abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59123574
In navolging op het topic: Ziet ze het in me zitten?

Samenvatting, lees het vorige topic maar ( Wel even helemaal lezen, anders krijgen we
weer even domme opmerkingen als de laatste in het vorige deel )
  woensdag 4 juni 2008 @ 18:49:52 #2
150131 MrDice
Decibel 4ever
pi_59123649
Jaaaa deeltje 2 alweer!

Nu vooral vol blijven houden TS. Steady as she goes and don't give up!

hup hup bellen en daten met die hap
And what makes you think you have a choice? What makes you think you will ever be any good at all in this world!
pi_59123684
Ik wil een samenvatting .
Nu moet ik de laatste paar pagina's van het vorige topic doorlezen .
"In case of dissension, never dare to judge till you've heard the other side."
pi_59123700
Weet ze überhaupt wie je bent?
  woensdag 4 juni 2008 @ 18:52:11 #5
160834 Florian_
Anatomy is destiny
pi_59123705
Ja sorry hoor, maar ik ga dus echt niet dat hele eerste topic lezen

Al geneukt?
Primum non nocere
  woensdag 4 juni 2008 @ 18:52:45 #6
157411 Nexie
Tempted to touch
pi_59123713
Dit is net zo'n romantische comedy. Pure entertainment!

* Nexie hoopt op een happy end.

Edit: samenvatting

TS: oshit ik ben verliefddddd zou ze me leuk vinden?
Fok: DOE IETS
Zij: signalen signalen signalen
TS: whoa signalen onthouden zodat ik ze later kan opnoemen, verder iets te passief doen
TS: ok misschien vindt ze me inderdaad leuk, zal ik maar eens wat ondernemen?
TS: aaaah vindt ze me nog wel leuk?! Vanavond toch maar even contact opnemen enzo!

En zie hier, deel 2.

PS: DOE IETS.
Every super woman needs a superman; here I am.
pi_59123938
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 18:52 schreef Nexie het volgende:

TS: whoa signalen onthouden zodat ik ze later kan opnoemen, verder iets te passief doen
TS: aaaah vindt ze me nog wel leuk?! Vanavond toch maar even contact opnemen enzo!

En zie hier, deel 2.

Als je het zo steldt, da's best sneu
  woensdag 4 juni 2008 @ 19:03:32 #8
213998 Samba-boy
MarcMarie's Pruikendrager
pi_59123986
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 19:01 schreef Bla-Di-Bla het volgende:

[..]

Maar wel waar.

Oh ja, en:
Echt waar!
  woensdag 4 juni 2008 @ 19:04:45 #9
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_59124026
TS serieus wat heb je te verliezen? Een blauwtje oplopen? Daar heb ik al een hele verzameling van je mag ze ook wel van me lenen hoor.

Zo kom je namelijk nooit aan een vriendin als je daar bang voor bent.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  woensdag 4 juni 2008 @ 19:08:34 #10
157411 Nexie
Tempted to touch
pi_59124133
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 19:01 schreef Bla-Di-Bla het volgende:

[..]

Valt mee, zelf zie je dat soort dingen niet door de onzekerheid en roze bril Daar zijn wij voor, met onze objectieve blik op de zaak ! Heb zelf precies hetzelfde probleem, signalen genoeg en toch twijfels.. te gek voor woorden eigenlijk.

Nu is het tijd voor een creatief moment voor een goede line om haar mee uit te vragen Hoewel haar antwoord waarschijnlijk echt niet om zal slaan door de precieze tekst of het medium is het natuurlijk wel leuk voor haar als ze niet op een standaard manier wordt uitgevraagd, en als er duidelijk wat over nagedacht is.

Niet bang zijn om iets verkeerds te zeggen, volgens mij is het best moeilijk om het te verpesten als ze je echt leuk vindt - en het lijkt daar wel op
Every super woman needs a superman; here I am.
  woensdag 4 juni 2008 @ 19:27:02 #11
262 Re
Kiss & Swallow
pi_59124685
en opgeschoond, tvps en smiley posts en offtopic gereutel wordt verwijderd
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_59125131
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 19:04 schreef MisterJ.Lo het volgende:
TS serieus wat heb je te verliezen? Een blauwtje oplopen? Daar heb ik al een hele verzameling van je mag ze ook wel van me lenen hoor.

Zo kom je namelijk nooit aan een vriendin als je daar bang voor bent.
Weet dat je gelijk hebt, ben alleen even moed aan het verzamelen voor het sms-je..
pi_59125365
haha OMG, jij bent echt stom.

Ik moet het je nageven, je hebt echt veel lef. Als ze vanavond een andere jongen tegen komt en het klikt helemaal en die weet haar in te pakken, dan kan je je spullen pakken.
Als je al bang bent om een smsje naar iemand te sturen kan je beter direct ophouden.
Als ik jouw was zou ik maar heel snel gaan opschieten, want het gevoel gaat voorbij en dan ben je te laat.

Kom op man, een smsje. Ik sms zelfs me vrouwelijke collega's als er wat is. En ja dat gaat niet altijd goed maar als je je daarover druk moet maken, hou dan maar op
pi_59125786
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 19:46 schreef EvoViper7 het volgende:
haha OMG, jij bent echt stom.

Ik moet het je nageven, je hebt echt veel lef. Als ze vanavond een andere jongen tegen komt en het klikt helemaal en die weet haar in te pakken, dan kan je je spullen pakken.
Als je al bang bent om een smsje naar iemand te sturen kan je beter direct ophouden.
Als ik jouw was zou ik maar heel snel gaan opschieten, want het gevoel gaat voorbij en dan ben je te laat.

Kom op man, een smsje. Ik sms zelfs me vrouwelijke collega's als er wat is. En ja dat gaat niet altijd goed maar als je je daarover druk moet maken, hou dan maar op
Zo'n meisje is het niet, dus daar ben ik niet bang voor hoor.
pi_59125968
Ja maar vriend. Je zei toch dat ze al een tijdje vrijgezel was of dat ze wel weer eens een vriendje wou?
Jij kan wel zeggen, zo is ze niet. Maar image this:
Ze gaat lekker ff wat drinken, dr komt iemand langs (die ze al kende, of niet) en ze gaan ff praten. Het blijkt gewoon heel goed te klikken en het is heel gezellig. Dan denkt ze geen seconde aan jouw hoor. Als hij uiteindelijk dr nummer heeft en haar vanavond laat een leuk smsje stuurt is ze helemaal in de wolken. Morgen wordt ze wakker en weer gaat dr telefoon, dan laat ie merken dat ie aan haar gedacht heeft en dan is ze helemaal vrolijk. Dan is ze jouw zo vergeten hoor. En dan heb jij mooi de plank finaal misgeslagen met je getreuzel.
Kortom: je bent echt stom bezig als je nieteens een smsje durft te sturen. Geef haar nummer maar dan, want zelfs ik durf dat nog. Als ik iemand dr nummer heb sms ik eigenlijk gelijk die avond/volgende dag. Als ik nooit meer wat hoor weet ik meteen waar ik aan toe ben. Zometeen word ik stapel op iemand en dan wilt ze nix van me. Jij zit er nu al tever in, als ze nix wilt komt te klap des te harder aan...
  woensdag 4 juni 2008 @ 20:17:36 #16
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_59126267
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 18:52 schreef Nexie het volgende:

En zie hier, deel 2.

Lawl, goeie samenvatting!
There is no rehab for stupidity.
pi_59126671
Evoviper heeft hier zeker een punt. Ze kan altijd andere leuke jongens tegenkomen. Nu heeft ze wellicht zoiets van "Laat ik nou maar even afhouden, Bla-Di-Bla zal wel snel over de brug komen en die vind ik wel leuk", maar als dat te lang gaat duren is het meer "Tja, Bla-Di-Bla vind ik wel leuk, maar het duurt me allemaal veel te lang, eigenlijk is deze jongen veel beter voor me. Die neemt tenminste de tijd om me aandacht te geven". Wacht dus niet te lang voordat je daadwerkelijk iets met haar afspreekt. Het is mij ook al eens overkomen dat ze ineens met een ander begonnen was. Het duurde veel te lang voordat ik zelf wat ondernam. Ik was ook bang om een blauwtje te lopen en weet ik veel wat. Ik dacht te veel na. Nu weet ik wel beter. Ik loop liever een blauwtje dan dat ik mijn kans voorbij laat gaan.

Nog steeds moet ik deel 1 even doorlezen. Heb vast nog het een en ander gemist.
"In case of dissension, never dare to judge till you've heard the other side."
  woensdag 4 juni 2008 @ 20:30:00 #18
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_59126673
De grote vraag is natuurlijk, gaat TS daadwerkelijk iets doen
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
pi_59127095
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 20:30 schreef Cuegirllie het volgende:
De grote vraag is natuurlijk, gaat TS daadwerkelijk iets doen
Dat is de vraag van TS ook
  woensdag 4 juni 2008 @ 20:46:06 #20
198059 kwaakvaak
kwik kwek en kwaak..
pi_59127249
dude.... neem van mij aan, stuur die fokking SMS gewoon. Ze bijt niet, (althans met een beetje mazzel op je eerste date wel) en je gaat er ook niet dood van. Van wachten komt uitstel, van uitstel komt afstel en voor je het weet ben je de hoofdrol speler in de 40 year virgin part deux..
Weet je, een slet is een eigenlijk gewoon een prostituee zonder ondernemers geest.
pi_59127388
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 20:46 schreef kwaakvaak het volgende:
dude.... neem van mij aan, stuur die fokking SMS gewoon. Ze bijt niet, (althans met een beetje mazzel op je eerste date wel) en je gaat er ook niet dood van. Van wachten komt uitstel, van uitstel komt afstel en voor je het weet ben je de hoofdrol speler in de 40 year virgin part deux..
Ik moest lachen

"Hey meisjeX. Ik vroeg me af of je het leuk zou vinden om deze week iets te gaan drinken. Bla-Di-Bla"

Zo, sms-je is iig geschreven..
Nu nog op dat knopje drukken
  woensdag 4 juni 2008 @ 20:54:42 #22
593 sjak
Juffie Bloem
pi_59127546
Oef, te onzeker dat sms'-je. Nu moet je daarna alsnog een keer bellen/sms-en om een daadwerkelijke afspraak te maken, dat gaat je vast niet lukken
Waarom niet: "Hey meisje-X. Zin om a.s. vrijdag om 21.00 uur in XXX wat te4 gaan drinken. Bla-di-bla"
Lekker douchen!
  woensdag 4 juni 2008 @ 21:00:17 #23
44609 MrFl0ppY
So Fucking What
pi_59127696
Dude, als jij denkt dat het sms'je goed is.. Sturen die hap. De helft van fok! die hier loopt te pushen en templates geeft, heeft zelf nog nooit een vrouw versiert. Geloof in jezelf, als ze dat niet pikt dan was het toch nooit iets geworden. JIJ moet het doen, met jou moet ze het doen als het ff mee zit.
He Who Controls The Present Commands The Future. He Who Commands The Future Conquers The Past
pi_59127704
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 20:54 schreef sjak het volgende:
Oef, te onzeker dat sms'-je. Nu moet je daarna alsnog een keer bellen/sms-en om een daadwerkelijke afspraak te maken, dat gaat je vast niet lukken
Waarom niet: "Hey meisje-X. Zin om a.s. vrijdag om 21.00 uur in XXX wat te4 gaan drinken. Bla-di-bla"
Hmm, zie je. Maar goed dat ik nog niets verzonden had
pi_59128271
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 21:00 schreef Bla-Di-Bla het volgende:

[..]

Hmm, zie je. Maar goed dat ik nog niets verzonden had
Whehe 10 minuten naar het knopje gekeken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')