quote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:39 schreef Lekiamh het volgende:
OMG, oneglooflijk maar waar:
ik ga hier een tvp plaatsen!
Bellen natuurlijk!quote:Op woensdag 11 juni 2008 00:47 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik. Maar ze is al sinds tijden niet meer op msn eigenlijk.
Misschien heeft ze me wel geblokt
Ik zie haar vrijdag weer, en dan zien we het wel..
Goed idee om haar te sms 'en over haar slagen?
om haar vervolgens weer te negeren omdat zij niet op hem afkomtquote:Op woensdag 11 juni 2008 12:09 schreef Gummibeer79 het volgende:
Ik ben ook geneigd af te haken.
Zonder actie geen reactie.
i.a.w. na #24 zitten we nog steeds op niveau: sms'je sturen, geen reactie, huilen, piekeren en wachten tot TS meisje x weer ziet.
Ik had het niet over in titties knijpen enzo, maar gewoon handje vasthouden. En dan met de vingers in elkaar zoquote:Op dinsdag 10 juni 2008 18:18 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
[..]
Ja, nou. Ze vertelde dat 'hij' wel eens aan haar zat als ze gewoon zaten te praten etc.
Maargoed, ik kan het erop wagen
Ik bedoel, zo gebeurd er ook niets
quote:Op woensdag 11 juni 2008 19:05 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik had het niet over in titties knijpen enzo, maar gewoon handje vasthouden. En dan met de vingers in elkaar zo
Straks krijgen we nog: ze probeerd met me te zoenen, dus ik ben snel weggerend om in het topic te vragen hoequote:Op woensdag 11 juni 2008 20:27 schreef DuTank het volgende:
Gaan met die banaan verdomme! Eerder wil ik niks van je horen
Jongens, grapjes maken doen jullie maar in KLB of ONZ ofzoquote:Op woensdag 11 juni 2008 21:56 schreef ssebass het volgende:
[..]
Straks krijgen we nog: ze probeerd met me te zoenen, dus ik ben snel weggerend om in het topic te vragen hoe
het zou me eigenlijk niet eens verbazen wist je datquote:Op woensdag 11 juni 2008 21:56 schreef ssebass het volgende:
[..]
Straks krijgen we nog: ze probeerd met me te zoenen, dus ik ben snel weggerend om in het topic te vragen hoe
Dat krijg je bij gebrek aan enerverende updatesquote:Op woensdag 11 juni 2008 22:13 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
[..]
Jongens, grapjes maken doen jullie maar in KLB of ONZ ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |