50 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik wilde vragen naar wat voor muziek jij eigenlijk luisterde... misschien stond dat in je fotoboek!
Dus ik kijken, heb je er leuke foto's bijgezet!
Vooral die foto met die motor is
Kerel, stop eens met drinken, da's nu al de 3e post op rij met spelfoutenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 19:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik vidnt het echt een superfoto!!
kom op , heb geduld met mequote:Op vrijdag 13 juni 2008 19:52 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Kerel, stop eens met drinken, da's nu al de 3e post op rij met spelfouten
Ah, da's al beterquote:
Eindelijk iemand die me begrijptquote:Op vrijdag 13 juni 2008 19:53 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
en jij mist natuurlijk ook bier en attributen
thanks! ik vind motoren wel cool, vooral deze BMW is ook superstoerquote:Op vrijdag 13 juni 2008 19:50 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik wilde vragen naar wat voor muziek jij eigenlijk luisterde... misschien stond dat in je fotoboek!
Dus ik kijken, heb je er leuke foto's bijgezet!
Vooral die foto met die motor is
wat jij mist, zo voel ik mequote:
Ik maak vaak minder fouten als ik heb gedronkenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 19:52 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Kerel, stop eens met drinken, da's nu al de 3e post op rij met spelfouten
sorry ik ben melaatsquote:Op vrijdag 13 juni 2008 19:55 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik maak vaak minder fouten als ik heb gedronken
Motoren blijven gewool he, Zmokes (tinus) heeft net een Kawasaki Ninja gekochtquote:Op vrijdag 13 juni 2008 19:54 schreef Leanne het volgende:
[..]
thanks! ik vind motoren wel cool, vooral deze BMW is ook superstoer
wat voor muziek luister ik....een beetje vanalles wat, top 40, sky soms, soms wordt ik daar moe van en wil ik wat hippers...ik ben niet zo te peilen op dat gebied, vind heel veel leuk
doe veel aan steps en aerobic, dus hou ook van energizing muziek en leuke remixen van nummers. so, thats it..
maar de gouwe ouwe uit jaren 80 en 90 vind ik ook leuk! lekker meezingen
quote:
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 19:59 schreef WhiteLightning het volgende:
iemand kippevleugels ? ik heb ze zelf gefrituurd
ja kommas arteculaties en punten ben ik op dit moment te lui voorquote:
OK! nou ik houd zeker van NL hiphop, maar dan wel de commerciele zooiquote:Op vrijdag 13 juni 2008 19:58 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zelf luister ik wel Nederlands talige hiphop, maar dan niet van die commerciele zooi![]()
Ben een groot fan van Osdorp Posse, en vind het jammer dat ze stoppen...
Nouja, ik vond die laatste cd wel aardig tegenvallen
watskeburt ?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 20:02 schreef Leanne het volgende:
[..]
OK! nou ik houd zeker van NL hiphop, maar dan wel de commerciele zooi
Ik vind de jeugd van tegenwoordig erg grappig
Osdorp Posse ken ik wel van way back, toen ze een redelijk bekend nummer hadden.
Ik de vandale stond niets, dus had ik even verder moeten kijken hahahahaquote:Op vrijdag 13 juni 2008 20:01 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja kommas arteculaties en punten ben ik op dit moment te lui voor
Quote Wikipedia "
Lepra is een besmettelijke ziekte die wordt veroorzaakt door de leprabacil Mycobacterium leprae of bacil van Hansen genoemd naar de Noorse arts Armauer Hansen die deze in 1873 ontdekte. Lepra is een van de ziekten die aangeduid werd met melaatsheid.
"
Ik hou juist van die oude harde "recht voor zijn raap" rapquote:Op vrijdag 13 juni 2008 20:02 schreef Leanne het volgende:
[..]
OK! nou ik houd zeker van NL hiphop, maar dan wel de commerciele zooi
Ik vind de jeugd van tegenwoordig erg grappig
Osdorp Posse ken ik wel van way back, toen ze een redelijk bekend nummer hadden.
STERFquote:
Maak er een lekker weekend van, en we spreken elkaar vast snel weer!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 20:05 schreef Leanne het volgende:
Gentlemen...ik ben weg, douchen & voetbal kijken uit huis!
Fijne avond/ weekend en tot later![]()
geeft niets hoorquote:Op vrijdag 13 juni 2008 20:03 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik de vandale stond niets, dus had ik even verder moeten kijken hahahaha
Het is weekend, dan mag het
ah jij ook fijne wedstrijd, flink aanmoedigen , en prettig weekend !quote:Op vrijdag 13 juni 2008 20:05 schreef Leanne het volgende:
Gentlemen...ik ben weg, douchen & voetbal kijken uit huis!
Fijne avond/ weekend en tot later![]()
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 19:53 schreef Sm0keZ het volgende:
Whaha, Italie - Roemenie 1-1
Da's al één punt voor Italie op twee wedstijden
lmoa hahahahaquote:Op vrijdag 13 juni 2008 20:35 schreef Sm0keZ het volgende:
Jeej, ik heb weer iemand gejemoederd
Weet je wat grappig is..
Best relaxed hoorquote:Op vrijdag 13 juni 2008 21:01 schreef Dr.Droxz het volgende:
ze zitten hiernaast in de tuin met 3 grote tenten... hele tuin overdekt...
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 21:02 schreef lynda het volgende:
Voetbal bij bbc is leuker dan bij NL.. Lopen voor
Op aanraden van smokez net ook maar ff getoeterd.. Buren nog minder blij met mij
Grappig hoe ze die NL namen proberen uit te sprekenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 21:14 schreef draculettetje het volgende:
droxz toch wel ja!
engelehaarquote:Op vrijdag 13 juni 2008 21:18 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Grappig hoe ze die NL namen proberen uit te spreken![]()
En.... om de beuren in de tuin te gallen
kuit - koutquote:
Rust... zo, even een borrel pakkenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 21:29 schreef draculettetje het volgende:
zo bijna bijna rust
beetje doorzuipen droxzquote:
Tot morgen, slaap lekker & succes morgen!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 21:34 schreef lynda het volgende:
* lynda gaat lekker douchen en naar bed toe
Voor sommige tot morgen!!
Ik doe nog rustig aan hoor... uh... het gaat goed hoorquote:Op vrijdag 13 juni 2008 21:34 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
beetje doorzuipen droxz![]()
mennnnnnnnnnnn
bij mij is het "automatic pilot" vanaf nu aanquote:Op vrijdag 13 juni 2008 21:49 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik doe nog rustig aan hoor... uh... het gaat goed hoor
2-0 !!!!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 21:50 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
bij mij is het "automatic pilot" vanaf nu aan
kut 2-1quote:Op vrijdag 13 juni 2008 22:06 schreef draculettetje het volgende:
wat een wedstrijd zeg
Thnx, maar die heb ik allemaal alquote:Op zaterdag 14 juni 2008 01:08 schreef Dr.Droxz het volgende:
Misschien leuk voor tinus, alle MOH cd's KLIK
ik was toen inderdaad al op het werk, nu nog :p mooi de tijd om internet op me mobiel uit te proberen.. Dus test 123 :pquote:Op zaterdag 14 juni 2008 08:17 schreef draculettetje het volgende:
mogguh Lyn
al zou je nu vast aan het werk zijn!
Veel plezier he vandaag / avond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |