abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59278872
Waren we weer!

In navolging van de topic's:
1. Ziet ze het in me zitten?
2. Ziet ze het in me zitten? #2
3. Ziet ze het in me zitten? #3
Wordt er rustig doorgegaan met het volgende deel.

Samenvatting van de vorige topic's:
* Lees de rest maar, luilak

Zo, plaatjes doen het altijd goed!!
  dinsdag 10 juni 2008 @ 15:29:51 #2
104583 cyberstalker
Een krachtig neen!
pi_59278898
* cyberstalker pakt de popcorn en gaat klaarzitten voor de update!
Hope for the best, prepare for the worst.
  dinsdag 10 juni 2008 @ 15:30:51 #3
213998 Samba-boy
MarcMarie's Pruikendrager
pi_59278921
Juist, laatste bericht van mij:
quote:
Waarom zijn er nu eigenlijk nog maar 6 pagina's in dit topic? laatst keek ik en zag ik 9 pagina's! :S

En Bla-die-bla: X-ie nog gezien?

EDIT: Kouwe kippenkont, met mijn internet is ook iets mis Nu zijn het weer 13 pagina's Tot het volgende topic!
Echt waar!
pi_59278973
Nou nou nou, ik weet eigenlijk niet echt wat ik moet typen eerlijk gezegd..
  dinsdag 10 juni 2008 @ 15:32:48 #5
213998 Samba-boy
pi_59278974
Oh en mijn vraag staat nog steeds: X-ie alweer gezien Bla-di-bla?
Echt waar!
pi_59278981
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 15:32 schreef Samba-boy het volgende:
Oh en mijn vraag staat nog steeds: X-ie alweer geizen Bla-di-bla?
Ja, dat wel
  dinsdag 10 juni 2008 @ 15:33:25 #7
213998 Samba-boy
pi_59278990
VERTEL DAN!

EDIT: Ik F5 me nu echt gek
Echt waar!
  dinsdag 10 juni 2008 @ 15:35:47 #8
104583 cyberstalker
Een krachtig neen!
pi_59279045
Voor de luilakken nog even een korte samenvatting:

Bla-di-bla vindt meisje leuk. Meisje geeft signalen bij de vleet, maar Bla-di-bla durft geen actie te ondernemen. Na lang wachten probeert Bla-di-bla meisje uit te vragen via SMS, maar zonder succes. Meisje reageert uiterst langzaam op berichtjes.
pi_59279133
mooie samenvatting
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
pi_59279163
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 15:33 schreef Samba-boy het volgende:
VERTEL DAN!

EDIT: Ik F5 me nu echt gek
Ja, nou er is niet zoveel gebeurd.
Eerst negeerde ze me een beetje, ik haar ook trouwens. We hadden ook maar een half uurtje
op de vereniging dit keer, vanwege het voetbal. Ik voelde me er dus al niet al te best bij, aangezien
ik niet graag genegeerd word!

Maargoed, daarna gingen we voetbal kijken met een groep. Meisje X was ook mee, ookal houdt
ze totaal niet van voetbal. Ik ook niet, maar ben toch maar meegegaan voor de gezelligheid.
Het werd 3-0 trouwens! Niet verwacht, maar Nederland speelde nu eenmaal zeer goed. Beetje
jammer van die bal van Ruudje die dus op de keeper werd geschoten. Dus...

Owja, ontopic!

Nou, dus ik zat met 6 vrienden bij een tafeltje. Terwijl meisje X met een vriendin achter me zat bij de bar.
Ik had eigenlijk niet echt zin om haar aan te spreken, dus dat heb ik dan ook eerst niet gedaan.

Na de wedstrijd besloten we om nog even te gaan snacken. Anderen zeiden dat tegen meisje X en ze vroeg of ze mee mocht. "Mag ik mee??!!"

Nou, dat moest dan maar hč

Oja, tijdens het voetbal probeerden vrienden van me steeds meisje X te wenken naar mij etc. Niemand leek nog echt te weten van mijn sms'je naar meisje X. Maargoed, na het voetbal ging ik even bij haar staan en grapte ik wat. Ze leek het niet erg te vinden, al vond ik haar nog steeds wel een beetje afstandelijk. iig geen aanrakingen en andere toespelingen..

Dus, toen gesnackt en nog wat met haar gepraat samen met 2 anderen. Maar verder niet over dat sms'je gehad etc. Duszz..

Geen stap verder, en ik vind het niet erg ofzo..
Volgend weekend maar uitvinden wat ze wil.
pi_59279180
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 15:35 schreef cyberstalker het volgende:
Voor de luilakken nog even een korte samenvatting:

Bla-di-bla vindt meisje leuk. Meisje geeft signalen bij de vleet, maar Bla-di-bla durft geen actie te ondernemen. Na lang wachten probeert Bla-di-bla meisje uit te vragen via SMS, maar zonder succes. Meisje reageert uiterst langzaam op berichtjes.
Hmm, beetje kort door de bocht!
  dinsdag 10 juni 2008 @ 15:41:09 #12
150131 MrDice
Decibel 4ever
pi_59279187
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 15:32 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
Nou nou nou, ik weet eigenlijk niet echt wat ik moet typen eerlijk gezegd..
Ja HALLO , hup hup klim in die pen en geef ons een detailverslag met daarin alle vorderingen van gisteravond! Je hebt haar gezien... gesproken... en en en en en? of

[edit]: sneaky posten terwijl ik in edit-mode zit... grmbl.
And what makes you think you have a choice? What makes you think you will ever be any good at all in this world!
pi_59279231
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 15:41 schreef MrDice het volgende:

[..]

Ja HALLO , hup hup klim in die pen en geef ons een detailverslag met daarin alle vorderingen van gisteravond! Je hebt haar gezien... gesproken... en en en en en? of

[edit]: sneaky posten terwijl ik in edit-mode zit... grmbl.
Anders lees je hierboven even?!
  dinsdag 10 juni 2008 @ 15:49:06 #14
150131 MrDice
Decibel 4ever
pi_59279386
Nou niet bijdehand gaan doen huh . Vind het trouwens nu (ja nu pas ) echt wel een beetje een sneu verhaal worden. Sorry hoor, maar als je dan als een slappe lamlul niks doet wanneer je haar ziet dan kun je het voorgoed vergeten. Nou ja, wellicht dat ze nu een echte kerel tegenkomt binnenkort.
And what makes you think you have a choice? What makes you think you will ever be any good at all in this world!
pi_59279480
Gelukkig was dit het laatste bericht van mijn kan in dit topic
Kunnen jullie het volbaggeren met wat je wel of niet over vanalles en nog wat vindt
  dinsdag 10 juni 2008 @ 15:54:14 #16
104583 cyberstalker
Een krachtig neen!
pi_59279512
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 15:53 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
Gelukkig was dit het laatste bericht van mijn kan in dit topic
Kunnen jullie het volbaggeren met wat je wel of niet over vanalles en nog wat vindt
Waaom open je dit topic dan ? Baggertopics gebben we al genoeg hier.
pi_59279584
Ah weer een nieuwe. Ik blijf het wazig vinden dat ze je soort van negeert na een smsje of ze een keer wat wilde drinken. Wazige bende hier. Jullie zijn toch geen 14 meer?
"Happiness is not getting more, but wanting less"
pi_59279684
Nou, vooruit we gaan nog even door
Kan het gewoon niet laten, hah!

Negeren, misschien het verkeerde woord?
Meer een soort van: Geen contact hebben

Denk dat negeren misschien weer iets anders is
  dinsdag 10 juni 2008 @ 16:07:07 #19
150131 MrDice
Decibel 4ever
pi_59279894
Ik vind het gewoon erg spijtig zoals dit verlopen is. Ook heel erg herkenbaar, want op deze manier heb ik ook wel eens een prachtmeid laten glippen. Je moet niet subtiele smsjes sturen om te vragen samen een keer wat te gaan drinken... Zolang je de mogelijkheid tot vrije interpretatie openhoudt zullen de meeste vrouwen niet zo snel happen. Je moet ze echt tonen dat jij het initiatief neemt en dat jij het risico neemt om op je plaat te gaan, dan pas reageren ze.

Immers, wat nou als jij geen intenties had en gewoon wat wilde gaan drinken... maar dat zij stapelgek op je is en je uitnodiging als een date ziet... dan gaat zij af als een gieter... en dat kan natuurlijk niet!

Emancipatie is een grote schertsvertoning als het op daten aankomt. De meeste vrouwen willen versierd worden en zelf de touwtjes in handen te hebben zonder de kans om een flater te slaan.

Voortaan dus geen smsjes meer met "Goh, zullen we wat gaan drinken?". Nee, wees gewoon duidelijk; Spreek haar aan of bel haar op, vertel dat je het ontzettend leuk hebt gehad op stap met haar en de rest maar dat je haar nu graag persoonlijk wat beter wil leren kennen en of ze mee op date wil.

Scheelt je ongeveer 4 topics
pi_59280059
Tja, ik denk ook dat je het verkeerd hebt aangepakt lieve TS.
Het is jammer dat je het er zo bij laat zitten, je had haar ook kunnen aanspreken en ernaar kunnen vragen...
Sure, Whatever...
pi_59280206
Vind het nogal raar dat je 'vond' in deze context gebruikt.
Het kan allemaal nog, en ze weet dat ik wat met haar wil.

Denk alleen wel dat komend weekend de laatste kans is iig
pi_59280447
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 16:17 schreef Bla-Di-Bla het volgende:

dan wens ik je veel succes
Sure, Whatever...
  dinsdag 10 juni 2008 @ 16:27:00 #23
150131 MrDice
Decibel 4ever
pi_59280507
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 16:17 schreef Bla-Di-Bla het volgende:

Waar heb jij dan expliciet duidelijk gemaakt dat jij iets met haar wilt? Omdat je tegen je vrienden hebt gezegd met haar uit te willen? Dat vage smsje? Muwha... ik zie nog erg veel ruimte voor interpretatie.
pi_59280533
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 16:25 schreef Backtrack het volgende:

[..]

dan wens ik je veel succes
Ja, dat zal ie nodig hebben, na 3 topics.
Maar succes.
pi_59280549
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 16:27 schreef MrDice het volgende:

[..]

Waar heb jij dan expliciet duidelijk gemaakt dat jij iets met haar wilt? Omdat je tegen je vrienden hebt gezegd met haar uit te willen? Dat vage smsje? Muwha... ik zie nog erg veel ruimte voor interpretatie.
inderdaad, je hebt haar zelf echt nog niks duidelijk gemaakt...
Sure, Whatever...
pi_59280608
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 16:27 schreef MrDice het volgende:

[..]

Jij vind iemand mee uitvragen geen duidelijke manier?
Dan zitten we daar niet op 1 lijn, dat kan natuurlijk

Maar ik zag het zelf als een duidelijkheid naar haar toe. Hoe zou je dat sms'je dan
willen interpreteren? Een gezellig drankje? Wat dan ook?

En nee, ik heb het tegenover vrienden niet er meer over gehad. En daar ben ik
wel blij mee, aangezien ik niet wil dat ze het voor mij proberen te regelen etc.
pi_59280618
wat een schattig topic!!
pi_59280620
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 16:28 schreef Backtrack het volgende:

[..]

inderdaad, je hebt haar zelf echt nog niks duidelijk gemaakt...
Hmm, oké.
Ik vond zelf van wel..
pi_59280638
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 16:30 schreef kthxbye het volgende:
wat een schattig topic!!
Nou..
pi_59280712
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 16:31 schreef Bla-Di-Bla het volgende:

[..]

Nou..

Stiekem weet TS wel dat hij schattig is
Sure, Whatever...
pi_59280733
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 16:33 schreef Backtrack het volgende:

[..]

Stiekem weet TS wel dat hij schattig is
Ik weet ook wel dat ik schattig ben, maar met schattigheid lijk ik het deze keer niet te
kunnen winnen
pi_59280737
nee, eigenlijk na kort wat gelezen te hebben:

wat een zielig topic!!
onderneem es wat actie man, in plaats van alleen maar te denken. heb dat zelf ook een tijd gedaan en kwam er geen reet verder mee. nu heb ik het liefste vriendinnetje van de hele wereld
pi_59280777
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 16:34 schreef Bla-Di-Bla het volgende:

[..]

Ik weet ook wel dat ik schattig ben, maar met schattigheid lijk ik het deze keer niet te
kunnen winnen
Ik denk dat je na 4 topics toch onderhand wel weet dat je wat actie moet gaan ondernemen..en nee dat is niet een suffig smsje sturen maar gewoon op haar afstappen en het zo vragen...

En schattigheid blijft altijd leuk
Sure, Whatever...
pi_59280801
mijn post hierboven is een beetje overbodig, denk dat je dat al in 4 topics is verteld
pi_59280815
Ja, ben het met je eens.
En weet dat ik actie moet ondernemen, dat gebeurd ook.

Daarom zeg ik ook: komend weekend FTW!!

Duidelijkheid FTW

Love FTW

Blauwtje ook FTW

Boeiend!, we gaan er gewoon voor
pi_59280829
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 16:36 schreef kthxbye het volgende:
mijn post hierboven is een beetje overbodig, denk dat je dat al in 4 topics is verteld [ afbeelding ]
Ben wat traag van begrip..
pi_59280833
Jammer
pi_59280851
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 16:37 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
Ja, ben het met je eens.
En weet dat ik actie moet ondernemen, dat gebeurd ook.

Daarom zeg ik ook: komend weekend FTW!!

Duidelijkheid FTW

Love FTW

Blauwtje ook FTW

Boeiend!, we gaan er gewoon voor
Dat zeg ik ook altijd, totdat het erop aankomt
pi_59280873
Ow, en even over deze topic's

Het helpen met het 'veroveren' van meisjeX heeft niet geholpen tot nu toe.
Maar ik ben er wel achter dat je zelf iets moet ondernemen wil je dat het slaagd.
Aangezien ik altijd zoiets had van: "Ik wacht gewoon tot iemand op mij afkomt"

Nu, dat kwartje is dus gevallen. Nu moet ik dat nog omzetten in daden
pi_59280883
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 16:38 schreef lieveclown het volgende:

[..]

Dat zeg ik ook altijd, totdat het erop aankomt
Inderdaad al is het nu een hele andere TS die aan het spreken was, je moest zn eerste posts eens zien

TS: je hebt vorderingen gemaakt joh
Sure, Whatever...
  dinsdag 10 juni 2008 @ 16:39:41 #41
163938 Lekiamh
Dietslander
pi_59280887
OMG, oneglooflijk maar waar:
ik ga hier een tvp plaatsen!
pi_59280978
ja, gewoon je best doen. en blijven doen. niet te snel opgeven! en als je bij jezelf denkt "laat maar, dat doe ik niet / durf ik niet" moet je het juist wel doen, beetje je angsten overwinnen enzo succes!
pi_59281107
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 16:07 schreef MrDice het volgende:
knip
Dat emancipatie een schertsvertoning mbt daten ben ik volkomen met je eens. Ik vind het trouwens niet raar om eerst met iemand wat te gaan drinken. Kijken hoe het klikt een op een en niet meteen een liefdesverklaring in een smsje of meteen serieus gaan daten. Als je assertief bent en vrouwen een beetje kan aanvoelen dan zorg je zelf wel dat je er iets moois uithaalt. Oftewel je gaat wat drinken en kijkt daarna hoe het loopt. Waarom zou je vantevoren al zo'n druk erop leggen als officiele date of geen mogelijkheid tot meer en alleen vriendschappelijk. Krijg je alleen maar ongemakkelijke situaties van.

Maarja assertiviteit en het aanvoelen van wat vrouwen willen is wat er juist aan ontbreekt bij de meesten op fok
"Happiness is not getting more, but wanting less"
pi_59281730
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 16:45 schreef ssebass het volgende:

[..]

...
Nou dit verdient eigenlijk weer een heel eigen topic natuurlijk, maar wat een aannames...
Wellicht dat de dames waar jij/jullie op vallen eigenlijk niet geėmancipeert zijn en versiert willen worden en drankjes willen krijgen en opgehaald willen worden, (waar niets mis mee is, maar verwar dat niet met de mislukte emancipatie, eigenlijk houd(en) jij/jullie gewoon van meisjes-meisjes) maar bij mij (en volgens mij een hoop anderen) gaat dat toch anders.

Oftewel, als ik iemand leuk vind, dan laat ik dat gewoon weten; heb minstens de helft (misschien wel meer) van mijn vriendjes zelf versierd, betaal mijn eigen drankjes en kom op eigen gelegenheid.
And the druids turn to stone...
  dinsdag 10 juni 2008 @ 17:18:13 #45
104583 cyberstalker
Een krachtig neen!
pi_59281973
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 17:08 schreef Panthera1984 het volgende:

[..]

Nou dit verdient eigenlijk weer een heel eigen topic natuurlijk, maar wat een aannames...
Wellicht dat de dames waar jij/jullie op vallen eigenlijk niet geėmancipeert zijn en versiert willen worden en drankjes willen krijgen en opgehaald willen worden, (waar niets mis mee is, maar verwar dat niet met de mislukte emancipatie, eigenlijk houd(en) jij/jullie gewoon van meisjes-meisjes) maar bij mij (en volgens mij een hoop anderen) gaat dat toch anders.

Oftewel, als ik iemand leuk vind, dan laat ik dat gewoon weten; heb minstens de helft (misschien wel meer) van mijn vriendjes zelf versierd, betaal mijn eigen drankjes en kom op eigen gelegenheid.
De uitzondering die de regel bevestigd!
pi_59282095
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 17:08 schreef Panthera1984 het volgende:

[..]

jamaarjijbentdanookgothic
  dinsdag 10 juni 2008 @ 17:26:52 #47
213998 Samba-boy
pi_59282153
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 16:30 schreef Bla-Di-Bla het volgende:

[..]

Jij vind iemand mee uitvragen geen duidelijke manier?
Dan zitten we daar niet op 1 lijn, dat kan natuurlijk

Nou, je hebt haar wel mee uitgevraagd, maar ik weet wat je SMSje ongeveer was, en ik moet zeggen: Als iemand mij ZO uit zou vragen, zou ik het gewoon als een uitje als maten onder elkaar zien. Dan zou ik al HE LE MAAAL niet denken dat het "zo" wordt bedoeld zoals jij bedoeld tegen X-ie. Dus ik denk, dat zij denkt dat je gewoon een vriend bent. Welkom in de Friend-zone!
Echt waar!
pi_59282173
Never gonna happen.
10 euro.
pi_59282179
En oh ja Pics or it didnt happen.
  dinsdag 10 juni 2008 @ 17:40:58 #50
217128 Gummibeer79
Woordenbroekenlol
pi_59282437
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 16:39 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
Ow, en even over deze topic's

Het helpen met het 'veroveren' van meisjeX heeft niet geholpen tot nu toe.
Maar ik ben er wel achter dat je zelf iets moet ondernemen wil je dat het slaagd.
Aangezien ik altijd zoiets had van: "Ik wacht gewoon tot iemand op mij afkomt"

Nu, dat kwartje is dus gevallen. Nu moet ik dat nog omzetten in daden
Dan heeft het dus wel degelijk geholpen.
't Is het belangrijkste kwartje iig.
Ik ben een eckte rapnegert
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')