27 mei is nu wel ongeveer 4 weken geleden toch?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 10:41 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
[..]
Mja, ik ben nogal verlegen als het op meisjes aankomt. Over 4 weken gaan we wel samen een weekend weg met de vereniging. Misschien kan ik dan wat dichter bij haar komen.
Maar komt dat niet meteen vreemd over als ik haar mee uit vraag? Dat ze meteen weet dat ik haar leuk vind. En straks zij mij niet, dan loop ik meteen een blauwtje
Lang weekend kan op zich nog wel hoorquote:Op donderdag 19 juni 2008 15:18 schreef shayolo het volgende:
Ja das waar maar had ie ff moeten melden, en het is nu geen weekend
Ik gok trouwens op een hockeyvereniging![]()
Hij is dus niet meer verliefd. Dan houd het op hequote:Deze gebruiker is momenteel offlineBla-Di-Bla - vrijdag 6 juni 2008 @ 20:50
PMKlik hier om het profiel van Bla-Di-Bla te bekijkenQuote dit bericht in een nieuwe reactie.
Hoe eens ben ik het met bovenstaande, beetje jammer dat ik misschien een beetje
te snel nog ben gegaan voor mijn 'grote' liefde..
Ik weet tenminste hoe het is om verliefd te zijn
Want ik was 2 dagen verliefd
Samba-boy heeft nu een relatie met meisje Xquote:Op vrijdag 20 juni 2008 15:32 schreef Samba-boy het volgende:
Kan dit topic naar Onzin voor je leven verplaatst worden?
En Bla Di Bla, ik wil je bedanken. Dankzij mietjes zoals jij heb ik weer een beetje zelfvertrouwen. Ik dacht namelijk dat ik een verschrikkelijke ramp was in de liefde. Maar kijk nou, ik heb een vriendinIk denk vooral dankzij DIT topic
Dus bedankt Bla Di Bla, voor al je bangheid om je liefde te verliezen, nu heb ik namelijk mijn liefde gevonden
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 15:32 schreef Samba-boy het volgende:
Kan dit topic naar Onzin voor je leven verplaatst worden?
En Bla Di Bla, ik wil je bedanken. Dankzij mietjes zoals jij heb ik weer een beetje zelfvertrouwen. Ik dacht namelijk dat ik een verschrikkelijke ramp was in de liefde. Maar kijk nou, ik heb een vriendinIk denk vooral dankzij DIT topic
Dus bedankt Bla Di Bla, voor al je bangheid om je liefde te verliezen, nu heb ik namelijk mijn liefde gevonden
Laat me niet lachenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 17:35 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
Samba-boy heeft nu een relatie met meisje X![]()
.
Inderdaad. Helemaal mee eens. En asjeblieft, mods, doe het overwegen van sluiten van dit topic niet op de Bla Di Bla-manier:quote:Op zaterdag 21 juni 2008 14:03 schreef Gummibeer79 het volgende:
Een week niet online gekund, nu ff checken... en nog steeds niks!
Ik stel voor om er een slotje op te gooien. Dit is namelijk TE HOPELOOS!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |