Ik doe elk jaar iets compleet onzinnigs met mijn belastingteruggave. Vorig jaar heb ik bijvoorbeeld nogal eh.... veel sportkleding gekocht (best nuttig aangezien ik toen nog fulltime in de fitness werke), het jaar daarvoor ging het geld bij mijn potje voor de spiegelreflex en tja, mijn huidige tic is dus babydragen.quote:Op donderdag 12 juni 2008 13:28 schreef DeLiedje het volgende:
Webkim........![]()
Heb je de loterij gewonnen joh, of gewoon een super goeie baan??
zitten ze al in de wasmachine?
Mijn ER 'Kirsten' is binnen en ik heb m als t goed is morgen in huis!
[ afbeelding ]
Oh die Cocoa Almond en inderdaad die Kiwiquote:Op donderdag 12 juni 2008 14:20 schreef owlet het volgende:
Grappig, al die verschillende girasols bij verschillende winkels! verwarrend ook een beetje
Ik vind de kleuren *hier* bijvoorbeeld véééél mooier dan bij de eerder genoemde sites!
Chococabana![]()
kiwi
quote:Op donderdag 12 juni 2008 14:26 schreef Webkim het volgende:
Noli; ik vind -em in het echt veel mooier dan op de foto waar ik -em van kocht. En zo zacht ook... Maar als ik -em nou zo weer beu ben pm ik je onmiddellijk.
quote:
quote:Op donderdag 12 juni 2008 19:48 schreef Ardenlyn het volgende:
Mooi gedaan!![]()
Wou dat ik dat kon.
Morgen wordt m'n nieuwe doek verzonden naar mij![]()
![]()
Ik heb een redelijk stevige katoen genomen, maar wel een klein beetje stretch/rek in zit. Geschikt om bijv ook broeken van te maken. Dat had ik uit de handleiding voor het maken van ring-slings. Ik vind hem eigenlijk iets te stevig, maar is tenminste wel solide.quote:Op donderdag 12 juni 2008 20:11 schreef Maneki.Neko het volgende:
Mooi gemaakt!
Welke stof is geschikt om een ringsling te maken? Ik wil er ook een maken
Uitstekende keuzequote:Op donderdag 12 juni 2008 20:09 schreef Ardenlyn het volgende:
Paar berichten omhoog!
Hoppediz Rio(ben zo benieuwd hoe die doeken zijn)
Ik hoop hetquote:
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 03:55 schreef Llewella het volgende:
Dankje voor de link! Ga me niet zeggen dat nadat ik van die ringen uit amerika heb laten komen dat ze hier ook gewoon te bestellen zijn?
JAA! Net.... Zo mooi!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:47 schreef Webkim het volgende:
Deliedje, is je doek er al?
Als in bedwongen, of als in toegegeven aanquote:
Ny status: Utsendt Utsendtquote:Op zondag 15 juni 2008 00:19 schreef p_iglet het volgende:
mijn noors is niet heel goed, maar dit betekend volgens mij dat mijn doek verzonden is
Je komt toch wel met hemp naar Macka 12 juli? Ik wil -em zo graag even aaien.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 22:18 schreef TearSong het volgende:
mooie kleuren!
Ik kom hier overigens even met een lofzang over m'n hemp indioHij is nog lang niet zo soepel als ik hem zou willen zien, dus ik moet er nog een flinke tijd op zitten en slapen vrees ik, maar vandaag heb ik Yara er toch een uurtje of 2 in gedragen. Wat een heerlijke doek
Hij zit heerlijk, je voelt het gewicht van je kindje gewoon niet en hij is enorm stevig. Ik heb het nog niet gedaan maar ik denk dat ik zelfs Tomas nog makkelijk kan dragen in deze doek. Alleen nu nog wat soepeler worden.
quote:Op zondag 15 juni 2008 14:47 schreef Maneki.Neko het volgende:
Dan doe je het nu?
quote:Op zondag 15 juni 2008 17:35 schreef Brighteyes het volgende:
Sasha schoof hier naar voren en F. sprong me zo wat zelf op m'n nek.![]()
Maar ik stond idd ook braaf boven de bank.
quote:Op maandag 16 juni 2008 11:09 schreef Webkim het volgende:
Op 26 juli is er bij mij in Den Bosch (bij voldoende animo) een workshop van Eva van de Doekentheek. Ze komt uitleg geven over allerlei draagtechnieken met geweven knoopdoeken, maar ook mei tais, lifters, podaegi's enzovoort. Ook het (rug)dragen van al wat grotere kindjes komt uitgebreid aanbod. PM me even als je erbij wil zijn, dan vertel ik je wat het kost. Ik kan 10 mensen kwijt en bij genoeg animo zet ik vandaag de datum vast (Eva is boel druk).
Aantal plaatsen: nog 10, 9, 8, 7, 6, 5
quote:Google Maps routeplanner:
Met de auto: 222 km – ca. 2 uur 21 min.
Vanaf Utrecht heb ik wel plek, maar Den Haag gaat lastig wordenquote:Op maandag 16 juni 2008 13:47 schreef p_iglet het volgende:
als er iemand uit de regio den haag naar die workshop bij webkim gaat, zouden pepijn en ik dan mee mogen rijden??
ik wil heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel graag, maar moet (tenzij ik kan ruilen) om 15.30 weer werken in het westland, dat red ik dus alleen per auto en niet met het OV.
waarom zijn alle leuke dingen nou altijd in mijn werkweekenden, het weekend van 19 en 20 juli is hier zo leeg als het maar zijn kan
Ik zou t niet doen... Vind de LaRae mooier kwa kleuren als die andere... Hij springt er op je foto ook echt uit, uit het stapeltje!quote:Op maandag 16 juni 2008 17:19 schreef Webkim het volgende:
Ja of nee: de derde doek van de stapel (La Rae) ruilen voor een BB Slen Paprika (dikker en grippier dan EllaRoo):
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Links Paprika, rechts LaRae
Zonder ook maar een van de evt aanwezigen op 12 juli te kort te willen doen: ik denk dat als het om technieken voor op de rug dragen gaat je echt meer kan leren op de workshop van Eva.quote:Op maandag 16 juni 2008 13:06 schreef PM-girl het volgende:
Iemand nog een linkje naar een heupknoop?
Wat leuk dat je dat organiseert Webkim! Ik meld me niet aan, ik gok er even op dat ik de 12e aanwezig kan zijn en veel leer die dag!
Mooi stapeltje. En dat koppie van Thomas is de beste reclame voor draagdoekenquote:Op maandag 16 juni 2008 17:02 schreef Webkim het volgende:
Plaatjes! Want dit stapltje ziet er volgende maand weer heel anders uit; er gaat geruild worden. *brrr*
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind jouw Kristen net wat mooierquote:Op maandag 16 juni 2008 20:40 schreef DeLiedje het volgende:
[..]
Ik zou t niet doen... Vind de LaRae mooier kwa kleuren als die andere... Hij springt er op je foto ook echt uit, uit het stapeltje!
Heey!quote:Op maandag 16 juni 2008 23:02 schreef E.T. het volgende:
O Webkim, ik heb nog wel een deal voor je..
Als jij ooit van je Lampo af wilt.. ik heb een doek die op je ISO-lijstje staat
Hij is ook écht heel mooi, precies de kleuren die ik mooi vind, beetje petrol-achtig...quote:Op maandag 16 juni 2008 23:58 schreef Macka66 het volgende:
Ik vind jouw Kristen net wat mooierDe meeste Ella's zijn in het echt trouwens intenser van kleur dan op de foto...
Wel wat ja. De Ellaroo moet je veel secuurder knopen om drukplekken (op je schouders) te vermijden. Met de Hopp kun je nonchalanter zijn, al staat een secuur geknoopte doek wel het mooist en biedt ' ie het best de goede eigenschappen. Een Hopp biedt wat meer steun, vooral prettig bij lange wandelingen. De Ellaroo is dunner en draagt naar mjn ervaring echt koeler dan de Hopp.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:20 schreef lcicle het volgende:
Maakt het veel verschil, dragen in een recht geweven doek als een EllaRoo of een diagonaal geweven doek als de Hoppediz?
Dan is het toch helemaal goed?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:20 schreef DeLiedje het volgende:
Ja hee, heb ik net een EllaRoo gekocht, lees ik hier ineens vanalles over 'niet fijn dragen'....
Nou, ik vind m super, en Floortje ook!
Ja! Leuk! Ik ben helemaal verliefd geworden op de Rio van p_iglet toen ik 'm in handen had. Zo lekker zacht en fleurigquote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:38 schreef Ardenlyn het volgende:
Ik heb geen last van drukpunten met m'n EllaRoo. Knoopt heel gemakkelijk![]()
Ik heb de Hoppediz Rio binnen![]()
![]()
OHHHHhhhh wat een fijne doek zeg!!
Hij zit nu in de was. (is het echt veilig om hem in de droger te doen??)
Ik dacht dat hij veel dikker zou zijn maar hij is best dun.
ikke blij![]()
![]()
Dat kan iemand wel.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:48 schreef Ardenlyn het volgende:
Kan iemand in de OP deze erbij zetten met de tekst: Hoppediz Rio 4.6
Wat mij betreft hebben geweven doeken 'it'.quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:53 schreef Lishe het volgende:
Ik vind het zo grappig jullie zo lyrisch te zien over die draagdoeken. Ik heb er 1, een tricotslen. Volstaat prima, Luuke past er zelfs in! Ik ben nu alleen heel nieuwsgierig naar het geheim van die andere doeken.
quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:46 schreef TearSong het volgende:
Oh dat gaat best E.THoe vond ze het?
Ik zit hier aan de morgaine of de haumea te denken van GM:
Ik ben gék op mijn tricot doek. Heerlijk zo'n minibabietjes in een zachte, warme en soepele omhulling.quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:53 schreef Lishe het volgende:
Ik vind het zo grappig jullie zo lyrisch te zien over die draagdoeken. Ik heb er 1, een tricotslen. Volstaat prima, Luuke past er zelfs in! Ik ben nu alleen heel nieuwsgierig naar het geheim van die andere doeken.
dat proefde ik ook bij de kassa-meiden.. Alleen ben ik dan weer niet bijdehand genoeg om daar meteen op in te springen. Maar een keer een levend voorbeeld zou alle vooroordelen van tafel vegen, ben ik van overtuigd.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:04 schreef cattie het volgende:
E.T. als lopende reclamezuil!![]()
Wat ik zo jammer vind is dat heel veel mensen draagdoeken als ingewikkeld en moeilijk beschouwen, zonder ooit een keer goed gekeken te hebben. Zelfs mijn man had het na 2x door.
Oe hoe... Da komt denk ik wel heul erg in de buurt!!quote:Op zondag 22 juni 2008 00:10 schreef TearSong het volgende:
Deze Vamp?
[ afbeelding ]
Heb je al enig idee voor welke doek je gaat?
Neen! Dat past dus niet!quote:p_iglet schreef het volgende:
Girasol is uitgeprobeerd...
Vriendlief kan zelfs een FWCC met de 3,6m als hij heel strak knoopt.![]()
ok dan zit hij eigenlijk net te strak, maar het past wel
Da's ook een mooie!quote:
Ook mooi ja!quote:Op maandag 23 juni 2008 00:36 schreef Macka66 het volgende:
Vamp, Girasol nr 35 is misschien wel erg rustg maar drukt het dessin van je topje niet weg:
[ afbeelding ]
Of de Didymos Ellipsen
[ afbeelding ]
Die met die blommen is de Hoppediz Florenz. Die ook ERG mooi is als je em in een knalkleur verft!quote:Op maandag 23 juni 2008 10:36 schreef Lishe het volgende:
Tearsong, die doek met die grote blommen, waar is die van?
Ik ga 's even bij DeLiedje meegluren hoe haar geweven doek bevalt.
a's toch nie dezelfde als die op de foto van Tearsong?quote:Op maandag 23 juni 2008 10:58 schreef Webkim het volgende:
[..]
Die met die blommen is de Hoppediz Florenz. Die ook ERG mooi is als je em in een knalkleur verft!
Mmm...ben nog even aan het twijfelen... Vind die fuchia ( of roze) streep het nog meer "meisjesachtig" maken...Maar de bloem op zich eik best mooi....quote:Op maandag 23 juni 2008 11:22 schreef TearSong het volgende:
Vamp: de gypsy mama doeken zijn voor de zomer erg gewild dus je kunt hem ook gewoon voor doorverkopen als je hem niet meer gebruikt, of ruilen voor een andere doek
*als* je er 1 gaat bestellen, en je gaat het doen bij babycannelle (1 van de weinige sites waar ze hem momenteel in verschillende maten hebben overigens) laat het dan even weten want ik heb nog een 10% kortingscode voor je dan.
quote:Op maandag 23 juni 2008 11:23 schreef owlet het volgende:
Vamp, is dan een ringsling dan een idee? Ik weet niet of je handig bent maar ze zijn helemaal niet moeilijk te maken. Bijvoorbeeld via een setje van ringslingshop.nl of met eigen stof en een setje ringen.
Marktplaatsquote:Op maandag 23 juni 2008 11:36 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ik ben absoluut he ttegenovergestelde van handig!
Ben ik ook al een beetje aanhet rondneuzen ja...quote:
Vanavond maar ff metquote:Op maandag 23 juni 2008 11:41 schreef TearSong het volgende:
Dat hangt er echt vanaf waar je hem koopt. Die gypsy mama van mij kwam uit de uk en dat was 3 of 4 dagen. Uit Amerika hou ik 5-10 dagen aan. In NL heb je ook wat webwinkels die doeken verkopen en dat kan dan nog wat sneller gaan als ze hem op voorraad hebben. Het hangt er echt vanaf welke doek je wil en waar hij vandaan moet komen
Ik heb een oproepje voor je gedaan op een draagdoekenforumquote:Op maandag 23 juni 2008 11:15 schreef vamperotica het volgende:
Heeft iemand 'm toevallig?
ben benieuwd of ie idd lekekr luchtig is...
(En de hoppediz ziet er eik ook best dik uit)
Vind um wel errug mooi!
Ben sowieso even aan he ttwijfelen... Weet niet of ik mn mannetje vaker in een bloemendoek zou stoppen, voor een dagje vind ik het wel leuk dat het zo specifiek bij mn kleren past...Maar voor een dagje vind ik het wel behoorlijk aan de prijs!
Ik hou je op de hoogte!quote:Heeft iemand hier een Hopp Florenz? Of een andere doek die bij een netjes zwart-wit ensemble (met wat bloemen erop) zou passen?
Een forumgenootje van een ander forum zou er graag 1 dragen op een bruiloft, maar het is natuurlijk nogal prijzig om voor een dag zo'n doek te kopen. Dus ik dacht: ik probeer het hier eens, wie weet kan ze er een van iemand lenen..?
quote:Op maandag 23 juni 2008 12:42 schreef Webkim het volgende:
[..]
Ik heb een oproepje voor je gedaan op een draagdoekenforum
[..]
Ik hou je op de hoogte!
Je stopt er nu al mee?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:30 schreef vamperotica het volgende:
Ben nog steeds erg aanhet twijfelen...
Vind het een heel mooie doek, maar eigenlijk wel mooi voor bij een meisje en aangezien dit monstertje toch echt wel de laatste is...
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 12:40 schreef Rimpelhond het volgende:
[..]
Je stopt er nu al mee?
valt me van je tegen
Of eenquote:Op donderdag 26 juni 2008 11:25 schreef owlet het volgende:
Is een mei-tai (geen wrap tai maar een gewone met smallere banden), lifter ofergo
niet iets, Chacama?
Als ik nu een koelere doek zou kopen dan zou het een girasol worden, denk ik.
edit: dat wat p_iglet zegt dus![]()
Ja en mijn handen jeuken nu dus gruwelijk. Ik heb nog wat centjes van mijn verjaardag liggen..... oooooh. dubio..... Ik denk toch dat het hem gaat worden. pffffff, hoe ga ik dit aan manlief bregen.... ahum.... kindertoeslagquote:Op donderdag 26 juni 2008 13:37 schreef owlet het volgende:
oei, die is ook wel érg mooi...En duur....
Ik zou het gewoon doen
edit: ik lees net op de site van een van een buitenlandse beo-verkoper dat ze niet naar andere landen mogen verzenden als er al een verkooppunt in dat land is![]()
Dan zal ik maar niet vertellen dat de Yamo ook nog eens goedkoper is (via ebay)quote:Op donderdag 26 juni 2008 15:15 schreef chacama het volgende:
Jeetje Macka, maar goed dat ie al besteld is, want een Jamo is ook wel heul mooi. En vooral de verschillende kleurcombi's. Maar, ik heb hem besteld. Matra aan: nee, chacama, neeeeeeeeeee!!!!
Ik heb wat gemist geloof ik? Waar is de workshop van Eva? (wel een lieve dame trouwens, ben ze al een keertje tegengekomen op een LLL-bijeenkomst)quote:Op donderdag 26 juni 2008 12:56 schreef Webkim het volgende:
Kunnen de mensen die zich hebben aangemeld voor de Eva-workshop op 26 juli mij even hun mailadres pm-en?
Euh, iedereen die mee wil doen stuurt mij een pm met de titel reisdoek en daarin haar naam, adres, telnr. en e-mail. En data waarop je -em niet kan hebben ivm lange vakanties oid.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 21:04 schreef vamperotica het volgende:
Oe wat een leuk idee...Een reisdoek!!
Hoe had je dat in gedachte?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |