quote:Waarom zijn er nu eigenlijk nog maar 6 pagina's in dit topic? laatst keek ik en zag ik 9 pagina's! :S
En Bla-die-bla: X-ie nog gezien?
EDIT: Kouwe kippenkont, met mijn internet is ook iets misNu zijn het weer 13 pagina's
Tot het volgende topic!
Ja, dat welquote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:32 schreef Samba-boy het volgende:
Oh en mijn vraag staat nog steeds: X-ie alweer geizen Bla-di-bla?
Ja, nou er is niet zoveel gebeurd.quote:
Hmm, beetje kort door de bocht!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:35 schreef cyberstalker het volgende:
Voor de luilakken nog even een korte samenvatting:
Bla-di-bla vindt meisje leuk. Meisje geeft signalen bij de vleet, maar Bla-di-bla durft geen actie te ondernemen. Na lang wachten probeert Bla-di-bla meisje uit te vragen via SMS, maar zonder succes. Meisje reageert uiterst langzaam op berichtjes.
Ja HALLOquote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:32 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
Nou nou nou, ik weet eigenlijk niet echt wat ik moet typen eerlijk gezegd..
Anders lees je hierboven even?!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:41 schreef MrDice het volgende:
[..]
Ja HALLO, hup hup klim in die pen en geef ons een detailverslag met daarin alle vorderingen van gisteravond! Je hebt haar gezien... gesproken... en en en en en?
of
[edit]: sneaky posten terwijl ik in edit-mode zit... grmbl.
Waaom open je dit topic danquote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:53 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
Gelukkig was dit het laatste bericht van mijn kan in dit topic
Kunnen jullie het volbaggeren met wat je wel of niet over vanalles en nog wat vindt
dan wens ik je veel succesquote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:17 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
Vind het nogal raar dat je 'vond' in deze context gebruikt.
Het kan allemaal nog, en ze weet dat ik wat met haar wil.
Denk alleen wel dat komend weekend de laatste kans is iig
Waar heb jij dan expliciet duidelijk gemaakt dat jij iets met haar wilt? Omdat je tegen je vrienden hebt gezegd met haar uit te willen? Dat vage smsje? Muwha... ik zie nog erg veel ruimte voor interpretatie.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:17 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
Vind het nogal raar dat je 'vond' in deze context gebruikt.
Het kan allemaal nog, en ze weet dat ik wat met haar wil.
Denk alleen wel dat komend weekend de laatste kans is iig
inderdaad, je hebt haar zelf echt nog niks duidelijk gemaakt...quote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:27 schreef MrDice het volgende:
[..]
Waar heb jij dan expliciet duidelijk gemaakt dat jij iets met haar wilt? Omdat je tegen je vrienden hebt gezegd met haar uit te willen? Dat vage smsje? Muwha... ik zie nog erg veel ruimte voor interpretatie.
Jij vind iemand mee uitvragen geen duidelijke manier?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:27 schreef MrDice het volgende:
[..]
Waar heb jij dan expliciet duidelijk gemaakt dat jij iets met haar wilt? Omdat je tegen je vrienden hebt gezegd met haar uit te willen? Dat vage smsje? Muwha... ik zie nog erg veel ruimte voor interpretatie.
Hmm, oké.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:28 schreef Backtrack het volgende:
[..]
inderdaad, je hebt haar zelf echt nog niks duidelijk gemaakt...
Ik weet ook wel dat ik schattig ben, maar met schattigheid lijk ik het deze keer niet tequote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:33 schreef Backtrack het volgende:
[..]
Stiekem weet TS wel dat hij schattig is![]()
Ik denk dat je na 4 topics toch onderhand wel weet dat je wat actie moet gaan ondernemen..en nee dat is niet een suffig smsje sturen maar gewoon op haar afstappen en het zo vragen...quote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:34 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
[..]
Ik weet ook wel dat ik schattig ben, maar met schattigheid lijk ik het deze keer niet te
kunnen winnen
Ben wat traag van begrip..quote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:36 schreef kthxbye het volgende:
mijn post hierboven is een beetje overbodig, denk dat je dat al in 4 topics is verteld [ afbeelding ]
Dat zeg ik ook altijd, totdat het erop aankomtquote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:37 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
Ja, ben het met je eens.
En weet dat ik actie moet ondernemen, dat gebeurd ook.
Daarom zeg ik ook: komend weekend FTW!!
Duidelijkheid FTW
Love FTW
Blauwtje ook FTW
Boeiend!, we gaan er gewoon voor
Inderdaadquote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:38 schreef lieveclown het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook altijd, totdat het erop aankomt
Dat emancipatie een schertsvertoning mbt daten ben ik volkomen met je eens. Ik vind het trouwens niet raar om eerst met iemand wat te gaan drinken. Kijken hoe het klikt een op een en niet meteen een liefdesverklaring in een smsje of meteen serieus gaan daten. Als je assertief bent en vrouwen een beetje kan aanvoelen dan zorg je zelf wel dat je er iets moois uithaalt. Oftewel je gaat wat drinken en kijkt daarna hoe het loopt. Waarom zou je vantevoren al zo'n druk erop leggen als officiele date of geen mogelijkheid tot meer en alleen vriendschappelijk. Krijg je alleen maar ongemakkelijke situaties van.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:07 schreef MrDice het volgende:
knip
Nou dit verdient eigenlijk weer een heel eigen topic natuurlijk, maar wat een aannames...quote:
De uitzondering die de regel bevestigd!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 17:08 schreef Panthera1984 het volgende:
[..]
Nou dit verdient eigenlijk weer een heel eigen topic natuurlijk, maar wat een aannames...
Wellicht dat de dames waar jij/jullie op vallen eigenlijk niet geëmancipeert zijn en versiert willen worden en drankjes willen krijgen en opgehaald willen worden, (waar niets mis mee is, maar verwar dat niet met de mislukte emancipatie, eigenlijk houd(en) jij/jullie gewoon van meisjes-meisjes) maar bij mij (en volgens mij een hoop anderen) gaat dat toch anders.
Oftewel, als ik iemand leuk vind, dan laat ik dat gewoon weten; heb minstens de helft (misschien wel meer) van mijn vriendjes zelf versierd, betaal mijn eigen drankjes en kom op eigen gelegenheid.
jamaarjijbentdanookgothicquote:Op dinsdag 10 juni 2008 17:08 schreef Panthera1984 het volgende:
[..]
Nou dit verdient eigenlijk weer een heel eigen topic natuurlijk, maar wat een aannames...
Wellicht dat de dames waar jij/jullie op vallen eigenlijk niet geëmancipeert zijn en versiert willen worden en drankjes willen krijgen en opgehaald willen worden, (waar niets mis mee is, maar verwar dat niet met de mislukte emancipatie, eigenlijk houd(en) jij/jullie gewoon van meisjes-meisjes) maar bij mij (en volgens mij een hoop anderen) gaat dat toch anders.
Oftewel, als ik iemand leuk vind, dan laat ik dat gewoon weten; heb minstens de helft (misschien wel meer) van mijn vriendjes zelf versierd, betaal mijn eigen drankjes en kom op eigen gelegenheid.
Nou, je hebt haar wel mee uitgevraagd, maar ik weet wat je SMSje ongeveer was, en ik moet zeggen: Als iemand mij ZO uit zou vragen, zou ik het gewoon als een uitje als maten onder elkaar zien. Dan zou ik al HE LE MAAAL niet denken dat het "zo" wordt bedoeld zoals jij bedoeld tegen X-ie. Dus ik denk, dat zij denkt dat je gewoon een vriend bent. Welkom in de Friend-zone!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:30 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
[..]
Jij vind iemand mee uitvragen geen duidelijke manier?
Dan zitten we daar niet op 1 lijn, dat kan natuurlijk
Dan heeft het dus wel degelijk geholpen.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:39 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
Ow, en even over deze topic's
Het helpen met het 'veroveren' van meisjeX heeft niet geholpen tot nu toe.
Maar ik ben er wel achter dat je zelf iets moet ondernemen wil je dat het slaagd.
Aangezien ik altijd zoiets had van: "Ik wacht gewoon tot iemand op mij afkomt"
Nu, dat kwartje is dus gevallen. Nu moet ik dat nog omzetten in daden
Is het een verlegen meisje trouwens? Dan moet je initiatief durven te nemen met 'aanrakingen'. Pak haar hand gewoon eens vast, doe iets!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:40 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
[..]
Ja, nou er is niet zoveel gebeurd.
Eerst negeerde ze me een beetje, ik haar ook trouwens. We hadden ook maar een half uurtje
op de vereniging dit keer, vanwege het voetbal. Ik voelde me er dus al niet al te best bij, aangezien
ik niet graag genegeerd word!
Maargoed, daarna gingen we voetbal kijken met een groep. Meisje X was ook mee, ookal houdt
ze totaal niet van voetbal. Ik ook niet, maar ben toch maar meegegaan voor de gezelligheid.
Het werd 3-0 trouwens! Niet verwacht, maar Nederland speelde nu eenmaal zeer goed. Beetje
jammer van die bal van Ruudje die dus op de keeper werd geschoten. Dus...
Owja, ontopic!
Nou, dus ik zat met 6 vrienden bij een tafeltje. Terwijl meisje X met een vriendin achter me zat bij de bar.
Ik had eigenlijk niet echt zin om haar aan te spreken, dus dat heb ik dan ook eerst niet gedaan.
Na de wedstrijd besloten we om nog even te gaan snacken. Anderen zeiden dat tegen meisje X en ze vroeg of ze mee mocht. "Mag ik mee??!!"
Nou, dat moest dan maar hè
Oja, tijdens het voetbal probeerden vrienden van me steeds meisje X te wenken naar mij etc. Niemand leek nog echt te weten van mijn sms'je naar meisje X. Maargoed, na het voetbal ging ik even bij haar staan en grapte ik wat. Ze leek het niet erg te vinden, al vond ik haar nog steeds wel een beetje afstandelijk. iig geen aanrakingen en andere toespelingen..
Dus, toen gesnackt en nog wat met haar gepraat samen met 2 anderen. Maar verder niet over dat sms'je gehad etc. Duszz..
Geen stap verder, en ik vind het niet erg ofzo..
Volgend weekend maar uitvinden wat ze wil.
Nou, ik dacht dus dat ze juist niet verlegen zou zijn. Daarom dacht ik ook dat het handiger was om niet aan te raken verder. Aangezien ze laatst ook wel eens zei: "Ja, **#$&*$ is echt heel irritant. Die zit steeds te slijmen en zit dan aan me etc"quote:Op dinsdag 10 juni 2008 17:54 schreef DuTank het volgende:
[..]
Is het een verlegen meisje trouwens? Dan moet je initiatief durven te nemen met 'aanrakingen'. Pak haar hand gewoon eens vast, doe iets!Als ze je niet ziet zitten, dan merk je dat meteen. Geloof mij maar gewoon.
Ja, nou. Ze vertelde dat 'hij' wel eens aan haar zat als ze gewoon zaten te praten etc.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 18:17 schreef DuTank het volgende:
Aah ok. Maar in de zin van 'aanrakingen' of weet je dat niet?
AAquote:Op dinsdag 10 juni 2008 18:31 schreef MrFl0ppY het volgende:
Ben toch wel benieuwd over wat voor vereniging we het hier hebben eigenlijk...
De plaatselijke schaakclub natuurlijkquote:Op dinsdag 10 juni 2008 19:11 schreef kwaakvaak het volgende:
Ik denk niet dat bla-di-bla gaat sjoelen met dit meisje. Mischien dat iemand anders iets in haar vakje gaat schuiven, maar bla-di-bla gaat het zeker niet zijn
dat dus inderdaadquote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:39 schreef Lekiamh het volgende:
OMG, oneglooflijk maar waar:
ik ga hier een tvp plaatsen!
Hmm, los van wat je nu wel of niet 'goed' hebt gedaan, zou ik toch wel een sprankelendere reactie van haar kant verwachten als ze écht interesse in je had.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 18:14 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
[..]
Nou, ik dacht dus dat ze juist niet verlegen zou zijn. Daarom dacht ik ook dat het handiger was om niet aan te raken verder. Aangezien ze laatst ook wel eens zei: "Ja, **#$&*$ is echt heel irritant. Die zit steeds te slijmen en zit dan aan me etc"
Ze komt echt totaal niet verlegen over enz. Altijd de grootste prater van de vereniging.
A joh... dat is allemaal eng!!! Dat doet ie over een paar jaartjes en 400 topics verder misschien wel eens!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 20:47 schreef EvoViper7 het volgende:
OMG!!!
een hele weeek zit ie te piekeren. Wat als dit....Wat als dat...
Dan komt het moment dat ie haar weer ziet IRL. Dan zit ze daar en gaat de TS met zijn "maten" voetbal kijken.
Waarom spreek je haar niet aan? Waarom vraag je niet waarom ze niet teruggesmst heeft? Waarom was je er niet zaterdag?
Zoveel openingszinnen had je daar om een gesprek te maken. Ga met haar voetbal kijken. Waarom niet?
Hoeveel ervaring heb je met meisjes? Zonde, zonde zonde dit. Want je had in 1avond haar een heel ander gevoel kunnen geven. Misschien had zij dan wel gesmst, dan was jij nu in de wolken
Een nu al bijna onsterfelijke reputatie in R&P met ook nog eens een onmiskenbare nick?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 20:27 schreef ganzenherder het volgende:
Gelefeciteerd met je 4 delige reeks trouwens TS. Je hebt iig wel íets bereikt
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:55 schreef dawg het volgende:
[..]
Een nu al bijna onsterfelijke reputatie in R&P met ook nog eens een onmiskenbare nick?
Ja, dat weet ik. Maar ze is al sinds tijden niet meer op msn eigenlijk.quote:Op woensdag 11 juni 2008 00:42 schreef Greys het volgende:
Kan je haar niet gewoon vragen of ze soms geschrokken is van je smsje "Het was geen huwelijksaanzoek of zo hoor...!" omdat je het idee hebt dat ze je ontloopt? En dan eens kijken wat ze daarop te zeggen heeft. Kan je ook op MSN vragen ofzo.
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:39 schreef Lekiamh het volgende:
OMG, oneglooflijk maar waar:
ik ga hier een tvp plaatsen!
Bellen natuurlijk!quote:Op woensdag 11 juni 2008 00:47 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik. Maar ze is al sinds tijden niet meer op msn eigenlijk.
Misschien heeft ze me wel geblokt
Ik zie haar vrijdag weer, en dan zien we het wel..
Goed idee om haar te sms 'en over haar slagen?
om haar vervolgens weer te negeren omdat zij niet op hem afkomtquote:Op woensdag 11 juni 2008 12:09 schreef Gummibeer79 het volgende:
Ik ben ook geneigd af te haken.
Zonder actie geen reactie.
i.a.w. na #24 zitten we nog steeds op niveau: sms'je sturen, geen reactie, huilen, piekeren en wachten tot TS meisje x weer ziet.
Ik had het niet over in titties knijpen enzo, maar gewoon handje vasthouden. En dan met de vingers in elkaar zoquote:Op dinsdag 10 juni 2008 18:18 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
[..]
Ja, nou. Ze vertelde dat 'hij' wel eens aan haar zat als ze gewoon zaten te praten etc.
Maargoed, ik kan het erop wagen
Ik bedoel, zo gebeurd er ook niets
quote:Op woensdag 11 juni 2008 19:05 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik had het niet over in titties knijpen enzo, maar gewoon handje vasthouden. En dan met de vingers in elkaar zo
Straks krijgen we nog: ze probeerd met me te zoenen, dus ik ben snel weggerend om in het topic te vragen hoequote:Op woensdag 11 juni 2008 20:27 schreef DuTank het volgende:
Gaan met die banaan verdomme! Eerder wil ik niks van je horen
Jongens, grapjes maken doen jullie maar in KLB of ONZ ofzoquote:Op woensdag 11 juni 2008 21:56 schreef ssebass het volgende:
[..]
Straks krijgen we nog: ze probeerd met me te zoenen, dus ik ben snel weggerend om in het topic te vragen hoe
het zou me eigenlijk niet eens verbazen wist je datquote:Op woensdag 11 juni 2008 21:56 schreef ssebass het volgende:
[..]
Straks krijgen we nog: ze probeerd met me te zoenen, dus ik ben snel weggerend om in het topic te vragen hoe
Dat krijg je bij gebrek aan enerverende updatesquote:Op woensdag 11 juni 2008 22:13 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
[..]
Jongens, grapjes maken doen jullie maar in KLB of ONZ ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Liever een paint...quote:Op maandag 16 juni 2008 19:56 schreef ssebass het volgende:
Ja we hebben recht op een update!
edit: met pics uiteraard
Dat doet ie dan maar in zijn eigen tijdquote:Op maandag 16 juni 2008 19:58 schreef Godshand het volgende:
TS heeft gewoon een leven...
Respectloze kutpuberquote:laatste bezoek: 7 uur, 25 minuten geleden.
Zou ze hem vermoord hebben zodat hij altijd bij haar isquote:Op woensdag 18 juni 2008 19:57 schreef shayolo het volgende:
Haha wat een topic, 4 delen en het enige dat bereikt is zijn 2 smsjes![]()
Maarja hij heeft al een tijdje niet gereageerd dus misschien heeft TS wel gebeld en zei ze meteen oh wat spontaan van je om me te bellen voor examen, kom je naar mijn huis, ik wil je weer aanraken![]()
![]()
Sindsdien is hij niet meer thuisgekomen
Zou hij misschien niet eens erg vindenquote:Op woensdag 18 juni 2008 20:09 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Zou ze hem vermoord hebben zodat hij altijd bij haar is
het is momenteel best wel een doorsnee onzin topic aan het worden eigenlijk...quote:Op woensdag 18 juni 2008 22:45 schreef shayolo het volgende:
[..]
Zou hij misschien niet eens erg vinden![]()
Maar ik moet zeggen dit topic is best vermakelijk, beter dan de doorsnee onzin topics
27 mei is nu wel ongeveer 4 weken geleden toch?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 10:41 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
[..]
Mja, ik ben nogal verlegen als het op meisjes aankomt. Over 4 weken gaan we wel samen een weekend weg met de vereniging. Misschien kan ik dan wat dichter bij haar komen.
Maar komt dat niet meteen vreemd over als ik haar mee uit vraag? Dat ze meteen weet dat ik haar leuk vind. En straks zij mij niet, dan loop ik meteen een blauwtje
Lang weekend kan op zich nog wel hoorquote:Op donderdag 19 juni 2008 15:18 schreef shayolo het volgende:
Ja das waar maar had ie ff moeten melden, en het is nu geen weekend
Ik gok trouwens op een hockeyvereniging![]()
Hij is dus niet meer verliefd. Dan houd het op hequote:Deze gebruiker is momenteel offlineBla-Di-Bla - vrijdag 6 juni 2008 @ 20:50
PMKlik hier om het profiel van Bla-Di-Bla te bekijkenQuote dit bericht in een nieuwe reactie.
Hoe eens ben ik het met bovenstaande, beetje jammer dat ik misschien een beetje
te snel nog ben gegaan voor mijn 'grote' liefde..
Ik weet tenminste hoe het is om verliefd te zijn
Want ik was 2 dagen verliefd
Samba-boy heeft nu een relatie met meisje Xquote:Op vrijdag 20 juni 2008 15:32 schreef Samba-boy het volgende:
Kan dit topic naar Onzin voor je leven verplaatst worden?
En Bla Di Bla, ik wil je bedanken. Dankzij mietjes zoals jij heb ik weer een beetje zelfvertrouwen. Ik dacht namelijk dat ik een verschrikkelijke ramp was in de liefde. Maar kijk nou, ik heb een vriendinIk denk vooral dankzij DIT topic
Dus bedankt Bla Di Bla, voor al je bangheid om je liefde te verliezen, nu heb ik namelijk mijn liefde gevonden
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 15:32 schreef Samba-boy het volgende:
Kan dit topic naar Onzin voor je leven verplaatst worden?
En Bla Di Bla, ik wil je bedanken. Dankzij mietjes zoals jij heb ik weer een beetje zelfvertrouwen. Ik dacht namelijk dat ik een verschrikkelijke ramp was in de liefde. Maar kijk nou, ik heb een vriendinIk denk vooral dankzij DIT topic
Dus bedankt Bla Di Bla, voor al je bangheid om je liefde te verliezen, nu heb ik namelijk mijn liefde gevonden
Laat me niet lachenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 17:35 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
Samba-boy heeft nu een relatie met meisje X![]()
.
Inderdaad. Helemaal mee eens. En asjeblieft, mods, doe het overwegen van sluiten van dit topic niet op de Bla Di Bla-manier:quote:Op zaterdag 21 juni 2008 14:03 schreef Gummibeer79 het volgende:
Een week niet online gekund, nu ff checken... en nog steeds niks!
Ik stel voor om er een slotje op te gooien. Dit is namelijk TE HOPELOOS!
quote:Op maandag 23 juni 2008 20:09 schreef Lápiz het volgende:
Eigenlijk past deze afloop wel goed bij de rest van deze serie; er wordt veel geluld, maar er gebeurt he-le-maal bla-di-bla niks!
Hou toch opquote:Op zondag 3 augustus 2008 02:59 schreef Pietklaaso het volgende:
Je had ook meteen je verhaal moeten posten, dan was het helemaal goed gekomen!
Cool toch man, in je dromen kun je dan weer alles opnieuw doen. En vervolgens kom je erachter dat je in dromenland óók niks durft te vragen aan haar, dus wat doe je dan? Juist, advies vragen op Fok!quote:Op zondag 3 augustus 2008 01:40 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
Echter zit ik wel met hetvolgende: "Ik droom over haar"
Ja, dat lees je goed. Al nachtenlang word ik 's ochtends wakker en heb ik over haar gedroomd. Ik dacht dat ik er wel overheen zou komen door niet meer te posten, haar niet meer te zien en lekker vakantie te vieren. Maar nee dus..
Haha, die is gek hé! Way to go dude, ennuh nu niet terugkrabbelen in onzekerheid. Drank neemt alleen wat remmingen weg, de drang was er dus echt wel. Nouja succes iig, je kop is eraf.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:47 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
Nou, we waren nog wat gaan drinken met een groepje. Eerste 2 uur eigenlijk
niet met elkaar gesproken, maar toen er wat minder mensen overbleven weer
aan de praat geraakt etc. Je kent het wel...
Uiteindelijk bleven ik en zij nog achter buiten en lag ze in m'n armen etc. Nou, en toen
begon ze mij te zoenen. Waarna we nog ongeveer een uur hebben liggen knuffelen
en zoenen etc..
Maargoed, nu moet het verder..
Nog steeds zegt iets in me dat het door de drank kwam die ze/we hadden gehad. Maar
daar moet ik niet vanuit gaan natuurlijk..
Hahaha ben jij serieus? Ik geloof er geen fuck van na dit topic gelezen te hebben, mijn god jongen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:58 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
Hè, verdomme.
Heb ik nog niet gebeld..
Krijgen we dat weer, ik durf weer niet
Maak je maar geen illusies, MLI.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:19 schreef MLI het volgende:
Strangler, hou eens op met mij te volgen.
Dat is mijn tekst.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:21 schreef Strangler het volgende:
[..]
Maak je maar geen illusies, MLI.
Een goed begin is het halve werk toch?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:15 schreef Strangler het volgende:
[..]
Hahaha ben jij serieus? Ik geloof er geen fuck van na dit topic gelezen te hebben, mijn god jongen.
Mocht het wel serieus zijn: je hebt haar al. Maar je belt niet. Goed begin van het einde.
Niet weer die klotegeintjes. Ik meen het, dan haak ik af. Als ik nog één keer voor niets juich, dan kun je erin stikken en dan geloof ik de rest van mijn leven dat je een kutkloon bent.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:27 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
[..]
Een goed begin is het halve werk toch?
* KUCH *
Maargoed, inderdaad ik moet haar bellen...
Ti tak tik tak..
Ik ben toch ook een kloon?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:28 schreef MLI het volgende:
[..]
Niet weer die klotegeintjes. Ik meen het, dan haak ik af. Als ik nog één keer voor niets juich, dan kun je erin stikken en dan geloof ik de rest van mijn leven dat je een kutkloon bent.
Heb nog geen vangst hoorquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:37 schreef Samba-boy het volgende:
Ah rustig maar, ik denk toch 1
Nee maar in ieder geval gefeliciteerd met de goeie vangst
He!!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:08 schreef Nouwk het volgende:
Smsje stu is leuk, dan heb je tenminste het gevoel dat diegene aan je denkt. Wees geen held op sokken, anders valt ze nog een ander om de nek
Ja und? Ze speelt het "niet te gretig zijn" spelletje iig heel goedquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:27 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
Uur later, geen reactie..
Idd schandalig, TS heeft al meer dan een uur geen antwoord gegeven op je vraag.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:26 schreef Greys het volgende:
Nou heb ik goftedomme al twee keer gevraagd wat je gesmst had.
Je doet het er om
Bedoel je dat sarcastisch?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Idd schandalig, TS heeft al meer dan een uur geen antwoord gegeven op je vraag.
Geen wonder dat zij niet snel reageert, als hij verder ook zo wazig is
Nope, ik vind het echt triest dat hij wel loopt te zeuren dat zij niet direct alles laat vallen om hem een antwoord op zijn SMSje te sturen, maar dat hij zelf tot 2 keer toe een relevante vraag negeert.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Bedoel je dat sarcastisch?
Ik heb in de voorgaande topics al teveel energie er in gestoken () en dus moet ie nu gewoon antwoord geven
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:31 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
Ik ga dan ook niet sms'en, mailen maar bellen.
Gewoon bellen, niets meer niets minder.
Whehehequote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:11 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
Nou, heb gesms't..
quote:k moet eerlijk bekennen alleen de samenvatting en enkele pagina's van vorige topics gelezen te hebben, maar heeft de TS al eens een SMS gepost? Het lijkt alsof hij het steeds gruwelijk verneukt zodra hij haar een paar dagen niet ziet en naar die telefoon grijpt
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 23:27 schreef Kudtstudent het volgende:
Whaha okNou ja we wachten het maar af. Misschien is TS er weer helemaal klaar mee nu. Misschien heeft ze wel een hartverscheurende sms teruggestuurd
En dat zijn jullie na kennelijk 4 delen nog niet?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 09:16 schreef Greys het volgende:
Bla-Di-Bla kennende komt er over 3 maanden weer een update ofzo, net als we het allemaal weer zat zijn
Eigenlijk wel maar...quote:Op woensdag 20 augustus 2008 09:38 schreef Strangler het volgende:
[..]
En dat zijn jullie na kennelijk 4 delen nog niet?
Wat vervelend voor je.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 09:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Eigenlijk wel maar...
het is sterker dan mijn wil om niet in het topic te kijken![]()
En dan zet je een link in een ander topic en dan klik ik 'm weer aan!quote:
Ik ook en direkt zag ik 'm in de MyAt boven aan.quote:Op vrijdag 12 september 2008 22:49 schreef Gummibeer79 het volgende:
erg he.... maar ik moest er ineens even aan denken....
Mocht je zo stom zijn de moeite te nemen om alles door te lezen, dan zul je zien.... wij ook... wij ook.... AL 4 DELEN LANG! hahahahahaquote:Op zaterdag 13 september 2008 01:19 schreef JonKeL het volgende:
Bah, ik dacht even dat ik hier weer eens wat boeiends te lezen zou krijgen...
Ik val ook onder de stommerds die het al 4 delen lang volgenquote:Op zaterdag 13 september 2008 11:05 schreef Gummibeer79 het volgende:
[..]
Mocht je zo stom zijn de moeite te nemen om alles door te lezen, dan zul je zien.... wij ook... wij ook.... AL 4 DELEN LANG! hahahahaha
Tsja, je kunt niet ontkennen dat TS geen gevoel voor drama heeft. Damn.quote:Op zaterdag 13 september 2008 11:05 schreef Gummibeer79 het volgende:
[..]
Mocht je zo stom zijn de moeite te nemen om alles door te lezen, dan zul je zien.... wij ook... wij ook.... AL 4 DELEN LANG! hahahahaha
ik ben wel blij dat het omhoog geschopt is, daardoor heb ik het vandaag gezien,quote:Op dinsdag 4 november 2008 07:25 schreef Flepke het volgende:
Kap eens met dit topic omhoog schoppen
Laat het sterven, netzo als de liefde van de ts
quote:Op dinsdag 11 november 2008 17:34 schreef swarmahoer het volgende:
are you ready for the launch?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |