moet je de nieuwe topics maar in ed gaten houdenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:21 schreef Yashaaaaa het volgende:
En niemand die mij daar even op attendeert
Mijn tirade staat op de vorige paginaquote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:28 schreef swarmahoer het volgende:
heb je al n hyves bericht terug yasha
frikandellenjeugdquote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:40 schreef LastRequest het volgende:
Serieus he![]()
Ik moest samen met een jongen uit mn groepje 3 plannen schrijven.. een communicatieplan, een presentatieplan en een handleiding. 1e plan heb ik geschreven en hij één hoofdstuk, 2e plan heb ik helemaal geschreven, 3e moest vandaag nog, moet morgen af...
Zei ik vanmiddag tegen em, zegt ie "Ja eh ik ga wel voetbal kijken dus moeten we maar zien."
Nouja het moet af dus ik heb er sinds vanmiddag de hele avond aan gewerkt, heb em nu bijna af.. smst ie nu hoe het met de handleiding gaat en of ik morgenvroeg met em op school wil afspreken om de laatste dingen af te maken![]()
Die is toch niet goed bij z'n hoofd? Ik heb teruggestuurd dat ik niet voor hem vroeg ga opstaan omdat ik al de hele middag + avond bezig ben eraan en niks van hem gehoord heb... bahbahbah
Dat slaat ook nergens op.. Een docent moet zoiets gewoon erkennenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:42 schreef LastRequest het volgende:
Ik ben echt heel verbaasd, ik snap echt niet dat mensen zo'n bord voor hun kop kunnen hebben.
Ik heb de neiging de docent te vertellen dat ik het alleen heb gedaan, maar deze docent is niet zo gediend van dat soort verhalenVindt ie juist negatief... Helaas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |