abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59278872
Waren we weer!

In navolging van de topic's:
1. Ziet ze het in me zitten?
2. Ziet ze het in me zitten? #2
3. Ziet ze het in me zitten? #3
Wordt er rustig doorgegaan met het volgende deel.

Samenvatting van de vorige topic's:
* Lees de rest maar, luilak

Zo, plaatjes doen het altijd goed!!
  dinsdag 10 juni 2008 @ 15:29:51 #2
104583 cyberstalker
Een krachtig neen!
pi_59278898
* cyberstalker pakt de popcorn en gaat klaarzitten voor de update!
Hope for the best, prepare for the worst.
  dinsdag 10 juni 2008 @ 15:30:51 #3
213998 Samba-boy
MarcMarie's Pruikendrager
pi_59278921
Juist, laatste bericht van mij:
quote:
Waarom zijn er nu eigenlijk nog maar 6 pagina's in dit topic? laatst keek ik en zag ik 9 pagina's! :S

En Bla-die-bla: X-ie nog gezien?

EDIT: Kouwe kippenkont, met mijn internet is ook iets mis Nu zijn het weer 13 pagina's Tot het volgende topic!
Echt waar!
pi_59278973
Nou nou nou, ik weet eigenlijk niet echt wat ik moet typen eerlijk gezegd..
  dinsdag 10 juni 2008 @ 15:32:48 #5
213998 Samba-boy
pi_59278974
Oh en mijn vraag staat nog steeds: X-ie alweer gezien Bla-di-bla?
Echt waar!
pi_59278981
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 15:32 schreef Samba-boy het volgende:
Oh en mijn vraag staat nog steeds: X-ie alweer geizen Bla-di-bla?
Ja, dat wel
  dinsdag 10 juni 2008 @ 15:33:25 #7
213998 Samba-boy
pi_59278990
VERTEL DAN!

EDIT: Ik F5 me nu echt gek
Echt waar!
  dinsdag 10 juni 2008 @ 15:35:47 #8
104583 cyberstalker
Een krachtig neen!
pi_59279045
Voor de luilakken nog even een korte samenvatting:

Bla-di-bla vindt meisje leuk. Meisje geeft signalen bij de vleet, maar Bla-di-bla durft geen actie te ondernemen. Na lang wachten probeert Bla-di-bla meisje uit te vragen via SMS, maar zonder succes. Meisje reageert uiterst langzaam op berichtjes.
pi_59279133
mooie samenvatting
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
pi_59279163
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 15:33 schreef Samba-boy het volgende:
VERTEL DAN!

EDIT: Ik F5 me nu echt gek
Ja, nou er is niet zoveel gebeurd.
Eerst negeerde ze me een beetje, ik haar ook trouwens. We hadden ook maar een half uurtje
op de vereniging dit keer, vanwege het voetbal. Ik voelde me er dus al niet al te best bij, aangezien
ik niet graag genegeerd word!

Maargoed, daarna gingen we voetbal kijken met een groep. Meisje X was ook mee, ookal houdt
ze totaal niet van voetbal. Ik ook niet, maar ben toch maar meegegaan voor de gezelligheid.
Het werd 3-0 trouwens! Niet verwacht, maar Nederland speelde nu eenmaal zeer goed. Beetje
jammer van die bal van Ruudje die dus op de keeper werd geschoten. Dus...

Owja, ontopic!

Nou, dus ik zat met 6 vrienden bij een tafeltje. Terwijl meisje X met een vriendin achter me zat bij de bar.
Ik had eigenlijk niet echt zin om haar aan te spreken, dus dat heb ik dan ook eerst niet gedaan.

Na de wedstrijd besloten we om nog even te gaan snacken. Anderen zeiden dat tegen meisje X en ze vroeg of ze mee mocht. "Mag ik mee??!!"

Nou, dat moest dan maar hè

Oja, tijdens het voetbal probeerden vrienden van me steeds meisje X te wenken naar mij etc. Niemand leek nog echt te weten van mijn sms'je naar meisje X. Maargoed, na het voetbal ging ik even bij haar staan en grapte ik wat. Ze leek het niet erg te vinden, al vond ik haar nog steeds wel een beetje afstandelijk. iig geen aanrakingen en andere toespelingen..

Dus, toen gesnackt en nog wat met haar gepraat samen met 2 anderen. Maar verder niet over dat sms'je gehad etc. Duszz..

Geen stap verder, en ik vind het niet erg ofzo..
Volgend weekend maar uitvinden wat ze wil.
pi_59279180
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 15:35 schreef cyberstalker het volgende:
Voor de luilakken nog even een korte samenvatting:

Bla-di-bla vindt meisje leuk. Meisje geeft signalen bij de vleet, maar Bla-di-bla durft geen actie te ondernemen. Na lang wachten probeert Bla-di-bla meisje uit te vragen via SMS, maar zonder succes. Meisje reageert uiterst langzaam op berichtjes.
Hmm, beetje kort door de bocht!
  dinsdag 10 juni 2008 @ 15:41:09 #12
150131 MrDice
Decibel 4ever
pi_59279187
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 15:32 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
Nou nou nou, ik weet eigenlijk niet echt wat ik moet typen eerlijk gezegd..
Ja HALLO , hup hup klim in die pen en geef ons een detailverslag met daarin alle vorderingen van gisteravond! Je hebt haar gezien... gesproken... en en en en en? of

[edit]: sneaky posten terwijl ik in edit-mode zit... grmbl.
And what makes you think you have a choice? What makes you think you will ever be any good at all in this world!
pi_59279231
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 15:41 schreef MrDice het volgende:

[..]

Ja HALLO , hup hup klim in die pen en geef ons een detailverslag met daarin alle vorderingen van gisteravond! Je hebt haar gezien... gesproken... en en en en en? of

[edit]: sneaky posten terwijl ik in edit-mode zit... grmbl.
Anders lees je hierboven even?!
  dinsdag 10 juni 2008 @ 15:49:06 #14
150131 MrDice
Decibel 4ever
pi_59279386
Nou niet bijdehand gaan doen huh . Vind het trouwens nu (ja nu pas ) echt wel een beetje een sneu verhaal worden. Sorry hoor, maar als je dan als een slappe lamlul niks doet wanneer je haar ziet dan kun je het voorgoed vergeten. Nou ja, wellicht dat ze nu een echte kerel tegenkomt binnenkort.
And what makes you think you have a choice? What makes you think you will ever be any good at all in this world!
pi_59279480
Gelukkig was dit het laatste bericht van mijn kan in dit topic
Kunnen jullie het volbaggeren met wat je wel of niet over vanalles en nog wat vindt
  dinsdag 10 juni 2008 @ 15:54:14 #16
104583 cyberstalker
Een krachtig neen!
pi_59279512
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 15:53 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
Gelukkig was dit het laatste bericht van mijn kan in dit topic
Kunnen jullie het volbaggeren met wat je wel of niet over vanalles en nog wat vindt
Waaom open je dit topic dan ? Baggertopics gebben we al genoeg hier.
pi_59279584
Ah weer een nieuwe. Ik blijf het wazig vinden dat ze je soort van negeert na een smsje of ze een keer wat wilde drinken. Wazige bende hier. Jullie zijn toch geen 14 meer?
"Happiness is not getting more, but wanting less"
pi_59279684
Nou, vooruit we gaan nog even door
Kan het gewoon niet laten, hah!

Negeren, misschien het verkeerde woord?
Meer een soort van: Geen contact hebben

Denk dat negeren misschien weer iets anders is
  dinsdag 10 juni 2008 @ 16:07:07 #19
150131 MrDice
Decibel 4ever
pi_59279894
Ik vind het gewoon erg spijtig zoals dit verlopen is. Ook heel erg herkenbaar, want op deze manier heb ik ook wel eens een prachtmeid laten glippen. Je moet niet subtiele smsjes sturen om te vragen samen een keer wat te gaan drinken... Zolang je de mogelijkheid tot vrije interpretatie openhoudt zullen de meeste vrouwen niet zo snel happen. Je moet ze echt tonen dat jij het initiatief neemt en dat jij het risico neemt om op je plaat te gaan, dan pas reageren ze.

Immers, wat nou als jij geen intenties had en gewoon wat wilde gaan drinken... maar dat zij stapelgek op je is en je uitnodiging als een date ziet... dan gaat zij af als een gieter... en dat kan natuurlijk niet!

Emancipatie is een grote schertsvertoning als het op daten aankomt. De meeste vrouwen willen versierd worden en zelf de touwtjes in handen te hebben zonder de kans om een flater te slaan.

Voortaan dus geen smsjes meer met "Goh, zullen we wat gaan drinken?". Nee, wees gewoon duidelijk; Spreek haar aan of bel haar op, vertel dat je het ontzettend leuk hebt gehad op stap met haar en de rest maar dat je haar nu graag persoonlijk wat beter wil leren kennen en of ze mee op date wil.

Scheelt je ongeveer 4 topics
pi_59280059
Tja, ik denk ook dat je het verkeerd hebt aangepakt lieve TS.
Het is jammer dat je het er zo bij laat zitten, je had haar ook kunnen aanspreken en ernaar kunnen vragen...
Sure, Whatever...
pi_59280206
Vind het nogal raar dat je 'vond' in deze context gebruikt.
Het kan allemaal nog, en ze weet dat ik wat met haar wil.

Denk alleen wel dat komend weekend de laatste kans is iig
pi_59280447
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 16:17 schreef Bla-Di-Bla het volgende:

dan wens ik je veel succes
Sure, Whatever...
  dinsdag 10 juni 2008 @ 16:27:00 #23
150131 MrDice
Decibel 4ever
pi_59280507
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 16:17 schreef Bla-Di-Bla het volgende:

Waar heb jij dan expliciet duidelijk gemaakt dat jij iets met haar wilt? Omdat je tegen je vrienden hebt gezegd met haar uit te willen? Dat vage smsje? Muwha... ik zie nog erg veel ruimte voor interpretatie.
pi_59280533
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 16:25 schreef Backtrack het volgende:

[..]

dan wens ik je veel succes
Ja, dat zal ie nodig hebben, na 3 topics.
Maar succes.
pi_59280549
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 16:27 schreef MrDice het volgende:

[..]

Waar heb jij dan expliciet duidelijk gemaakt dat jij iets met haar wilt? Omdat je tegen je vrienden hebt gezegd met haar uit te willen? Dat vage smsje? Muwha... ik zie nog erg veel ruimte voor interpretatie.
inderdaad, je hebt haar zelf echt nog niks duidelijk gemaakt...
Sure, Whatever...
pi_59280608
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 16:27 schreef MrDice het volgende:

[..]

Jij vind iemand mee uitvragen geen duidelijke manier?
Dan zitten we daar niet op 1 lijn, dat kan natuurlijk

Maar ik zag het zelf als een duidelijkheid naar haar toe. Hoe zou je dat sms'je dan
willen interpreteren? Een gezellig drankje? Wat dan ook?

En nee, ik heb het tegenover vrienden niet er meer over gehad. En daar ben ik
wel blij mee, aangezien ik niet wil dat ze het voor mij proberen te regelen etc.
pi_59280618
wat een schattig topic!!
pi_59280620
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 16:28 schreef Backtrack het volgende:

[..]

inderdaad, je hebt haar zelf echt nog niks duidelijk gemaakt...
Hmm, oké.
Ik vond zelf van wel..
pi_59280638
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 16:30 schreef kthxbye het volgende:
wat een schattig topic!!
Nou..
pi_59280712
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 16:31 schreef Bla-Di-Bla het volgende:

[..]

Nou..

Stiekem weet TS wel dat hij schattig is
Sure, Whatever...
pi_59280733
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 16:33 schreef Backtrack het volgende:

[..]

Stiekem weet TS wel dat hij schattig is
Ik weet ook wel dat ik schattig ben, maar met schattigheid lijk ik het deze keer niet te
kunnen winnen
pi_59280737
nee, eigenlijk na kort wat gelezen te hebben:

wat een zielig topic!!
onderneem es wat actie man, in plaats van alleen maar te denken. heb dat zelf ook een tijd gedaan en kwam er geen reet verder mee. nu heb ik het liefste vriendinnetje van de hele wereld
pi_59280777
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 16:34 schreef Bla-Di-Bla het volgende:

[..]

Ik weet ook wel dat ik schattig ben, maar met schattigheid lijk ik het deze keer niet te
kunnen winnen
Ik denk dat je na 4 topics toch onderhand wel weet dat je wat actie moet gaan ondernemen..en nee dat is niet een suffig smsje sturen maar gewoon op haar afstappen en het zo vragen...

En schattigheid blijft altijd leuk
Sure, Whatever...
pi_59280801
mijn post hierboven is een beetje overbodig, denk dat je dat al in 4 topics is verteld
pi_59280815
Ja, ben het met je eens.
En weet dat ik actie moet ondernemen, dat gebeurd ook.

Daarom zeg ik ook: komend weekend FTW!!

Duidelijkheid FTW

Love FTW

Blauwtje ook FTW

Boeiend!, we gaan er gewoon voor
pi_59280829
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 16:36 schreef kthxbye het volgende:
mijn post hierboven is een beetje overbodig, denk dat je dat al in 4 topics is verteld [ afbeelding ]
Ben wat traag van begrip..
pi_59280833
Jammer
pi_59280851
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 16:37 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
Ja, ben het met je eens.
En weet dat ik actie moet ondernemen, dat gebeurd ook.

Daarom zeg ik ook: komend weekend FTW!!

Duidelijkheid FTW

Love FTW

Blauwtje ook FTW

Boeiend!, we gaan er gewoon voor
Dat zeg ik ook altijd, totdat het erop aankomt
pi_59280873
Ow, en even over deze topic's

Het helpen met het 'veroveren' van meisjeX heeft niet geholpen tot nu toe.
Maar ik ben er wel achter dat je zelf iets moet ondernemen wil je dat het slaagd.
Aangezien ik altijd zoiets had van: "Ik wacht gewoon tot iemand op mij afkomt"

Nu, dat kwartje is dus gevallen. Nu moet ik dat nog omzetten in daden
pi_59280883
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 16:38 schreef lieveclown het volgende:

[..]

Dat zeg ik ook altijd, totdat het erop aankomt
Inderdaad al is het nu een hele andere TS die aan het spreken was, je moest zn eerste posts eens zien

TS: je hebt vorderingen gemaakt joh
Sure, Whatever...
  dinsdag 10 juni 2008 @ 16:39:41 #41
163938 Lekiamh
Dietslander
pi_59280887
OMG, oneglooflijk maar waar:
ik ga hier een tvp plaatsen!
pi_59280978
ja, gewoon je best doen. en blijven doen. niet te snel opgeven! en als je bij jezelf denkt "laat maar, dat doe ik niet / durf ik niet" moet je het juist wel doen, beetje je angsten overwinnen enzo succes!
pi_59281107
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 16:07 schreef MrDice het volgende:
knip
Dat emancipatie een schertsvertoning mbt daten ben ik volkomen met je eens. Ik vind het trouwens niet raar om eerst met iemand wat te gaan drinken. Kijken hoe het klikt een op een en niet meteen een liefdesverklaring in een smsje of meteen serieus gaan daten. Als je assertief bent en vrouwen een beetje kan aanvoelen dan zorg je zelf wel dat je er iets moois uithaalt. Oftewel je gaat wat drinken en kijkt daarna hoe het loopt. Waarom zou je vantevoren al zo'n druk erop leggen als officiele date of geen mogelijkheid tot meer en alleen vriendschappelijk. Krijg je alleen maar ongemakkelijke situaties van.

Maarja assertiviteit en het aanvoelen van wat vrouwen willen is wat er juist aan ontbreekt bij de meesten op fok
pi_59281730
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 16:45 schreef ssebass het volgende:

[..]

...
Nou dit verdient eigenlijk weer een heel eigen topic natuurlijk, maar wat een aannames...
Wellicht dat de dames waar jij/jullie op vallen eigenlijk niet geëmancipeert zijn en versiert willen worden en drankjes willen krijgen en opgehaald willen worden, (waar niets mis mee is, maar verwar dat niet met de mislukte emancipatie, eigenlijk houd(en) jij/jullie gewoon van meisjes-meisjes) maar bij mij (en volgens mij een hoop anderen) gaat dat toch anders.

Oftewel, als ik iemand leuk vind, dan laat ik dat gewoon weten; heb minstens de helft (misschien wel meer) van mijn vriendjes zelf versierd, betaal mijn eigen drankjes en kom op eigen gelegenheid.
And the druids turn to stone...
  dinsdag 10 juni 2008 @ 17:18:13 #45
104583 cyberstalker
Een krachtig neen!
pi_59281973
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 17:08 schreef Panthera1984 het volgende:

[..]

Nou dit verdient eigenlijk weer een heel eigen topic natuurlijk, maar wat een aannames...
Wellicht dat de dames waar jij/jullie op vallen eigenlijk niet geëmancipeert zijn en versiert willen worden en drankjes willen krijgen en opgehaald willen worden, (waar niets mis mee is, maar verwar dat niet met de mislukte emancipatie, eigenlijk houd(en) jij/jullie gewoon van meisjes-meisjes) maar bij mij (en volgens mij een hoop anderen) gaat dat toch anders.

Oftewel, als ik iemand leuk vind, dan laat ik dat gewoon weten; heb minstens de helft (misschien wel meer) van mijn vriendjes zelf versierd, betaal mijn eigen drankjes en kom op eigen gelegenheid.
De uitzondering die de regel bevestigd!
pi_59282095
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 17:08 schreef Panthera1984 het volgende:

[..]

jamaarjijbentdanookgothic
  dinsdag 10 juni 2008 @ 17:26:52 #47
213998 Samba-boy
pi_59282153
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 16:30 schreef Bla-Di-Bla het volgende:

[..]

Jij vind iemand mee uitvragen geen duidelijke manier?
Dan zitten we daar niet op 1 lijn, dat kan natuurlijk

Nou, je hebt haar wel mee uitgevraagd, maar ik weet wat je SMSje ongeveer was, en ik moet zeggen: Als iemand mij ZO uit zou vragen, zou ik het gewoon als een uitje als maten onder elkaar zien. Dan zou ik al HE LE MAAAL niet denken dat het "zo" wordt bedoeld zoals jij bedoeld tegen X-ie. Dus ik denk, dat zij denkt dat je gewoon een vriend bent. Welkom in de Friend-zone!
Echt waar!
pi_59282173
Never gonna happen.
10 euro.
pi_59282179
En oh ja Pics or it didnt happen.
  dinsdag 10 juni 2008 @ 17:40:58 #50
217128 Gummibeer79
Woordenbroekenlol
pi_59282437
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 16:39 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
Ow, en even over deze topic's

Het helpen met het 'veroveren' van meisjeX heeft niet geholpen tot nu toe.
Maar ik ben er wel achter dat je zelf iets moet ondernemen wil je dat het slaagd.
Aangezien ik altijd zoiets had van: "Ik wacht gewoon tot iemand op mij afkomt"

Nu, dat kwartje is dus gevallen. Nu moet ik dat nog omzetten in daden
Dan heeft het dus wel degelijk geholpen.
't Is het belangrijkste kwartje iig.
Ik ben een eckte rapnegert
  dinsdag 10 juni 2008 @ 17:54:21 #51
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_59282748
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 15:40 schreef Bla-Di-Bla het volgende:

[..]

Ja, nou er is niet zoveel gebeurd.
Eerst negeerde ze me een beetje, ik haar ook trouwens. We hadden ook maar een half uurtje
op de vereniging dit keer, vanwege het voetbal. Ik voelde me er dus al niet al te best bij, aangezien
ik niet graag genegeerd word!

Maargoed, daarna gingen we voetbal kijken met een groep. Meisje X was ook mee, ookal houdt
ze totaal niet van voetbal. Ik ook niet, maar ben toch maar meegegaan voor de gezelligheid.
Het werd 3-0 trouwens! Niet verwacht, maar Nederland speelde nu eenmaal zeer goed. Beetje
jammer van die bal van Ruudje die dus op de keeper werd geschoten. Dus...

Owja, ontopic!

Nou, dus ik zat met 6 vrienden bij een tafeltje. Terwijl meisje X met een vriendin achter me zat bij de bar.
Ik had eigenlijk niet echt zin om haar aan te spreken, dus dat heb ik dan ook eerst niet gedaan.

Na de wedstrijd besloten we om nog even te gaan snacken. Anderen zeiden dat tegen meisje X en ze vroeg of ze mee mocht. "Mag ik mee??!!"

Nou, dat moest dan maar hè

Oja, tijdens het voetbal probeerden vrienden van me steeds meisje X te wenken naar mij etc. Niemand leek nog echt te weten van mijn sms'je naar meisje X. Maargoed, na het voetbal ging ik even bij haar staan en grapte ik wat. Ze leek het niet erg te vinden, al vond ik haar nog steeds wel een beetje afstandelijk. iig geen aanrakingen en andere toespelingen..

Dus, toen gesnackt en nog wat met haar gepraat samen met 2 anderen. Maar verder niet over dat sms'je gehad etc. Duszz..

Geen stap verder, en ik vind het niet erg ofzo..
Volgend weekend maar uitvinden wat ze wil.
Is het een verlegen meisje trouwens? Dan moet je initiatief durven te nemen met 'aanrakingen'. Pak haar hand gewoon eens vast, doe iets! Als ze je niet ziet zitten, dan merk je dat meteen. Geloof mij maar gewoon.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
pi_59283192
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 17:54 schreef DuTank het volgende:

[..]

Is het een verlegen meisje trouwens? Dan moet je initiatief durven te nemen met 'aanrakingen'. Pak haar hand gewoon eens vast, doe iets! Als ze je niet ziet zitten, dan merk je dat meteen. Geloof mij maar gewoon.
Nou, ik dacht dus dat ze juist niet verlegen zou zijn. Daarom dacht ik ook dat het handiger was om niet aan te raken verder. Aangezien ze laatst ook wel eens zei: "Ja, **#$&*$ is echt heel irritant. Die zit steeds te slijmen en zit dan aan me etc"

Ze komt echt totaal niet verlegen over enz. Altijd de grootste prater van de vereniging.
  dinsdag 10 juni 2008 @ 18:17:39 #53
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_59283253
Aah ok. Maar in de zin van 'aanrakingen' of weet je dat niet?
pi_59283282
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 18:17 schreef DuTank het volgende:
Aah ok. Maar in de zin van 'aanrakingen' of weet je dat niet?
Ja, nou. Ze vertelde dat 'hij' wel eens aan haar zat als ze gewoon zaten te praten etc.
Maargoed, ik kan het erop wagen

Ik bedoel, zo gebeurd er ook niets
  dinsdag 10 juni 2008 @ 18:31:57 #55
44609 MrFl0ppY
So Fucking What
pi_59283635
Ben toch wel benieuwd over wat voor vereniging we het hier hebben eigenlijk...
He Who Controls The Present Commands The Future. He Who Commands The Future Conquers The Past
pi_59283655
The saga continues
Children of the night. What music they make.
pi_59283668
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 18:31 schreef MrFl0ppY het volgende:
Ben toch wel benieuwd over wat voor vereniging we het hier hebben eigenlijk...
AA
pi_59283740
Anonieme Alcoholisten
pi_59283779
Haha!

Ik zie trouwens niet in waarom het zo belangrijk is om te weten wat voor vereniging het is.
Dus was ook niet van plan om dat te gaan uitleggen ofzo

[ Bericht 96% gewijzigd door Bla-Di-Bla op 10-06-2008 18:44:37 ]
pi_59284352
De lokale sjoel vereniging ofzo??
  dinsdag 10 juni 2008 @ 19:11:21 #61
198059 kwaakvaak
kwik kwek en kwaak..
pi_59284685
Ik denk niet dat bla-di-bla gaat sjoelen met dit meisje. Mischien dat iemand anders iets in haar vakje gaat schuiven, maar bla-di-bla gaat het zeker niet zijn
Weet je, een slet is een eigenlijk gewoon een prostituee zonder ondernemers geest.
pi_59285010
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 19:11 schreef kwaakvaak het volgende:
Ik denk niet dat bla-di-bla gaat sjoelen met dit meisje. Mischien dat iemand anders iets in haar vakje gaat schuiven, maar bla-di-bla gaat het zeker niet zijn
De plaatselijke schaakclub natuurlijk
Sure, Whatever...
pi_59285214
Sad panda
And that is how I met your mother.
pi_59285301
Of de biljartclub.
pi_59286205
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 16:39 schreef Lekiamh het volgende:
dat dus inderdaad
[b]The devils water, it ain't so sweet, you don't wanna drink right now, but you can dip your feet, everyonce in a little while[/b]
maar eerst nog even dit: blablabla
pi_59286508
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 18:14 schreef Bla-Di-Bla het volgende:

[..]

Nou, ik dacht dus dat ze juist niet verlegen zou zijn. Daarom dacht ik ook dat het handiger was om niet aan te raken verder. Aangezien ze laatst ook wel eens zei: "Ja, **#$&*$ is echt heel irritant. Die zit steeds te slijmen en zit dan aan me etc"

Ze komt echt totaal niet verlegen over enz. Altijd de grootste prater van de vereniging.
Hmm, los van wat je nu wel of niet 'goed' hebt gedaan, zou ik toch wel een sprankelendere reactie van haar kant verwachten als ze écht interesse in je had.

Maar, - zoals ik al eerder schreef - uit eigen ervaring kan ik je ook melden dat ik nog wel onduidelijkere situaties met vrouwen en al dan niet bestaande hints heb meegemaakt en dat had dan uiteindelijk wél een goede afloop.

Vrouwen zijn nu eenmaal niet altijd duidelijk met dat soort dingen. En mannen trouwens ook niet.

Ben je toevallig bevriend met een vriendin van haar? Zo ja, dan zou je bij haar 'ns (voorzichtig) kunnen polsen. Of anders toch nog proberen om je intenties duidelijker te maken, je staat er nu al half in, dus je hebt weinig te verliezen. Dat, of het gewoon laten schieten...en dan zul je het nooit weten.
pi_59286933
Gefeliciteerd met je 4 delige reeks trouwens TS. Je hebt iig wel íets bereikt

[ Bericht 1% gewijzigd door ganzenherder op 10-06-2008 23:03:16 ]
Patat Friet
pi_59287549
OMG!!!
een hele weeek zit ie te piekeren. Wat als dit....Wat als dat...
Dan komt het moment dat ie haar weer ziet IRL. Dan zit ze daar en gaat de TS met zijn "maten" voetbal kijken.
Waarom spreek je haar niet aan? Waarom vraag je niet waarom ze niet teruggesmst heeft? Waarom was je er niet zaterdag?

Zoveel openingszinnen had je daar om een gesprek te maken. Ga met haar voetbal kijken. Waarom niet?
Hoeveel ervaring heb je met meisjes? Zonde, zonde zonde dit. Want je had in 1avond haar een heel ander gevoel kunnen geven. Misschien had zij dan wel gesmst, dan was jij nu in de wolken
pi_59291991
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 20:47 schreef EvoViper7 het volgende:
OMG!!!
een hele weeek zit ie te piekeren. Wat als dit....Wat als dat...
Dan komt het moment dat ie haar weer ziet IRL. Dan zit ze daar en gaat de TS met zijn "maten" voetbal kijken.
Waarom spreek je haar niet aan? Waarom vraag je niet waarom ze niet teruggesmst heeft? Waarom was je er niet zaterdag?

Zoveel openingszinnen had je daar om een gesprek te maken. Ga met haar voetbal kijken. Waarom niet?
Hoeveel ervaring heb je met meisjes? Zonde, zonde zonde dit. Want je had in 1avond haar een heel ander gevoel kunnen geven. Misschien had zij dan wel gesmst, dan was jij nu in de wolken
A joh... dat is allemaal eng!!! Dat doet ie over een paar jaartjes en 400 topics verder misschien wel eens!
pi_59292312
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 20:27 schreef ganzenherder het volgende:
Gelefeciteerd met je 4 delige reeks trouwens TS. Je hebt iig wel íets bereikt
Een nu al bijna onsterfelijke reputatie in R&P met ook nog eens een onmiskenbare nick?
pi_59295022
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 22:55 schreef dawg het volgende:

[..]

Een nu al bijna onsterfelijke reputatie in R&P met ook nog eens een onmiskenbare nick?

Donderdag tenminste naar haar bellen
( uitslag examen )
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 11 juni 2008 @ 00:42:05 #72
163650 Greys
pi_59295143
Kan je haar niet gewoon vragen of ze soms geschrokken is van je smsje "Het was geen huwelijksaanzoek of zo hoor...!" omdat je het idee hebt dat ze je ontloopt? En dan eens kijken wat ze daarop te zeggen heeft. Kan je ook op MSN vragen ofzo.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_59295211
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 00:42 schreef Greys het volgende:
Kan je haar niet gewoon vragen of ze soms geschrokken is van je smsje "Het was geen huwelijksaanzoek of zo hoor...!" omdat je het idee hebt dat ze je ontloopt? En dan eens kijken wat ze daarop te zeggen heeft. Kan je ook op MSN vragen ofzo.
Ja, dat weet ik. Maar ze is al sinds tijden niet meer op msn eigenlijk.
Misschien heeft ze me wel geblokt

Ik zie haar vrijdag weer, en dan zien we het wel..

Goed idee om haar te sms 'en over haar slagen?
pi_59295403
Zo. Echt geen énkele vooruitgang? Wat een afknapper.
pi_59295429
Ja, kom maar op met de reacties.
pi_59295559
Ik loop al 2 delen achter . Het gaat veel te snel hier! Al lijkt het er juist op alsof het zo'n vaart niet loopt.
Bellen voor de examens doet het altijd goed. Al zou ik haar pas bellen als het al duidelijk is dat ze geslaagd is. Niet dat je belt als ze een telefoontje van haar mentor aan het afwachten is .

Weet jij trouwens rond welke tijd je een telefoontje kan verwachten? Of is dat bij elke school anders? Ik heb helemaal geen zin om thuis te blijven donderdag en weet niet welk telefoonnummer ze van me hebben . En natuurlijk moet ik ook een aantal mensen bellen voor de examen uitslag .

Nog steeds ben ik van plan het vorige deel/delen door te lezen. Morgen dan maar.
"In case of dissension, never dare to judge till you've heard the other side."
pi_59296432
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 16:39 schreef Lekiamh het volgende:
"Op Fok! val je pas op als je normaal bent." -mazaru
  woensdag 11 juni 2008 @ 09:02:15 #78
84328 Lllaura
painting pictures
pi_59297403
Tja, ik heb ook weinig zinnigs meer te zeggen...

Maar ben wel benieuwd hoe het afloopt!
Kleine en domme mensen beleven niets, maar de sterken, van wie veel verwacht wordt, moeten van allerlei doormaken, opdat ze hun krachten leren kennen en gebruiken.
pi_59298065
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 00:47 schreef Bla-Di-Bla het volgende:

[..]

Ja, dat weet ik. Maar ze is al sinds tijden niet meer op msn eigenlijk.
Misschien heeft ze me wel geblokt

Ik zie haar vrijdag weer, en dan zien we het wel..

Goed idee om haar te sms 'en over haar slagen?
Bellen natuurlijk!

Smssen

En dan weer een week huilen dat je geen smsje terug krijgt.
pi_59301450
anticlimax topic
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
  woensdag 11 juni 2008 @ 12:09:34 #81
217128 Gummibeer79
Woordenbroekenlol
pi_59301566
Ik ben ook geneigd af te haken.
Zonder actie geen reactie.

i.a.w. na #24 zitten we nog steeds op niveau: sms'je sturen, geen reactie, huilen, piekeren en wachten tot TS meisje x weer ziet.
  woensdag 11 juni 2008 @ 12:12:09 #82
104583 cyberstalker
Een krachtig neen!
pi_59301634
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 12:09 schreef Gummibeer79 het volgende:
Ik ben ook geneigd af te haken.
Zonder actie geen reactie.

i.a.w. na #24 zitten we nog steeds op niveau: sms'je sturen, geen reactie, huilen, piekeren en wachten tot TS meisje x weer ziet.
om haar vervolgens weer te negeren omdat zij niet op hem afkomt ...
  woensdag 11 juni 2008 @ 19:05:45 #83
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_59313066
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 18:18 schreef Bla-Di-Bla het volgende:

[..]

Ja, nou. Ze vertelde dat 'hij' wel eens aan haar zat als ze gewoon zaten te praten etc.
Maargoed, ik kan het erop wagen

Ik bedoel, zo gebeurd er ook niets
Ik had het niet over in titties knijpen enzo, maar gewoon handje vasthouden. En dan met de vingers in elkaar zo
pi_59315284
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 19:05 schreef DuTank het volgende:

[..]

Ik had het niet over in titties knijpen enzo, maar gewoon handje vasthouden. En dan met de vingers in elkaar zo
  woensdag 11 juni 2008 @ 20:27:28 #85
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_59315785
Gaan met die banaan verdomme! Eerder wil ik niks van je horen
pi_59319163
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 20:27 schreef DuTank het volgende:
Gaan met die banaan verdomme! Eerder wil ik niks van je horen
Straks krijgen we nog: ze probeerd met me te zoenen, dus ik ben snel weggerend om in het topic te vragen hoe
pi_59319881
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 21:56 schreef ssebass het volgende:

[..]

Straks krijgen we nog: ze probeerd met me te zoenen, dus ik ben snel weggerend om in het topic te vragen hoe
Jongens, grapjes maken doen jullie maar in KLB of ONZ ofzo
  woensdag 11 juni 2008 @ 22:54:07 #88
198059 kwaakvaak
kwik kwek en kwaak..
pi_59321462
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 21:56 schreef ssebass het volgende:

[..]

het zou me eigenlijk niet eens verbazen wist je dat
Weet je, een slet is een eigenlijk gewoon een prostituee zonder ondernemers geest.
pi_59322409
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 22:13 schreef Bla-Di-Bla het volgende:

[..]

Jongens, grapjes maken doen jullie maar in KLB of ONZ ofzo
Dat krijg je bij gebrek aan enerverende updates
pi_59324913
Ik moet echt vaker in R&P komen deze topic's zijn een stuk vermakelijker dan de ONZ topic's tegenwoordig
pi_59342427
Gewoon niet bang zijn om een eventueel blauwtje te lopen. Weet je meteen waar je aan toe bent
  donderdag 12 juni 2008 @ 18:59:42 #92
217128 Gummibeer79
Woordenbroekenlol
pi_59342509
UPDATES!

of sterf!
pi_59344337
al info ?
Sure, Whatever...
pi_59348268
UPDATE
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_59348476
pff, had me verheugd op een avond vol sensatie en nieuwtjes, maar nee, het mocht niet zo zijn
Sure, Whatever...
pi_59350889
Zijn die examenuitslagen niet rond deze tijd? Dat betekend dat je zou gaan bellen
pi_59350921
Ik krijg een deja vu gevoel bij deze reeks. Ik weet jammer genoeg even niet meer aan wie jij me doet denken, TS.
  vrijdag 13 juni 2008 @ 18:01:41 #98
217128 Gummibeer79
Woordenbroekenlol
pi_59368914
Ik snap niet waarom ik dit toch wel 1 keer per dag aanklik.....

Zoveel duizend views, 4 edities, en NUL RESULTAAT!

't is meer dan ongelooflijk.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 13 juni 2008 @ 19:28:09 #99
163650 Greys
pi_59371164
Examen? Geslaagd?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 13 juni 2008 @ 19:31:15 #100
157411 Nexie
Tempted to touch
pi_59371239
In welk deel krijgen wij een kans om haar uit te vragen?!

Kidding, relax
Every super woman needs a superman; here I am.
pi_59371771
dit loopt nog steeds.
Tis idd wel duidelijk en voor de users is het ook wel duidelijk
Meisje ziet misschien wat, TS doet geen actie. Dat resulteerd in geen reactie
Geen actie = geen reactie = geen posts van de TS = geen post van users.

Het wachten zijn we zat denk. Dus slotje maar want de tips zijn nu wel duidelijk
pi_59386983
Nee hij zou haar bellen om te feliciteren met haar examen, dus.....
  zondag 15 juni 2008 @ 13:00:29 #103
213998 Samba-boy
pi_59404323
Jezus man, loopt dit nog steeds? Van nummer 1 topic waar per seconde een nieuw bericht kwam, naar een topic waar geen hond meer kijkt

Loop gewoon naar haar toe als je haar ziet, en zeg gewoon keihard tegen d'r: Zeg, hoe zit het nou? Wil je iets van me of niet? Nee nog beter, loop naar d'r toe en pak haar vol op de mond! Weet je meteen of ze:

Ja, het lekker vind en dus iets van je wil
Of nee, ze geeft je een klap in je gezicht

DOEN!
Echt waar!
  zondag 15 juni 2008 @ 13:11:32 #104
217128 Gummibeer79
Woordenbroekenlol
pi_59404564
kut, weer geklikt.... en nog steeds niks
pi_59410273
tvp
Losers always whine about there best.Winners go home and fuck the prom queen!
  maandag 16 juni 2008 @ 09:50:00 #106
150131 MrDice
Decibel 4ever
pi_59424945
TS:

1. Heeft niet gebeld en durft dit niet te melden.
2. Heeft gebeld en is enorm te kakken gezet en durft dit niet te melden.
3. Is vermoord door wilde voetbalvandalen en durft dit niet te melden.

Hoe dan ook, anticlimax topic
pi_59427317
TS:

ligt meisje al een week keihard te palen in het bed van haar ouders terwijl die op vakantie zijn.

ohnee. denk het niet
pi_59427337
Hij heeft nu toch dat weekend achter de rug waar ie dat chickie scoren Zou ( ) ik bedoel wou
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 16 juni 2008 @ 19:28:46 #109
163650 Greys
pi_59440000
Wel irritant dat we niets meer horen, na al dat medeleven
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_59440819
Ja we hebben recht op een update!

edit: met pics uiteraard
  maandag 16 juni 2008 @ 19:58:08 #111
163938 Lekiamh
Dietslander
pi_59440887
quote:
Op maandag 16 juni 2008 19:56 schreef ssebass het volgende:
Ja we hebben recht op een update!

edit: met pics uiteraard
Liever een paint...
  maandag 16 juni 2008 @ 19:58:49 #112
108913 Godshand
guide4you
pi_59440910
TS heeft gewoon een leven...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 16 juni 2008 @ 20:05:33 #113
163650 Greys
pi_59441111
quote:
Op maandag 16 juni 2008 19:58 schreef Godshand het volgende:
TS heeft gewoon een leven...
Dat doet ie dan maar in zijn eigen tijd
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 17 juni 2008 @ 09:16:43 #114
150131 MrDice
Decibel 4ever
pi_59452450
quote:
laatste bezoek: 7 uur, 25 minuten geleden.
Respectloze kutpuber . Eerst meer dan drie topics onze steun vragen en dan zomaar niet meer posten. Grmbl
  dinsdag 17 juni 2008 @ 09:41:11 #115
84328 Lllaura
painting pictures
pi_59452869
Bla-di-bla, kom eens terug jij!
Kleine en domme mensen beleven niets, maar de sterken, van wie veel verwacht wordt, moeten van allerlei doormaken, opdat ze hun krachten leren kennen en gebruiken.
pi_59465048
kom zuruck!
Knight without a cause
  dinsdag 17 juni 2008 @ 18:11:41 #117
213998 Samba-boy
pi_59466292
Bla die bla is gewoon een eikel. Ik begin langzaam te begrijpen waarom die meid niets meer met hem wil... Hij laat na gezellig lullen en alles nooit meer iets van zichzelf horen
Echt waar!
pi_59496016
die durft hier zn kop niet meer te laten zien
Sure, Whatever...
  woensdag 18 juni 2008 @ 19:57:38 #119
178340 shayolo
gewèldig
pi_59497218
Haha wat een topic, 4 delen en het enige dat bereikt is zijn 2 smsjes

Maarja hij heeft al een tijdje niet gereageerd dus misschien heeft TS wel gebeld en zei ze meteen oh wat spontaan van je om me te bellen voor examen, kom je naar mijn huis, ik wil je weer aanraken

Sindsdien is hij niet meer thuisgekomen
effe normaal he
pi_59497593
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 19:57 schreef shayolo het volgende:
Haha wat een topic, 4 delen en het enige dat bereikt is zijn 2 smsjes

Maarja hij heeft al een tijdje niet gereageerd dus misschien heeft TS wel gebeld en zei ze meteen oh wat spontaan van je om me te bellen voor examen, kom je naar mijn huis, ik wil je weer aanraken

Sindsdien is hij niet meer thuisgekomen
Zou ze hem vermoord hebben zodat hij altijd bij haar is
pi_59501690
Met zijn allen gaan pm'en die jongen

EDIT: Bla-di-bla zorg eens dat ik je kan pm en zijn inbox is onbereikbaar
pi_59502608
kut
ik dacht dat er nieuws was
[b]The devils water, it ain't so sweet, you don't wanna drink right now, but you can dip your feet, everyonce in a little while[/b]
  woensdag 18 juni 2008 @ 22:45:16 #123
178340 shayolo
gewèldig
pi_59503265
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 20:09 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Zou ze hem vermoord hebben zodat hij altijd bij haar is
Zou hij misschien niet eens erg vinden

Maar ik moet zeggen dit topic is best vermakelijk, beter dan de doorsnee onzin topics
effe normaal he
  donderdag 19 juni 2008 @ 00:00:35 #124
157411 Nexie
Tempted to touch
pi_59506187
TS speelt hard to get met dit topic, player dat ie is
Every super woman needs a superman; here I am.
pi_59506348
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 22:45 schreef shayolo het volgende:

[..]

Zou hij misschien niet eens erg vinden

Maar ik moet zeggen dit topic is best vermakelijk, beter dan de doorsnee onzin topics
het is momenteel best wel een doorsnee onzin topic aan het worden eigenlijk...

(maar hoe lang nog? kom op TS! ik ben nieuwsgierig!!)
  donderdag 19 juni 2008 @ 12:02:10 #126
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_59514303
Het was nog wel zo'n lieve jongen..
  donderdag 19 juni 2008 @ 12:41:06 #127
44609 MrFl0ppY
So Fucking What
pi_59515441
Straks zit die Bla-di-Bla lekker met dat chickie te playen en dan laat ie ons zitten zonder credits... Lekker is dat.

Meer waarschijnlijk is de TS gewoon aan het huilen in bedje dat ie het nog steeds niet durft
He Who Controls The Present Commands The Future. He Who Commands The Future Conquers The Past
  donderdag 19 juni 2008 @ 13:45:21 #128
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_59517214
Had ie trouwens niet een of ander kamp ofzo met die gang waar hij bij zit? Zo iets meen ik me te herinneren uit deel 1...
  donderdag 19 juni 2008 @ 14:05:21 #129
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_59517825
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 10:41 schreef Bla-Di-Bla het volgende:

[..]

Mja, ik ben nogal verlegen als het op meisjes aankomt. Over 4 weken gaan we wel samen een weekend weg met de vereniging. Misschien kan ik dan wat dichter bij haar komen.

Maar komt dat niet meteen vreemd over als ik haar mee uit vraag? Dat ze meteen weet dat ik haar leuk vind. En straks zij mij niet, dan loop ik meteen een blauwtje
27 mei is nu wel ongeveer 4 weken geleden toch?
pi_59520361
Ja das waar maar had ie ff moeten melden, en het is nu geen weekend

Ik gok trouwens op een hockeyvereniging
effe normaal he
  FOK!Babe donderdag 19 juni 2008 @ 16:07:46 #131
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_59521604
Heb ik godverdomme voor deze anti-climax 3 topiques door zitten lezen?
  donderdag 19 juni 2008 @ 16:14:22 #132
161413 xswords
Professionele Kaas Schaaf
pi_59521759
TS is aan plankenkoorts gestorven.
Only facts matter...
pi_59521925
Ik denk dat hij ergens anders een topic heeft geopend met de vraag hoe hij het aan moet pakken om een mooi eind aan dit topic te geven. Dus dat duurt nog wel wat deeltjes dan
  donderdag 19 juni 2008 @ 17:53:10 #134
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_59524206
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  FOK!Babe donderdag 19 juni 2008 @ 19:15:08 #135
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_59526169
<<<
  donderdag 19 juni 2008 @ 23:02:11 #136
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_59536202
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 15:18 schreef shayolo het volgende:
Ja das waar maar had ie ff moeten melden, en het is nu geen weekend

Ik gok trouwens op een hockeyvereniging
Lang weekend kan op zich nog wel hoor . Laten we zeggen dat hij een dik lang weekend weg is. Of misschien zit ie wel in de jari..
pi_59537979
Eigenlijk is de TS gewoon een enorme flaptiet. Geen wonder dat hij geen meisje kan regelen.
pi_59538204
Hij is al wel terug aangezien zijn laatste Login 1 dag en 3 uur geleden was:

Bla-Di-Bla
pi_59538666
Uit het andere topic:
quote:
Deze gebruiker is momenteel offlineBla-Di-Bla - vrijdag 6 juni 2008 @ 20:50
PMKlik hier om het profiel van Bla-Di-Bla te bekijkenQuote dit bericht in een nieuwe reactie.
Hoe eens ben ik het met bovenstaande, beetje jammer dat ik misschien een beetje
te snel nog ben gegaan voor mijn 'grote' liefde..

Ik weet tenminste hoe het is om verliefd te zijn
Want ik was 2 dagen verliefd
Hij is dus niet meer verliefd. Dan houd het op he
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 20 juni 2008 @ 00:45:01 #140
163650 Greys
pi_59538979
Ik maak me een beetje zorgen

En ik ben ook best boos dat ie niets meer laat horen
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_59539743
Uh
Sure, Whatever...
  vrijdag 20 juni 2008 @ 15:32:14 #142
213998 Samba-boy
pi_59552322
Kan dit topic naar Onzin voor je leven verplaatst worden?

En Bla Di Bla, ik wil je bedanken. Dankzij mietjes zoals jij heb ik weer een beetje zelfvertrouwen. Ik dacht namelijk dat ik een verschrikkelijke ramp was in de liefde. Maar kijk nou, ik heb een vriendin Ik denk vooral dankzij DIT topic

Dus bedankt Bla Di Bla, voor al je bangheid om je liefde te verliezen, nu heb ik namelijk mijn liefde gevonden
Echt waar!
  vrijdag 20 juni 2008 @ 17:35:15 #143
104583 cyberstalker
Een krachtig neen!
pi_59555215
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 15:32 schreef Samba-boy het volgende:

En Bla Di Bla, ik wil je bedanken. Dankzij mietjes zoals jij heb ik weer een beetje zelfvertrouwen. Ik dacht namelijk dat ik een verschrikkelijke ramp was in de liefde. Maar kijk nou, ik heb een vriendin Ik denk vooral dankzij DIT topic

Dus bedankt Bla Di Bla, voor al je bangheid om je liefde te verliezen, nu heb ik namelijk mijn liefde gevonden
Samba-boy heeft nu een relatie met meisje X .
  vrijdag 20 juni 2008 @ 18:17:00 #144
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_59555988
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 15:32 schreef Samba-boy het volgende:

zaterdag 21 juni 2008 @ 13:56:14 #145
213998 Samba-boy
pi_59576269
Die afbeelding geldt alleen maar voor Bla Di Bla

En dit:
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 17:35 schreef cyberstalker het volgende:

[..]

Samba-boy heeft nu een relatie met meisje X .
Laat me niet lachen
Echt waar!
  zaterdag 21 juni 2008 @ 14:03:40 #146
217128 Gummibeer79
Woordenbroekenlol
pi_59576434
Een week niet online gekund, nu ff checken... en nog steeds niks!

Ik stel voor om er een slotje op te gooien. Dit is namelijk TE HOPELOOS!
  zaterdag 21 juni 2008 @ 23:54:44 #147
213998 Samba-boy
pi_59592341
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 14:03 schreef Gummibeer79 het volgende:
Een week niet online gekund, nu ff checken... en nog steeds niks!

Ik stel voor om er een slotje op te gooien. Dit is namelijk TE HOPELOOS!
Inderdaad. Helemaal mee eens. En asjeblieft, mods, doe het overwegen van sluiten van dit topic niet op de Bla Di Bla-manier:

Oh, zullen we het nou maar wel dichtgooien, of toch maar ff wachten? Even een topic openen en daarna nooit meer reageren daarin!
Echt waar!
  zondag 22 juni 2008 @ 15:29:21 #148
178340 shayolo
gewèldig
pi_59604306
effe normaal he
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 23 juni 2008 @ 09:32:11 #149
163650 Greys
pi_59619420
Wat een schande. Na 4 topics.
Nog een grotere teleurstelling dan Oranje
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_59634178
Eigenlijk past deze afloop wel goed bij de rest van deze serie; er wordt veel geluld, maar er gebeurt he-le-maal niks!
  maandag 23 juni 2008 @ 20:24:18 #151
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_59634563
quote:
Op maandag 23 juni 2008 20:09 schreef Lápiz het volgende:
Eigenlijk past deze afloop wel goed bij de rest van deze serie; er wordt veel geluld, maar er gebeurt he-le-maal bla-di-bla niks!
pi_59634796
Ik denk : heej, deel 4
Kom ik bij post 151 nog niets
TS kom een smet een up-date.
Yesterday is history,
Tomorrow is mystery,
Today is a gift,
Thats why they call it the present.
pi_59655481
Ik denk dat ze door een verenigings lid anders dan bla-di-blabla compleet uitgewoond is. En dat hij niet meer terug durft te komen.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 24 juni 2008 @ 17:14:31 #154
163650 Greys
pi_59655708
Bla was natuurlijk een kloon, dus die zit nu onder zijn normale account lekker mee te gluren hier
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_59655919
Wel kansloos dat hij niets van zich laat horen.
  dinsdag 24 juni 2008 @ 17:36:46 #156
146874 DANILXL
timeo danaos et dona ferentes
pi_59656145
tvp
woensdag 24 juni 2008 01:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Je topics zijn kut. Die klacht bijvoorbeeld, is pure vervuiling.
  dinsdag 24 juni 2008 @ 17:53:56 #157
46435 Big_Fat_Wombat
Number of the Bitch
pi_59656428
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 17:36 schreef DANILXL het volgende:
tvp
Op maandag 37 juli 1742 01:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Whehehe.
  dinsdag 24 juni 2008 @ 19:13:20 #158
163938 Lekiamh
Dietslander
pi_59657814
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 17:36 schreef DANILXL het volgende:
tvp
Je hebt alle actie gemist man!

Oh wacht...
  dinsdag 24 juni 2008 @ 21:32:53 #159
178340 shayolo
gewèldig
pi_59661354
Wat als we het nou lief vragen en wat ook hij ook vertelt, niet lachen..

effe normaal he
  vrijdag 27 juni 2008 @ 09:36:55 #160
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_59724495
bla-di-bla?
  vrijdag 27 juni 2008 @ 10:03:14 #161
44609 MrFl0ppY
So Fucking What
pi_59725062
Ik denk dat bla-di-bla de slogan "ga toch krassen!" net iets te letterlijk heeft genomen
  vrijdag 27 juni 2008 @ 10:34:15 #162
217128 Gummibeer79
Woordenbroekenlol
pi_59725829
slotje

pi_60520183
Nou na een tijd van 'het laten rusten' kom ik toch terug in dit topic om jullie op de hoogte te stellen van de 'vooruitgangen' of eigenlijk niet, m.b.t. meisje X

Het zit zo, er is niets gebeurd. Nou dat was het, het is al te lang geleden om weer verhalen te schrijven over hoe het weekje weg is verlopen dus dat laat ik achterwege. Het schrijven van dat verhaal zou alleen maar meer vraagtekens opleveren, aangezien ik niet meer weer wat er toen wel en niet gebeurd is.

Echter zit ik wel met hetvolgende: "Ik droom over haar"

Ja, dat lees je goed. Al nachtenlang word ik 's ochtends wakker en heb ik over haar gedroomd. Ik dacht dat ik er wel overheen zou komen door niet meer te posten, haar niet meer te zien en lekker vakantie te vieren. Maar nee dus..

Maargoed, dat was het voor nu
Over 2 weken zie ik haar weer, maar ik besef dat het eigenlijk te triest is om dit nog te posten.
Dit aangezien ik zelf ook wel inzie dat ik nu nog geen duidelijkheid heb en dat ook grotendeels aan mijzelf te danken heb.
pi_60520837
Je had ook meteen je verhaal moeten posten, dan was het helemaal goed gekomen!
pi_60523496
quote:
Op zondag 3 augustus 2008 02:59 schreef Pietklaaso het volgende:
Je had ook meteen je verhaal moeten posten, dan was het helemaal goed gekomen!
Hou toch op
pi_60523835
pi_60525133
Hey een update! Hebbie nog kans bij dat meisje?
pi_60525667
Geen idee, heb haar al lang niet meer gezien/gesproken.
We zullen zien hoe het over 2 weken gaat als ik haar weer tegenkom.
pi_60527198
Kerel. Doe eens iets!

Je laat het allemaal maar gebeuren zonder dat je zelf initiatief neemt. Kan je haar echt niet eerder zien dan over 2 weken? De enige goede reden daarvoor is dat ze op vakantie zou zijn. Bel haar op met de mededeling dat het je leuk lijkt iets leuks te gaan doen. Stel voor om een terrasje te pakken en ergens gezellig iets te gaan drinken. Laat niet alles afhangen van afspraken die door gezamenlijke vrienden gemaakt zijn.

Geen idee wat je in de afgelopen 3 delen van dit topic hebt gedaan, maar het klinkt alsof er nauwelijks iets gebeurt is. Je slaat jezelf voor de kop als je haar over 2 weken met een ander ziet. Wat laat jij je kansen liggen zeg! Het gaat niet allemaal vanzelf hoor...
"In case of dissension, never dare to judge till you've heard the other side."
pi_60527268
Wat degene boven mij zegt dus.
pi_60660903
quote:
Op zondag 3 augustus 2008 01:40 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
Echter zit ik wel met hetvolgende: "Ik droom over haar"

Ja, dat lees je goed. Al nachtenlang word ik 's ochtends wakker en heb ik over haar gedroomd. Ik dacht dat ik er wel overheen zou komen door niet meer te posten, haar niet meer te zien en lekker vakantie te vieren. Maar nee dus..
Cool toch man, in je dromen kun je dan weer alles opnieuw doen. En vervolgens kom je erachter dat je in dromenland óók niks durft te vragen aan haar, dus wat doe je dan? Juist, advies vragen op Fok!

Je hebt zóveel advies gekregen hier, maar je hebt er he-le-maal niks mee gedaan. ->
Ik denk dat je deze film maar even moet kijken, dan weet je alvast hoe het zal zijn.
pi_60952113
Uhm, update dan maar?

Of kijkt niemand meer naar dit topic?
pi_60952220
Als je iets te vertellen hebt, gooi het in de groep!
pi_60952303
We hebben gisteravond gezoend
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 14:44:23 #175
170712 Tuinboon
Vers uit de groentetuin
pi_60953199
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 14:16 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
We hebben gisteravond gezoend
Wat? Vertel!
pi_60953278
Nou, we waren nog wat gaan drinken met een groepje. Eerste 2 uur eigenlijk
niet met elkaar gesproken, maar toen er wat minder mensen overbleven weer
aan de praat geraakt etc. Je kent het wel...

Uiteindelijk bleven ik en zij nog achter buiten en lag ze in m'n armen etc. Nou, en toen
begon ze mij te zoenen. Waarna we nog ongeveer een uur hebben liggen knuffelen
en zoenen etc..

Maargoed, nu moet het verder..
Nog steeds zegt iets in me dat het door de drank kwam die ze/we hadden gehad. Maar
daar moet ik niet vanuit gaan natuurlijk..
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 14:59:35 #177
84328 Lllaura
painting pictures
pi_60953745
Aaaaaargh!

dinsdag 19 augustus 2008 @ 15:24:26 #178
44609 MrFl0ppY
So Fucking What
pi_60954532
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 14:47 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
Nou, we waren nog wat gaan drinken met een groepje. Eerste 2 uur eigenlijk
niet met elkaar gesproken, maar toen er wat minder mensen overbleven weer
aan de praat geraakt etc. Je kent het wel...

Uiteindelijk bleven ik en zij nog achter buiten en lag ze in m'n armen etc. Nou, en toen
begon ze mij te zoenen. Waarna we nog ongeveer een uur hebben liggen knuffelen
en zoenen etc..

Maargoed, nu moet het verder..
Nog steeds zegt iets in me dat het door de drank kwam die ze/we hadden gehad. Maar
daar moet ik niet vanuit gaan natuurlijk..
Haha, die is gek hé! Way to go dude, ennuh nu niet terugkrabbelen in onzekerheid. Drank neemt alleen wat remmingen weg, de drang was er dus echt wel. Nouja succes iig, je kop is eraf.
pi_60954549
Mên... nu zijn me klompen echt gebroken en me broek is tot aan china afgezakt!

Mooi man, gefeliciteerd bladiblabla. He enne serieus, maak er wat leuks van. Ga nou niet zitten twijfelen of het door de drank komt of door de ghb of doordat je de laatste op aarde bent. Jullie hebben gezoend dat is een feit. Ga daarmee verder.
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 15:25:58 #180
179735 UnderTheWingsOfLove
Imperio. Crucio. Avada Kedavra
pi_60954570
nee
Celebrities walk on red carpet because they are famous, I walk on toilet paper because I'm the shit
5 Xbox360 spellen: Halo 3 , Fable 2 ,Saints Row 2 , Pure en Virtua Tennis 3 te koop!
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 15:39:36 #181
150131 MrDice
Decibel 4ever
pi_60955006

En nu niet afhaken zoals Kassameisje altijd deed, dan komt het helemaal goed!
pi_60955119
Ik moet, denk ik zelf, iig nu haar bellen of iets dergelijks.
Anders zie ik haar ook pas volgende week weer ofzo..

Heb geen idee wat ik moet zeggen
Maar ben eigenlijk niet meer van plan om dit hele topic vol te
stouwen met angstvallige vragen hoe ik verder moet eigenlijk..
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 15:45:21 #183
150131 MrDice
Decibel 4ever
pi_60955190
Bellen, mee uit vragen en gaan dan op je aller schattigst tijdens een romantisch moment haar verkering vragen. Ahhhh de prille liefde... zo kneuterig en oh zo schattig
pi_60957583
Hè, verdomme.
Heb ik nog niet gebeld..

Krijgen we dat weer, ik durf weer niet
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 17:02:08 #185
163938 Lekiamh
Dietslander
pi_60957939
TS. Leuk voor je. Moeten we weer opnieuw beginnen zeker.
pi_60958018
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 16:58 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
Hè, verdomme.
Heb ik nog niet gebeld..

Krijgen we dat weer, ik durf weer niet
Hahaha ben jij serieus? Ik geloof er geen fuck van na dit topic gelezen te hebben, mijn god jongen.

Mocht het wel serieus zijn: je hebt haar al. Maar je belt niet. Goed begin van het einde.
pi_60958118
Strangler, hou eens op met mij te volgen.
pi_60958169
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 17:19 schreef MLI het volgende:
Strangler, hou eens op met mij te volgen.
Maak je maar geen illusies, MLI.
pi_60958325
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 17:21 schreef Strangler het volgende:

[..]

Maak je maar geen illusies, MLI.
Dat is mijn tekst.
pi_60958335
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 17:15 schreef Strangler het volgende:

[..]

Hahaha ben jij serieus? Ik geloof er geen fuck van na dit topic gelezen te hebben, mijn god jongen.

Mocht het wel serieus zijn: je hebt haar al. Maar je belt niet. Goed begin van het einde.
Een goed begin is het halve werk toch?
* KUCH *

Maargoed, inderdaad ik moet haar bellen...
Ti tak tik tak..
pi_60958373
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 17:27 schreef Bla-Di-Bla het volgende:

[..]

Een goed begin is het halve werk toch?
* KUCH *

Maargoed, inderdaad ik moet haar bellen...
Ti tak tik tak..
Niet weer die klotegeintjes. Ik meen het, dan haak ik af. Als ik nog één keer voor niets juich, dan kun je erin stikken en dan geloof ik de rest van mijn leven dat je een kutkloon bent.
pi_60958416
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 17:27 schreef MLI het volgende:

[..]

Dat is mijn tekst.
Nu ook de mijne.
pi_60958445
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 17:28 schreef MLI het volgende:

[..]

Niet weer die klotegeintjes. Ik meen het, dan haak ik af. Als ik nog één keer voor niets juich, dan kun je erin stikken en dan geloof ik de rest van mijn leven dat je een kutkloon bent.
Ik ben toch ook een kloon?
Maargoed, ik ga haar ook bellen. Dat is zeker, want van haar hoef ik het
niet te verwachten. Ze nam gister al innitiatief namelijk. Ik verwachtte het namelijk
helemaal niet, en was totaal overrompeld eigenlijk

Ik ga dan ook niet sms'en, mailen maar bellen.
Gewoon bellen, niets meer niets minder.
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 17:47:19 #195
163938 Lekiamh
Dietslander
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 18:26:54 #196
213998 Samba-boy
pi_60959561
Holy shit, DIT had ik nooit verwacht. Bla-Di-Bla reageerde niet meer dus ik dacht: Hij heeft gefaald, en durft niet te zeggen... Maar niet dus

Optie 1. Dit is de climax waar ik op wachtte! Ook wel in de stijl van Bla-Di-Bla, het gaat langzaamaan, maar het gebeurt wel

Optie 2. Ik geloof hier geen barst van Ik denk dat Bla-Di-Bla gewoon gefaald heeft en dat hij niet wil worden uitgelachen hier, dus dit lulkoek verhaal verzint

...

Welke optie denk je dat ik denk?
Echt waar!
pi_60959662
Eerlijk gezegd kan het me geen reet schelen wat jij denkt

Ik zou niet lopen liegen hier, dan had ik beter niet kunnen posten.
Maargoed, ondertussen is ze aan het werk nu. Dus bellen wordt hem niet,
als het goed is moet ze tot 21.00 dus maar eem bellen om 21.30

Spannendddd
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 18:37:39 #198
213998 Samba-boy
pi_60959808
Ah rustig maar, ik denk toch 1

Nee maar in ieder geval gefeliciteerd met de goeie vangst
Echt waar!
pi_60959885
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 18:37 schreef Samba-boy het volgende:
Ah rustig maar, ik denk toch 1

Nee maar in ieder geval gefeliciteerd met de goeie vangst
Heb nog geen vangst hoor
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 18:43:05 #200
213998 Samba-boy
pi_60959934
Nee TUUUUUUUUUURLIJk niet

Meid kust en knuffelt met je voor, hoelang wel niet

Ale, ja kan denken: Ligt aan alcohol, maar ja.... WIe weet als ze toch nog nuchter genoeg was om het ZELF te doen....

[ Bericht 0% gewijzigd door Samba-boy op 19-08-2008 19:01:29 ]
Echt waar!
pi_60960267
Uh, hu?
Wat?
pi_60960570
Smsje stu is leuk, dan heb je tenminste het gevoel dat diegene aan je denkt. Wees geen held op sokken, anders valt ze nog een ander om de nek
pi_60961507
Sjonge jonge het gaat toch niet weer opnieuw beginnen he... Stuur ff een leuke sms waardoor ze leuk haar uurtjes werken vol maakt en daarna bel je haar.
pi_60961681
Ja, en dan reageerd ze straks weer niet op m'n sms, heb ik dat weer :S
Haha, zal nu even sms'je schrijven
pi_60961708
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 19:08 schreef Nouwk het volgende:
Smsje stu is leuk, dan heb je tenminste het gevoel dat diegene aan je denkt. Wees geen held op sokken, anders valt ze nog een ander om de nek
He!!
pi_60962335
Nou, heb gesms't..
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 19 augustus 2008 @ 20:15:02 #207
163650 Greys
pi_60962449
Wat heb je gestuurd?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_60964429
Uur later, geen reactie..
pi_60964526
.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 19 augustus 2008 @ 21:31:20 #210
163650 Greys
pi_60964538
Wat had je gesmst dan?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_60964550
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 21:31 schreef MLI het volgende:
.
Hihi
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 21:42:55 #212
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_60965001
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 21:27 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
Uur later, geen reactie..
Ja und? Ze speelt het "niet te gretig zijn" spelletje iig heel goed
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_60965242
Wij willen de SMS!!
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 19 augustus 2008 @ 22:26:15 #214
163650 Greys
pi_60966434
Nou heb ik goftedomme al twee keer gevraagd wat je gesmst had.
Je doet het er om
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 22:33:00 #215
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_60966624
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 22:26 schreef Greys het volgende:
Nou heb ik goftedomme al twee keer gevraagd wat je gesmst had.
Je doet het er om
Idd schandalig, TS heeft al meer dan een uur geen antwoord gegeven op je vraag.
Geen wonder dat zij niet snel reageert, als hij verder ook zo wazig is
Wullie bin KOEL © Soneal
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 19 augustus 2008 @ 22:36:48 #216
163650 Greys
pi_60966741
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 22:33 schreef Leandra het volgende:

[..]

Idd schandalig, TS heeft al meer dan een uur geen antwoord gegeven op je vraag.
Geen wonder dat zij niet snel reageert, als hij verder ook zo wazig is
Bedoel je dat sarcastisch?
Ik heb in de voorgaande topics al teveel energie er in gestoken ( ) en dus moet ie nu gewoon antwoord geven
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 22:39:42 #217
163938 Lekiamh
Dietslander
pi_60966843
Ik verwacht echt helemaal niets meer van Bla-di-Bla of zijn topic.
Na al die voorgaande topics heeft ie nog niets geleerd... En hannest ie nog steeds over één fucking smsje.
pi_60966856
Ik moet eerlijk bekennen alleen de samenvatting en enkele pagina's van vorige topics gelezen te hebben, maar heeft de TS al eens een SMS gepost? Het lijkt alsof hij het steeds gruwelijk verneukt zodra hij haar een paar dagen niet ziet en naar die telefoon grijpt
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 22:43:03 #219
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_60966966
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 22:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Bedoel je dat sarcastisch?
Ik heb in de voorgaande topics al teveel energie er in gestoken ( ) en dus moet ie nu gewoon antwoord geven
Nope, ik vind het echt triest dat hij wel loopt te zeuren dat zij niet direct alles laat vallen om hem een antwoord op zijn SMSje te sturen, maar dat hij zelf tot 2 keer toe een relevante vraag negeert.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_60967129
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 17:31 schreef Bla-Di-Bla het volgende:

Ik ga dan ook niet sms'en, mailen maar bellen.
Gewoon bellen, niets meer niets minder.
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 20:11 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
Nou, heb gesms't..
Whehehe

Maar verder gefeliciteerd hoor. Ik had het niet verwacht.

[ Bericht 1% gewijzigd door ssebass op 19-08-2008 22:59:18 ]
pi_60967312
Focking hell, heb het vanaf het begin gevolgd maar na de rust pauze is het vervaagd, wie helpt me?, klopt dit een beetje?

Topic 1: Bladibladibla heeft een leuk meisje leren kennen via een "vereniging"(we zijn er nogsteeds niet achter wat voor)en vraagt hier advies.
Topic 2: Bladibladibla heeft vette sjans met meisje X maar twijfeld o het niet toevallig was
Topic3 bladibladibla moet van ons smsje sturen/bellen maar meisje X antwoord niet/ neemt niet op (hoe afgelopen?)
Topic4 bladibladibla is spoorloos en duikt nu opeens op met een verhaal dat hij nog net geen ubergeileneucksecks heeft gehad met meisjeX
pi_60967529
Dat van het bellen kan ik opzich nog wel inkomen.. Ik werk parttime in een callcenter en heb echt geen belvrees ofzo.. Maar na zo'n avond bellen.. nee dat zie ik mezelf echt nog niet zo snel doen als ik niet 100% zeker was van haar gevoelens voor mij.

Ow en hier mijn steentje..

Mogelijkheid 1:

Ik denk dat het door de drank kwam en/of persoonlijke omstandigheden, als ik de vorige topics zo even doorlees ziet ze niet bijster veel in je. En als ze plotsklap ontzettend verliefd op je geworden is gisteravond dan had ze de hele dag haar telefoon in haar zak gehad, constant kijkend of je al gesmst had en kort daarna (na enige bedenktijd misschien) teruggesmst.

Mogelijkheid 2:

Je hebt het echt geweldig, ontzettend, MEGAverneukt met je sms vandaag. (en eerder)

Mogelijkheid 3:

Je ligt haar nu ergens uit de buurt van een computer vol te blaffen.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 19 augustus 2008 @ 23:12:03 #223
163650 Greys
pi_60967766
Mogelijkheid 4: Je hebt alles verzonnen en hebt er gewoon lol in om ons al 4 topics hiermee bezig te houden
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_60967901
Hey jij bent er nog. Je negeert mij gewoon. Jij had toch alles gevolgt?
quote:
k moet eerlijk bekennen alleen de samenvatting en enkele pagina's van vorige topics gelezen te hebben, maar heeft de TS al eens een SMS gepost? Het lijkt alsof hij het steeds gruwelijk verneukt zodra hij haar een paar dagen niet ziet en naar die telefoon grijpt
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 19 augustus 2008 @ 23:23:00 #225
163650 Greys
pi_60968079
Ar joe tokking toe mie?

Ik heb alles gevolgd maar het is allemaal een behoorlijk tijdje geleden.
Hij heeft wel vaker gezegd wat hij gesmst had hoor. ALS hij eindelijk gesmst had in elk geval
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_60968222
Whaha ok Nou ja we wachten het maar af. Misschien is TS er weer helemaal klaar mee nu. Misschien heeft ze wel een hartverscheurende sms teruggestuurd
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 23:31:03 #227
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_60968316
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 23:27 schreef Kudtstudent het volgende:
Whaha ok Nou ja we wachten het maar af. Misschien is TS er weer helemaal klaar mee nu. Misschien heeft ze wel een hartverscheurende sms teruggestuurd
Letterlijk??

That explains
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_60969202
Bladibladibla, weet je zeker dat je het goede nummer hebt?
Dit zou namelijk een heleboel kunnen verklaren.
  woensdag 20 augustus 2008 @ 02:04:01 #229
213998 Samba-boy
pi_60970790
Ok, fuck it. Ik kijk niet meer in dit topic.

...

Edit die nog in eerste keer van typen van bericht zit: Nee, ik kijk pas weer als ik toevallig in de lijst een nieuwe reactie zie.

...

Edit 2 die ook nog in eerste keer van typen van bericht zit: OH F5 F5 F5 F5 F5!
Echt waar!
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 20 augustus 2008 @ 09:16:52 #230
163650 Greys
pi_60973504
Bla-Di-Bla kennende komt er over 3 maanden weer een update ofzo, net als we het allemaal weer zat zijn
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_60973947
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 09:16 schreef Greys het volgende:
Bla-Di-Bla kennende komt er over 3 maanden weer een update ofzo, net als we het allemaal weer zat zijn
En dat zijn jullie na kennelijk 4 delen nog niet?
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 20 augustus 2008 @ 09:51:12 #232
163650 Greys
pi_60974199
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 09:38 schreef Strangler het volgende:

[..]

En dat zijn jullie na kennelijk 4 delen nog niet?
Eigenlijk wel maar...
het is sterker dan mijn wil om niet in het topic te kijken
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_60975535
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 09:51 schreef Greys het volgende:

[..]

Eigenlijk wel maar...
het is sterker dan mijn wil om niet in het topic te kijken
Wat vervelend voor je.
pi_60975957
Idd heb ik ook
Waarom kan je nou geen topics uit je myat gooien?
  vrijdag 12 september 2008 @ 22:01:10 #235
217128 Gummibeer79
Woordenbroekenlol
pi_61588387
hehehe, ik klikte 'm weer aan
pi_61589607
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 22:01 schreef Gummibeer79 het volgende:
En dan zet je een link in een ander topic en dan klik ik 'm weer aan!
Zo krijg je wel views en posts en omhoog in de MyAts en de AT's
Yesterday is history,
Tomorrow is mystery,
Today is a gift,
  vrijdag 12 september 2008 @ 22:49:00 #237
217128 Gummibeer79
Woordenbroekenlol
pi_61589898
erg he.... maar ik moest er ineens even aan denken....
pi_61590336
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 22:49 schreef Gummibeer79 het volgende:
erg he.... maar ik moest er ineens even aan denken....
Ik ook en direkt zag ik 'm in de MyAt boven aan.
Yesterday is history,
Tomorrow is mystery,
Today is a gift,
pi_61592182
tvp
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 13 september 2008 @ 00:12:29 #240
163650 Greys
pi_61592255
Dammit, nu kijk ik ook weer
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_61593590
Bah, ik dacht even dat ik hier weer eens wat boeiends te lezen zou krijgen...
  zaterdag 13 september 2008 @ 11:05:24 #242
217128 Gummibeer79
Woordenbroekenlol
pi_61596652
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 01:19 schreef JonKeL het volgende:
Bah, ik dacht even dat ik hier weer eens wat boeiends te lezen zou krijgen...
Mocht je zo stom zijn de moeite te nemen om alles door te lezen, dan zul je zien.... wij ook... wij ook.... AL 4 DELEN LANG! hahahahaha
pi_61598620
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 11:05 schreef Gummibeer79 het volgende:

[..]

Mocht je zo stom zijn de moeite te nemen om alles door te lezen, dan zul je zien.... wij ook... wij ook.... AL 4 DELEN LANG! hahahahaha
Ik val ook onder de stommerds die het al 4 delen lang volgen
Maar ik zag dat er hier een bericht geplaatst was dus ik dacht, heey bladiebla heeft wat te melden, maar zoals 99 van de 100x viel het weer vet tegen
pi_61602451
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 11:05 schreef Gummibeer79 het volgende:

[..]

Tsja, je kunt niet ontkennen dat TS geen gevoel voor drama heeft. Damn.

Ik was dit eigenlijk alweer vergeten, maar sta er ook van te kijken dat TS gezoend heeft met het meisje. En aso van 'm dat ie alwéér niks meer van zich laat horen. Maar het is ook aannemelijk dat hij veel tijd nodig heeft om de onverwachte move van het meisje te verwerken. Daar gaan wel weer een paar topics overheen, vrees ik.
pi_61608241
Verdomme. Gummi, waarom die kick? Elke keer heb ik weer hoop, het is de éne na de andere anti-climax hier.
  zaterdag 13 september 2008 @ 20:54:38 #246
217128 Gummibeer79
Woordenbroekenlol
pi_61608318
sorry...
  zondag 14 september 2008 @ 15:14:40 #247
145672 Ludootje
Mr. Brightside
pi_61621055
En ik maar denken dat er eindelijk weer een update was
  zondag 14 september 2008 @ 15:27:39 #248
262 Re
Kiss & Swallow
pi_61621346
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 22:01 schreef Gummibeer79 het volgende:
wil je dat voortaan gewoon laten dan...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_61623437
Ik heb nog een goede tip voor de ts: koop een ruggegraat.
pi_61664477
tvp
Het is...kiezen of delen; spelen, winnen, verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_61673416
Ik klikte
pi_61840496
Dit is echt dé overtreffende trap.

En ik dacht dat ik erg was.
pi_61841618
pi_61844657
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_61848517
tvp
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_61849157
me2
Sometimes I feel so sick at the state of the world I can't even finish my second apple pie
  zondag 28 september 2008 @ 00:42:13 #258
125545 DR878
I dont give a shit.
pi_61962605
Ik heb net aan 1 stuk door al die 4 topics doorgelezen , en ik dacht bij mezelf:

OMG

Paar mogelijkheden wat betreft TS op dit moment:

TS is vriendin van X geworden en voelt zich blijkbaar megapimp waardoor hij dus onze hulp niet meer nodig heeft.

TS is voor de trein gesprongen

Ik moet zeggen ik kwam vaak in zo'n situaties en moet uit ervaring zeggen, als je onzeker bent of het meisje je leuk vindt of niet, dan is er meestal sprake van dat laatste, dit is primair of secundair.

Primair: Meisje vond je vanaf begin af aan al niets, maar had even zin in aandacht en dan zie jij het als flirtgedrag --> onzekerheid

Secundair: Meisje ziet je in begin wel zitten, maar slaat makkelijk om doordat degene in kwestie te mieterig is of te lang heeft gewacht met uitvragen oid of doordat ie iets verkeerd heeft gezegd ( wat bij mij dus ooit gebeurde )

Ik denk dat de meesten (ik wel iig) direct doorhebben wanneer een meid diegene leuk vindt. Onzekerheid gaat weg of komt niet eens opduiken en tsjakka.
Life is a sexually transmitted disease with a mortality rate of 100%
  zondag 28 september 2008 @ 13:21:17 #259
213998 Samba-boy
pi_61968521
...Ok, bij dit topic heb ik nu dit gevoel: Haal de failfoto maar tevoorschijn met die kat met een plak kaas op z'n smoel

Oh, en: Gooi dit kuttopic dicht aub.
Echt waar!
pi_61969222
Oh alsjeblieft zeg.. Ik heb net deel 1 een beetje rondgebladerd en het is toch wel heel erg hoor. Ik dacht dat ik af en toe onzeker was of niets durfde, maar dit is echt de overtreffende trap. Overal zoek je maar een excuus achter en als je na aaaaal die tijd eindelijk eens met haar ligt te zoenen denk je ook maar weer dat het door de alcohol komt.. Wat een bullshit man en stel je niet aan. Vanaf het eerste moment dat ze naar je keek had je al moeten beginnen en dat lange verhaal uit deel 1 waar ze je een beetje zit te strelen in je gezicht of met haar samen shoarma eet en onderweg naar huis.. Alleen die avond al had je zo te lezen 453534 opties om haar eens lekker op de bek te pakken. Wat een moeite doe je er allemaal voor en de excuses die je overal achter zoekt.. Echt niet normaal.

En wat nou áls ze nee had gezegd? Nou en? Genoeg andere mooie vrouwen in de wereld en ik denk dat dat ongeveer wel normaal is. In een discotheek heb je toch altijd niet de eerste keer raak? De ene keer wel, en de andere keer heb je heel de avond/nacht niks. Nou en, gewoon vergeten en op naar de volgende.
pi_62923906
pi_62924790
pi_62924934
Dit topic. Ehmmm.....
twee violen en een trommel en een fluit
pi_62926415
Kap eens met dit topic omhoog schoppen
Laat het sterven, netzo als de liefde van de ts
  zondag 9 november 2008 @ 22:22:10 #265
214466 AngelosC
Griekse held/god
pi_63088005
Geweldig dat er al 4 delen zijn , ik dacht dat ik af en toe schijterig, maar wat ik hier zie...damn.
Ik durf tenminste nog een bos rode rozen te geven midden in de aula oet wenkbrauwen omhoog*
(Moet je ook doen!)
Jaaaaa onze Griekse god is hierrrrr(en tevens oud-Ajacied)
pi_63093525
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 07:25 schreef Flepke het volgende:
Kap eens met dit topic omhoog schoppen
Laat het sterven, netzo als de liefde van de ts
ik ben wel blij dat het omhoog geschopt is, daardoor heb ik het vandaag gezien,
en mijzelf de voorgaande aantal uren goed geamuseerd
en ik heb nu ook nog eens een goed voorbeeld hoe het niet moet
  maandag 10 november 2008 @ 09:51:33 #267
44609 MrFl0ppY
So Fucking What
pi_63095884
Grrr weer nutteloze topic schoppers. Maar snel even vol posten dit topic want meneer bla-di-bla komt toch niet meer opdagen
pi_63105767
Zij hield de boot af omdat ze transseksueel is en daarom erg onzeker. Uiteindelijk hebben ze toch gezoend en durft de ts zich niet meer te melden.
pi_63130402
Oh nee, niet WEER een topic waar een hele romantische komedie word opgeserveerd waarna TS met de noorderzon verdwijnt????? Ben blijk dat ik dit keer toch maar eerst het einde ging lezen voordat ik aan 4!! topics begon

Volgens is dat gewoon het leidmotiv op fok, elke keer weer zo'n topic beginnen met de bedoeling om iedereen in spanning achter te laten, de klootzakken
pi_63130568
Wat een kuttopic is dit geworden.

dinsdag 11 november 2008 @ 15:52:18 #271
163938 Lekiamh
Dietslander
pi_63131369
Wow.... Keer op keer een teleurstelling na een kick.
Alsjeblieft, gooi er een slotje op.
  dinsdag 11 november 2008 @ 15:57:33 #272
262 Re
Kiss & Swallow
pi_63131543
als jullie nou nog 30 keer om een slotje vragen zal ik het eens in overweging nemen
pi_63131722
1 slotje aub
swarma spam hoer
pi_63131770
Wie opent straks deel 5?
pi_63131947
gelukkig bijna vol hij kan nog 26 x gekickt worden
swarma spam hoer
pi_63131963
ik plaats iig geen tvp in dat volgende topic
swarma spam hoer
  dinsdag 11 november 2008 @ 16:14:12 #277
262 Re
Kiss & Swallow
pi_63132021
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 16:04 schreef ssebass het volgende:
Wie opent straks deel 5?
ik denk niemand
pi_63132282
ik hoop niemand
swarma spam hoer
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 11 november 2008 @ 17:20:07 #279
163650 Greys
pi_63133794
Slotje? Re?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 11 november 2008 @ 17:24:38 #280
262 Re
Kiss & Swallow
pi_63133918
omdat je het zo lief vraagt...
pi_63133931
lapo
swarma spam hoer
pi_63134007
In for the...?
twee violen en een trommel en een fluit
  dinsdag 11 november 2008 @ 17:29:57 #283
262 Re
Kiss & Swallow
pi_63134052
kill?
pi_63134132
dinner?
swarma spam hoer
pi_63134161
are you ready for the launch?

swarma spam hoer
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 11 november 2008 @ 17:35:24 #286
163650 Greys
pi_63134179
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 17:24 schreef Re het volgende:
omdat je het zo lief vraagt...
Da's de goede invloed van Boris
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 11 november 2008 @ 17:36:08 #287
163650 Greys
pi_63134201
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 17:34 schreef swarmahoer het volgende:
are you ready for the launch?

[ afbeelding ]

Stiekem toch wel razend irritant dat TS niets meer heeft laten horen
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 11 november 2008 @ 18:15:23 #288
163650 Greys
pi_63135176
Zeg, lieve mensen, moet ik het hier dan in mijn eentje vol gaan zitten posten hier dan in mijn eentje intelligente vragen aan TS gaan zitten stellen?

Oh... intelligente vragen...

TS, hoe is het er nou mee?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63135345
Volgens mij ligt ie nu te batsen.
  dinsdag 11 november 2008 @ 18:29:27 #290
262 Re
Kiss & Swallow
pi_63135517
we zijn er bijna geloof ik

en greys: ik weet het niet
pi_63135633
nog 10 posts
swarma spam hoer
pi_63135649
even om het topic op te leuken:

-edit- uhmm nee doe maar niet, straks krijg je er nog een ban voor

[ Bericht 94% gewijzigd door Re op 11-11-2008 18:35:33 ]
swarma spam hoer
pi_63135913
Spanning ende sensatie!
pi_63135982
helaas het is niet banwaardig want die reeks is vaker geplaatst
swarma spam hoer
pi_63136007
Iemand moet nog het plaatje 'in before the lock' posten. Voor de vorm.
pi_63136009
Het is en blijft een kuttopic.
pi_63136019
TS
pi_63136021
Wie opent deel 5?
pi_63136050
TS is een dikke vette faler. En GEEN deel 5 please!
pi_63136056
pi_63136060

en die was net op tijd

nieuwe topic:
Ziet ze het in me zitten? #5
swarma spam hoer
  dinsdag 11 november 2008 @ 18:48:51 #302
262 Re
Kiss & Swallow
pi_63136076
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 18:46 schreef dawg het volgende:
Wie opent deel 5?
als je het maar laat
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: