tja hopelijk bewijzen ze het tegendeelquote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:43 schreef motorbloempje het volgende:
na de euforie van gisteren kan het alleen nog maar slechter worden
Vanavond Spanje - Ruslandquote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:47 schreef motorbloempje het volgende:
was wel de eerste leuke wedstrijd in het hele EK
Jah sorry ik hou van dat liedquote:Op dinsdag 10 juni 2008 01:33 schreef FlashingLights het volgende:
[..]
Het plan was om niet meer te reageren, het was ook het plan om mijn kloon niet bekend te maken. Helaas voor mijn kende iemand de lyrics letterlijk uit haar hoofd.
moet écht leren vanavond.. dus René zit wrsch buiten met de TV, en ik hier binnen zonderquote:
als ik jou was zou ik zelf buiten gaan zittenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:52 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
moet écht leren vanavond.. dus René zit wrsch buiten met de TV, en ik hier binnen zonder![]()
Geen idee, vast wel. Ramptoeristquote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:57 schreef swarmahoer het volgende:
pietje is er ook een p2000 windows sidebar ofzo?
Gepwnificeerd door de huisbaasquote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:57 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ook weer zo tof van de huisbaas hea.. dat ie ff aankondigt dat ze het brandhaspelding opkomen hangen.. Dan wist ik tenminste dat ik geen water had had ik ff wat in de koelkast gezet ofzo..
wij hebben een waterzuil kom hier maar drinkenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:57 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ook weer zo tof van de huisbaas hea.. dat ie ff aankondigt dat ze het brandhaspelding opkomen hangen.. Dan wist ik tenminste dat ik geen water had had ik ff wat in de koelkast gezet ofzo..
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nijmegen #115 - volgend jaar proberen we 't gewoon weer
Haha echt he! Dat is ook bij a Cinderella Story, echt een leuke film, alleen dat Chad Hilary niet zou herkennen alleen omdat ze zo'n oogmaskertje voor heeftquote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:51 schreef Yashaaaaa het volgende:
LR: op dat moment van dat gemaskerde bal.. Denken mensen dan echt dat ze onherkenbaar zijn
Ik heb geen suggesties meer gehoordquote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:02 schreef swarmahoer het volgende:
ben benieuwd naar de TT
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |