quote:Waarom zijn er nu eigenlijk nog maar 6 pagina's in dit topic? laatst keek ik en zag ik 9 pagina's! :S
En Bla-die-bla: X-ie nog gezien?
EDIT: Kouwe kippenkont, met mijn internet is ook iets misNu zijn het weer 13 pagina's
Tot het volgende topic!
Ja, dat welquote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:32 schreef Samba-boy het volgende:
Oh en mijn vraag staat nog steeds: X-ie alweer geizen Bla-di-bla?
Ja, nou er is niet zoveel gebeurd.quote:
Hmm, beetje kort door de bocht!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:35 schreef cyberstalker het volgende:
Voor de luilakken nog even een korte samenvatting:
Bla-di-bla vindt meisje leuk. Meisje geeft signalen bij de vleet, maar Bla-di-bla durft geen actie te ondernemen. Na lang wachten probeert Bla-di-bla meisje uit te vragen via SMS, maar zonder succes. Meisje reageert uiterst langzaam op berichtjes.
Ja HALLOquote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:32 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
Nou nou nou, ik weet eigenlijk niet echt wat ik moet typen eerlijk gezegd..
Anders lees je hierboven even?!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:41 schreef MrDice het volgende:
[..]
Ja HALLO, hup hup klim in die pen en geef ons een detailverslag met daarin alle vorderingen van gisteravond! Je hebt haar gezien... gesproken... en en en en en?
of
[edit]: sneaky posten terwijl ik in edit-mode zit... grmbl.
Waaom open je dit topic danquote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:53 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
Gelukkig was dit het laatste bericht van mijn kan in dit topic
Kunnen jullie het volbaggeren met wat je wel of niet over vanalles en nog wat vindt
dan wens ik je veel succesquote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:17 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
Vind het nogal raar dat je 'vond' in deze context gebruikt.
Het kan allemaal nog, en ze weet dat ik wat met haar wil.
Denk alleen wel dat komend weekend de laatste kans is iig
Waar heb jij dan expliciet duidelijk gemaakt dat jij iets met haar wilt? Omdat je tegen je vrienden hebt gezegd met haar uit te willen? Dat vage smsje? Muwha... ik zie nog erg veel ruimte voor interpretatie.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:17 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
Vind het nogal raar dat je 'vond' in deze context gebruikt.
Het kan allemaal nog, en ze weet dat ik wat met haar wil.
Denk alleen wel dat komend weekend de laatste kans is iig
inderdaad, je hebt haar zelf echt nog niks duidelijk gemaakt...quote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:27 schreef MrDice het volgende:
[..]
Waar heb jij dan expliciet duidelijk gemaakt dat jij iets met haar wilt? Omdat je tegen je vrienden hebt gezegd met haar uit te willen? Dat vage smsje? Muwha... ik zie nog erg veel ruimte voor interpretatie.
Jij vind iemand mee uitvragen geen duidelijke manier?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:27 schreef MrDice het volgende:
[..]
Waar heb jij dan expliciet duidelijk gemaakt dat jij iets met haar wilt? Omdat je tegen je vrienden hebt gezegd met haar uit te willen? Dat vage smsje? Muwha... ik zie nog erg veel ruimte voor interpretatie.
Hmm, oké.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:28 schreef Backtrack het volgende:
[..]
inderdaad, je hebt haar zelf echt nog niks duidelijk gemaakt...
Ik weet ook wel dat ik schattig ben, maar met schattigheid lijk ik het deze keer niet tequote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:33 schreef Backtrack het volgende:
[..]
Stiekem weet TS wel dat hij schattig is![]()
Ik denk dat je na 4 topics toch onderhand wel weet dat je wat actie moet gaan ondernemen..en nee dat is niet een suffig smsje sturen maar gewoon op haar afstappen en het zo vragen...quote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:34 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
[..]
Ik weet ook wel dat ik schattig ben, maar met schattigheid lijk ik het deze keer niet te
kunnen winnen
Ben wat traag van begrip..quote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:36 schreef kthxbye het volgende:
mijn post hierboven is een beetje overbodig, denk dat je dat al in 4 topics is verteld [ afbeelding ]
Dat zeg ik ook altijd, totdat het erop aankomtquote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:37 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
Ja, ben het met je eens.
En weet dat ik actie moet ondernemen, dat gebeurd ook.
Daarom zeg ik ook: komend weekend FTW!!
Duidelijkheid FTW
Love FTW
Blauwtje ook FTW
Boeiend!, we gaan er gewoon voor
Inderdaadquote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:38 schreef lieveclown het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook altijd, totdat het erop aankomt
Dat emancipatie een schertsvertoning mbt daten ben ik volkomen met je eens. Ik vind het trouwens niet raar om eerst met iemand wat te gaan drinken. Kijken hoe het klikt een op een en niet meteen een liefdesverklaring in een smsje of meteen serieus gaan daten. Als je assertief bent en vrouwen een beetje kan aanvoelen dan zorg je zelf wel dat je er iets moois uithaalt. Oftewel je gaat wat drinken en kijkt daarna hoe het loopt. Waarom zou je vantevoren al zo'n druk erop leggen als officiele date of geen mogelijkheid tot meer en alleen vriendschappelijk. Krijg je alleen maar ongemakkelijke situaties van.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:07 schreef MrDice het volgende:
knip
Nou dit verdient eigenlijk weer een heel eigen topic natuurlijk, maar wat een aannames...quote:
De uitzondering die de regel bevestigd!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 17:08 schreef Panthera1984 het volgende:
[..]
Nou dit verdient eigenlijk weer een heel eigen topic natuurlijk, maar wat een aannames...
Wellicht dat de dames waar jij/jullie op vallen eigenlijk niet geėmancipeert zijn en versiert willen worden en drankjes willen krijgen en opgehaald willen worden, (waar niets mis mee is, maar verwar dat niet met de mislukte emancipatie, eigenlijk houd(en) jij/jullie gewoon van meisjes-meisjes) maar bij mij (en volgens mij een hoop anderen) gaat dat toch anders.
Oftewel, als ik iemand leuk vind, dan laat ik dat gewoon weten; heb minstens de helft (misschien wel meer) van mijn vriendjes zelf versierd, betaal mijn eigen drankjes en kom op eigen gelegenheid.
jamaarjijbentdanookgothicquote:Op dinsdag 10 juni 2008 17:08 schreef Panthera1984 het volgende:
[..]
Nou dit verdient eigenlijk weer een heel eigen topic natuurlijk, maar wat een aannames...
Wellicht dat de dames waar jij/jullie op vallen eigenlijk niet geėmancipeert zijn en versiert willen worden en drankjes willen krijgen en opgehaald willen worden, (waar niets mis mee is, maar verwar dat niet met de mislukte emancipatie, eigenlijk houd(en) jij/jullie gewoon van meisjes-meisjes) maar bij mij (en volgens mij een hoop anderen) gaat dat toch anders.
Oftewel, als ik iemand leuk vind, dan laat ik dat gewoon weten; heb minstens de helft (misschien wel meer) van mijn vriendjes zelf versierd, betaal mijn eigen drankjes en kom op eigen gelegenheid.
Nou, je hebt haar wel mee uitgevraagd, maar ik weet wat je SMSje ongeveer was, en ik moet zeggen: Als iemand mij ZO uit zou vragen, zou ik het gewoon als een uitje als maten onder elkaar zien. Dan zou ik al HE LE MAAAL niet denken dat het "zo" wordt bedoeld zoals jij bedoeld tegen X-ie. Dus ik denk, dat zij denkt dat je gewoon een vriend bent. Welkom in de Friend-zone!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:30 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
[..]
Jij vind iemand mee uitvragen geen duidelijke manier?
Dan zitten we daar niet op 1 lijn, dat kan natuurlijk
Dan heeft het dus wel degelijk geholpen.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:39 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
Ow, en even over deze topic's
Het helpen met het 'veroveren' van meisjeX heeft niet geholpen tot nu toe.
Maar ik ben er wel achter dat je zelf iets moet ondernemen wil je dat het slaagd.
Aangezien ik altijd zoiets had van: "Ik wacht gewoon tot iemand op mij afkomt"
Nu, dat kwartje is dus gevallen. Nu moet ik dat nog omzetten in daden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |