ik heb dat kastje in de dubbel uitvoering in donkergrijs, ps heet dat ofzoquote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:40 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
maar kijk dan
[ afbeelding ]
voor 12.50! ipv 39 das 70% korting en dan nog persoeelskorting
[ afbeelding ]
en die rood/roze voor 2 euro per stuk ipv 4
Ja, als hij last post 300+ maakt....quote:
Geen dankquote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:43 schreef Memento-Mori het volgende:
Thanks DaMart
Nog 4 en ik ben Lenny voorbij in de top 10quote:
jup de ikea psquote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb dat kastje in de dubbel uitvoering in donkergrijs, ps heet dat ofzo![]()
Vriendinnetjes worden?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:44 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
jup de ikea pssleuteltke was weg maar ik werk bij klantenservice dus nieuw set slotje en sleuteltje gepakt, 1 plankendragertje ontbrak, ook even gezocht
enige dat er nu mis mee is zijn 6 kleine boorgaatjes bovenop (leg ik toch wat op/zet ik wat op) en een paar kleine krasjes
zijn de zweevende planken, läck ofzo, er ook nog in zilver?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:44 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
jup de ikea pssleuteltke was weg maar ik werk bij klantenservice dus nieuw set slotje en sleuteltje gepakt, 1 plankendragertje ontbrak, ook even gezocht
enige dat er nu mis mee is zijn 6 kleine boorgaatjes bovenop (leg ik toch wat op/zet ik wat op) en een paar kleine krasjes
ik moet zo ook nog op onlien muziek jacht, nwe fratellis etc etcquote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:44 schreef Pheno het volgende:
Zo, bijna en zooi mp3 s binnen
Nah, ik doe meestal gewoon van die discografieen en zo. Als ik er zin in heb.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik moet zo ook nog op onlien muziek jacht, nwe fratellis etc etc
neequote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
zijn de zweevende planken, läck ofzo, er ook nog in zilver?
ik zit me n af te vragen wrom ik nog weet hoe die sjit heetquote:
mja van de artiesten van wie ik dat wil, had ik het al op cdquote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nah, ik doe meestal gewoon van die discografieen en zo. Als ik er zin in heb.
sneakerzquote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:48 schreef Houniet het volgende:
JortK: Mijn set staat in het Sneakerz topic.
jajajajaquote:
have funquote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:49 schreef DrakenVlieg het volgende:
Ik ben richting een verjaardag
Fijne avond all
Veel plezier en feliciteer de jarige ook maar namens mijquote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:49 schreef DrakenVlieg het volgende:
Fijne avond all
Thanks!quote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Veel plezier en feliciteer de jarige ook maar namens mij.
Veel plezierquote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:49 schreef DrakenVlieg het volgende:
Fijne avond all
Stond jouw kamer niet al knettervol?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:43 schreef Memento-Mori het volgende:
Thanks DaMart
Ik ook maar ben te lui om ze naar mp3 te zettenquote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
mja van de artiesten van wie ik dat wil, had ik het al op cd
Jou zie ik daar ook nooit meerquote:
heb ik wel gedaan, goede bitrate, juiste info plus volgordequote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ook maar ben te lui om ze naar mp3 te zetten
deze sjunkie heeft het drukquote:
quote:
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:57 schreef Fha het volgende:
Jaaaa de afwasborstel is terechtDe kat heeft hem vannacht achter de bank gesleept (waarom ik daar keek weet ik ook niet)
Film kijken, bier drinken, zwemmen, huiswerk maken voor project, tv kijken, whisky drinkenquote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:00 schreef Houniet het volgende:
MPG wat ga je het weekend doen?
K*t.. dat had ik me nog niet bedachtquote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Nu moet je er dus toch aan geloven. De afwas van tig afwasborstelloze dagen
word er niet geneukt?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Film kijken, bier drinken, zwemmen, huiswerk maken voor project, tv kijken, whisky drinken
Ah oké.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Film kijken, bier drinken, zwemmen, huiswerk maken voor project, tv kijken, whisky drinken
Ga je mee lijntje leggen @ Girls Love DJ's met hou, frits en mij?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Bedankt voor het aanbod, maar nee.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:03 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ga je mee lijntje leggen @ Girls Love DJ's met hou, frits en mij?
Er wordt bijgekomen van het neukenquote:
Jij zit er ook aan ofniet.quote:
ik ken alleen de jimmy wooquote:
Het is ook geen echt kasteelquote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:16 schreef Houniet het volgende:
Kastelen zijn voor verhalen en sprookjes.
O gelukkig het ligt niet aan mij dat ik er niks van snapquote:
Ja, doe eens fatsoenlijk uitleggen danquote:
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:16 schreef MPG het volgende:
woo?
geel kasteel?
goed feest?
Wat zitten jullie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Nu snap ik er helemaal geen kut meer vanquote:
Het sorpsquote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:20 schreef Memento-Mori het volgende:
de woo is de thuisbasis van het mannencorps
mja de woo in het gele kasteel op het jans kerkhof, logischer kan ik het niet makenquote:
De woo is de soos van het sorps in een geel kasteel op het janskerkhof in utrecht?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
mja de woo in het gele kasteel op het jans kerkhof, logischer kan ik het niet maken
tis geen echt kasteelquote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:22 schreef MPG het volgende:
[..]
De woo is de soos van het sorps in een geel kasteel op het janskerkhof in utrecht?
Diesel is duur!quote:
Heet ofificieel de wooloomooloo ofzoquote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:22 schreef MPG het volgende:
[..]
De woo is de soos van het sorps in een geel kasteel op het janskerkhof in utrecht?
Wie heeft dat ooit bedacht?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:31 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Heet ofificieel de wooloomooloo ofzo
Kutnaam.
een stel ballenquote:
mijn brein is zo vervloekt dat het de meest nutteloze feitjes onthoudtquote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:38 schreef Memento-Mori het volgende:
pezu wat ben je goed op de hoogtezat je er ook bij?
Arme jij.. Ik onthou vaak ook de meest stomme dingen. Zo weet ik ons telefoonnummer uit amsterdam nog (waar we al 12 jaar weg zijn) en ik weet het nummerbord van de auto nog (die 10 jaar geleden al gesloopt is)quote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:38 schreef PeZu het volgende:
[..]
mijn brein is zo vervloekt dat het de meest nutteloze feitjes onthoudt_!
Ik weet het nummerbord van m'n pa's auto ook nog, toen ik 8 was.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:46 schreef Fha het volgende:
[..]
Arme jij.. Ik onthou vaak ook de meest stomme dingen. Zo weet ik ons telefoonnummer uit amsterdam nog (waar we al 12 jaar weg zijn) en ik weet het nummerbord van de auto nog (die 10 jaar geleden al gesloopt is)
Echt ontzettend nuttige informatiequote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:56 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik weet het nummerbord van m'n pa's auto ook nog, toen ik 8 was.
15 jaar geleden
Ik vergeet niet zoveel.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:57 schreef Fha het volgende:
[..]
Echt ontzettend nuttige informatieen de meeste dingen die misschien wel nuttig kunnen zijn vergeet ik meteen
gold?quote:
Nee dat dan weer niet.quote:
ik vind de rest niet drinkenquote:
Ik heb gold nog nooit opquote:
Niet de hele avond zuipen nee, maar fokken.. ja vast wel weerquote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:14 schreef eer-ik het volgende:
Gaan jullie thuis zuipenn en fokken hele avond?
plus werkenquote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:14 schreef eer-ik het volgende:
Gaan jullie thuis zuipenn en fokken hele avond?
aaahhwwwquote:
mja valt wel mee hoor, thuis op de bank en bier erbijquote:
J emoet gaan hardlopen, want je conditie is slecht.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Bedankt voor het aanbod, maar nee.
[..]
Er wordt bijgekomen van het neuken
Oooquote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:18 schreef PeZu het volgende:
[..]
mja valt wel mee hoor, thuis op de bank en bier erbij
project waar ik onder werktijd niet aan toe kom, tis niet dringend ofzo maar ik wil het wel een keer af en werkend hebbenquote:
Werkenquote:
nee niemandquote:
Oke oke toch wel een beetje medelijde danquote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:22 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee niemandik had ook pas 6 dagen gewerkt deze week ds die avond erbij kan ook wel
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:23 schreef Fha het volgende:
[..]
Oke oke toch wel een beetje medelijde dan
Oef, streng!quote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:29 schreef Memento-Mori het volgende:
Medelijden? als pezu een echte vent is werkt ie er morgen ook gewoon bijhoppa 7 dagen!
morgenquote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:29 schreef Memento-Mori het volgende:
Medelijden? als pezu een echte vent is werkt ie er morgen ook gewoon bijhoppa 7 dagen!
streng krengquote:
Je bent mn grote voorbeeldquote:
zo schattig is dat hehquote:
Oeh, kinkyquote:
indien indian chai of witte thee met jasmijnquote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:45 schreef Fha het volgende:
Thee.. anyone?
Nee dank je.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:45 schreef Fha het volgende:
Thee.. anyone?
Dan moet ik je teleurstellenquote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
indien indian chai of witte thee met jasmijn
dan blijf ik bier drinkenquote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:48 schreef Fha het volgende:
[..]
Dan moet ik je teleurstellenIk heb alleen aardbei, rooibos, citroen en earl grey.
Okequote:
Auw!quote:
Ik heb nog 1 blikje (quote:
bier zei ze tochquote:
Blame the ex.. Ik ben onschuldig.quote:
zie de piquote:
Xquote:
quote:
Daar ben ik ooit zo ziek van geweest.. veradelijk spulquote:
Slaap lekkerquote:
Ik ook jaquote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:55 schreef Fha het volgende:
[..]
Daar ben ik ooit zo ziek van geweest.. veradelijk spul
drugs are bad m'kayquote:
witte vodka ftw bi-atchquote:
psst, ghb kopuhquote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:55 schreef eer-ik het volgende:
Fuck ME, I'm famous!
Ik hou er ook niet van nee. Sinds dat grote avontuur in ieder geval.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:56 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik ook ja
Sowieso, extreem zoete drankjes
veel klapkaak plezierquote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:58 schreef Houniet het volgende:
Ik ga zaterdagavond houden! Juu! [ afbeelding ].
homoquote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:58 schreef Memento-Mori het volgende:
ach ik vind het af en toe wel lekker zoals nu dus
Jooooquote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:58 schreef Houniet het volgende:
Ik ga zaterdagavond houden! Juu! [ afbeelding ].
Gister toch ook? of was dat iemand anders?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:58 schreef Memento-Mori het volgende:
ach ik vind het af en toe wel lekker zoals nu dus
gister ook jaquote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:00 schreef Fha het volgende:
[..]
Gister toch ook? of was dat iemand anders?
zie piquote:
Iedereen heeft wel eens een zwak momentquote:
mijn project ligt angstvallig stil sinds het bier en fok btwquote:
na openen max. binnen 24 uur consumeren is toch de regel?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:02 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Flessen drank langer dan 1 week laten staan
HEt is hier een huisregel iigquote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
na openen max. binnen 24 uur consumeren is toch de regel?
Mja dat had ik al verwacht hahaquote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:02 schreef PeZu het volgende:
[..]
mijn project ligt angstvallig stil sinds het bier en fok btw_!
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:02 schreef PeZu het volgende:
[..]
mijn project ligt angstvallig stil sinds het bier en fok btw_!
zo hoort hetquote:
ik ookquote:
oeh lekkerquote:
Je bent op TV? Welk net?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:55 schreef eer-ik het volgende:
Fuck ME, I'm famous!
quote:
Dan ben je op dit moment een lelijke naakte man.quote:
Ik heb geen MTVquote:
Ik ben ook niet nú op tvquote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:12 schreef Fha het volgende:
[..]
Dan ben je op dit moment een lelijke naakte man.
Ik schrok al!quote:
quote:
okee okeeequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
Wat is er over 45 minuten?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:13 schreef PeZu het volgende:
idd pas over 45 min
dan slaat ie hopelijk inquote:
Dan nodig je zelf toch mensen uit?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:25 schreef Memento-Mori het volgende:
nee ik word nooit ergens voor uitgenodigd *kras*
iemand wou met je neueken daarstraksquote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:25 schreef Memento-Mori het volgende:
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:27 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
maar ik heb toch heul geen vrienden
Vaker dan ik, 2x *kras.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:25 schreef Memento-Mori het volgende:
Jouw leven lijkt op dat van mij!! Zullen we nu vrienden zijn?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:27 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
maar ik heb toch heul geen vrienden
Join the club!quote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:29 schreef Fha het volgende:
[..]
Jouw leven lijkt op dat van mij!! Zullen we nu vrienden zijn?
Oh ja.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:30 schreef Memento-Mori het volgende:
Pheno, jij hebt tenminste nog een vrouw
Die nu flipt omdat ze poppen in die film ziet. Blijkbaar vinden veel mensen poppen engquote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:30 schreef Memento-Mori het volgende:
Pheno, jij hebt tenminste nog een vrouw
Poppen zijn inderdaad niet prettig. Net als clowns. Jukquote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die nu flipt omdat ze poppen in die film ziet. Blijkbaar vinden veel mensen poppen eng
Whehehehequote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:31 schreef Fha het volgende:
[..]
Poppen zijn inderdaad niet prettig. Net als clowns. Juk
Drink een kop thee!quote:
quote:
Neem een fishermind friend, dan jank je ook.quote:
neem een nakkie van een takkiequote:
Echt niet grappigquote:
Was ist los?quote:
Dan zijn ze helemaal eng. Poppen horen niet in een boom te hangen, dan is er iets misquote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:36 schreef Pheno het volgende:
Blijkbaar niet, ze zag alleen wat poppen aan een boom hangen
Ja, d'r is iemand dood in een busje.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:37 schreef Fha het volgende:
[..]
Dan zijn ze helemaal eng. Poppen horen niet in een boom te hangen, dan is er iets mis
Zie je! echt.. als er een pop in een boom hangt moet je wegwezen!quote:
Sowieso zou ik wegzwezen als er geschoten wordt.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:38 schreef Fha het volgende:
[..]
Zie je! echt.. als er een pop in een boom hangt moet je wegwezen!
Jaartal, kilometers, pics?quote:
maretakquote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:39 schreef PeZu het volgende:
maarre...
deja vuquote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:39 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Jaartal, kilometers, pics?
Oh ja, diesel is duur![]()
2005, 140.000, zoek maar op.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:39 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Jaartal, kilometers, pics?
Oh ja, diesel is duur![]()
janken ftl.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Neem een fishermind friend, dan jank je ook.
Pas de drugs, dan ga ik sowieso over m'n zuigert.quote:
Ja maar nu is Pheño er.quote:
Mm ja goed punt inderdaad.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Sowieso zou ik wegzwezen als er geschoten wordt.
That's me.quote:
Voor 500 euro?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
2005, 140.000, zoek maar op.
Mij kost het geen cent
nee johquote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:43 schreef Memento-Mori het volgende:
ik verveel me echt ziekga zo echt van ellende maar slapen
Mijn eigen risico als ik de auto totaal in de poeier rijd of gejat raakt.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:44 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Voor 500 euro?
Ik kom morgen testrijden.
Wat hij zegt!quote:
Whehequote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mijn eigen risico als ik de auto totaal in de poeier rijd of gejat raakt.
WFzquote:
gewoon ff flink nekken, liek thisquote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:45 schreef eer-ik het volgende:
Ik voel me ziek
Make it stop, ik moet nog uit zo
Ohja,
Denk aan Polenquote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:45 schreef eer-ik het volgende:
Ik voel me ziek
Make it stop, ik moet nog uit zo
Ohja,
jaquote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:49 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
zorg jij dan dat ik me niet verveel?
define: een hoopquote:
Waarom?quote:
Hij weet zijn fok login nog, dus dhet zal wel meevallen.quote:
Ga je nu de rest van de avond op de wc doorbrengen?quote:
Like in: 13 flesjesquote:
Auto logon my friendquote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hij weet zijn fok login nog, dus dhet zal wel meevallen.
ik moet aangepakt wordenquote:
mja we hebben hie rnet de regel besproken, alle drank moet binen 24 uur opquote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:56 schreef JortK het volgende:
[..]
Like in: 13 flesjes
[..]
Auto logon my friend
ja dan ga ik slapen hoorquote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik moet aangepakt worden![]()
[..]
mja we hebben hie rnet de regel besproken, alle drank moet binen 24 uur op
13 flesjes betekent dat er 11 overblijven doorzuipen dus
grote mond dat mannen moeten worden aanepakt maar als het er aankomt, smeert ze hemquote:
Daagquote:
watquote:
keequote:Op zaterdag 7 juni 2008 23:07 schreef Memento-Mori het volgende:
dat ik me schaam opmdat ik geen inspiratie heb om je aan te pakken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt._!
There's a virus in my brain
And it's driving me insane
Dat is nog het ergstquote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 23:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
kee
komt ie dan hehkortom je bent gewoon een man dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt._!
![]()
ja, grote vraag is dus nuquote:Op zaterdag 7 juni 2008 23:15 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
kortom je bent gewoon een man dus
wat kan ik er aan doen? heel weinig ben ik bang, mannen zijn koppig en luisteren toch nooit``quote:Op zaterdag 7 juni 2008 23:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja, grote vraag is dus nu
wat ga jij er aan doen ?
daarbij ben ik nog schorpioen ook nogquote:Op zaterdag 7 juni 2008 23:18 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
wat kan ik er aan doen? heel weinig ben ik bang, mannen zijn koppig en luisteren toch nooit``
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 23:32 schreef Memento-Mori het volgende:
bekij het allemaal; maar ik ga slapen
quote:
oeh minder, was ist passiert?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 23:42 schreef Tmaatje het volgende:
Sorry jongens dat ik KSC zo verzaak, helaas ligt mijn dochter in het ziekenhuis, dus ik heb mijn handen vol...
wat ga je doen danquote:Op zaterdag 7 juni 2008 23:49 schreef Memento-Mori het volgende:
whehehehehe ik meost kijken de treinroute voor morgen, je kan het laten voorlezen, het slaat echt nergens op *plaatje* *nee* *link* *kies* nee het is heel duidelijk zo![]()
![]()
halve wereldreisquote:Op zaterdag 7 juni 2008 23:51 schreef Memento-Mori het volgende:
Naar Rotterdam en daar vandaan met een vriend naar Antwerpen naar de bios enzo
12, ze heeft een soort migraine aanval gehad, wat gepaard gaat met halfzijdige verlamming; ze kan niet lopen en heel moeilijk praten, zo zielig....quote:Op zaterdag 7 juni 2008 23:43 schreef Memento-Mori het volgende:
He bah Tmaatje, sterkte, hoe oud is ze eigenlijk?
Wow..quote:Op zaterdag 7 juni 2008 23:53 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
12, ze heeft een soort migraine aanval gehad, wat gepaard gaat met halfzijdige verlamming; ze kan niet lopen en heel moeilijk praten, zo zielig....
das klotuh helemaal als het om je kleine gaat, sterktequote:Op zaterdag 7 juni 2008 23:53 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
12, ze heeft een soort migraine aanval gehad, wat gepaard gaat met halfzijdige verlamming; ze kan niet lopen en heel moeilijk praten, zo zielig....
neh naar what happens in Vegas, we zouden al heeel lang een keer naar Antwerpen bios. kwam er syeeds niet van.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 23:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
halve wereldreis![]()
ik hoop dat je niet naar sex and the city gaat
mja idd veel betere keuzequote:Op zaterdag 7 juni 2008 23:55 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
neh naar what happens in Vegas, we zouden al heeel lang een keer naar Antwerpen bios. kwam er syeeds niet van.
heavy, dat gaat vanzelf weer over of is dat niet zeker> en hoe lang houdt dat aan? damn niet niks in ieder geval, sterktequote:Op zaterdag 7 juni 2008 23:53 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
nu nog koffiequote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |