Liever een paint...quote:Op maandag 16 juni 2008 19:56 schreef ssebass het volgende:
Ja we hebben recht op een update!
edit: met pics uiteraard
Dat doet ie dan maar in zijn eigen tijdquote:Op maandag 16 juni 2008 19:58 schreef Godshand het volgende:
TS heeft gewoon een leven...
Respectloze kutpuberquote:laatste bezoek: 7 uur, 25 minuten geleden.
Zou ze hem vermoord hebben zodat hij altijd bij haar isquote:Op woensdag 18 juni 2008 19:57 schreef shayolo het volgende:
Haha wat een topic, 4 delen en het enige dat bereikt is zijn 2 smsjes![]()
Maarja hij heeft al een tijdje niet gereageerd dus misschien heeft TS wel gebeld en zei ze meteen oh wat spontaan van je om me te bellen voor examen, kom je naar mijn huis, ik wil je weer aanraken![]()
![]()
Sindsdien is hij niet meer thuisgekomen
Zou hij misschien niet eens erg vindenquote:Op woensdag 18 juni 2008 20:09 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Zou ze hem vermoord hebben zodat hij altijd bij haar is
het is momenteel best wel een doorsnee onzin topic aan het worden eigenlijk...quote:Op woensdag 18 juni 2008 22:45 schreef shayolo het volgende:
[..]
Zou hij misschien niet eens erg vinden![]()
Maar ik moet zeggen dit topic is best vermakelijk, beter dan de doorsnee onzin topics
27 mei is nu wel ongeveer 4 weken geleden toch?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 10:41 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
[..]
Mja, ik ben nogal verlegen als het op meisjes aankomt. Over 4 weken gaan we wel samen een weekend weg met de vereniging. Misschien kan ik dan wat dichter bij haar komen.
Maar komt dat niet meteen vreemd over als ik haar mee uit vraag? Dat ze meteen weet dat ik haar leuk vind. En straks zij mij niet, dan loop ik meteen een blauwtje
Lang weekend kan op zich nog wel hoorquote:Op donderdag 19 juni 2008 15:18 schreef shayolo het volgende:
Ja das waar maar had ie ff moeten melden, en het is nu geen weekend
Ik gok trouwens op een hockeyvereniging![]()
Hij is dus niet meer verliefd. Dan houd het op hequote:Deze gebruiker is momenteel offlineBla-Di-Bla - vrijdag 6 juni 2008 @ 20:50
PMKlik hier om het profiel van Bla-Di-Bla te bekijkenQuote dit bericht in een nieuwe reactie.
Hoe eens ben ik het met bovenstaande, beetje jammer dat ik misschien een beetje
te snel nog ben gegaan voor mijn 'grote' liefde..
Ik weet tenminste hoe het is om verliefd te zijn
Want ik was 2 dagen verliefd
Samba-boy heeft nu een relatie met meisje Xquote:Op vrijdag 20 juni 2008 15:32 schreef Samba-boy het volgende:
Kan dit topic naar Onzin voor je leven verplaatst worden?
En Bla Di Bla, ik wil je bedanken. Dankzij mietjes zoals jij heb ik weer een beetje zelfvertrouwen. Ik dacht namelijk dat ik een verschrikkelijke ramp was in de liefde. Maar kijk nou, ik heb een vriendinIk denk vooral dankzij DIT topic
Dus bedankt Bla Di Bla, voor al je bangheid om je liefde te verliezen, nu heb ik namelijk mijn liefde gevonden
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 15:32 schreef Samba-boy het volgende:
Kan dit topic naar Onzin voor je leven verplaatst worden?
En Bla Di Bla, ik wil je bedanken. Dankzij mietjes zoals jij heb ik weer een beetje zelfvertrouwen. Ik dacht namelijk dat ik een verschrikkelijke ramp was in de liefde. Maar kijk nou, ik heb een vriendinIk denk vooral dankzij DIT topic
Dus bedankt Bla Di Bla, voor al je bangheid om je liefde te verliezen, nu heb ik namelijk mijn liefde gevonden
Laat me niet lachenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 17:35 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
Samba-boy heeft nu een relatie met meisje X![]()
.
Inderdaad. Helemaal mee eens. En asjeblieft, mods, doe het overwegen van sluiten van dit topic niet op de Bla Di Bla-manier:quote:Op zaterdag 21 juni 2008 14:03 schreef Gummibeer79 het volgende:
Een week niet online gekund, nu ff checken... en nog steeds niks!
Ik stel voor om er een slotje op te gooien. Dit is namelijk TE HOPELOOS!
quote:Op maandag 23 juni 2008 20:09 schreef Lápiz het volgende:
Eigenlijk past deze afloop wel goed bij de rest van deze serie; er wordt veel geluld, maar er gebeurt he-le-maal bla-di-bla niks!
Hou toch opquote:Op zondag 3 augustus 2008 02:59 schreef Pietklaaso het volgende:
Je had ook meteen je verhaal moeten posten, dan was het helemaal goed gekomen!
Cool toch man, in je dromen kun je dan weer alles opnieuw doen. En vervolgens kom je erachter dat je in dromenland óók niks durft te vragen aan haar, dus wat doe je dan? Juist, advies vragen op Fok!quote:Op zondag 3 augustus 2008 01:40 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
Echter zit ik wel met hetvolgende: "Ik droom over haar"
Ja, dat lees je goed. Al nachtenlang word ik 's ochtends wakker en heb ik over haar gedroomd. Ik dacht dat ik er wel overheen zou komen door niet meer te posten, haar niet meer te zien en lekker vakantie te vieren. Maar nee dus..
Haha, die is gek hé! Way to go dude, ennuh nu niet terugkrabbelen in onzekerheid. Drank neemt alleen wat remmingen weg, de drang was er dus echt wel. Nouja succes iig, je kop is eraf.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:47 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
Nou, we waren nog wat gaan drinken met een groepje. Eerste 2 uur eigenlijk
niet met elkaar gesproken, maar toen er wat minder mensen overbleven weer
aan de praat geraakt etc. Je kent het wel...
Uiteindelijk bleven ik en zij nog achter buiten en lag ze in m'n armen etc. Nou, en toen
begon ze mij te zoenen. Waarna we nog ongeveer een uur hebben liggen knuffelen
en zoenen etc..
Maargoed, nu moet het verder..
Nog steeds zegt iets in me dat het door de drank kwam die ze/we hadden gehad. Maar
daar moet ik niet vanuit gaan natuurlijk..
Hahaha ben jij serieus? Ik geloof er geen fuck van na dit topic gelezen te hebben, mijn god jongen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:58 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
Hè, verdomme.
Heb ik nog niet gebeld..
Krijgen we dat weer, ik durf weer niet
Maak je maar geen illusies, MLI.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:19 schreef MLI het volgende:
Strangler, hou eens op met mij te volgen.
Dat is mijn tekst.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:21 schreef Strangler het volgende:
[..]
Maak je maar geen illusies, MLI.
Een goed begin is het halve werk toch?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:15 schreef Strangler het volgende:
[..]
Hahaha ben jij serieus? Ik geloof er geen fuck van na dit topic gelezen te hebben, mijn god jongen.
Mocht het wel serieus zijn: je hebt haar al. Maar je belt niet. Goed begin van het einde.
Niet weer die klotegeintjes. Ik meen het, dan haak ik af. Als ik nog één keer voor niets juich, dan kun je erin stikken en dan geloof ik de rest van mijn leven dat je een kutkloon bent.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:27 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
[..]
Een goed begin is het halve werk toch?
* KUCH *
Maargoed, inderdaad ik moet haar bellen...
Ti tak tik tak..
Ik ben toch ook een kloon?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:28 schreef MLI het volgende:
[..]
Niet weer die klotegeintjes. Ik meen het, dan haak ik af. Als ik nog één keer voor niets juich, dan kun je erin stikken en dan geloof ik de rest van mijn leven dat je een kutkloon bent.
Heb nog geen vangst hoorquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:37 schreef Samba-boy het volgende:
Ah rustig maar, ik denk toch 1
Nee maar in ieder geval gefeliciteerd met de goeie vangst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |