Whehehehequote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:31 schreef Fha het volgende:
[..]
Poppen zijn inderdaad niet prettig. Net als clowns. Juk
Drink een kop thee!quote:
quote:
Neem een fishermind friend, dan jank je ook.quote:
neem een nakkie van een takkiequote:
Echt niet grappigquote:
Was ist los?quote:
Dan zijn ze helemaal eng. Poppen horen niet in een boom te hangen, dan is er iets misquote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:36 schreef Pheno het volgende:
Blijkbaar niet, ze zag alleen wat poppen aan een boom hangen
Ja, d'r is iemand dood in een busje.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:37 schreef Fha het volgende:
[..]
Dan zijn ze helemaal eng. Poppen horen niet in een boom te hangen, dan is er iets mis
Zie je! echt.. als er een pop in een boom hangt moet je wegwezen!quote:
Sowieso zou ik wegzwezen als er geschoten wordt.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:38 schreef Fha het volgende:
[..]
Zie je! echt.. als er een pop in een boom hangt moet je wegwezen!
Jaartal, kilometers, pics?quote:
maretakquote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:39 schreef PeZu het volgende:
maarre...
deja vuquote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:39 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Jaartal, kilometers, pics?
Oh ja, diesel is duur![]()
2005, 140.000, zoek maar op.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:39 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Jaartal, kilometers, pics?
Oh ja, diesel is duur![]()
janken ftl.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Neem een fishermind friend, dan jank je ook.
Pas de drugs, dan ga ik sowieso over m'n zuigert.quote:
Ja maar nu is Pheño er.quote:
Mm ja goed punt inderdaad.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Sowieso zou ik wegzwezen als er geschoten wordt.
That's me.quote:
Voor 500 euro?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
2005, 140.000, zoek maar op.
Mij kost het geen cent
nee johquote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:43 schreef Memento-Mori het volgende:
ik verveel me echt ziekga zo echt van ellende maar slapen
Mijn eigen risico als ik de auto totaal in de poeier rijd of gejat raakt.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:44 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Voor 500 euro?
Ik kom morgen testrijden.
Wat hij zegt!quote:
Whehequote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mijn eigen risico als ik de auto totaal in de poeier rijd of gejat raakt.
WFzquote:
gewoon ff flink nekken, liek thisquote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:45 schreef eer-ik het volgende:
Ik voel me ziek
Make it stop, ik moet nog uit zo
Ohja,
Denk aan Polenquote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:45 schreef eer-ik het volgende:
Ik voel me ziek
Make it stop, ik moet nog uit zo
Ohja,
jaquote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:49 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
zorg jij dan dat ik me niet verveel?
define: een hoopquote:
Waarom?quote:
Hij weet zijn fok login nog, dus dhet zal wel meevallen.quote:
Ga je nu de rest van de avond op de wc doorbrengen?quote:
Like in: 13 flesjesquote:
Auto logon my friendquote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hij weet zijn fok login nog, dus dhet zal wel meevallen.
ik moet aangepakt wordenquote:
mja we hebben hie rnet de regel besproken, alle drank moet binen 24 uur opquote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:56 schreef JortK het volgende:
[..]
Like in: 13 flesjes
[..]
Auto logon my friend
ja dan ga ik slapen hoorquote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik moet aangepakt worden![]()
[..]
mja we hebben hie rnet de regel besproken, alle drank moet binen 24 uur op
13 flesjes betekent dat er 11 overblijven doorzuipen dus
grote mond dat mannen moeten worden aanepakt maar als het er aankomt, smeert ze hemquote:
Daagquote:
watquote:
keequote:Op zaterdag 7 juni 2008 23:07 schreef Memento-Mori het volgende:
dat ik me schaam opmdat ik geen inspiratie heb om je aan te pakken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt._!
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
Dat is nog het ergstquote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 23:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
kee
komt ie dan hehkortom je bent gewoon een man dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt._!
![]()
ja, grote vraag is dus nuquote:Op zaterdag 7 juni 2008 23:15 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
kortom je bent gewoon een man dus
wat kan ik er aan doen? heel weinig ben ik bang, mannen zijn koppig en luisteren toch nooit``quote:Op zaterdag 7 juni 2008 23:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja, grote vraag is dus nu
wat ga jij er aan doen ?
daarbij ben ik nog schorpioen ook nogquote:Op zaterdag 7 juni 2008 23:18 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
wat kan ik er aan doen? heel weinig ben ik bang, mannen zijn koppig en luisteren toch nooit``
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 23:32 schreef Memento-Mori het volgende:
bekij het allemaal; maar ik ga slapen
quote:
oeh minder, was ist passiert?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 23:42 schreef Tmaatje het volgende:
Sorry jongens dat ik KSC zo verzaak, helaas ligt mijn dochter in het ziekenhuis, dus ik heb mijn handen vol...
wat ga je doen danquote:Op zaterdag 7 juni 2008 23:49 schreef Memento-Mori het volgende:
whehehehehe ik meost kijken de treinroute voor morgen, je kan het laten voorlezen, het slaat echt nergens op *plaatje* *nee* *link* *kies* nee het is heel duidelijk zo![]()
![]()
halve wereldreisquote:Op zaterdag 7 juni 2008 23:51 schreef Memento-Mori het volgende:
Naar Rotterdam en daar vandaan met een vriend naar Antwerpen naar de bios enzo
12, ze heeft een soort migraine aanval gehad, wat gepaard gaat met halfzijdige verlamming; ze kan niet lopen en heel moeilijk praten, zo zielig....quote:Op zaterdag 7 juni 2008 23:43 schreef Memento-Mori het volgende:
He bah Tmaatje, sterkte, hoe oud is ze eigenlijk?
Wow..quote:Op zaterdag 7 juni 2008 23:53 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
12, ze heeft een soort migraine aanval gehad, wat gepaard gaat met halfzijdige verlamming; ze kan niet lopen en heel moeilijk praten, zo zielig....
das klotuh helemaal als het om je kleine gaat, sterktequote:Op zaterdag 7 juni 2008 23:53 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
12, ze heeft een soort migraine aanval gehad, wat gepaard gaat met halfzijdige verlamming; ze kan niet lopen en heel moeilijk praten, zo zielig....
neh naar what happens in Vegas, we zouden al heeel lang een keer naar Antwerpen bios. kwam er syeeds niet van.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 23:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
halve wereldreis![]()
ik hoop dat je niet naar sex and the city gaat
mja idd veel betere keuzequote:Op zaterdag 7 juni 2008 23:55 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
neh naar what happens in Vegas, we zouden al heeel lang een keer naar Antwerpen bios. kwam er syeeds niet van.
heavy, dat gaat vanzelf weer over of is dat niet zeker> en hoe lang houdt dat aan? damn niet niks in ieder geval, sterktequote:Op zaterdag 7 juni 2008 23:53 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
nu nog koffiequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |