quote:Underscores in posts in combinatie met smilies en een uitroepteken worden absoluut niet gewaardeerd!
quote:
quote:
Don't ask mequote:
Blame Jort...quote:Op maandag 9 juni 2008 18:09 schreef vrolijke-frits het volgende:
Mijn oog viel er net op, dacht eerst dat jij het er in had gezet Ph. Maar in het vorige deel stond het ook al.
Het kan overigens niet vaak genoeg worden benadrukt!
Sinds PeZuquote:
oh, okquote:Op maandag 9 juni 2008 18:09 schreef vrolijke-frits het volgende:
Mijn oog viel er net op, dacht eerst dat jij het er in had gezet Ph. Maar in het vorige deel stond het ook al.
Het kan overigens niet vaak genoeg worden benadrukt!
Doe de groeten aan je tuinquote:
quote:
quote:
quote:
Nee!quote:Op maandag 9 juni 2008 19:08 schreef OA het volgende:
http://www.nu.nl/news/160(...)riek_Harderwijk.html
Papier
Mijn eten, wat doe jequote:Op maandag 9 juni 2008 19:08 schreef OA het volgende:
http://www.nu.nl/news/160(...)riek_Harderwijk.html
Papier
Er belde pas nog een houtwurm, die claimde familie van jou te zijnquote:
Hij wilde zeker geld? Hij moet maar een baan zoeken net als ik, ipv in het wilde weg te eten wat ie tegen komt.quote:Op maandag 9 juni 2008 19:29 schreef Muck het volgende:
[..]
Er belde pas nog een houtwurm, die claimde familie van jou te zijn
He, dat ken ikquote:
quote:
Hij dreigde met het opeten van mijn mooie vloerquote:Op maandag 9 juni 2008 19:34 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hij wilde zeker geld? Hij moet maar een baan zoeken net als ik, ipv in het wilde weg te eten wat ie tegen komt.
Ik ook!quote:
allebei bloedirritantquote:Op maandag 9 juni 2008 20:10 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik ook!
en overal fruitvliegjes (en ik snap niet waar ze vandaan komen)
Dan zijn ze nu verhuist naar Deventer.. ook al weer de tweede week hierquote:Op maandag 9 juni 2008 20:42 schreef Muck het volgende:
[..]
allebei bloedirritant
toen ik nog in Arnhem woonde hebben we ooit een maand lang een plaag van die stomme vliegjes gehad
quote:
Hoog tijd voor ontspanning dus..quote:Op maandag 9 juni 2008 20:45 schreef eer-ik het volgende:
Zo. thuis.
Ben 12 uur en 3 kwartier geleden begonnen met werk
Dan hoef je de rest van de week niet meer te werken?quote:Op maandag 9 juni 2008 20:45 schreef eer-ik het volgende:
Zo. thuis.
Goed gewerktquote:Op maandag 9 juni 2008 20:45 schreef eer-ik het volgende:
Zo. thuis.
Eerst hardlopenquote:
Helaas wel.quote:Op maandag 9 juni 2008 20:46 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dan hoef je de rest van de week niet meer te werken?
Dankje de koekoek.quote:Op maandag 9 juni 2008 20:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Goed gewerkt
Deed dat ook wel eens bij vorig MPWerk. van 8:00 tot 22:00 polen afbeulen
Met dit weer?! Dat je het volhoud..quote:
of van 1 tot 9. Ik ga naar huisquote:Op maandag 9 juni 2008 20:49 schreef eer-ik het volgende:
Dankje de koekoek.
Doe mij maar half 9 - 5.
Veel beter
Met dat gewazel van die belgische chickquote:
denk maar zo: geldgeldgeldquote:[..]
Helaas wel.
Moet morgen gewoon weer om 08:30 opd e zaak zijn.
Is het ook. Maar zo af en toe een lang dagje is wel leuk voor de portemonnee:quote:[..]
Dankje de koekoek.
Doe mij maar half 9 - 5.
Veel beter
Yupquote:
Mja, ik verdien genoeg om fatsoenlijk van rond te komen dus dat overwerken heb ik totaal niet nodig.quote:Op maandag 9 juni 2008 20:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Met dat gewazel van die belgische chick?
[..]
denk maar zo: geldgeldgeld
[..]
Is het ook. Maar zo af en toe een lang dagje is wel leuk voor de portemonnee:
- avondtoeslag
- weekendtoeslag
- overwerktoeslag
- tijd voor tijd uren
- eten op kosten van de zaak
Of je word zometeen opgejaagd door mensen met toetersquote:Op maandag 9 juni 2008 20:54 schreef eer-ik het volgende:
Zal nu wel lekker rustig zijn op straat
Ik ben lopen, juuu
geef maar toe dat dat best grappig isquote:Op maandag 9 juni 2008 20:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Met dat gewazel van die belgische chick?
[..]
quote:
Bijna 2-1quote:
Smakelijkquote:
Ja godver, dat had ik niet gepooldquote:
Hahahaquote:
quote:
Dan gaan we daar maar even op hopenquote:Op maandag 9 juni 2008 21:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Achja. Als ze nu de voorprong maar houden, en Italië er exact 1 inschiet krijg ik nog punten
Ja hequote:Op maandag 9 juni 2008 21:32 schreef Fha het volgende:
[..]
Dan gaan we daar maar even op hopenZouden ze toch rekening mee moeten houden eigenlijk.. jouw punten
Ah, we gaan samen punten laten liggen?quote:
ik 1-1quote:
quote:
Morgen weer warm weer, daarna wordt het kutquote:
Truste Ph. Doe _A_ de groetenquote:Op maandag 9 juni 2008 21:51 schreef Pheno het volgende:
Konbanwa
En veel plezier voor de mensen die kijkenIk hoorde toen ik in de tuin zat twee keer gejuich, dus het zal wel goed zitten
/care
Bed
quote:
quote:Op maandag 9 juni 2008 22:12 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ah, ik ben weer on-line
quote:
Echt mijn humeur gaat zo woeeesj omhoog hahahaquote:
Die heb ik net op mogen halen omdat ze uit het raam was gedonderd (dom beest.. echt al de 3e keer). Maar gaat goed hoor, niet meer op mn bed gekotst enzoquote:
alstublieft buufquote:Op maandag 9 juni 2008 22:25 schreef DR34M3R het volgende:
Ja, lekker!
Whehehehequote:Op maandag 9 juni 2008 22:28 schreef Fha het volgende:
[..]
Die heb ik net op mogen halen omdat ze uit het raam was gedonderd (dom beest.. echt al de 3e keer). Maar gaat goed hoor, niet meer op mn bed gekotst enzo
quote:
Nou die van mij.. dan gaat ze er een beetje uit staan om te snuffelen en dan probeert ze vet onhandig om te draaien oid en dan pleurt ze naar benedenquote:Op maandag 9 juni 2008 22:32 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Whehehehe
Welke kat valt nou steeds uit het raam?
Die van Fhaquote:Op maandag 9 juni 2008 22:32 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Whehehehe
Welke kat valt nou steeds uit het raam?
Papier is altijd heel lief (voor dames)quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |