Haha inderdaad.. En die reactie van Waterreus daarnaquote:Op maandag 9 juni 2008 16:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
Geniaal, de herhaling van studio sportzomer is nu met een verhaal van Cruijf. Snap er nu weer niks van.
Minimeets zijn okayquote:Op maandag 9 juni 2008 15:35 schreef TheVotary het volgende:
[..]
Ik heb zelfs Mikkie al eens in een ver verleden op een avond gespeedmeet aan de hand van deze reeks (fotoboeken ftw!). Ik ben een oldbie (lol).
quote:Op maandag 9 juni 2008 15:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
Als je Mikkie gemeet hebt ben je natuurlijk helemaal de bom.
Jah hooiquote:Op maandag 9 juni 2008 17:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
Van wie moest rick brandsteder ook alweer dood? Hij is nu op tv
.
Gebruik de Yashi-methodequote:Op maandag 9 juni 2008 17:16 schreef Mikkie het volgende:
Oh crap, ik moest al een uur een artikel aan het lezen zijn voor mijn werkgroep van morgen.
quote:Op maandag 9 juni 2008 17:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hoe heet dit nummer??
En welk nummer van Nelly Furtago was ook een theme van een EK/WK? Forza dus![]()
quote:Op maandag 9 juni 2008 17:46 schreef Yashaaaaa het volgende:
Oh my god PietjeHet staat gewoon bij de info
watte ?quote:Op maandag 9 juni 2008 14:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
swarma, bij deze erken ik officieel je overwinning.
Of Yashi 't tentamen ging halen, ik zei ja en jij neequote:
je vergeet mijquote:Op maandag 9 juni 2008 15:35 schreef TheVotary het volgende:
[..]
Toen was er nog geen Yaassshhhaaa die de boelvolplofte en toen duurde het dagen, weken, jaren voor een topic vol was.
ik ga wel pizza etenquote:Op maandag 9 juni 2008 18:53 schreef HostiMeister het volgende:
Zojuist een nederlandse pizza gemaakt, geen enkel italiaans product gebruikt. Nu maar hopen dat t smaakt.
zelfgemaakt, met zelfgemaakte deeg, zo doe je datquote:
ik vond jou wel zon relhooliganquote:Op maandag 9 juni 2008 19:26 schreef Cocktailprikker het volgende:
hey is er iets van voetbal op tv ofzo?
krijg een beetje dat idee van die posts hier
Nou iedere mongool kon zien dat dit buitenspel wasquote:Op maandag 9 juni 2008 21:12 schreef swarmahoer het volgende:
mooi 1 0ik ken de buitenspel regel niet dus gewoon 1 0
nah geen zin om te fietsen kan gta mooi combineren met kijkenquote:Op maandag 9 juni 2008 21:13 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Nou iedere mongool kon zien dat dit buitenspel was
Ging jij niet @ de duikclub kijken
coctail modequote:Op maandag 9 juni 2008 21:22 schreef LastRequest het volgende:
Nee zusje woont in hetzelfde huis! Kamer naast me zelfs haha.
Volgende week 19 maar bezetquote:Op maandag 9 juni 2008 21:42 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
coctail mode
hoe oud is ze ?
/coctailmode
quote:Op maandag 9 juni 2008 21:42 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
coctail mode
hoe oud is ze ?
/coctailmode
Alles kan kapotquote:Op maandag 9 juni 2008 21:46 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Volgende week 19 maar bezet
Andere zusje is net 17, die is nog niet bezet.. of iig niet continu
quote:Op maandag 9 juni 2008 21:50 schreef LastRequest het volgende:
Jaja, ik ken jou... met je uitdagende PM'etjes naar jonge vaders!
quote:Op maandag 9 juni 2008 22:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
KAMPIOENEEH OLEE OLEEEEEEEE
Damn in een kroeg kijken is zo leuk![]()
.
echtwaarquote:
Zo zei die het helemaal nietquote:Op maandag 9 juni 2008 23:02 schreef swarmahoer het volgende:
mooie overwinningen die 2 die ruzie hebben geen idee hoe ze heetten... met dat opbellen gedoe.. die kerel boven ja mooie presatie maar er hadden er meer in gekund :S
Alleen, dacht er gaat wel een huisgenoot mee maar 't huis is hier leegquote:
Uuuh we hebben het nu over voetbalquote:Op maandag 9 juni 2008 23:34 schreef LastRequest het volgende:
Ooh my, normaal kijk ik SatC gewoon neutraal zeg maar... maar deze aflevering heb ik nog nooit gezien.
Nu moest ik eerst keihard lachen om Carrie die op dr bek ging in de Dior winkel, en daarna bijna janken om de speech van Samantha!
Ah vandaarquote:Op maandag 9 juni 2008 23:40 schreef LastRequest het volgende:
Yasha, ze zenden vanavond de laatste 7 afleveringen uit, voor mensen die geen voetbal willen kijkenIk heb de hele dvdbox, maar heb nooit de laatste afleveringen willen kijken voordat ik de rest weer eens gekeken heb... Komt er maar niet van, dus nu toch maar even gekeken
@ J-Heronimus weeeeeell i'd better shut up then
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:13 schreef senesta het volgende:
De winnaars zijn geworden:
Leonos,
swarmahoer,
SpotlessMind00,
BigKahuna,
Myster_E,
Rewimo.
Gefeliciteerd en alvast heel veel plezier met jullie Trom-petten
kon je winnenquote:
moet je de nieuwe topics maar in ed gaten houdenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:21 schreef Yashaaaaa het volgende:
En niemand die mij daar even op attendeert
Mijn tirade staat op de vorige paginaquote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:28 schreef swarmahoer het volgende:
heb je al n hyves bericht terug yasha
frikandellenjeugdquote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:40 schreef LastRequest het volgende:
Serieus he![]()
Ik moest samen met een jongen uit mn groepje 3 plannen schrijven.. een communicatieplan, een presentatieplan en een handleiding. 1e plan heb ik geschreven en hij één hoofdstuk, 2e plan heb ik helemaal geschreven, 3e moest vandaag nog, moet morgen af...
Zei ik vanmiddag tegen em, zegt ie "Ja eh ik ga wel voetbal kijken dus moeten we maar zien."
Nouja het moet af dus ik heb er sinds vanmiddag de hele avond aan gewerkt, heb em nu bijna af.. smst ie nu hoe het met de handleiding gaat en of ik morgenvroeg met em op school wil afspreken om de laatste dingen af te maken![]()
Die is toch niet goed bij z'n hoofd? Ik heb teruggestuurd dat ik niet voor hem vroeg ga opstaan omdat ik al de hele middag + avond bezig ben eraan en niks van hem gehoord heb... bahbahbah
Dat slaat ook nergens op.. Een docent moet zoiets gewoon erkennenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:42 schreef LastRequest het volgende:
Ik ben echt heel verbaasd, ik snap echt niet dat mensen zo'n bord voor hun kop kunnen hebben.
Ik heb de neiging de docent te vertellen dat ik het alleen heb gedaan, maar deze docent is niet zo gediend van dat soort verhalenVindt ie juist negatief... Helaas.
Ja ik heb vandaag in de presentatie één keer genoemd dat we in tijdsnood zijn gekomen mede doordat een teamlid niet meewerkte, die uiteindelijk ook "gestopt" (lees: gekickt) is. Kreeg ik flink commentaar van die docent, had ik niet mogen vertellen heeft niemand wat mee te maken, hele groep verantwoordelijk blaadieblaquote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:45 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Dat slaat ook nergens op.. Een docent moet zoiets gewoon erkennen
Zelfs die docenten moeten erkennen dat er gasten bij lopen die comlete mongolen zijn..quote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:48 schreef swarmahoer het volgende:
slaat wel ergens op want van hbo uni studenten wordt verwacht da tje dit soort problemen op weet te lossen en andere alsnog weet te stimuleren bla bla
wat vinden jullie daarvan om aan te maken ? en ik ben ook slapenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:39 schreef swarmahoer het volgende:
ik zag trouwens bij de nieuwe topics een stratentopic vanuit amsterdam... gewoon een willekeurige foto uit de stad (van een straat ofzo) en dan raden waar die genomen isleuk idee of niet ?
maar je hebt als groepje de verantwoordilejkheid er goed mee om te gaanquote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:51 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Zelfs die docenten moeten erkennen dat er gasten bij lopen die comlete mongolen zijn..
Kvind wel leuk maar foot's zelf maken of opfunda ofzo zoekenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:52 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
wat vinden jullie daarvan om aan te maken ? en ik ben ook slapenwelterusten
Naja God bless the universiteitquote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:53 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
maar je hebt als groepje de verantwoordilejkheid er goed mee om te gaan
Van Buren hing een groot scherm buiten, érg gezellig. Tip is wel om van tevoren zelf bier te halen en koud te leggen (of het bij Super de Boer halen), aangezien je bij VB voor 2,20 per 'stapelplasticbeker' echt enorm afgezet wordtquote:Op maandag 9 juni 2008 23:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nu maar eens bedenken waar ik vrijdag ga kijken, heb zaterdag feest in O'hout dus moet ik vrijdag naar huis. Dat wordt dus een kroeg in Nijmegen.
Ervaringen posten aub.
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 01:04 schreef Yashaaaaa het volgende:
[ afbeelding ]
Zo te zien was het inde molenstraat gezellig
Je kon vanaf De Tempelier tot aan Malle Babbe over de koppen lopen...quote:Op dinsdag 10 juni 2008 01:14 schreef LastRequest het volgende:
Zo dan!
Ik verwachtte gewoon een druk terras ofzo...
Je moet ook een verkoop praatje houden ... kijk eens hoe moei dit is, kijk dit kun je aanvinken en daar hebben we een dropdown box gemaakt. Het interesseert werkelijkwaar niemand wat zich in een groep heeft afgespeeld, een presentatie is de applicatie verkopen en hoe geweldig mensen er wel niet mee zouden kunnen werken.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:48 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Kreeg ik flink commentaar van die docent, had ik niet mogen vertellen heeft niemand wat mee te maken, hele groep verantwoordelijk blaadiebla
Ja dat was dus niet duidelijk. Dat is precies hoe deze docent het zag, maar de andere 6 aanwezige docenten zagen het als een presentatie voor onze klasgenoten, waarbij je dus ook over het verloop van het project en vooral de problemen vertelt.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 01:26 schreef FlashingLights het volgende:
[..]
Je moet ook een verkoop praatje houden ... kijk eens hoe moei dit is, kijk dit kun je aanvinken en daar hebben we een dropdown box gemaakt. Het interesseert werkelijkwaar niemand wat zich in een groep heeft afgespeeld, een presentatie is de applicatie verkopen en hoe geweldig mensen er wel niet mee zouden kunnen werken.
Jouw tijden van niet reageren zijn ook voorbij of nietquote:Op dinsdag 10 juni 2008 01:26 schreef FlashingLights het volgende:
[..]
Je moet ook een verkoop praatje houden ... kijk eens hoe moei dit is, kijk dit kun je aanvinken en daar hebben we een dropdown box gemaakt. Het interesseert werkelijkwaar niemand wat zich in een groep heeft afgespeeld, een presentatie is de applicatie verkopen en hoe geweldig mensen er wel niet mee zouden kunnen werken.
Daar heb je meestal het portofolio voor ... overigens zit er bij jullie op de HAN geen docent gedurende zo''n verplicht vergader uurtje? Want dat zijn de momenten dat je iemand voor het blok kan zetten ... en als je het netjes doet verdien je nog pluspunten bij de aanwezige docent ook.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 01:28 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ja dat was dus niet duidelijk. Dat is precies hoe deze docent het zag, maar de andere 6 aanwezige docenten zagen het als een presentatie voor onze klasgenoten, waarbij je dus ook over het verloop van het project en vooral de problemen vertelt.
Het plan was om niet meer te reageren, het was ook het plan om mijn kloon niet bekend te maken. Helaas voor mijn kende iemand de lyrics letterlijk uit haar hoofd.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 01:29 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Jouw tijden van niet reageren zijn ook voorbij of niet
Hoe danquote:Op dinsdag 10 juni 2008 01:33 schreef LastRequest het volgende:
Hij weet ook precies wat er allemaal gespeeld heeft hoor daar niet van..
Zo na elke DSDM fase "ja we werken super top samen"quote:Op dinsdag 10 juni 2008 01:41 schreef LastRequest het volgende:
Nee omdat we regelmatig met hem in gesprek zijn gegaan over alles wat er speelde, je mag niet zomaar iemand kicken zonder medeweten van de senior
Ik ken hetquote:Op dinsdag 10 juni 2008 02:30 schreef J-heronimus het volgende:
Projectgroepjes zuigen gewoon. Iedereen moet gewoon weer individueel verslagen maken. Later als ik werk kan ik dan heus wel in teamverband werken omdat er dan wel een manager ingrijpt als iemand niks doet.
Ah ok, wat een drukte zegquote:Op dinsdag 10 juni 2008 01:24 schreef Mikkie het volgende:
Van Buren hing een groot scherm buiten, érg gezellig. Tip is wel om van tevoren zelf bier te halen en koud te leggen (of het bij Super de Boer halen), aangezien je bij VB voor 2,20 per 'stapelplasticbeker' echt enorm afgezet wordt.
Heb je alweer wat gewonnenquote:
als die meet op t terras voor een groot scherm is terwijl nl speelt is het goedquote:Op dinsdag 10 juni 2008 09:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Heb je alweer wat gewonnen.
Gefeli. Volgende meet opzetten
.
maar wel ff postenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 09:14 schreef morgane het volgende:
Pff heb echt een kaa uu tee nacht gehad, constant over mn nek enzo. Werk net afgebeld, dus ik ga weer slapen
Beterschapquote:Op dinsdag 10 juni 2008 09:14 schreef morgane het volgende:
Pff heb echt een kaa uu tee nacht gehad, constant over mn nek enzo. Werk net afgebeld, dus ik ga weer slapen
Beterschap!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 09:14 schreef morgane het volgende:
iddquote:
jaquote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:26 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
iddyasha zou zeggen life is a bitch
tja hopelijk bewijzen ze het tegendeelquote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:43 schreef motorbloempje het volgende:
na de euforie van gisteren kan het alleen nog maar slechter worden
Vanavond Spanje - Ruslandquote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:47 schreef motorbloempje het volgende:
was wel de eerste leuke wedstrijd in het hele EK
Jah sorry ik hou van dat liedquote:Op dinsdag 10 juni 2008 01:33 schreef FlashingLights het volgende:
[..]
Het plan was om niet meer te reageren, het was ook het plan om mijn kloon niet bekend te maken. Helaas voor mijn kende iemand de lyrics letterlijk uit haar hoofd.
moet écht leren vanavond.. dus René zit wrsch buiten met de TV, en ik hier binnen zonderquote:
als ik jou was zou ik zelf buiten gaan zittenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:52 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
moet écht leren vanavond.. dus René zit wrsch buiten met de TV, en ik hier binnen zonder![]()
Geen idee, vast wel. Ramptoeristquote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:57 schreef swarmahoer het volgende:
pietje is er ook een p2000 windows sidebar ofzo?
Gepwnificeerd door de huisbaasquote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:57 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ook weer zo tof van de huisbaas hea.. dat ie ff aankondigt dat ze het brandhaspelding opkomen hangen.. Dan wist ik tenminste dat ik geen water had had ik ff wat in de koelkast gezet ofzo..
wij hebben een waterzuil kom hier maar drinkenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:57 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ook weer zo tof van de huisbaas hea.. dat ie ff aankondigt dat ze het brandhaspelding opkomen hangen.. Dan wist ik tenminste dat ik geen water had had ik ff wat in de koelkast gezet ofzo..
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nijmegen #115 - volgend jaar proberen we 't gewoon weer
Haha echt he! Dat is ook bij a Cinderella Story, echt een leuke film, alleen dat Chad Hilary niet zou herkennen alleen omdat ze zo'n oogmaskertje voor heeftquote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:51 schreef Yashaaaaa het volgende:
LR: op dat moment van dat gemaskerde bal.. Denken mensen dan echt dat ze onherkenbaar zijn
Ik heb geen suggesties meer gehoordquote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:02 schreef swarmahoer het volgende:
ben benieuwd naar de TT
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |