ik ken alleen de jimmy wooquote:
Het is ook geen echt kasteelquote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:16 schreef Houniet het volgende:
Kastelen zijn voor verhalen en sprookjes.
O gelukkig het ligt niet aan mij dat ik er niks van snapquote:
Ja, doe eens fatsoenlijk uitleggen danquote:
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:16 schreef MPG het volgende:
woo?
geel kasteel?
goed feest?
Wat zitten jullie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Nu snap ik er helemaal geen kut meer vanquote:
Het sorpsquote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:20 schreef Memento-Mori het volgende:
de woo is de thuisbasis van het mannencorps
mja de woo in het gele kasteel op het jans kerkhof, logischer kan ik het niet makenquote:
De woo is de soos van het sorps in een geel kasteel op het janskerkhof in utrecht?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
mja de woo in het gele kasteel op het jans kerkhof, logischer kan ik het niet maken
tis geen echt kasteelquote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:22 schreef MPG het volgende:
[..]
De woo is de soos van het sorps in een geel kasteel op het janskerkhof in utrecht?
Diesel is duur!quote:
Heet ofificieel de wooloomooloo ofzoquote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:22 schreef MPG het volgende:
[..]
De woo is de soos van het sorps in een geel kasteel op het janskerkhof in utrecht?
Wie heeft dat ooit bedacht?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:31 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Heet ofificieel de wooloomooloo ofzo
Kutnaam.
een stel ballenquote:
mijn brein is zo vervloekt dat het de meest nutteloze feitjes onthoudtquote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:38 schreef Memento-Mori het volgende:
pezu wat ben je goed op de hoogtezat je er ook bij?
Arme jij.. Ik onthou vaak ook de meest stomme dingen. Zo weet ik ons telefoonnummer uit amsterdam nog (waar we al 12 jaar weg zijn) en ik weet het nummerbord van de auto nog (die 10 jaar geleden al gesloopt is)quote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:38 schreef PeZu het volgende:
[..]
mijn brein is zo vervloekt dat het de meest nutteloze feitjes onthoudt_!
Ik weet het nummerbord van m'n pa's auto ook nog, toen ik 8 was.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:46 schreef Fha het volgende:
[..]
Arme jij.. Ik onthou vaak ook de meest stomme dingen. Zo weet ik ons telefoonnummer uit amsterdam nog (waar we al 12 jaar weg zijn) en ik weet het nummerbord van de auto nog (die 10 jaar geleden al gesloopt is)
Echt ontzettend nuttige informatiequote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:56 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik weet het nummerbord van m'n pa's auto ook nog, toen ik 8 was.
15 jaar geleden
Ik vergeet niet zoveel.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:57 schreef Fha het volgende:
[..]
Echt ontzettend nuttige informatieen de meeste dingen die misschien wel nuttig kunnen zijn vergeet ik meteen
gold?quote:
Nee dat dan weer niet.quote:
ik vind de rest niet drinkenquote:
Ik heb gold nog nooit opquote:
Niet de hele avond zuipen nee, maar fokken.. ja vast wel weerquote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:14 schreef eer-ik het volgende:
Gaan jullie thuis zuipenn en fokken hele avond?
plus werkenquote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:14 schreef eer-ik het volgende:
Gaan jullie thuis zuipenn en fokken hele avond?
aaahhwwwquote:
mja valt wel mee hoor, thuis op de bank en bier erbijquote:
J emoet gaan hardlopen, want je conditie is slecht.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Bedankt voor het aanbod, maar nee.
[..]
Er wordt bijgekomen van het neuken
Oooquote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:18 schreef PeZu het volgende:
[..]
mja valt wel mee hoor, thuis op de bank en bier erbij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |