Rucksack, denk ik. Het voordeel is dat Saskia zich waarschijnlijk al mooi slap over je rug kan laten hangen, dus misschien lukt het je ook goed om onder haar billen door te kruisen.
Maar ze vind een simpele ruck waarschijnlijk al prachtig
Ik weet even uit mijn hoofd niet hoe lang je doek is, maar als Saskia op je rug ligt en je trekt de doek lekker hoog en strak over haar rug/onder haar billen dan kan je over je schouders omhoog en onder je oksels weer naar benden. Knoop onder haar billen, klaar!
Of inplaats van de knoop onder haar billen een kruis (over een been, onder een been door naar voren) en dan aan de voorkant knopen. Dat zit lekkerder en steviger maar is wat lastiger om achter je rug voor elkaar te krijgen.
Ronja is inmiddels zo ver dat als je zegt "ga maar lekker liggen" dat ze zich dan als een soort slappe pop over mijn rug drapeert. Erg handig, maar niet als ze dat al doet wanneer ik haar al optil om via mijn heup naar achter te schuiven. Dan krijg je dus een peuter die als een vaatdoek zich naar beneden laat klappen midden in de H&M
[ Bericht 22% gewijzigd door owlet op 18-06-2008 11:12:48 ]