quote:
Ja, nou er is niet zoveel gebeurd.
Eerst negeerde ze me een beetje, ik haar ook trouwens. We hadden ook maar een half uurtje
op de vereniging dit keer, vanwege het voetbal. Ik voelde me er dus al niet al te best bij, aangezien
ik niet graag genegeerd word!

Maargoed, daarna gingen we voetbal kijken met een groep. Meisje X was ook mee, ookal houdt
ze totaal niet van voetbal. Ik ook niet, maar ben toch maar meegegaan voor de gezelligheid.
Het werd 3-0 trouwens! Niet verwacht, maar Nederland speelde nu eenmaal zeer goed. Beetje
jammer van die bal van Ruudje die dus op de keeper werd geschoten. Dus...
Owja, ontopic!
Nou, dus ik zat met 6 vrienden bij een tafeltje. Terwijl meisje X met een vriendin achter me zat bij de bar.
Ik had eigenlijk niet echt zin om haar aan te spreken, dus dat heb ik dan ook eerst niet gedaan.
Na de wedstrijd besloten we om nog even te gaan snacken. Anderen zeiden dat tegen meisje X en ze vroeg of ze mee mocht. "Mag ik mee??!!"
Nou, dat moest dan maar hè

Oja, tijdens het voetbal probeerden vrienden van me steeds meisje X te wenken naar mij etc. Niemand leek nog echt te weten van mijn sms'je naar meisje X. Maargoed, na het voetbal ging ik even bij haar staan en grapte ik wat. Ze leek het niet erg te vinden, al vond ik haar nog steeds wel een beetje afstandelijk. iig geen aanrakingen en andere toespelingen..
Dus, toen gesnackt en nog wat met haar gepraat samen met 2 anderen. Maar verder niet over dat sms'je gehad etc. Duszz..
Geen stap verder, en ik vind het niet erg ofzo..
Volgend weekend maar uitvinden wat ze wil.