Ny status: Utsendt Utsendtquote:Op zondag 15 juni 2008 00:19 schreef p_iglet het volgende:
mijn noors is niet heel goed, maar dit betekend volgens mij dat mijn doek verzonden is

Je komt toch wel met hemp naar Macka 12 juli? Ik wil -em zo graag even aaien.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 22:18 schreef TearSong het volgende:
mooie kleuren!
Ik kom hier overigens even met een lofzang over m'n hemp indioHij is nog lang niet zo soepel als ik hem zou willen zien, dus ik moet er nog een flinke tijd op zitten en slapen vrees ik, maar vandaag heb ik Yara er toch een uurtje of 2 in gedragen. Wat een heerlijke doek
Hij zit heerlijk, je voelt het gewicht van je kindje gewoon niet en hij is enorm stevig. Ik heb het nog niet gedaan maar ik denk dat ik zelfs Tomas nog makkelijk kan dragen in deze doek. Alleen nu nog wat soepeler worden.

quote:Op zondag 15 juni 2008 14:47 schreef Maneki.Neko het volgende:
Dan doe je het nu?

quote:Op zondag 15 juni 2008 17:35 schreef Brighteyes het volgende:
Sasha schoof hier naar voren en F. sprong me zo wat zelf op m'n nek.![]()
Maar ik stond idd ook braaf boven de bank.

quote:Op maandag 16 juni 2008 11:09 schreef Webkim het volgende:
Op 26 juli is er bij mij in Den Bosch (bij voldoende animo) een workshop van Eva van de Doekentheek. Ze komt uitleg geven over allerlei draagtechnieken met geweven knoopdoeken, maar ook mei tais, lifters, podaegi's enzovoort. Ook het (rug)dragen van al wat grotere kindjes komt uitgebreid aanbod. PM me even als je erbij wil zijn, dan vertel ik je wat het kost. Ik kan 10 mensen kwijt en bij genoeg animo zet ik vandaag de datum vast (Eva is boel druk).
Aantal plaatsen: nog 10, 9, 8, 7, 6, 5
quote:Google Maps routeplanner:
Met de auto: 222 km – ca. 2 uur 21 min.

Vanaf Utrecht heb ik wel plek, maar Den Haag gaat lastig wordenquote:Op maandag 16 juni 2008 13:47 schreef p_iglet het volgende:
als er iemand uit de regio den haag naar die workshop bij webkim gaat, zouden pepijn en ik dan mee mogen rijden??
ik wil heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel graag, maar moet (tenzij ik kan ruilen) om 15.30 weer werken in het westland, dat red ik dus alleen per auto en niet met het OV.
waarom zijn alle leuke dingen nou altijd in mijn werkweekenden, het weekend van 19 en 20 juli is hier zo leeg als het maar zijn kan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |