Wat mij betreft hebben geweven doeken 'it'.quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:53 schreef Lishe het volgende:
Ik vind het zo grappig jullie zo lyrisch te zien over die draagdoeken. Ik heb er 1, een tricotslen. Volstaat prima, Luuke past er zelfs in! Ik ben nu alleen heel nieuwsgierig naar het geheim van die andere doeken.
quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:46 schreef TearSong het volgende:
Oh dat gaat best E.THoe vond ze het?
Ik zit hier aan de morgaine of de haumea te denken van GM:
Ik ben gék op mijn tricot doek. Heerlijk zo'n minibabietjes in een zachte, warme en soepele omhulling.quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:53 schreef Lishe het volgende:
Ik vind het zo grappig jullie zo lyrisch te zien over die draagdoeken. Ik heb er 1, een tricotslen. Volstaat prima, Luuke past er zelfs in! Ik ben nu alleen heel nieuwsgierig naar het geheim van die andere doeken.
dat proefde ik ook bij de kassa-meiden.. Alleen ben ik dan weer niet bijdehand genoeg om daar meteen op in te springen. Maar een keer een levend voorbeeld zou alle vooroordelen van tafel vegen, ben ik van overtuigd.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:04 schreef cattie het volgende:
E.T. als lopende reclamezuil!![]()
Wat ik zo jammer vind is dat heel veel mensen draagdoeken als ingewikkeld en moeilijk beschouwen, zonder ooit een keer goed gekeken te hebben. Zelfs mijn man had het na 2x door.
Oe hoe... Da komt denk ik wel heul erg in de buurt!!quote:Op zondag 22 juni 2008 00:10 schreef TearSong het volgende:
Deze Vamp?
[ afbeelding ]
Heb je al enig idee voor welke doek je gaat?
Neen! Dat past dus niet!quote:p_iglet schreef het volgende:
Girasol is uitgeprobeerd...
Vriendlief kan zelfs een FWCC met de 3,6m als hij heel strak knoopt.![]()
ok dan zit hij eigenlijk net te strak, maar het past wel
Da's ook een mooie!quote:
Ook mooi ja!quote:Op maandag 23 juni 2008 00:36 schreef Macka66 het volgende:
Vamp, Girasol nr 35 is misschien wel erg rustg maar drukt het dessin van je topje niet weg:
[ afbeelding ]
Of de Didymos Ellipsen
[ afbeelding ]
Die met die blommen is de Hoppediz Florenz. Die ook ERG mooi is als je em in een knalkleur verft!quote:Op maandag 23 juni 2008 10:36 schreef Lishe het volgende:
Tearsong, die doek met die grote blommen, waar is die van?
Ik ga 's even bij DeLiedje meegluren hoe haar geweven doek bevalt.
a's toch nie dezelfde als die op de foto van Tearsong?quote:Op maandag 23 juni 2008 10:58 schreef Webkim het volgende:
[..]
Die met die blommen is de Hoppediz Florenz. Die ook ERG mooi is als je em in een knalkleur verft!
Mmm...ben nog even aan het twijfelen... Vind die fuchia ( of roze) streep het nog meer "meisjesachtig" maken...Maar de bloem op zich eik best mooi....quote:Op maandag 23 juni 2008 11:22 schreef TearSong het volgende:
Vamp: de gypsy mama doeken zijn voor de zomer erg gewild dus je kunt hem ook gewoon voor doorverkopen als je hem niet meer gebruikt, of ruilen voor een andere doek
*als* je er 1 gaat bestellen, en je gaat het doen bij babycannelle (1 van de weinige sites waar ze hem momenteel in verschillende maten hebben overigens) laat het dan even weten want ik heb nog een 10% kortingscode voor je dan.
quote:Op maandag 23 juni 2008 11:23 schreef owlet het volgende:
Vamp, is dan een ringsling dan een idee? Ik weet niet of je handig bent maar ze zijn helemaal niet moeilijk te maken. Bijvoorbeeld via een setje van ringslingshop.nl of met eigen stof en een setje ringen.
Marktplaatsquote:Op maandag 23 juni 2008 11:36 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ik ben absoluut he ttegenovergestelde van handig!
Ben ik ook al een beetje aanhet rondneuzen ja...quote:
Vanavond maar ff metquote:Op maandag 23 juni 2008 11:41 schreef TearSong het volgende:
Dat hangt er echt vanaf waar je hem koopt. Die gypsy mama van mij kwam uit de uk en dat was 3 of 4 dagen. Uit Amerika hou ik 5-10 dagen aan. In NL heb je ook wat webwinkels die doeken verkopen en dat kan dan nog wat sneller gaan als ze hem op voorraad hebben. Het hangt er echt vanaf welke doek je wil en waar hij vandaan moet komen
Ik heb een oproepje voor je gedaan op een draagdoekenforumquote:Op maandag 23 juni 2008 11:15 schreef vamperotica het volgende:
Heeft iemand 'm toevallig?
ben benieuwd of ie idd lekekr luchtig is...
(En de hoppediz ziet er eik ook best dik uit)
Vind um wel errug mooi!
Ben sowieso even aan he ttwijfelen... Weet niet of ik mn mannetje vaker in een bloemendoek zou stoppen, voor een dagje vind ik het wel leuk dat het zo specifiek bij mn kleren past...Maar voor een dagje vind ik het wel behoorlijk aan de prijs!
Ik hou je op de hoogte!quote:Heeft iemand hier een Hopp Florenz? Of een andere doek die bij een netjes zwart-wit ensemble (met wat bloemen erop) zou passen?
Een forumgenootje van een ander forum zou er graag 1 dragen op een bruiloft, maar het is natuurlijk nogal prijzig om voor een dag zo'n doek te kopen. Dus ik dacht: ik probeer het hier eens, wie weet kan ze er een van iemand lenen..?
quote:Op maandag 23 juni 2008 12:42 schreef Webkim het volgende:
[..]
Ik heb een oproepje voor je gedaan op een draagdoekenforum
[..]
Ik hou je op de hoogte!
Je stopt er nu al mee?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:30 schreef vamperotica het volgende:
Ben nog steeds erg aanhet twijfelen...
Vind het een heel mooie doek, maar eigenlijk wel mooi voor bij een meisje en aangezien dit monstertje toch echt wel de laatste is...
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 12:40 schreef Rimpelhond het volgende:
[..]
Je stopt er nu al mee?
valt me van je tegen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |