Als je het zo steldt, da's best sneuquote:Op woensdag 4 juni 2008 18:52 schreef Nexie het volgende:
Dit is net zo'n romantische comedy. Pure entertainment!
* Nexie hoopt op een happy end.
Edit: samenvatting
TS: oshit ik ben verliefddddd zou ze me leuk vinden?
Fok: DOE IETS
Zij: signalen signalen signalen
TS: whoa signalen onthouden zodat ik ze later kan opnoemen, verder iets te passief doen
TS: ok misschien vindt ze me inderdaad leuk, zal ik maar eens wat ondernemen?
TS: aaaah vindt ze me nog wel leuk?! Vanavond toch maar even contact opnemen enzo!
En zie hier, deel 2.
PS: DOE IETS.
Maar wel waar.quote:Op woensdag 4 juni 2008 19:01 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
[..]
Als je het zo steldt, da's best sneu
Valt mee, zelf zie je dat soort dingen niet door de onzekerheid en roze brilquote:Op woensdag 4 juni 2008 19:01 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
[..]
Als je het zo steldt, da's best sneu
Weet dat je gelijk hebt, ben alleen even moed aan het verzamelen voor het sms-je..quote:Op woensdag 4 juni 2008 19:04 schreef MisterJ.Lo het volgende:
TS serieus wat heb je te verliezen? Een blauwtje oplopen? Daar heb ik al een hele verzameling van je mag ze ook wel van me lenen hoor.
Zo kom je namelijk nooit aan een vriendin als je daar bang voor bent.
Zo'n meisje is het niet, dus daar ben ik niet bang voor hoor.quote:Op woensdag 4 juni 2008 19:46 schreef EvoViper7 het volgende:
haha OMG, jij bent echt stom.
Ik moet het je nageven, je hebt echt veel lef. Als ze vanavond een andere jongen tegen komt en het klikt helemaal en die weet haar in te pakken, dan kan je je spullen pakken.
Als je al bang bent om een smsje naar iemand te sturen kan je beter direct ophouden.
Als ik jouw was zou ik maar heel snel gaan opschieten, want het gevoel gaat voorbij en dan ben je te laat.
Kom op man, een smsje. Ik sms zelfs me vrouwelijke collega's als er wat is. En ja dat gaat niet altijd goedmaar als je je daarover druk moet maken, hou dan maar op
Lawl, goeie samenvatting!quote:Op woensdag 4 juni 2008 18:52 schreef Nexie het volgende:
Dit is net zo'n romantische comedy. Pure entertainment!
* Nexie hoopt op een happy end.
Edit: samenvatting
TS: oshit ik ben verliefddddd zou ze me leuk vinden?
TS: whoa signalen onthouden zodat ik ze later kan opnoemen, verder iets te passief doen
TS: ok misschien vindt ze me inderdaad leuk, zal ik maar eens wat ondernemen?
TS: aaaah vindt ze me nog wel leuk?! Vanavond toch maar even contact opnemen enzo!
En zie hier, deel 2.
PS: DOE IETS.
Dat is de vraag van TS ookquote:Op woensdag 4 juni 2008 20:30 schreef Cuegirllie het volgende:
De grote vraag is natuurlijk, gaat TS daadwerkelijk iets doen
Ik moest lachenquote:Op woensdag 4 juni 2008 20:46 schreef kwaakvaak het volgende:
dude.... neem van mij aan, stuur die fokking SMS gewoon. Ze bijt niet, (althans met een beetje mazzel op je eerste date wel) en je gaat er ook niet dood van. Van wachten komt uitstel, van uitstel komt afstel en voor je het weet ben je de hoofdrol speler in de 40 year virgin part deux..
Hmm, zie je. Maar goed dat ik nog niets verzonden hadquote:Op woensdag 4 juni 2008 20:54 schreef sjak het volgende:
Oef, te onzeker dat sms'-je. Nu moet je daarna alsnog een keer bellen/sms-en om een daadwerkelijke afspraak te maken, dat gaat je vast niet lukken![]()
Waarom niet: "Hey meisje-X. Zin om a.s. vrijdag om 21.00 uur in XXX wat te4 gaan drinken. Bla-di-bla"
Whehe 10 minuten naar het knopje gekekenquote:Op woensdag 4 juni 2008 21:00 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
[..]
Hmm, zie je. Maar goed dat ik nog niets verzonden had
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |