quote:Underscores in posts in combinatie met smilies en een uitroepteken worden absoluut niet gewaardeerd!
quote:
quote:
Don't ask mequote:
Blame Jort...quote:Op maandag 9 juni 2008 18:09 schreef vrolijke-frits het volgende:
Mijn oog viel er net op, dacht eerst dat jij het er in had gezet Ph. Maar in het vorige deel stond het ook al.
Het kan overigens niet vaak genoeg worden benadrukt!
Sinds PeZuquote:
oh, okquote:Op maandag 9 juni 2008 18:09 schreef vrolijke-frits het volgende:
Mijn oog viel er net op, dacht eerst dat jij het er in had gezet Ph. Maar in het vorige deel stond het ook al.
Het kan overigens niet vaak genoeg worden benadrukt!
Doe de groeten aan je tuinquote:
quote:
quote:
quote:
Nee!quote:Op maandag 9 juni 2008 19:08 schreef OA het volgende:
http://www.nu.nl/news/160(...)riek_Harderwijk.html
Papier
Mijn eten, wat doe jequote:Op maandag 9 juni 2008 19:08 schreef OA het volgende:
http://www.nu.nl/news/160(...)riek_Harderwijk.html
Papier
Er belde pas nog een houtwurm, die claimde familie van jou te zijnquote:
Hij wilde zeker geld? Hij moet maar een baan zoeken net als ik, ipv in het wilde weg te eten wat ie tegen komt.quote:Op maandag 9 juni 2008 19:29 schreef Muck het volgende:
[..]
Er belde pas nog een houtwurm, die claimde familie van jou te zijn
He, dat ken ikquote:
quote:
Hij dreigde met het opeten van mijn mooie vloerquote:Op maandag 9 juni 2008 19:34 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hij wilde zeker geld? Hij moet maar een baan zoeken net als ik, ipv in het wilde weg te eten wat ie tegen komt.
Ik ook!quote:
allebei bloedirritantquote:Op maandag 9 juni 2008 20:10 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik ook!
en overal fruitvliegjes (en ik snap niet waar ze vandaan komen)
Dan zijn ze nu verhuist naar Deventer.. ook al weer de tweede week hierquote:Op maandag 9 juni 2008 20:42 schreef Muck het volgende:
[..]
allebei bloedirritant
toen ik nog in Arnhem woonde hebben we ooit een maand lang een plaag van die stomme vliegjes gehad
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |