quote:Op zondag 15 juni 2008 17:35 schreef Brighteyes het volgende:
Sasha schoof hier naar voren en F. sprong me zo wat zelf op m'n nek.![]()
Maar ik stond idd ook braaf boven de bank.
quote:Op maandag 16 juni 2008 11:09 schreef Webkim het volgende:
Op 26 juli is er bij mij in Den Bosch (bij voldoende animo) een workshop van Eva van de Doekentheek. Ze komt uitleg geven over allerlei draagtechnieken met geweven knoopdoeken, maar ook mei tais, lifters, podaegi's enzovoort. Ook het (rug)dragen van al wat grotere kindjes komt uitgebreid aanbod. PM me even als je erbij wil zijn, dan vertel ik je wat het kost. Ik kan 10 mensen kwijt en bij genoeg animo zet ik vandaag de datum vast (Eva is boel druk).
Aantal plaatsen: nog 10, 9, 8, 7, 6, 5
quote:Google Maps routeplanner:
Met de auto: 222 km – ca. 2 uur 21 min.
Vanaf Utrecht heb ik wel plek, maar Den Haag gaat lastig wordenquote:Op maandag 16 juni 2008 13:47 schreef p_iglet het volgende:
als er iemand uit de regio den haag naar die workshop bij webkim gaat, zouden pepijn en ik dan mee mogen rijden??
ik wil heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel graag, maar moet (tenzij ik kan ruilen) om 15.30 weer werken in het westland, dat red ik dus alleen per auto en niet met het OV.
waarom zijn alle leuke dingen nou altijd in mijn werkweekenden, het weekend van 19 en 20 juli is hier zo leeg als het maar zijn kan
Ik zou t niet doen... Vind de LaRae mooier kwa kleuren als die andere... Hij springt er op je foto ook echt uit, uit het stapeltje!quote:Op maandag 16 juni 2008 17:19 schreef Webkim het volgende:
Ja of nee: de derde doek van de stapel (La Rae) ruilen voor een BB Slen Paprika (dikker en grippier dan EllaRoo):
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Links Paprika, rechts LaRae
Zonder ook maar een van de evt aanwezigen op 12 juli te kort te willen doen: ik denk dat als het om technieken voor op de rug dragen gaat je echt meer kan leren op de workshop van Eva.quote:Op maandag 16 juni 2008 13:06 schreef PM-girl het volgende:
Iemand nog een linkje naar een heupknoop?
Wat leuk dat je dat organiseert Webkim! Ik meld me niet aan, ik gok er even op dat ik de 12e aanwezig kan zijn en veel leer die dag!
Mooi stapeltje. En dat koppie van Thomas is de beste reclame voor draagdoekenquote:Op maandag 16 juni 2008 17:02 schreef Webkim het volgende:
Plaatjes! Want dit stapltje ziet er volgende maand weer heel anders uit; er gaat geruild worden. *brrr*
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind jouw Kristen net wat mooierquote:Op maandag 16 juni 2008 20:40 schreef DeLiedje het volgende:
[..]
Ik zou t niet doen... Vind de LaRae mooier kwa kleuren als die andere... Hij springt er op je foto ook echt uit, uit het stapeltje!
Heey!quote:Op maandag 16 juni 2008 23:02 schreef E.T. het volgende:
O Webkim, ik heb nog wel een deal voor je..
Als jij ooit van je Lampo af wilt.. ik heb een doek die op je ISO-lijstje staat
Hij is ook écht heel mooi, precies de kleuren die ik mooi vind, beetje petrol-achtig...quote:Op maandag 16 juni 2008 23:58 schreef Macka66 het volgende:
Ik vind jouw Kristen net wat mooierDe meeste Ella's zijn in het echt trouwens intenser van kleur dan op de foto...
Wel wat ja. De Ellaroo moet je veel secuurder knopen om drukplekken (op je schouders) te vermijden. Met de Hopp kun je nonchalanter zijn, al staat een secuur geknoopte doek wel het mooist en biedt ' ie het best de goede eigenschappen. Een Hopp biedt wat meer steun, vooral prettig bij lange wandelingen. De Ellaroo is dunner en draagt naar mjn ervaring echt koeler dan de Hopp.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:20 schreef lcicle het volgende:
Maakt het veel verschil, dragen in een recht geweven doek als een EllaRoo of een diagonaal geweven doek als de Hoppediz?
Dan is het toch helemaal goed?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:20 schreef DeLiedje het volgende:
Ja hee, heb ik net een EllaRoo gekocht, lees ik hier ineens vanalles over 'niet fijn dragen'....
Nou, ik vind m super, en Floortje ook!
Ja! Leuk! Ik ben helemaal verliefd geworden op de Rio van p_iglet toen ik 'm in handen had. Zo lekker zacht en fleurigquote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:38 schreef Ardenlyn het volgende:
Ik heb geen last van drukpunten met m'n EllaRoo. Knoopt heel gemakkelijk![]()
Ik heb de Hoppediz Rio binnen![]()
![]()
OHHHHhhhh wat een fijne doek zeg!!
Hij zit nu in de was. (is het echt veilig om hem in de droger te doen??)
Ik dacht dat hij veel dikker zou zijn maar hij is best dun.
ikke blij![]()
![]()
Dat kan iemand wel.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:48 schreef Ardenlyn het volgende:
Kan iemand in de OP deze erbij zetten met de tekst: Hoppediz Rio 4.6
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |