Is het een verlegen meisje trouwens? Dan moet je initiatief durven te nemen met 'aanrakingen'. Pak haar hand gewoon eens vast, doe iets!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:40 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
[..]
Ja, nou er is niet zoveel gebeurd.
Eerst negeerde ze me een beetje, ik haar ook trouwens. We hadden ook maar een half uurtje
op de vereniging dit keer, vanwege het voetbal. Ik voelde me er dus al niet al te best bij, aangezien
ik niet graag genegeerd word!
Maargoed, daarna gingen we voetbal kijken met een groep. Meisje X was ook mee, ookal houdt
ze totaal niet van voetbal. Ik ook niet, maar ben toch maar meegegaan voor de gezelligheid.
Het werd 3-0 trouwens! Niet verwacht, maar Nederland speelde nu eenmaal zeer goed. Beetje
jammer van die bal van Ruudje die dus op de keeper werd geschoten. Dus...
Owja, ontopic!
Nou, dus ik zat met 6 vrienden bij een tafeltje. Terwijl meisje X met een vriendin achter me zat bij de bar.
Ik had eigenlijk niet echt zin om haar aan te spreken, dus dat heb ik dan ook eerst niet gedaan.
Na de wedstrijd besloten we om nog even te gaan snacken. Anderen zeiden dat tegen meisje X en ze vroeg of ze mee mocht. "Mag ik mee??!!"
Nou, dat moest dan maar hè
Oja, tijdens het voetbal probeerden vrienden van me steeds meisje X te wenken naar mij etc. Niemand leek nog echt te weten van mijn sms'je naar meisje X. Maargoed, na het voetbal ging ik even bij haar staan en grapte ik wat. Ze leek het niet erg te vinden, al vond ik haar nog steeds wel een beetje afstandelijk. iig geen aanrakingen en andere toespelingen..
Dus, toen gesnackt en nog wat met haar gepraat samen met 2 anderen. Maar verder niet over dat sms'je gehad etc. Duszz..
Geen stap verder, en ik vind het niet erg ofzo..
Volgend weekend maar uitvinden wat ze wil.
Nou, ik dacht dus dat ze juist niet verlegen zou zijn. Daarom dacht ik ook dat het handiger was om niet aan te raken verder. Aangezien ze laatst ook wel eens zei: "Ja, **#$&*$ is echt heel irritant. Die zit steeds te slijmen en zit dan aan me etc"quote:Op dinsdag 10 juni 2008 17:54 schreef DuTank het volgende:
[..]
Is het een verlegen meisje trouwens? Dan moet je initiatief durven te nemen met 'aanrakingen'. Pak haar hand gewoon eens vast, doe iets!Als ze je niet ziet zitten, dan merk je dat meteen. Geloof mij maar gewoon.
Ja, nou. Ze vertelde dat 'hij' wel eens aan haar zat als ze gewoon zaten te praten etc.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 18:17 schreef DuTank het volgende:
Aah ok. Maar in de zin van 'aanrakingen' of weet je dat niet?
AAquote:Op dinsdag 10 juni 2008 18:31 schreef MrFl0ppY het volgende:
Ben toch wel benieuwd over wat voor vereniging we het hier hebben eigenlijk...
De plaatselijke schaakclub natuurlijkquote:Op dinsdag 10 juni 2008 19:11 schreef kwaakvaak het volgende:
Ik denk niet dat bla-di-bla gaat sjoelen met dit meisje. Mischien dat iemand anders iets in haar vakje gaat schuiven, maar bla-di-bla gaat het zeker niet zijn
dat dus inderdaadquote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:39 schreef Lekiamh het volgende:
OMG, oneglooflijk maar waar:
ik ga hier een tvp plaatsen!
Hmm, los van wat je nu wel of niet 'goed' hebt gedaan, zou ik toch wel een sprankelendere reactie van haar kant verwachten als ze écht interesse in je had.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 18:14 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
[..]
Nou, ik dacht dus dat ze juist niet verlegen zou zijn. Daarom dacht ik ook dat het handiger was om niet aan te raken verder. Aangezien ze laatst ook wel eens zei: "Ja, **#$&*$ is echt heel irritant. Die zit steeds te slijmen en zit dan aan me etc"
Ze komt echt totaal niet verlegen over enz. Altijd de grootste prater van de vereniging.
A joh... dat is allemaal eng!!! Dat doet ie over een paar jaartjes en 400 topics verder misschien wel eens!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 20:47 schreef EvoViper7 het volgende:
OMG!!!
een hele weeek zit ie te piekeren. Wat als dit....Wat als dat...
Dan komt het moment dat ie haar weer ziet IRL. Dan zit ze daar en gaat de TS met zijn "maten" voetbal kijken.
Waarom spreek je haar niet aan? Waarom vraag je niet waarom ze niet teruggesmst heeft? Waarom was je er niet zaterdag?
Zoveel openingszinnen had je daar om een gesprek te maken. Ga met haar voetbal kijken. Waarom niet?
Hoeveel ervaring heb je met meisjes? Zonde, zonde zonde dit. Want je had in 1avond haar een heel ander gevoel kunnen geven. Misschien had zij dan wel gesmst, dan was jij nu in de wolken
Een nu al bijna onsterfelijke reputatie in R&P met ook nog eens een onmiskenbare nick?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 20:27 schreef ganzenherder het volgende:
Gelefeciteerd met je 4 delige reeks trouwens TS. Je hebt iig wel íets bereikt
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:55 schreef dawg het volgende:
[..]
Een nu al bijna onsterfelijke reputatie in R&P met ook nog eens een onmiskenbare nick?
Ja, dat weet ik. Maar ze is al sinds tijden niet meer op msn eigenlijk.quote:Op woensdag 11 juni 2008 00:42 schreef Greys het volgende:
Kan je haar niet gewoon vragen of ze soms geschrokken is van je smsje "Het was geen huwelijksaanzoek of zo hoor...!" omdat je het idee hebt dat ze je ontloopt? En dan eens kijken wat ze daarop te zeggen heeft. Kan je ook op MSN vragen ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |