abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59168396
Hoi,
Nou jullie zien het al aan de titel, en ik heb helaas geen echte vrienden meer!!

Het is moeilijk uit te leggen waarom, en ik begrijp zelf eigenlijk ook niet waarom ik er geen meer heb.
Ten eerste ben ik dus een tijdje ziek geweest, veel gemist op school, daardoor met de studie ook gestopt.
En zijn er niet veel mensen voor mij geweest, of mensen die ergens gingen studeren, en ik ben wel veel gebruikt.

Dus schoolcontacten heb ik ook niet, want ik ben er mee gestopt en ga volgendschooljaar een andere opleiding doen waar ik inmiddels al een tijd voor aangenomen ben.
Het is zo raar, ik ben ziek, en ben digene die het innitatief neemt, en niemand die vraagt hoe het is.
Behalve me familie dan.
Ben er erg depressief van geworden dat mij dit is overkomen.
En heb dus een tijd bij een therapeut gezeten, maar heeft niet echt geholpen.
Het was meer dat ik mijn verhaal kwijt kon, en dat was het.

Heb altijd veel voor me vrienden overgehad, veel geld aan uit gegeven, altijd steunen, praat veel, nooit in de steek gelaten.
Maar me vrienden waren anders ook niet echt leuk, ze waren niet geinteresseert, en gebruikten me, ik zei heel vaak, ach joh, ik betaal die paar euro's wel, maar als ik een ijsje kreeg, was het nooit is van, ach laat die 0.80 cent maar zitten.. echte vriendschap dus, achja, ik gaf het natuurlijk wel netjes terug als ze dat willen.

Ik ben ook altijd op iedereens verjaardag geweest, en hielp graag.
Maar toen ik jarig was, was er niet iemand voor me, dus al die tijd dat ik er voor hun ben geweest, kan er geen bedankje af.

Ondanks dat had ik ze nog veel gebeld, maar kreeg nooit een telefoontje terug van, goh hoe gaat het met je, bel me eens een keer als je weer wat wilt doen, vind het jammer dat ik je weinig zie enzo..

Het waren wat dat betreft stijve saaie mensen, die deden wat alle anderen doen, alleen maar aan zichzelf dachten en hun eigen toekomst, erg verwaaant, als ze je nodig hadden deden ze aardig, zo niet deden ze afstandelijk.
Ik heb nergens spijt van in me leven. Maar dat ik vrienden met die mensen ben geworden wel.

Ben nu 18 jaar, en het is moeilijk om hier in de buurt nog vrienden te zoeken, woon in een dorp, en het is erg lastig, en klein!

Ik ben helemaal niet lelijk ofzo, slank, en ik vind mezelf een goed verzorgd knappe meid.
Ben altijd spontaan, niet verlegen, praat veel, altijd geinteresseert, en klaag nooit bij andere mensen, en dan nog geen vrienden. Ik begrijp het ook niet echt meer.
Heb een kleine deprie tijd gehad, eigenlijk nog steeds een beetje, heel veel somber omdat ik nooit uit ga, terwijl muziek ook mijn passie is.
En ik mis de gezelligheid om me heen, en ik wil me ouders niet teleurstellen.
Ik mis de filmavondjes,uitgaan maakt niet uit waar, lachen lachen lachen.
Vind het erg jammer dat mij dit is overkomen, en wie weet is er iemand hier die toevallig in de omgeving doetinchem woont, of in ieder geval in Gelderland ,wie weet..

Groetjes..
the world is my catwalk
  vrijdag 6 juni 2008 @ 12:11:42 #2
97934 ASroma
Flamboyant
pi_59168579
nah je bent nog jong, en hebt nog genoeg kansen om wel leuke mensen te leren kennen waarbij het gevoel wel wederzijds is en het niet alleen van jou kant hoeft te komen. Wat dat betreft zal ik als ik jou was er niet teveel over nadenken het leven is immers nog jong! En ook al voel je je nu misschien een beetje depri ik weet zeker dat je daar over 2 jaar weer heel anders over denkt als je een compleet ander ritme en leven hebt dan nu
pi_59168680
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 12:06 schreef Lovely..18 het volgende:
wie weet is er iemand hier die toevallig in de omgeving doetinchem woont, of in ieder geval in Gelderland ,wie weet..
Als je je foto hier post of een fotoboek aanmaakt en het is goed, zijn er vast wel een stel mensen die een keer met je willen waterfietsen.
  vrijdag 6 juni 2008 @ 12:16:27 #4
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_59168702
Ga eens bij een (sport)vereniging ofzo, nieuwe vrienden maken.
pi_59168717
Als je ook maar enigzins in de buurt had gewoond, had ik je zo mee uitgevraagd op een zaterdag avond.
Er zijn ongetwijfeld zat mensen in jouw omgeving die daar hetzelfde over zouden denken.
Dus praat met wat mensen die je bijvoorbeeld jaren niet gesproken hebt via hyves, msn, etc.
Zo moeilijk is het niet, je bent 18 jaar, dit moet de beste tijd van je leven zijn dus nokken met die depressie.
Trouwens is aan het smiley-gebruik niet echt iets te merken van een depressie.
'The first casualty of war is innocence'
pi_59168757
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 12:15 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Als je je foto hier post of een fotoboek aanmaakt en het is goed, zijn er vast wel een stel mensen die een keer met je willen waterfietsen.

haha, waterfietsen ?

Heb ook bij een sport vereniging gezeten.
Altijd voetbal gedaan maar daar waren ze ook niet zo leuk haha.
Helaas ook mee gestopt, maar hier in dit dorpje vind ik toch niemand meer.
Is echt klein hier
the world is my catwalk
pi_59168799
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 12:18 schreef Lovely..18 het volgende:

[..]

haha, waterfietsen ?

Heb ook bij een sport vereniging gezeten.
Altijd voetbal gedaan maar daar waren ze ook niet zo leuk haha.
Helaas ook mee gestopt, maar hier in dit dorpje vind ik toch niemand meer.
Is echt klein hier
Zijn er niet andere sporten die je leuk vindt?
Je vervolgopleiding, zit die ook in dat dorp?
pi_59168802
Als je geen "Echte" vrienden meer hebt, heb je ze nooit gehad.
Lambo of Rekt
pi_59168807
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 12:17 schreef Vamps het volgende:
Als je ook maar enigzins in de buurt had gewoond, had ik je zo mee uitgevraagd op een zaterdag avond.
Er zijn ongetwijfeld zat mensen in jouw omgeving die daar hetzelfde over zouden denken.
Dus praat met wat mensen die je bijvoorbeeld jaren niet gesproken hebt via hyves, msn, etc.
Zo moeilijk is het niet, je bent 18 jaar, dit moet de beste tijd van je leven zijn dus nokken met die depressie.
Trouwens is aan het smiley-gebruik niet echt iets te merken van een depressie.

haha, ja weet ik. Ben heel erg spontaan van mezelf, praat veel, ook hier met mensen.
Maar ze zijn niet rond mijn leeftijd haha, al doe ik er wel leuke dingen mee.
Het uitgaan mis ik enorm
Ja mensen die ik gekent heb, oudere vrienden, dat waren dus die mensen in mijn verhaaltje haha
En eigenlijk heb ik daar niet echt de behoefte om mee te gaan praten wat ze mij aangedaan hebben.
the world is my catwalk
pi_59168825
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 12:20 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Zijn er niet andere sporten die je leuk vindt?
Je vervolgopleiding, zit die ook in dat dorp?
Nee dat zit in doetinchem gelukkig!!
the world is my catwalk
pi_59168854
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 12:21 schreef Lovely..18 het volgende:

[..]

Nee dat zit in doetinchem gelukkig!!
En doetinchem is een stadje? Wonen daar veel studenten?
Ben je van plan om daarheen te verhuizen of is dat niet de moeite waard?
pi_59168856
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 12:20 schreef EggsTC het volgende:
"if you have something, set it free; if it comes back to you it was always yours; if not, it never was"
pi_59168861
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 12:20 schreef EggsTC het volgende:

haha dat klopt

Ik 'dacht' ze te hebben [toen]

the world is my catwalk
  vrijdag 6 juni 2008 @ 12:22:53 #14
172669 Papierversnipperaar
Cafeďne is ook maar een drug.
pi_59168863
quote:
terwijl muziek ook mijn passie is. [...] wie weet is er iemand hier die toevallig in de omgeving doetinchem woont, of in ieder geval in Gelderland ,wie weet..
*meld
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_59168889
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 12:22 schreef OldJeller het volgende:

[..]

En doetinchem is een stadje? Wonen daar veel studenten?
Ben je van plan om daarheen te verhuizen of is dat niet de moeite waard?
Nee daar heb ik het geld nog niet voor, en het is 20 min met de trein, nog niet eens!
En wil nog wel even sparen voordat ik er heen ga.
Doetinchem is wel een stad ja, bij Arnhem, ken je vast wel.

waar de graafschap voetbalt
the world is my catwalk
  vrijdag 6 juni 2008 @ 12:26:05 #16
97934 ASroma
Flamboyant
pi_59168928
volgens mij gaat dit een topic worden waar veel achterhoekse boeren op af gaan komen......

misschien moet je gewoon eens naar radstake gaan
pi_59168947
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 12:24 schreef Lovely..18 het volgende:

[..]

Nee daar heb ik het geld nog niet voor, en het is 20 min met de trein, nog niet eens!
En wil nog wel even sparen voordat ik er heen ga.
Doetinchem is wel een stad ja, bij Arnhem, ken je vast wel.

waar de graafschap voetbalt
Je komt in elk geval weer nieuwe mensen tegen op je opleiding, en wellicht kan je (indien dat niet voldoende is) bij een studievereniging of studentenvereniging, waardoor je met nog meer andere mensen kennismaakt.
Volgens mij zit je nu in een dipje, omdat het nu zomer wordt en je nu even niemand hebt en je ook geen opleiding doet..
pi_59168951
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 12:20 schreef Lovely..18 het volgende:

[..]

haha, ja weet ik. Ben heel erg spontaan van mezelf, praat veel, ook hier met mensen.
Maar ze zijn niet rond mijn leeftijd haha, al doe ik er wel leuke dingen mee.
Het uitgaan mis ik enorm
Ja mensen die ik gekent heb, oudere vrienden, dat waren dus die mensen in mijn verhaaltje haha
En eigenlijk heb ik daar niet echt de behoefte om mee te gaan praten wat ze mij aangedaan hebben.
De spontaniteit straalt inderdaad wel een beetje van je af, maar dat kan ook aan de smileys liggen.
Ik moet zeggen dat het vrij moeilijk is om me in te denken in een situatie als de jouwe momenteel.
De enige tip die ik je echt kan geven: Verhuis naar het westen.
  vrijdag 6 juni 2008 @ 12:29:26 #20
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_59169005
Ik ga nu heeeeel veel commentaar krijgen, maar bite me .

Ga eens naar een FOK! meeting in de buurt, echt daar komt van alles, van verlegen muurbloempjes tot breezersnolletjes, van nerds tot patsers en alles er tussenin, van 15-50 jaar .

Heel makkelijk om gewoon mensen te ontmoeten zonder vooroordelen over elkaar etc. Ik zeg niet dat ik er een dikke groep vrienden aan over heb gehouden, dis heb ik buiten FOK! ook gewoon. Maar toch heb ik een heleboel interessante mensen leren kennen die ik in mijn eigen wereldje nooit had gesproken zelfs .

Klinkt nerdy, I know, maar het is heel laagdrempelig en echt altijd bere gezellig, en wie weet wie je tegenkomt he? Er zijn inmiddels FOK!babies zat .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  vrijdag 6 juni 2008 @ 12:31:57 #21
163938 Lekiamh
Dietslander
pi_59169056
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 12:27 schreef Vamps het volgende:

[..] Verhuis naar het westen.
Dit.
pi_59169079
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 12:31 schreef Lekiamh het volgende:

[..]

Dit.
Lekiamh.
Waar in het westen woon jij eigenlijk ongeveer man?
pi_59169090
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 12:26 schreef ASroma het volgende:
volgens mij gaat dit een topic worden waar veel achterhoekse boeren op af gaan komen......

misschien moet je gewoon eens naar radstake gaan

haha ik vind best!
Ja radstake ging ik echt altijd heen

En ja, ga een groepstherapie doen, wie weet haha.
the world is my catwalk
pi_59169135
ja nou, ik wil ook heeel graag naar het westen haha!

maar denk dat ik eerst deze opleiding af maak, en dan er heen ga, maar dat weet ik ook wel zeker !
the world is my catwalk
  vrijdag 6 juni 2008 @ 12:38:45 #25
92279 N.icka
Windforce 11
pi_59169223
Ik vind je in je OP helemaal niet leuk overkomen , je zeurt en zeurt en zeurt, niks is er goed , vrienden niet , therapeut niet .Je blijft maar achter mensen aanlopen die jou duidelijk niet moeten, je voelt je door iedereen gebruikt.

Komt op mij nou niet echt over als een gezellige meid
pi_59169229
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 12:35 schreef Lovely..18 het volgende:

maar denk dat ik eerst deze opleiding af maak, en dan er heen ga, maar dat weet ik ook wel zeker !
En terecht. Als je ooit naar het westen verhuisd, in de buurt van het Westland terecht komt en het nog steeds moeilijk hebt moet je maar een gil geven.
pi_59169249
quote:
Hoi,
Nou jullie zien het al aan de titel, en ik heb helaas geen echte vrienden meer!!

Het is moeilijk uit te leggen waarom, en ik begrijp zelf eigenlijk ook niet waarom ik er geen meer heb.
Ten eerste ben ik dus een tijdje ziek geweest, veel gemist op school, daardoor met de studie ook gestopt.
En zijn er niet veel mensen voor mij geweest, of mensen die ergens gingen studeren, en ik ben wel veel gebruikt.

Dus schoolcontacten heb ik ook niet, want ik ben er mee gestopt en ga volgendschooljaar een andere opleiding doen waar ik inmiddels al een tijd voor aangenomen ben.
Het is zo raar, ik ben ziek, en ben digene die het innitatief neemt, en niemand die vraagt hoe het is.
Behalve me familie dan.
Ben er erg depressief van geworden dat mij dit is overkomen.
En heb dus een tijd bij een therapeut gezeten, maar heeft niet echt geholpen.
Het was meer dat ik mijn verhaal kwijt kon, en dat was het.

Heb altijd veel voor me vrienden overgehad, veel geld aan uit gegeven, altijd steunen, praat veel, nooit in de steek gelaten.
Maar me vrienden waren anders ook niet echt leuk, ze waren niet geinteresseert, en gebruikten me, ik zei heel vaak, ach joh, ik betaal die paar euro's wel, maar als ik een ijsje kreeg, was het nooit is van, ach laat die 0.80 cent maar zitten.. echte vriendschap dus, achja, ik gaf het natuurlijk wel netjes terug als ze dat willen.

Ik ben ook altijd op iedereens verjaardag geweest, en hielp graag.
Maar toen ik jarig was, was er niet iemand voor me, dus al die tijd dat ik er voor hun ben geweest, kan er geen bedankje af.

Ondanks dat had ik ze nog veel gebeld, maar kreeg nooit een telefoontje terug van, goh hoe gaat het met je, bel me eens een keer als je weer wat wilt doen, vind het jammer dat ik je weinig zie enzo..

Het waren wat dat betreft stijve saaie mensen, die deden wat alle anderen doen, alleen maar aan zichzelf dachten en hun eigen toekomst, erg verwaaant, als ze je nodig hadden deden ze aardig, zo niet deden ze afstandelijk.
Ik heb nergens spijt van in me leven. Maar dat ik vrienden met die mensen ben geworden wel.

Ben nu 18 jaar, en het is moeilijk om hier in de buurt nog vrienden te zoeken, woon in een dorp, en het is erg lastig, en klein!

Ik ben helemaal niet lelijk ofzo, slank, en ik vind mezelf een goed verzorgd knappe meid.
Ben altijd spontaan, niet verlegen, praat veel, altijd geinteresseert, en klaag nooit bij andere mensen, en dan nog geen vrienden. Ik begrijp het ook niet echt meer.
Heb een kleine deprie tijd gehad, eigenlijk nog steeds een beetje, heel veel somber omdat ik nooit uit ga, terwijl muziek ook mijn passie is.
En ik mis de gezelligheid om me heen, en ik wil me ouders niet teleurstellen.
Ik mis de filmavondjes,uitgaan maakt niet uit waar, lachen lachen lachen.
Vind het erg jammer dat mij dit is overkomen, en wie weet is er iemand hier die toevallig in de omgeving doetinchem woont, of in ieder geval in Gelderland ,wie weet..

Groetjes..
het is zo zo jammer dat ik in zuid holland woon
pi_59169268
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 12:38 schreef N.icka het volgende:
Ik vind je in je OP helemaal niet leuk overkomen , je zeurt en zeurt en zeurt, niks is er goed , vrienden niet , therapeut niet .Je blijft maar achter mensen aanlopen die jou duidelijk niet moeten, je voelt je door iedereen gebruikt.

ten eerste, je kent me niet eens.
Je weet niet wat ik meegemaakt hebt, en deze topic is niet voor jou reacties bedoeld..
daar heb ik geen zin in, dan reageer je toch gewoon niet
the world is my catwalk
pi_59169282
Als je ooit in Zuid Holland bent neem ik je wel mee stappen
pi_59169300
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 12:39 schreef JEFFreal het volgende:

[..]

het is zo zo jammer dat ik in zuid holland woon
  vrijdag 6 juni 2008 @ 12:41:34 #31
163938 Lekiamh
Dietslander
pi_59169318
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 12:33 schreef Vamps het volgende:

[..]

Lekiamh.
Waar in het westen woon jij eigenlijk ongeveer man?
Zoetermeer

Om OT te blijven:
Heb je pics eigenlijk?
pi_59169319
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 12:38 schreef N.icka het volgende:

Dus jij denkt, laat ik er nog een schepje bovenop gooien?
pi_59169334
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 12:41 schreef Vamps het volgende:

[..]

waarom woont iedereen daar
the world is my catwalk
pi_59169349
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 12:41 schreef Lekiamh het volgende:

[..]

Zoetermeer
Locomotion.
pi_59169360
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 12:42 schreef Lovely..18 het volgende:

[..]

waarom woont iedereen daar
Daar is het gezellig.
  vrijdag 6 juni 2008 @ 12:43:17 #36
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_59169364
Mensen die zichzelf superspontaan noemen..... dat is al vragen om problemen.

Heb je ook kort rood haar en hou je van 'leuke dingen en lekker gek doen' ? .
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
  vrijdag 6 juni 2008 @ 12:44:19 #37
163938 Lekiamh
Dietslander
pi_59169386
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 12:42 schreef Vamps het volgende:

[..]

Locomotion.
Hehe, inderdaad. Maar ga er niet meer heen. Ga nu eerder naar Leiden, waar ik volgend jaar ga studeren (alvast wat verkennen enzo )
pi_59169388
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 12:41 schreef Vamps het volgende:

[..]

Dus jij denkt, laat ik er nog een schepje bovenop gooien?

sorry ja, maar dit vind ik zielig.
Waar bemoeit hij zich mee. Je kent me niet eens

Dus jij bent zo'n persoon die snel een oordeel heeft over iemand dat vind ik nou zielig.
En jij maakt mijn topic er ook niet gezelliger op, en die staat niet op jou te wachten.
the world is my catwalk
pi_59169404
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 12:43 schreef Posdnous het volgende:
Bullshit.
Ik zie mezelf ook niet als een onspontaan persoon, waar biljven die problemen dan?
pi_59169429
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 12:43 schreef Posdnous het volgende:

Heb je ook kort rood haar en hou je van 'leuke dingen en lekker gek doen' ? .

nou nee eigenlijk helemaal niet. haha
volgensmij beginnen mensen een verkeerde indruk te krijgen
Ben anders heel serieus, en sta altijd open voor mensen.
Hou helemaal niet van sletterig opvallend gedrag.

Ik zoek alleen maar leuke mensen in mijn omgeving, word ik dan gelijk als een slet aangezien
the world is my catwalk
  vrijdag 6 juni 2008 @ 12:47:09 #41
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_59169454
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 12:44 schreef Lovely..18 het volgende:

[..]

Dus jij bent zo'n persoon die snel een oordeel heeft over iemand dat vind ik nou zielig.
En jij maakt mijn topic er ook niet gezelliger op, en die staat niet op jou te wachten.
Sja, ook dit is FOK!. Het is nou eenmaal een openbaar forum en iedereen heeft het recht, mits binnen de policy, te reageren op topics. Topics waarin je alleen te horen krijgt wat je wil horen bestaan niet.

Kritiek hoort er ook bij, en het meeste is etteren en zuigen, maar er zit soms ook bruikbare kritiek tussen .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_59169461
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 12:44 schreef Lekiamh het volgende:

[..]

Hehe, inderdaad. Maar ga er niet meer heen. Ga nu eerder naar Leiden, waar ik volgend jaar ga studeren (alvast wat verkennen enzo )
Leiden heeft opzich ook wel wat, maar Delft, Den haag, Zoetermeer en Rotterdam blijven het tofste.
Uiteraard af en toe een dagje Amsterdam.
pi_59169501
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 12:44 schreef Lovely..18 het volgende:

[..]

Inderdaad, beetje trieste personen hier.
Overigens was het een zij en niet een hij, waar je het over had,
Maar trek je er niets van aan, het is niet voor niets het internet waar iedereen kan zeggen wat ze willen zonder er problemen mee te krijgen.
  vrijdag 6 juni 2008 @ 12:48:52 #44
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_59169505
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 12:44 schreef Vamps het volgende:

[..]

Bullshit.
Ik zie mezelf ook niet als een onspontaan persoon, waar biljven die problemen dan?
Jezelf 'niet onspontaan' voelen is wel wat anders dan jezelf 'superspontaan voelen' lijkt me....
pi_59169521
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 12:46 schreef Lovely..18 het volgende:

[..]

nou nee eigenlijk helemaal niet. haha
volgensmij beginnen mensen een verkeerde indruk te krijgen
Ben anders heel serieus, en sta altijd open voor mensen.

Ik zoek alleen maar leuke mensen in mijn omgeving, word ik dan gelijk als een slet aangezien
Niets van aantrekken. De mensen die je nu slecht beoordelen zijn sowieso vaak de meest contactgestoorde personen die andere mensen niets gunnen.
  vrijdag 6 juni 2008 @ 12:50:45 #46
163938 Lekiamh
Dietslander
pi_59169568
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 12:47 schreef Vamps het volgende:

[..]

Leiden heeft opzich ook wel wat, maar Delft, Den haag, Zoetermeer en Rotterdam blijven het tofste.
Uiteraard af en toe een dagje Amsterdam.
Ik ben niet zo mobiel, helaas.
Ga wel eens naar Amsterdam (broer van me) en Delft, maar dat is het dan ook wel.
pi_59169595
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 12:48 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Jezelf 'niet onspontaan' voelen is wel wat anders dan jezelf 'superspontaan voelen' lijkt me....
Oké, maar als deze persoon zichzelf op het internet wil profileren als een superspontaan persoon is dat haar goed recht lijkt me. Als dat het beeld is wat ze van zichzelf heeft..
  vrijdag 6 juni 2008 @ 12:52:26 #48
163938 Lekiamh
Dietslander
pi_59169608
Nouja, ik snap sommige mensen hier wel. Niet iedereen zal een ander snel accepteren die zichzelf 'superspontaan' noemt. Ik hou ook niet zo van mezelf de hemel in te prijzen, daar komen dat soort reacties vandaan.
pi_59169633
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 12:50 schreef Lekiamh het volgende:

[..]

Ik ben niet zo mobiel, helaas.
Ga wel eens naar Amsterdam (broer van me) en Delft, maar dat is het dan ook wel.
De nachttrein/bus jonge, in het geval er een tekort aan auto's is.
Amsterdam is wel meesterlijk stappen trouwens.
  vrijdag 6 juni 2008 @ 12:53:47 #50
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_59169645
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 12:51 schreef Vamps het volgende:

[..]

Oké, maar als deze persoon zichzelf op het internet wil profileren als een superspontaan persoon is dat haar goed recht lijkt me. Als dat het beeld is wat ze van zichzelf heeft..
Dat snap ik. Maar het is wel een teken aan de wand van de oorzaak van het probleem.

Te weten: te hard proberen. te veel gefocust zijn op het zichzelf profileren.
pi_59169672
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 12:52 schreef Lekiamh het volgende:
Nouja, ik snap sommige mensen hier wel. Niet iedereen zal een ander snel accepteren die zichzelf 'superspontaan' noemt. Ik hou ook niet zo van mezelf de hemel in te prijzen, daar komen dat soort reacties vandaan.
Dat is ook wel zo natuurljik, maar als je om advies, contact, etc vraagt dan is het toch verstandig om zo'n goed mogelijk beeld van jezelf te schetsen. Het beeld dat je van jezelf hebt in ieder geval.
Dus als ze haarzelf op deze manier, is het toch niet meer dan logisch dat ze het zo verwoordt?
  vrijdag 6 juni 2008 @ 12:55:47 #52
118904 Vector_SLD
Carpe noctem
pi_59169704
Je begint volgend jaar met een nieuwe opleiding. Reken maar dat je daar wel vrienden krijgt.
Dwalen kan iedereen, maar alleen dwazen volharden in hun dwaling.
pi_59169724
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 12:53 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Dat snap ik. Maar het is wel een teken aan de wand van de oorzaak van het probleem.

Te weten: te hard proberen. te veel gefocust zijn op het zichzelf profileren.
Het zou een oorzaak kunnen zijn inderdaad, maar laten we eerlijk zijn, meisjes van 18 jaar zijn over het algemeen behoorlijk met zichzelf bezig dus dit zou toch niet bepaald het probleem moeten zijn.
pi_59169727
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 12:51 schreef Vamps het volgende:

[..]

nouja zeg
volgensmij kan ik mezelf beter spontaan noemen haha, het komt wel heel direct over schijnbaar.

Wil niet dat mensen slecht over mij gaan denken.
Ik ben gewoon altijd open en praat veel, zeg altijd hoi tegen iedereen.
Maar het vrienden lukt gewoon niet hier omdat het te klein is,
daarom bedoelde ik super spontaan haha, achja wat maakt het ook uit
the world is my catwalk
pi_59169773
ik vind het heel jammer dat ik vergeleken word met andere meiden
ben helemaal niet veel met me uiterlijk bezig
ben gewoon verzorgd, enz enz
en ben spontaan en praat veel

waarom gaat iedereen me nu oordelen hoe ik ben
the world is my catwalk
  vrijdag 6 juni 2008 @ 12:58:16 #56
163938 Lekiamh
Dietslander
pi_59169774
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 12:54 schreef Vamps het volgende:

[..]

Dat is ook wel zo natuurljik, maar als je om advies, contact, etc vraagt dan is het toch verstandig om zo'n goed mogelijk beeld van jezelf te schetsen. Het beeld dat je van jezelf hebt in ieder geval.
Dus als ze haarzelf op deze manier, is het toch niet meer dan logisch dat ze het zo verwoordt?
Ja, je hebt ook gelijk
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 12:53 schreef Vamps het volgende:

[..]

De nachttrein/bus jonge, in het geval er een tekort aan auto's is.
Amsterdam is wel meesterlijk stappen trouwens.
Ja, alleen Zoetermeer is niet goed aangesloten op deze lijnen. Vaak moet je voor 12 uur thuis zijn, anders kan je nergens meer heen.
pi_59169816
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 12:56 schreef Lovely..18 het volgende:

[..]

nouja zeg
volgensmij kan ik mezelf beter spontaan noemen haha, het komt wel heel direct over schijnbaar.

Wil niet dat mensen slecht over mij gaan denken.
Ik ben gewoon altijd open en praat veel, zeg altijd hoi tegen iedereen.
Maar het vrienden lukt gewoon niet hier omdat het te klein is,
daarom bedoelde ik super spontaan haha, achja wat maakt het ook uit
Hé, hé, ik bedoel het niet verkeerd.
  vrijdag 6 juni 2008 @ 13:00:32 #58
163938 Lekiamh
Dietslander
pi_59169842
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 12:58 schreef Lovely..18 het volgende:

Nou, je vraagt soort van advies, en men reageert op de inhoud van je OP. Meer heef men niet om over te oordelen toch?
pi_59169849
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 12:58 schreef Lekiamh het volgende:

[..]

Ja, je hebt ook gelijk
Gelijk hebben in zo relaxt!
quote:
[..]

Ja, alleen Zoetermeer is niet goed aangesloten op deze lijnen. Vaak moet je voor 12 uur thuis zijn, anders kan je nergens meer heen.
Dat is waar, was bijna vergeten waarom we nooit met de trein naar Zoetermeer gaan.
pi_59169891
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 12:58 schreef Lovely..18 het volgende:

Welkom op Fok!, de site waar iedereen het beter weet.
Trek je er niets van aan, er zullen altijd wel mensen zijn die kut bezig zijn hier.
pi_59169925
haha oke
er word wel super ultra snel gereageerd hier
en als mensen anders over je denken over denken dat ze me kennen
moet je ook heel snel reageren anders krijg je het er bijna niet meer tussen
the world is my catwalk
pi_59169950
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 13:03 schreef Lovely..18 het volgende:
haha oke
Is handig om snel te leren typen.
  vrijdag 6 juni 2008 @ 13:05:19 #63
163938 Lekiamh
Dietslander
pi_59169967
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 13:03 schreef Lovely..18 het volgende:
haha oke
Gebruik de 'quote' knop.
  vrijdag 6 juni 2008 @ 13:06:11 #64
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_59169984
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 12:56 schreef Vamps het volgende:

[..]

Het zou een oorzaak kunnen zijn inderdaad, maar laten we eerlijk zijn, meisjes van 18 jaar zijn over het algemeen behoorlijk met zichzelf bezig dus dit zou toch niet bepaald het probleem moeten zijn.

Daarom hebben meisjes van 18 jaar over het algemene ook nooit echte vriendinnen. Of sommigen hooguit 1.

In tegenstelling tot jongens van die leeftijd zijn meisjes veel teveel met zichzelf bezig en dumpen elkaar als het even uitkomt.
  vrijdag 6 juni 2008 @ 13:07:58 #65
30361 HaagseHarrie
Wat een wil is, ben ik weg...
pi_59170025
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 12:35 schreef Lovely..18 het volgende:

Jah, naar Den Haag....LoL

Ff serieus. Verhaal klinkt is op sommige punten erg herkenbaar. Het is erg frustrerend om op een bepaalde manier veel tijd en energie ergens in te steken en hier niets voor terug te krijgen.
Echter komt ook dit wel goed als je zodra je nieuwe opleiding begint. De eigenschappen die je opnoemt zullen je eerder helpen dan tegenwerken in het maken van vrienden, en ook die zal je wel krijgen.

Maak je geen zorgen en kijk niet om, maar vooruit zou ik zeggen!!
Los van mijn charmes, hoge intelligentie, mooie lichaam en mijn gevoel voor humor.....denk ik dat bescheidenheid mijn sterkste punt is....
pi_59170028
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 13:06 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Daarom hebben meisjes van 18 jaar over het algemene ook nooit echte vriendinnen. Of sommigen hooguit 1.

In tegenstelling tot jongens van die leeftijd zijn meisjes veel teveel met zichzelf bezig en dumpen elkaar als het even uitkomt.
Hahaha, daar heb ik even niet bij stilgestaan ja.
Ben bijvoorbeeld nu al 18 jaar bevriend met mijn beste vriend en hoe vaak we ruzie hadden of elkaar hebben gemept enzo, het was altijd binnen 24 uur weer goed. Bij meisjes ligt dat inderdaad heel anders.
pi_59170051
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 13:07 schreef HaagseHarrie het volgende:

[..]

Jah, naar Den Haag....LoL

Ff serieus. Verhaal klinkt is op sommige punten erg herkenbaar. Het is erg frustrerend om op een bepaalde manier veel tijd en energie ergens in te steken en hier niets voor terug te krijgen.
Echter komt ook dit wel goed als je zodra je nieuwe opleiding begint. De eigenschappen die je opnoemt zullen je eerder helpen dan tegenwerken in het maken van vrienden, en ook die zal je wel krijgen.

Maak je geen zorgen en kijk niet om, maar vooruit zou ik zeggen!!
Pluk de dag.
pi_59170068
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 12:22 schreef Vamps het volgende:

[..]

"if you have something, set it free; if it comes back to you it was always yours; if not, it never was"
If you love something, let it go. If it comes back to you it's yours, if it doesnt, it never was.

DMX - Let me fly
Lambo of Rekt
  vrijdag 6 juni 2008 @ 13:10:28 #69
163938 Lekiamh
Dietslander
pi_59170083
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 13:08 schreef Vamps het volgende:

[..]

Hahaha, daar heb ik even niet bij stilgestaan ja.
Ben bijvoorbeeld nu al 18 jaar bevriend met mijn beste vriend en hoe vaak we ruzie hadden of elkaar hebben gemept enzo, het was altijd binnen 24 uur weer goed. Bij meisjes ligt dat inderdaad heel anders.
Ja, echte vriendschap... Heb dat ook met een hele goede vriend. Broederschap, bijna.
  vrijdag 6 juni 2008 @ 13:11:11 #70
30361 HaagseHarrie
pi_59170096
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 13:09 schreef EggsTC het volgende:

[..]

If you love something, let it go. If it comes back to you it's yours, if it doesnt, it never was.

DMX - Let me fly
Roses are red.....Violets are blue.......

hmmm verkeerd draadje
Los van mijn charmes, hoge intelligentie, mooie lichaam en mijn gevoel voor humor.....denk ik dat bescheidenheid mijn sterkste punt is....
pi_59170114
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 13:09 schreef EggsTC het volgende:

[..]

DMX - Let me fly
DMX ja,

Same thing, different words.
pi_59170127
er word echt heeeel anders over mij gedacht

ten eerste, dat ik een meisje ben, wil niet zeggen dat ik moeilijk doe, helemaal niet juist!
Ik heb geen zin in gekip of ruzie.
Bij meisjes ligt het helemaal niet anders, en dat vind ik een vooroordeel.

Ben hier serieus mee bezig, en vind het jammer dat ik van zulke reacties krijg.

En ik kan ook snel typen!
the world is my catwalk
pi_59170153
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 13:10 schreef Lekiamh het volgende:

[..]

Ja, echte vriendschap... Heb dat ook met een hele goede vriend. Broederschap, bijna.
Inderdaad, broederschap is het juiste woord.
Hoe erg je elkaar kan vermoorden, het komt altijd goed.
  vrijdag 6 juni 2008 @ 13:14:01 #74
30361 HaagseHarrie
pi_59170168
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 13:12 schreef Lovely..18 het volgende:

ten eerste, dat ik een meisje ben, wil niet zeggen dat ik moeilijk doe, helemaal niet juist!

Er wordt ook niet beweerd dat je zo bent, meer dat meisjes in het algemeen anders zijn dan jongens.
pi_59170221
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 13:12 schreef Lovely..18 het volgende:

Niet alle meisjes zijn hetzelfde, dat is waar.
Maar snap wel, het is vrij moeilijk om iemand correct in te schatten aan de hand van een paar woorden op een internet site.

Dat je hier serieus mee bezig bent, snap ik en respecteer ik. Heb er ook geen probleem mee je te helpen. Dus onthoudt dat het niet negatief bedoeld is, op wat voor manier dan ook.

Dat kan sneller
pi_59170297
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 13:16 schreef Vamps het volgende:

[..]

Niet alle meisjes zijn hetzelfde, dat is waar.
Maar snap wel, het is vrij moeilijk om iemand correct in te schatten aan de hand van een paar woorden op een internet site.

Dat je hier serieus mee bezig bent, snap ik en respecteer ik. Heb er ook geen probleem mee je te helpen. Dus onthoudt dat het niet negatief bedoeld is, op wat voor manier dan ook.

Dat kan sneller

hahaha
Bedankt !

Dat kan nog veel sneller
the world is my catwalk
  vrijdag 6 juni 2008 @ 13:19:09 #77
30361 HaagseHarrie
pi_59170302
What he says ^
  vrijdag 6 juni 2008 @ 13:20:26 #78
163938 Lekiamh
Dietslander
pi_59170327
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 13:19 schreef HaagseHarrie het volgende:
What he says ^
pi_59170395
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 13:18 schreef Lovely..18 het volgende:

[..]

hahaha
Bedankt !

Dat kan nog veel sneller

Your welcome.

Nog sneller?
pi_59170449
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 13:23 schreef Vamps het volgende:

[..]

Your welcome.

Nog sneller?

nee haha, bedankt voor uw reacties !
the world is my catwalk
pi_59170481
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 13:25 schreef Lovely..18 het volgende:

[..]

nee haha, bedankt voor uw reacties !
Totaal geen probleem.

Maar vertel, wat voor opleiding ga je volgen dan?
  vrijdag 6 juni 2008 @ 13:27:09 #82
163938 Lekiamh
Dietslander
pi_59170494
Haha, zoek je een doel voor dit topic Vamps?
  vrijdag 6 juni 2008 @ 13:27:40 #83
30361 HaagseHarrie
pi_59170507
TS trakteert alle "nieuwe" vriendjes op FOK! als dank een ijsje!!
pi_59170577
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 13:26 schreef Vamps het volgende:

[..]

Totaal geen probleem.

Maar vertel, wat voor opleiding ga je volgen dan?

ik ga architecteur doen
the world is my catwalk
pi_59170590
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 13:27 schreef Lekiamh het volgende:
Haha, zoek je een doel voor dit topic Vamps?
Naast het doden van tijd op mijn stage?
Waarschijnlijk dat ik me lichtelijk kan indentificeren, wat betreft het willen helpen van andere mensen, met de TS.
pi_59170598
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 13:27 schreef HaagseHarrie het volgende:
leuk hoor
the world is my catwalk
pi_59170601
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 13:27 schreef HaagseHarrie het volgende:
ijsjes!!
pi_59170627
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 13:30 schreef Lovely..18 het volgende:

[..]

ik ga architecteur doen
Architectuur.
Loop nu zelf stage op een architectenbureau, echter niet als architect zelf maar als systeembeheerder.
  vrijdag 6 juni 2008 @ 13:32:48 #89
163938 Lekiamh
Dietslander
pi_59170639
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 13:30 schreef Vamps het volgende:

[..]

Naast het doden van tijd op mijn stage?
Waarschijnlijk dat ik me lichtelijk kan indentificeren, wat betreft het willen helpen van andere mensen, met de TS.
Jij bent heul niet zonder vrienden!
Maar andere mensen helpen is altijd goed natuurlijk. En al helemaal wanneer je er stagetijd voor opgeeft! ( )
  vrijdag 6 juni 2008 @ 13:32:57 #90
30361 HaagseHarrie
pi_59170644
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 13:31 schreef Lovely..18 het volgende:

[..]

leuk hoor
was een grapje..........pluk de dag weetjewel!!! Wat ik al zei, je verhaal is herkenbaar!
pi_59170659
Wissel anders even wat msn's uit...
Ja, ik generaliseer.
pi_59170670
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 13:32 schreef Vamps het volgende:

[..]

Architectuur.
Loop nu zelf stage op een architectenbureau, echter niet als architect zelf maar als systeembeheerder.
aah wat leuk, mijn paps is dat ook
the world is my catwalk
pi_59170708
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 13:32 schreef Lekiamh het volgende:

[..]

Jij bent heul niet zonder vrienden!
Maar andere mensen helpen is altijd goed natuurlijk. En al helemaal wanneer je er stagetijd voor opgeeft! ( )
Nee niet het zonder vrienden gedeelte, maar meer het:
quote:
Helpen =
pi_59170723
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 13:33 schreef Lovely..18 het volgende:

[..]

aah wat leuk, mijn paps is dat ook
Respect voor de paps.
pi_59170750
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 13:35 schreef Vamps het volgende:

[..]

Respect voor de paps.
haha
the world is my catwalk
  vrijdag 6 juni 2008 @ 13:37:08 #96
163938 Lekiamh
Dietslander
pi_59170763
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 13:34 schreef Vamps het volgende:

[..]

Nee niet het zonder vrienden gedeelte, maar meer het:
[..]

Helpen =
Begreep ik je verkeerd.
pi_59170768
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 13:36 schreef Lovely..18 het volgende:

[..]

haha
Heb je enig idee hoe stressbestendig je moet zijn als systeembeheerder.
pi_59170782
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 13:37 schreef Lekiamh het volgende:

[..]

Begreep ik je verkeerd.
Het is al goed.
  vrijdag 6 juni 2008 @ 13:38:25 #99
163938 Lekiamh
Dietslander
pi_59170798
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 13:37 schreef Vamps het volgende:

[..]

Heb je enig idee hoe stressbestendig je moet zijn als systeembeheerder.
Ja, zoveel waar je op moet letten met WoW of CoD4 enzo...
pi_59170835
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 13:38 schreef Lekiamh het volgende:

[..]

Ja, zoveel waar je op moet letten met WoW of CoD4 enzo...
Hahaha.
Dit gaat misschien bizar klinken, ik weet het, maar ik doe vrij weinig aan gamen .
Vroeger wel, maar tegenwoordig doet het me bijna niets meer.
pi_59170854
Op je nieuwe opleiding zul je vast wel nieuwe vrienden maken; iedereen komt voor hetzelfde, misschien heb je wel meer gemeen?

Ik heb op de middelbare school ook een periode gehad dat het niet goed ging en ik maar een paar uurtjes per dag naar school kon. En inderdaad, mijn 'vriendinnen' lieten nooit iets van zich horen, wat er eigenlijk aan de hand was, of ze misschien konden helpen. Ze gaven niet eens roosterwijzigingen door, want 'je zou er waarschijnlijk toch niet zijn' of 'we zijn het vergeten'. Zelf toen iemand de klas rondging om te vragen wie er vrijdag mee uit gingen, sloegen ze mij over, terwijl ik in het midden van iedereen zat!
Ik ben er gelukkig wel bovenop gekomen, maar had het laatste jaar geen echte vrienden meer, waar je iets leuks mee gaat doen en tegen wie je alles kunt zeggen. Gelukkig begon ik daarna aan een nieuwe opleiding en heb ik hartstikke leuke vriendinnen (ja echte, die niet gaan zeuren om ijsgeld en die altijd voor je klaar staan) en spreek ik de mensen van de middelbare ook nooit meer.

Dus, het komt allemaal wel goed:) Je bent nog hartstikke jong en komt wel weer iemand tegen met wie het echt klikt.
  vrijdag 6 juni 2008 @ 13:40:48 #102
163938 Lekiamh
Dietslander
pi_59170856
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 13:39 schreef Vamps het volgende:

[..]

Hahaha.
Dit gaat misschien bizar klinken, ik weet het, maar ik doe vrij weinig aan gamen .
Vroeger wel, maar tegenwoordig doet het me bijna niets meer.
Gast! Dat is gewoon heiligschennis.
Gauw weer aan het gamen jij
pi_59170906
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 13:40 schreef Filiassi_Jane het volgende:
Op je nieuwe opleiding zul je vast wel nieuwe vrienden maken; iedereen komt voor hetzelfde, misschien heb je wel meer gemeen?

Ik heb op de middelbare school ook een periode gehad dat het niet goed ging en ik maar een paar uurtjes per dag naar school kon. En inderdaad, mijn 'vriendinnen' lieten nooit iets van zich horen, wat er eigenlijk aan de hand was, of ze misschien konden helpen. Ze gaven niet eens roosterwijzigingen door, want 'je zou er waarschijnlijk toch niet zijn' of 'we zijn het vergeten'. Zelf toen iemand de klas rondging om te vragen wie er vrijdag mee uit gingen, sloegen ze mij over, terwijl ik in het midden van iedereen zat!
Ik ben er gelukkig wel bovenop gekomen, maar had het laatste jaar geen echte vrienden meer, waar je iets leuks mee gaat doen en tegen wie je alles kunt zeggen. Gelukkig begon ik daarna aan een nieuwe opleiding en heb ik hartstikke leuke vriendinnen (ja echte, die niet gaan zeuren om ijsgeld en die altijd voor je klaar staan) en spreek ik de mensen van de middelbare ook nooit meer.

Dus, het komt allemaal wel goed:) Je bent nog hartstikke jong en komt wel weer iemand tegen met wie het echt klikt.
pi_59170936
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 13:40 schreef Lekiamh het volgende:

[..]

Gast! Dat is gewoon heiligschennis.
Gauw weer aan het gamen jij
Whahaha.
Dat gaat te furrr , want dan moet ik inkorten op vrije tijd.
Vrije tijd is bedoeld voor chillen enzo.
pi_59170954
quote:

je bent een geschenk uit de hemel
Precies dit ja, maar ik ben niet echt gepest ofzo, of over geslagen, kan goed voor mezelf opkomen.
En ik zeg nooit dat het slecht gaat, want het interesseert toch niemand, behalve me moeder haha
weet ook wel dat het goed gaat komen, het heeft wel even de tijd nodig
the world is my catwalk
  vrijdag 6 juni 2008 @ 13:45:07 #106
160473 Rossoneri
Daar hoorden zij engelen zinge
pi_59170978
quote:
als ze je nodig hadden deden ze aardig, zo niet deden ze afstandelijk.
Aan zulke mensen heb ik zo ontzettend de pest he
AJAX AJAX AJAX!!
PSN: Rossoneri15
  vrijdag 6 juni 2008 @ 13:45:39 #107
163938 Lekiamh
Dietslander
pi_59170986
quote:

Natuurlijk zal ze nieuwe vrienden gaan maken! Ze is hartstikke spontaan!
Ik vind het wel vreemd eigenlijk dat sommige mensen anderen ineens laten vallen. Kan ik echt niet uitstaan en die verdienen jouw vriendschap dan ook niet.
  vrijdag 6 juni 2008 @ 13:47:13 #108
163938 Lekiamh
Dietslander
pi_59171032
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 13:43 schreef Vamps het volgende:

[..]

Whahaha.
Dat gaat te furrr , want dan moet ik inkorten op vrije tijd.
Vrije tijd is bedoeld voor chillen enzo.
Ja, gezamelijk het bijv. EK kijken komende tijd is nog altijd leuker dan gamen...
pi_59171056
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 13:47 schreef Lekiamh het volgende:

[..]

Ja, gezamelijk het bijv. EK kijken komende tijd is nog altijd leuker dan gamen...
Sowieso gaat de voorkeur uit naar het goed veel alcohol nuttigen hoe dan ook.
pi_59171102
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 13:45 schreef Lekiamh het volgende:

[..]

Ik vind het wel vreemd eigenlijk dat sommige mensen anderen ineens laten vallen. Kan ik echt niet uitstaan en die verdienen jouw vriendschap dan ook niet.
Heb er ook de volste vertrouwen in dat het helemaal gaat goedkomen met der.
Het laten vallen van mensen kan overigens zo veel verschillende, verklaarbare en onverklaarbare, redenen hebben. Daar valt verder vrij moeilijk over te oordelen.
pi_59171121
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 13:45 schreef Lekiamh het volgende:

[..]

vind ik ook, maar ze liepen mekaar allemaal achterna, omdat die ene zogenaamde nieuwe vrienden had, en mij niet meer nodig had als bij lopertje , deden die andere precies hetzelfde.
Heb 1 meisje gekent die over alles moielijk deed, ja waar blijft mij 20 cent, ze kreeg het wel terug, maar 20 cent, waar heb je dat nou zo hard voor nodig, een snoepje voor de kruidvat, of laat je het zitten omdat we zulke goede vriendinnen zijn.
ze was volwassen, en ze moest eerst alles aan haar mams vragen , maar ze wou nooit iets.
Achja
the world is my catwalk
  vrijdag 6 juni 2008 @ 13:51:15 #112
163938 Lekiamh
Dietslander
pi_59171154
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 13:49 schreef Vamps het volgende:

[..]

Heb er ook de volste vertrouwen in dat het helemaal gaat goedkomen met der.
Het laten vallen van mensen kan overigens zo veel verschillende, verklaarbare en onverklaarbare, redenen hebben. Daar valt verder vrij moeilijk over te oordelen.
helemaal waar... Moet je dan ook niet willen begrijpen, gewoon verder gaan en je eigen weg zoeken ja.
pi_59171200
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 13:51 schreef Lekiamh het volgende:

[..]

helemaal waar... Moet je dan ook niet willen begrijpen, gewoon verder gaan en je eigen weg zoeken ja.
Inderdaad. en uiteindelijk eindig je toch bij/met de mensen waar je bij thuishoort.
pi_59171242
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 13:50 schreef Lovely..18 het volgende:

[..]

vind ik ook, maar ze liepen mekaar allemaal achterna, omdat die ene zogenaamde nieuwe vrienden had, en mij niet meer nodig had als bij lopertje , deden die andere precies hetzelfde.
Heb 1 meisje gekent die over alles moielijk deed, ja waar blijft mij 20 cent, ze kreeg het wel terug, maar 20 cent, waar heb je dat nou zo hard voor nodig, een snoepje voor de kruidvat, of laat je het zitten omdat we zulke goede vriendinnen zijn.
ze was volwassen, en ze moest eerst alles aan haar mams vragen , maar ze wou nooit iets.
Achja
20 Cent is genoeg voor een pakje mascotte vloei.
Maar serieus, zulke mensen zal je altijd houden en daar valt niet aan te doen.
  vrijdag 6 juni 2008 @ 14:00:19 #115
163938 Lekiamh
Dietslander
pi_59171425
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 13:50 schreef Lovely..18 het volgende:

[..]

Achja
Damn, wat een zure vrienden heb jij getroffen zeg.
Maar ik begrijp dat jij een 'lopertje' was? In zon positie moet je ook niet willen zitten, probeer de volgende keer wel wat beters uit te zoeken.
pi_59171508
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 14:00 schreef Lekiamh het volgende:

[..]

Damn, wat een zure vrienden heb jij getroffen zeg.
Maar ik begrijp dat jij een 'lopertje' was? In zon positie moet je ook niet willen zitten, probeer de volgende keer wel wat beters uit te zoeken.
1 woordje en mensen heb ben gelijk een oordeel over je
nee ik ben geen mee loper
daar heb ik de pest aan! ik ben mezelf, en heb me eigen mening, en ga mensen niet na doen, of achterna lopen, dan loop ik nog liever alleen.
en die vrienden wouden dat ik ze ging na lopen, maar dat doe ik niet
the world is my catwalk
pi_59171525
Ik heb niets gezegd.
pi_59171569
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 14:03 schreef Lovely..18 het volgende:

[..]

daar heb ik de pest aan! ik ben mezelf, en heb me eigen mening, en ga mensen niet na doen, of achterna lopen, dan loop ik nog liever alleen.
In ieder geval goed van je, dat je niemand verkoos in plaats van jezelf te vernederen.
  vrijdag 6 juni 2008 @ 14:05:58 #119
163938 Lekiamh
Dietslander
pi_59171576
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 14:03 schreef Lovely..18 het volgende:

[..]

Zoals ik ergens al eerder zei: 'mensen hier moeten het doen met wat jij opschrijft/typt". Daarom ook dat vraagteken achter dat zinnetje
Maar respect dat je voor je mening blijft staan, uiteindelijk betaalt dat zich altijd uit. (mijn ervaring iig)
  vrijdag 6 juni 2008 @ 14:06:00 #120
190186 hierissieweer
Ik val liever op, dan af!
pi_59171578
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 12:22 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

*meld
ook
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
  vrijdag 6 juni 2008 @ 14:07:02 #121
163938 Lekiamh
Dietslander
pi_59171604
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 14:05 schreef Vamps het volgende:

[..]

In ieder geval goed van je, dat je niemand verkoos in plaats van jezelf te vernederen.
GMTA
pi_59171636
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 14:03 schreef Vamps het volgende:
Ik heb niets gezegd.
haha dat zeg ik niet, maar ik heb er echt de pest aan als mensen zo snel een oordeel vast hebben staan.

even voor de duidelijkheid

ik ben geen mee loper,en ik heb een eigen mening,
the world is my catwalk
pi_59171673
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 14:07 schreef Lekiamh het volgende:

[..]

GMTA
Wat is GMTA?
pi_59171703
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 14:08 schreef Lovely..18 het volgende:

[..]

haha dat zeg ik niet, maar ik heb er echt de pest aan als mensen zo snel een oordeel vast hebben staan.

Hahaha.
Zo horen we het graag.
  vrijdag 6 juni 2008 @ 14:13:07 #125
163938 Lekiamh
Dietslander
pi_59171767
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 14:09 schreef Vamps het volgende:

[..]

Wat is GMTA?
Great Minds Think Alike.
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 14:08 schreef Lovely..18 het volgende:

[..]

Nou, nu oordeelde jij wat vroeg hoor.
pi_59171812
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 13:44 schreef Lovely..18 het volgende:

[..]

je bent een geschenk uit de hemel
Precies dit ja, maar ik ben niet echt gepest ofzo, of over geslagen, kan goed voor mezelf opkomen.
En ik zeg nooit dat het slecht gaat, want het interesseert toch niemand, behalve me moeder haha
weet ook wel dat het goed gaat komen, het heeft wel even de tijd nodig

pi_59171820
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 14:13 schreef Lekiamh het volgende:

[..]

Great Minds Think Alike.
[..]

Nou, nu oordeelde jij wat vroeg hoor.
Great Minds Think Alike, I should have know.
pi_59172041
Het was bij mij ook zo dat we, op 1 jongen na, alleen maar meisjes in de klas hadden. En het eerste jaar dat we die klas hadden (4e klas) konden we allemaal heel goed met elkaar opschieten, zelfs met z'n achten op vakantie geweest. Jaar erop kreeg ik dus dat dipje (of hoe je het wil noemen) en bleek dus dat ze toch niet zo'n goede 'vriendinnen' waren als ik dacht. Ze praatten ook voortdurend achter mijn rug om (en andermans rug ook), dat ze mij kinderachtig vonden, omdat ik nogal vrolijk was en springerig. Zij wisten alles zoveel beter, omdat ze slim waren en 'volwassen'.
Laatste jaar kreeg ik een nieuwe 'vriendin' in de klas die de andere jaren nogal stil was en we bleken heel veel gemeen te hebben. Samen aan profielwerkstuk gewerkt, samen naar de stad, dagje Amsterdam enz. Zouden samen in de zomer naar Londen gaan, maar ze zei op een gegeven moment dat ze van haar ouders kon kiezen tussen vakantiegeld of geld voor een auto en ze wilde kijken of ze haar rijexamen had gehaald. En daarna niks meer van gehoord; ze heeft nooit tegen mij gezegd dat ze geslaagd was, maar wel tegen andere mensen in mijn buurt, maar dan expres doen alsof ik er niet bij stond. Echt heel vreemd.
Dus de laatste maanden van mijn examenjaar wel vriendelijk gedaan tegen iedereen, maar dat was het dan ook wel.

Maar ik ben wel blij dat het nu weer goed gaat
pi_59172106
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 14:23 schreef Filiassi_Jane het volgende:
Het was bij mij ook zo dat we, op 1 jongen na, alleen maar meisjes in de klas hadden. En het eerste jaar dat we die klas hadden (4e klas) konden we allemaal heel goed met elkaar opschieten, zelfs met z'n achten op vakantie geweest. Jaar erop kreeg ik dus dat dipje (of hoe je het wil noemen) en bleek dus dat ze toch niet zo'n goede 'vriendinnen' waren als ik dacht. Ze praatten ook voortdurend achter mijn rug om (en andermans rug ook), dat ze mij kinderachtig vonden, omdat ik nogal vrolijk was en springerig. Zij wisten alles zoveel beter, omdat ze slim waren en 'volwassen'.
Laatste jaar kreeg ik een nieuwe 'vriendin' in de klas die de andere jaren nogal stil was en we bleken heel veel gemeen te hebben. Samen aan profielwerkstuk gewerkt, samen naar de stad, dagje Amsterdam enz. Zouden samen in de zomer naar Londen gaan, maar ze zei op een gegeven moment dat ze van haar ouders kon kiezen tussen vakantiegeld of geld voor een auto en ze wilde kijken of ze haar rijexamen had gehaald. En daarna niks meer van gehoord; ze heeft nooit tegen mij gezegd dat ze geslaagd was, maar wel tegen andere mensen in mijn buurt, maar dan expres doen alsof ik er niet bij stond. Echt heel vreemd.
Dus de laatste maanden van mijn examenjaar wel vriendelijk gedaan tegen iedereen, maar dat was het dan ook wel.

woow ja echt precies ik wil alleen maar zeggen dat ik zo wat hetzelfde heb meegemaakt haha
the world is my catwalk
  vrijdag 6 juni 2008 @ 14:26:56 #130
163938 Lekiamh
Dietslander
pi_59172169
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 14:23 schreef Filiassi_Jane het volgende:
Het was bij mij ook zo dat we, op 1 jongen na, alleen maar meisjes in de klas hadden.
Lucky guy!
quote:
En het eerste jaar dat we die klas hadden (4e klas) konden we allemaal heel goed met elkaar opschieten, zelfs met z'n achten op vakantie geweest. Jaar erop kreeg ik dus dat dipje (of hoe je het wil noemen) en bleek dus dat ze toch niet zo'n goede 'vriendinnen' waren als ik dacht. Ze praatten ook voortdurend achter mijn rug om (en andermans rug ook), dat ze mij kinderachtig vonden, omdat ik nogal vrolijk was en springerig. Zij wisten alles zoveel beter, omdat ze slim waren en 'volwassen'.
Achja, meisjes en roddelen
quote:
Ik ook
pi_59172182
Wonen julie, Filiassi_Jane en Lovely..18, niet toevallig niet ver van elkaar vandaan?
Dat zou ideaal zijn, als je het mij vraagt.
  vrijdag 6 juni 2008 @ 14:28:31 #132
163938 Lekiamh
Dietslander
pi_59172211
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 14:27 schreef Vamps het volgende:
Wonen julie, Filiassi_Jane en Lovely..18, niet toevallig niet ver van elkaar vandaan?
Haha, inderdaad. Gelijkgestemden zoeken elkaar altijd op.
pi_59172225
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 14:27 schreef Vamps het volgende:

ja dat zat ik mij ook al te bedenken haha!
the world is my catwalk
pi_59172246
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 14:25 schreef Lovely..18 het volgende:

[..]

woow ja echt precies ik wil alleen maar zeggen dat ik zo wat hetzelfde heb meegemaakt haha
Misschien moeten wij maar vrienden worden Ik woon alleen een heel eind weg...
pi_59172266
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 14:29 schreef Filiassi_Jane het volgende:

[..]

Afstand is irrelevant als het gaat om vriendschap.
pi_59172276
Ik had problemen met posten, dus had helemaal niet door dat jullie dat allemaal al getypt hadden
pi_59172294
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 14:29 schreef Filiassi_Jane het volgende:

[..]

hoe ver
the world is my catwalk
pi_59172295
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 14:28 schreef Lekiamh het volgende:

[..]

Haha, inderdaad. Gelijkgestemden zoeken elkaar altijd op.
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 14:29 schreef Lovely..18 het volgende:

[..]

ja dat zat ik mij ook al te bedenken haha!
Nogmaals een gevalletje GMTA?
pi_59172303
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 13:23 schreef Vamps het volgende:

[..]

Your welcome.

Nog sneller?

You're, niet your.

OT: Je bent te spontaan, te vrolijk. Dat irriteert veel mensen. Mij niet, maar veel mensen hebben een hekel aan die "altijd positieve, vrolijke mensen". Je geeft ook gewoon teveel om mensen, dat is wel goed, maar je komt er niet ver mee. Laat mensen zo nu en dan hangen, wees niet altijd zo walgelijk attent.
"Een acteur is iemand die glazig voor zich uit kijkt wanneer het gesprek niet meer over hem gaat."
pi_59172328
In de buurt van Tilburg
pi_59172376
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 14:31 schreef Syheriat het volgende:

[..]

You're, niet your.

OT: Je bent te spontaan, te vrolijk. Dat irriteert veel mensen. Mij niet, maar veel mensen hebben een hekel aan die "altijd positieve, vrolijke mensen". Je geeft ook gewoon teveel om mensen, dat is wel goed, maar je komt er niet ver mee. Laat mensen zo nu en dan hangen, wees niet altijd zo walgelijk attent.
Pfff, op vrijdag middag zijn zulke foutje gerechtvaardigd.
Ik zit met men hoofd bij het bier van de avond.

Gast, dat advies... kom op, met andere woorden: Je zegt dat ze zich soms wat naarder op moet stellen tegen mensen?
  vrijdag 6 juni 2008 @ 14:34:00 #142
163938 Lekiamh
Dietslander
pi_59172395
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 14:31 schreef Vamps het volgende:

[..]

[..]

Nogmaals een gevalletje GMTA?
Haha.
Misschien moeten we allemaal maar vrienden wordne dan.
pi_59172407
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 14:31 schreef Syheriat het volgende:

[..]

You're, niet your.

als dit over mij gaat, is dit niet waar
the world is my catwalk
pi_59172419
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 14:33 schreef Vamps het volgende:

[..]

Gast, dat advies... kom op, met andere woorden: Je zegt dat ze zich soms wat naarder op moet stellen tegen mensen?
Nee, ik geef een reden waarom mensen zo denken. Mijn advies is betere vrienden zoeken, en er niet over inzitten.
"Een acteur is iemand die glazig voor zich uit kijkt wanneer het gesprek niet meer over hem gaat."
pi_59172454
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 14:32 schreef Filiassi_Jane het volgende:
In de buurt van Tilburg

eehm, dat is niet zo ver toch, hoop ik, tenminste
haha
the world is my catwalk
pi_59172458
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 14:34 schreef Syheriat het volgende:

[..]

Nee, ik geef een reden waarom mensen zo denken. Mijn advies is betere vrienden zoeken, en er niet over inzitten.
Oké, dan kwam het een beetje verkeerd over op me.
  vrijdag 6 juni 2008 @ 14:36:02 #147
163938 Lekiamh
Dietslander
pi_59172463
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 14:33 schreef Vamps het volgende:

[..]

Ik denk dat ie bedoelt, dat mensen die te spontaan overkomen, dus richting klef ofzo, niet bepaald veel aantrekkingskracht hebben op sommige mensen. Te is meestal nooit goed, dat is denk ik de kern
En daar heef ie wel een punt.
pi_59172464
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 14:34 schreef Lovely..18 het volgende:

[..]

als dit over mij gaat, is dit niet waar
Je zegt zelf hoe je altijd 20 cent terugbetaald, altijd belt, altijd je vrienden wel uitleend zonder terug te vragen. Dat is een voorbeeld van extreem aardig en attent, en ik vind dat leuk, maar die hoeren van een ex-vriendinnen van je niet.
pi_59172488
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 14:36 schreef Lekiamh het volgende:

[..]

Ik denk dat ie bedoelt, dat mensen die te spontaan overkomen, dus richting klef ofzo, niet bepaald veel aantrekkingskracht hebben op sommige mensen. Te is meestal nooit goed, dat is denk ik de kern
Ja, inderdaad, ik vatte het een beetje verkeerd op.
pi_59172520
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 14:36 schreef Vamps het volgende:

[..]

Oké, dan kwam het een beetje verkeerd over op me.
Ik schreef het ook nogal open voor interpretatie No worries.
pi_59172539
Je kijkt verkeerd. Ik snap wel wat je bedoeld.
Maar je moet gewoon eens uitgaan met wat mensen en zo ken je weer nieuwe mensen. Je moet ook niet wachten tot ze bellen. Neem initiatief. Ik zeg altijd, he man volgende week is er dit, wat wordt vetjes. Ga mee man. En zo verder, zo verzinnen we altijd wel wat. Maakt niet uit, mij bellen ze ook vaak niet en moet ik zelf bellen. Maar boeie, als ik er ben is het altijd gezellig enzo dusja, gewoon wat van maken
pi_59172541
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 14:36 schreef Lekiamh het volgende:

[..]

Precies
pi_59172548
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 14:35 schreef Lovely..18 het volgende:

[..]

eehm, dat is niet zo ver toch, hoop ik, tenminste
haha
Geen idee eigenlijk Ik deed er gisteren wel een uur over om met de trein van Tilburg naar Den Bosch te komen (normaal 15 minuten)
pi_59172550
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 14:37 schreef Syheriat het volgende:

[..]

Ik schreef het ook nogal open voor interpretatie No worries.
pi_59172565
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 14:34 schreef Syheriat het volgende:

[..]

sommige mensen hebben nog steeds een ander beeld over me
ik ben ook niet zo van hoi, vrienden worden ? hahaha
en ik zit er ook niet zo van in dat ik zoooo erg moet huilen.
Natuurlijk is dit niet leuk, en ik zit ook niet de hele dagen te piekeren, ik vind het gewoon erg dat dit mij overkomt, terwijl ik altijd open en geinteresseert ben,klaar
the world is my catwalk
pi_59172599
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 14:38 schreef Syheriat het volgende:

[..]

Precies

ja precies

maar ik ben niet zo!

precies ja
the world is my catwalk
pi_59172618
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 14:38 schreef Filiassi_Jane het volgende:

[..]

Geen idee eigenlijk Ik deed er gisteren wel een uur over om met de trein van Tilburg naar Den Bosch te komen (normaal 15 minuten)
aaah, hoever is arnhem voor jou ?
ik zal is even kijken
the world is my catwalk
pi_59172627
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 14:38 schreef Lovely..18 het volgende:

[..]

Natuurlijk is dit niet leuk, en ik zit ook niet de hele dagen te piekeren, ik vind het gewoon erg dat dit mij overkomt, terwijl ik altijd open en geinteresseert ben,klaar
Dus je wil helemaal geen vrienden met mij worden?
pi_59172680
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 14:38 schreef EvoViper7 het volgende:
Je kijkt verkeerd. Ik snap wel wat je bedoeld.
Maar je moet gewoon eens uitgaan met wat mensen en zo ken je weer nieuwe mensen. Je moet ook niet wachten tot ze bellen. Neem initiatief. Ik zeg altijd, he man volgende week is er dit, wat wordt vetjes. Ga mee man. En zo verder, zo verzinnen we altijd wel wat. Maakt niet uit, mij bellen ze ook vaak niet en moet ik zelf bellen. Maar boeie, als ik er ben is het altijd gezellig enzo dusja, gewoon wat van maken
en jij kijkt ook verkeerd
zo heb ik altijd gedaan bij die mensen
Maar nu heb ik niemand meer
moet ik me oma nu gaan bellen ?
the world is my catwalk
pi_59172681
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 14:40 schreef Filiassi_Jane het volgende:

[..]

Stop!
Terugspoelen!!!

Dit gaat de verkeerde kant op.
  vrijdag 6 juni 2008 @ 14:42:33 #161
163938 Lekiamh
Dietslander
pi_59172691
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 14:38 schreef Lovely..18 het volgende:

[..]

Wat bedoel je daarmee?
Iedereen denkt mee hoor, niet om te oordelen.
pi_59172722
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 14:40 schreef Filiassi_Jane het volgende:

[..]

jawel joh tuurlijk wel

maar ik wou even uitleggen dat als ik over straat loop en denk van oja

dat ik niet zo direct ben, omdat mensen denken dat ik zo ben hier, dat ik TE ben, wat dus niet zo is .
voor de zoveelste keer
the world is my catwalk
  vrijdag 6 juni 2008 @ 14:43:53 #163
120139 freiss
Hertog Jan :9~
pi_59172734
Nog steeds geen foto's?
HJ 14-punt-gift.
Lijst met rukmateriaal!
  vrijdag 6 juni 2008 @ 14:44:27 #164
163938 Lekiamh
Dietslander
pi_59172759
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 14:42 schreef Lovely..18 het volgende:

[..]

en jij kijkt ook verkeerd
zo heb ik altijd gedaan bij die mensen
Maar nu heb ik niemand meer
moet ik me oma nu gaan bellen ?
Hey, voel je niet zo aangevallen.
Hij geeft je alleen een advies...
  vrijdag 6 juni 2008 @ 14:45:19 #165
163938 Lekiamh
Dietslander
pi_59172778
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 14:43 schreef Lovely..18 het volgende:

[..]

jawel joh tuurlijk wel

maar ik wou even uitleggen dat als ik over straat loop en denk van oja

dat ik niet zo direct ben, omdat mensen denken dat ik zo ben hier, dat ik TE ben, wat dus niet zo is .
voor de zoveelste keer
Dan snap jij het niet, want 'men' hier oordeelt niet, maar denkt met je mee.
Dat jij het anders opvat kan ik niet helpen.
pi_59172919
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 14:45 schreef Lekiamh het volgende:

[..]

dan vind ik ook niet dat ze moeten zeggen dat ik TE attent ben begrijpt u
the world is my catwalk
pi_59172924
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 14:45 schreef Lekiamh het volgende:

[..]

Er is hier inderdaad sprake van een lichtelijke communicatiestoornis.
pi_59173030
tilburg is voor mij maar ander half uur met de trein

niet ver

ik ging altijd een uur heen en terug naar school
en arnhem is voor jou een half uurtje met de trein
the world is my catwalk
pi_59173066
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 14:49 schreef Lovely..18 het volgende:

[..]

Als je altijd geld terugbetaald en het nooit zelf terug hoeft te krijgen ben je te attent. Je kan er omheen blijven draaien, maargoed.
pi_59173108
Stom internet, valt steeds uit, dus nu weet ik niet of ik nou net iets gepost heb of niet...

Maar goed, hoera je wil nog vrienden zijn Maar ik moet wel een andere vriendin dumpen, want ze heeft nog nooit van FOK! gehoord
  vrijdag 6 juni 2008 @ 14:56:03 #171
163938 Lekiamh
Dietslander
pi_59173116
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 14:49 schreef Lovely..18 het volgende:

[..]

Als iemand zegt dat je zo bij mensen over kan komen wil dat nog niet zeggen dat je dat bent.
Er wordt je een situatie geschetst waaruit jij dan eventueel lering uit kan trekken, er wordt nergens een oordeel gegeven. Het is juist goed dat je ook de interpretaties van andere mensen in overweging neemt, want daar gaat het toch om? Vriendschap moet van twee kanten komen.

Oh, en noem me geen u graag.... voel ik me zo oud.
pi_59173128
o nee, ik heb het fout gezien
2,5 uur
the world is my catwalk
pi_59173156
o nee, 2 uur! hahaha
the world is my catwalk
  vrijdag 6 juni 2008 @ 14:58:09 #174
163938 Lekiamh
Dietslander
pi_59173187
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 14:55 schreef Filiassi_Jane het volgende:
Stom internet, valt steeds uit, dus nu weet ik niet of ik nou net iets gepost heb of niet...

Maar goed, hoera je wil nog vrienden zijn Maar ik moet wel een andere vriendin dumpen, want ze heeft nog nooit van FOK! gehoord
pi_59173191
arnhem is voor jou en mij een uur
the world is my catwalk
pi_59173223
Volgens ns.nl is het 1 uur en 9 minuten van Tilburg naar Arnhem met de intercity. En dan nog van mij naar Tilburg, is een half uurtje (en dan net de trein missen altijd, stomme aansluiting). Dus 1,5-2 uur ongeveer van mijn huis naar Arnhem?
pi_59173232
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 14:54 schreef Syheriat het volgende:

[..]

Als je altijd geld terugbetaald en het nooit zelf terug hoeft te krijgen ben je te attent. Je kan er omheen blijven draaien, maargoed.
ja ze konden nooit 20 cent missen, ik wel, en dan ben ik TE attent haha, omg
the world is my catwalk
pi_59173256
ja het is 1 uur en 9 minuten haha, vind je dat lang ?

en waarom moet je je vriendin dumpen ?
the world is my catwalk
pi_59173292
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 14:56 schreef Lekiamh het volgende:

[..]

Als iemand zegt dat je zo bij mensen over kan komen wil dat nog niet zeggen dat je dat bent.
Er wordt je een situatie geschetst waaruit jij dan eventueel lering uit kan trekken, er wordt nergens een oordeel gegeven. Het is juist goed dat je ook de interpretaties van andere mensen in overweging neemt, want daar gaat het toch om? Vriendschap moet van twee kanten komen.

Oh, en noem me geen u graag.... voel ik me zo oud.

oja dat komt omdat ik in een winkel werk, daar moet u gezegd worden haha
the world is my catwalk
pi_59173354
the world is my catwalk
pi_59173390
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 15:00 schreef Lovely..18 het volgende:
ja het is 1 uur en 9 minuten haha, vind je dat lang ?

en waarom moet je je vriendin dumpen ?
Ze kent FOK! niet, dat kan toch niet Nee geintje hoor Zou haar niet willen dumpen, veel te veel lol mee
  vrijdag 6 juni 2008 @ 15:07:24 #182
97934 ASroma
Flamboyant
pi_59173512
Ik werk ook in een winkel Misschien ben jij stiekem gewoon een jongere versie van mij in Gelderland...
pi_59173514
Spontaan zijn wordt overgewaardeerd.
Het mooi kotsende meisje.
pi_59173595
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 15:07 schreef ASroma het volgende:
vage lui hier

en jij bent er dus 1 van?
the world is my catwalk
pi_59173610
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 15:09 schreef Filiassi_Jane het volgende:
Ik werk ook in een winkel Misschien ben jij stiekem gewoon een jongere versie van mij in Gelderland...

vett

maar ehm, ik kan jou geen bericht sturen haha
the world is my catwalk
pi_59173645
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 15:09 schreef Filiassi_Jane het volgende:
Ik zie iets moois opbloeien.
  vrijdag 6 juni 2008 @ 15:17:37 #188
163938 Lekiamh
Dietslander
pi_59173695
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 15:15 schreef Vamps het volgende:

[..]

Ik zie iets moois opbloeien.
Tss... Vamps.
pi_59173725
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 15:17 schreef Lekiamh het volgende:

[..]

Tss... Vamps.
Wat doe ik nu weer verkeerd?
Denk je niet dat die twee kunnen eindigen in een vriendschap?
  vrijdag 6 juni 2008 @ 15:22:19 #190
163938 Lekiamh
Dietslander
pi_59173803
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 15:18 schreef Vamps het volgende:

[..]

Vast wel.
  vrijdag 6 juni 2008 @ 15:22:50 #191
97934 ASroma
Flamboyant
pi_59173822
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 15:18 schreef Vamps het volgende:

[..]

of in een leuke lesbo relatie oh yeah..........

HOT!
pi_59173912
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 15:22 schreef ASroma het volgende:

[..]

HOT!
Dude...
Not helping here...
pi_59173919
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 15:22 schreef ASroma het volgende:

[..]

HOT!

vage gasten hier ?? moet jij vooral zeggen
the world is my catwalk
  vrijdag 6 juni 2008 @ 15:31:41 #194
97934 ASroma
Flamboyant
pi_59174072
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 15:26 schreef Lovely..18 het volgende:

[..]

vage gasten hier ?? moet jij vooral zeggen
dan ben jij nog niet in de stallen geweest bij radstake
pi_59174130
Ben heel erg tevreden met mijn vriend, dus een lesbo relatie zit er niet in. Sorry!
pi_59174137
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 15:31 schreef ASroma het volgende:

[..]

dan ben jij nog niet in de stallen geweest bij radstake

hahaha kom jij bij de radstake ?

dan woont er net zo iemand bij mij in de buurt, heb ik weer
the world is my catwalk
pi_59174183
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 15:34 schreef Lovely..18 het volgende:

[..]

hahaha kom jij bij de radstake ?

dan woont er net zo iemand bij mij in de buurt, heb ik weer
Hahahaha.
Ze zeggen wel eens dat ieder krijgt wat hem/haar toekomt.
Ik hoop dat ze geen gelijk hebben.
pi_59174232
haha ja , maar em filiassi jane, je moet je bericht dinges even openen zodat ik je een bericht kan sturen
the world is my catwalk
pi_59174431
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 15:37 schreef Lovely..18 het volgende:
haha ja , maar em filiassi jane, je moet je bericht dinges even openen zodat ik je een bericht kan sturen
Ik heb je net een bericht gestuurd als het goed is
  vrijdag 6 juni 2008 @ 15:44:39 #200
97934 ASroma
Flamboyant
pi_59174444
mijn moeder woont in apeldoorn daardoor ben ik er wel eens verzeild geraakt, best leuk voor een keer
pi_59174523
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 15:44 schreef ASroma het volgende:
mijn moeder woont in apeldoorn daardoor ben ik er wel eens verzeild geraakt, best leuk voor een keer
ja maar niet altijd, dieka is leuker
the world is my catwalk
pi_59174598
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 15:47 schreef Lovely..18 het volgende:

[..]

ja maar niet altijd, dieka is leuker
Dieka
Daar ben ik ook 2 keer geweest.
Vette tent en maar 5 euro entree.
Moesten wel een bus huren met 50 man, dat was dan wel weer wat duurder.
  vrijdag 6 juni 2008 @ 15:50:18 #203
97934 ASroma
Flamboyant
pi_59174632
dieka is inderdaad ook wel leuker en boode op zondag natuurlijk
pi_59174748
haha, mijn broer heeft dan een heeeele grote vriendengroep waar ik heel soms mee ga.
En die heeft een vriend met een bedrijf, en die hebben allemaal van die busjes handig
the world is my catwalk
pi_59174855
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 15:53 schreef Lovely..18 het volgende:
haha, mijn broer heeft dan een heeeele grote vriendengroep waar ik heel soms mee ga.
En die heeft een vriend met een bedrijf, en die hebben allemaal van die busjes handig
Altijd gezellig met zulke bussen/busjes
Maar toch relaxed dat je soms met je broer mee kan.
  vrijdag 6 juni 2008 @ 15:56:34 #206
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_59174874
Geen pics, wel stormloop?

What gives?
Ik ga naar huis.
pi_59174902
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 15:56 schreef Vamps het volgende:

[..]

Altijd gezellig met zulke bussen/busjes
Maar toch relaxed dat je soms met je broer mee kan.
haha, ja ook maar heeeel heeeeel soms
the world is my catwalk
pi_59174914
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 15:56 schreef nietzman het volgende:
Geen pics, wel stormloop?

What gives?
Gezelligheid.
Tijd doden.
Behulpzaamheid.
pi_59174937
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 15:57 schreef Lovely..18 het volgende:

[..]

haha, ja ook maar heeeel heeeeel soms
Het is nog altijd beter dan helemaal nooit.
pi_59174978
Niemand heeft echte vrienden. Alleen mensen met wie je omgaat omdat het toevallig goed uitkomt.
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_59174993
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 15:57 schreef Vamps het volgende:

[..]

Gezelligheid.
Tijd doden.
Behulpzaamheid.

sommige mensen proberen de boel ook alleen maar te verzieken hier
the world is my catwalk
  vrijdag 6 juni 2008 @ 15:59:49 #212
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_59174998
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 15:57 schreef Vamps het volgende:
Gezelligheid.
Tijd doden.
Behulpzaamheid.
Bareuh.
Ik ga naar huis.
  vrijdag 6 juni 2008 @ 16:00:22 #213
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_59175019
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 15:59 schreef Lovely..18 het volgende:
Welkom op het interweb schat.
Ik ga naar huis.
pi_59175035
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 15:59 schreef Flashwin het volgende:
Niemand heeft echte vrienden. Alleen mensen met wie je omgaat omdat het toevallig goed uitkomt.

maar dat is jou mening
the world is my catwalk
pi_59175049
Edit: haha, er ging iets mis, ik zag al die andere berichten niet
pi_59175050
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 15:59 schreef Flashwin het volgende:
Zuurpruim.
pi_59175102
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 15:59 schreef Lovely..18 het volgende:

[..]

Ja joh, niets van aantrekken.
Die lui lekker laten rotten in hun eigen persoonlijkheid.
pi_59175132
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 16:01 schreef Filiassi_Jane het volgende:
Edit: haha, er ging iets mis, ik zag al die andere berichten niet
Dat is ook nog niet eerder gebeurd vandaag.
  vrijdag 6 juni 2008 @ 16:03:18 #219
163938 Lekiamh
Dietslander
pi_59175145
Nog steeds geen slotje?

Nee, volgens mij best gezellig hierzo.
  vrijdag 6 juni 2008 @ 16:03:59 #220
163938 Lekiamh
Dietslander
pi_59175177
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 16:02 schreef Vamps het volgende:

[..]

Ja joh, niets van aantrekken.
Die lui lekker laten rotten in hun eigen persoonlijkheid.
Vamps is in een goede bui, dat is wel te merken
pi_59175184
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 16:03 schreef Lekiamh het volgende:
Nog steeds geen slotje?

Nee, volgens mij best gezellig hierzo.
Geen slotje.
Slowchat wordt blijkbaar toegestaan vandaag.
  vrijdag 6 juni 2008 @ 16:04:31 #222
163938 Lekiamh
Dietslander
pi_59175202
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 16:04 schreef Vamps het volgende:

[..]

Geen slotje.
Slowchat wordt blijkbaar toegestaan vandaag.
Heb je KLB gezien?
pi_59175214
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 16:00 schreef nietzman het volgende:

[..]

Welkom op het interweb schat.
Ik heb iets nieuws geleerd.
Enorm vet truukje, gisteren geleerd.
Zie je dat rode kruisje rechtsbovenin?
DRUK EROP!!
pi_59175240
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 16:03 schreef Lekiamh het volgende:

[..]

Vamps is in een goede bui, dat is wel te merken
Een halve middag geen Frontpage doet wonderen.
pi_59175260
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 16:04 schreef Lekiamh het volgende:

[..]

Heb je KLB gezien?
Hahaha, gaat het daar zo erg aan toe dan?
  vrijdag 6 juni 2008 @ 16:06:09 #226
163938 Lekiamh
Dietslander
pi_59175282
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 16:05 schreef Vamps het volgende:

[..]

Een halve middag geen Frontpage doet wonderen.
Waarom?
We missen je scherpe posts.
  vrijdag 6 juni 2008 @ 16:06:33 #227
163938 Lekiamh
Dietslander
pi_59175295
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 16:05 schreef Vamps het volgende:

[..]

Hahaha, gaat het daar zo erg aan toe dan?
De lemmings zijn er ontelbaar onderhand.
pi_59175323
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 16:06 schreef Lekiamh het volgende:

[..]

Waarom?
We missen je scherpe posts.
Hahaha.
Maandag weer, of hooguit zondag avond.
Af en toe is een vrijdag middagje rust goed, zeker gezien ik een paar weken geleden de tijd was vergeten en een uur te laat van men stage wegging.
pi_59175353
quote:

[..]

Ik heb iets nieuws geleerd.
Zie je dat rode kruisje rechtsbovenin?
DRUK EROP!!

haha ik heel serieus zoeken naar dat rode kruisje
the world is my catwalk
  vrijdag 6 juni 2008 @ 16:08:21 #230
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_59175364
quote:
Als ze je nou meteen ook hadden afgeleerd de boel weer opnieuw op te starten was het internet een slowchatvrij slijmtopic zonder e-poesje en piemels rijker. .
Ik ga naar huis.
pi_59175367
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 16:06 schreef Lekiamh het volgende:

[..]

De lemmings zijn er ontelbaar onderhand.
Meesterlijk.
  vrijdag 6 juni 2008 @ 16:08:39 #232
163938 Lekiamh
Dietslander
pi_59175378
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 16:07 schreef Vamps het volgende:

[..]

Hahaha.
Maandag weer, of hooguit zondag avond.
Af en toe is een vrijdag middagje rust goed, zeker gezien ik een paar weken geleden de tijd was vergeten en een uur te laat van men stage wegging.
Kijk, dat is nu hart voor de zaak hebben.
pi_59175405
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 16:08 schreef Lovely..18 het volgende:

[..]

Whahahaha.
Geniaal.
pi_59175419
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 16:08 schreef nietzman het volgende:

[..]

Als ze je nou meteen ook hadden afgeleerd de boel weer opnieuw op te starten was het internet een slowchatvrij slijmtopic zonder e-poesje en piemels rijker. .
Boehoe, moet je nu huillie doen?
  vrijdag 6 juni 2008 @ 16:10:00 #235
163938 Lekiamh
Dietslander
pi_59175429
quote:

[..]

Haha.
pi_59175457
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 16:08 schreef nietzman het volgende:

[..]

kun je geen topic voor jezelf beginnen met dat soort berichtjes
the world is my catwalk
  vrijdag 6 juni 2008 @ 16:10:45 #237
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_59175472
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 16:09 schreef Vamps het volgende:
Boehoe, moet je nu huillie doen?
Hoe ontstijg je hiermee precies het "Nee, jíj." niveau, flamen00b? .
Ik ga naar huis.
  vrijdag 6 juni 2008 @ 16:12:12 #238
163938 Lekiamh
Dietslander
pi_59175532
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 16:10 schreef nietzman het volgende:

[..]

Als het je niet bevalt, post dan in andere topics.
  vrijdag 6 juni 2008 @ 16:13:18 #239
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_59175580
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 16:12 schreef Lekiamh het volgende:
Als het je niet bevalt, post dan in andere topics.
Boh gek, dat doe ik al heel veel, check m'n postgeschiedenis! .
Ik ga naar huis.
pi_59175637
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 16:10 schreef nietzman het volgende:

[..]

Is dat nodig dan?
Ik acht het niet nodig mij te verantwoorden tegenover een ventje dat hier kritiek komt leveren op andere mensen, ondanks het feit dat dit ventje geen haar beter is.
Of je nu alsnog zo vriendelijk wilt zijn het truukje dat je net hebt geleerd alsnog uit te proberen.
pi_59175801
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 16:15 schreef Vamps het volgende:

[..]

Is dat nodig dan?
Ik acht het niet nodig mij te verantwoorden tegenover een ventje dat hier kritiek komt leveren op andere mensen, ondanks het feit dat dit ventje geen haar beter is.
Of je nu alsnog zo vriendelijk wilt zijn het truukje dat je net hebt geleerd alsnog uit te proberen.
'

hahaha jij bent echt grappig, ik nam het net nog heel serieus ook nog
Maar niet uitgevoerd, ik denk dat hij het beter kan
the world is my catwalk
  vrijdag 6 juni 2008 @ 16:19:22 #242
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_59175825

Rechtsboven. Zit niks. Try again.
Ik ga naar huis.
  vrijdag 6 juni 2008 @ 16:20:41 #243
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_59175879
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 16:18 schreef Lovely..18 het volgende:
hahaha jij bent echt grappig,
De oplossing voor je eenzaamheidsprobleem is dus simpelweg een contactadvertentie in den Donald Duck.
Ik ga naar huis.
pi_59175884
quote:

[..]

In jouw broek
pi_59175925
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 16:18 schreef Lovely..18 het volgende:

[..]

'

hahaha jij bent echt grappig, ik nam het net nog heel serieus ook nog
Maar niet uitgevoerd, ik denk dat hij het beter kan

Hé dat truukje is niet voor jou bestemd.
Hierblijven.
  vrijdag 6 juni 2008 @ 16:23:22 #246
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_59175980
Doetinchem meldt zich.
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
pi_59175992
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 16:20 schreef nietzman het volgende:

[..]

De oplossing voor je eenzaamheidsprobleem is dus simpelweg een contactadvertentie in den Donald Duck.

hoe weet je dat toch zo goed ?
heb je er zelf ook een advertentie op geplaatst
heten je vrienden toevallig kwik kwek en kwak
the world is my catwalk
pi_59176074
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 16:20 schreef nietzman het volgende:

[..]

Gast.. kom op.. Opzekers spoug jij er nu zelf ook van dat je een opmerking als deze hebt geplaatst.
pi_59176094
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 16:23 schreef LasTeR het volgende:
Doetinchem meldt zich.

the world is my catwalk
  vrijdag 6 juni 2008 @ 16:30:03 #250
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_59176221
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 16:23 schreef Lovely..18 het volgende:
hoe weet je dat toch zo goed ?
heb je er zelf ook een advertentie op geplaatst
heten je vrienden toevallig kwik kwek en kwak
Mčh.

Ik kan me er ook wel weer iets bij voorstellen hoor schat, telkens als iemand uit mijn vriendenkring zo leuk en spontaan uit de hoek kwam dumpten we hem of haar ook ergens in een begeleide woongroep.
Ik ga naar huis.
pi_59176293
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 16:25 schreef Vamps het volgende:

[..]

Gast.. kom op.. Opzekers spoug jij er nu zelf ook van dat je een opmerking als deze hebt geplaatst.
spoug
pi_59176336
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 16:31 schreef Juup© het volgende:

[..]

spoug
Ergens van balen.
  vrijdag 6 juni 2008 @ 16:33:06 #253
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_59176353
Mjah, ik dacht dat het Vlaams of zoiets zou wezen.
Ik ga naar huis.
pi_59176478
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 16:32 schreef Vamps het volgende:

[..]

Ergens van balen.
Oke dan.
pi_59176505
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 16:33 schreef nietzman het volgende:
Mjah, ik dacht dat het Vlaams of zoiets zou wezen.
Vandaag de dag blijkt denken jou ook niet bepaald goed af te gaan.
pi_59176525
ben je een beetje gordon fan met je 'schat'
the world is my catwalk
pi_59177636
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 12:46 schreef Lovely..18 het volgende:

[..]

En daar schort het hem nou net aan. Welke man wil nou niet een lekkere slet in bed?
pi_59177854
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 17:20 schreef Aneurism het volgende:

[..]

En daar schort het hem nou net aan. Welke man wil nou niet een lekkere slet in bed?

heb je niets beters te doen
the world is my catwalk
pi_59181911
Heja! Weet je.. je moet gewoon jezelf zijn. Wanneer je lekker jezelf bent dan komen die vrienden vanzelf
Ken je veel mensen bij jou uit de buurt? Dan ga je toch gewoon es bij hun een bakkie koffie halen? En je werkt? Hoe zit het met je collega's dan? Wanneer je TE erg je best doet om vrienden te worden met mensen dan werkt dat gewoon niet.. dus.. gewoon lekker jezelf zijn

[ Bericht 9% gewijzigd door P-taa op 06-06-2008 20:37:43 ]
pi_59183744
Het valt me op dat je erg slecht tegen kritiek kan. Elke reactie waarin iemand een poging doet iets te verklaren is gelijk onzin als er iets niet helemaal overeen komt. Je had toch niet verwacht dat mensen hier je gelijk kennen aan de hand van een aantal zinnen?

Vervelend dat al je vrienden je hebben laten zitten. Het klinkt ook niet alsof het ooit goede vrienden geweest zijn, maar dat even terzijde. Je hebt het over een periode waarin je ziek bent geweest. Je was daardoor niet of nauwelijks op school. Zo'n periode heb ik ook gehad. In het begin had ik nog heel veel contact met ze, maar naarmate ik voor langere tijd weinig op school kwam merkte ik ook dat ik met veel van deze vrienden het contact verloor. Waar ze normaal met jou rondliepen op school en naast school ook veel met je ondernamen zijn er nu anderen waarmee ze die dingen doen. Jij bent er simpelweg te weinig. Persoonlijk contact, als in face-to-face i.p.v op afstand, is heel belangrijk in een vriendschap als je het mij vraagt. Als dat minder word zal de vriendschap uiteindelijk minder worden. Wanneer ik wel weer eens op school kwam had ik goed contact met die vrienden. Toch merkte ik dat het wat oppervlakkiger was. Op zich niet heel gek als je elkaar maar zo weinig ziet en zo weinig met elkaar meemaakt. Er zijn voor mij altijd mensen geweest die ook contact bleven zoeken. Die mensen waren er bij jou blijkbaar niet, die lieten je gelijk vallen toen je wat minder op school kwam. Het zegt wel iets over de vriendschap die jullie hadden (of wellicht is dit het verschil tussen mannen en vrouwen). Een klasgenoot had iets vergelijkbaars trouwens. Heel erg vergelijkbaar met jou. Ze was veel ziek op een gegeven moment, was heel erg spontaan, maar naarmate ze minder op school kwam verwaterde het contact met haar 'vriendinnen'. Die hebben haar op een gegeven moment keihard laten vallen.

Volgens mij waren het nooit echt goede vrienden geweest als ik het zo lees. Dat ze nooit geld uit willen lenen en altijd moeilijk lopen te doen is niet echt een teken van vriendschap. Was dit altijd al zo of is dit ook pas later begonnen? Ik leen mensen ook minder snel wat uit als ik niet weet wanneer ik ze weer op school kan verwacht. Al zal dat bij echte vrienden niet uitmaken natuurlijk. Vrienden heb je in verschillende soorten en maten, ik tenminste wel.

Je woont in een klein dorp. Daar zal je nooit vrienden kunnen maken. Ik ken het probleem. Zelf woon ik in een erg klein dorp en heb daar eigenlijk geen vrienden. Mijn vrienden wonen allemaal in omringende dorpen of in de stad. Ik heb de middelbare school ook niet gedaan in dit dorp. Dat scheelt ook. Laat je niet weerhouden door de dorpsgrenzen.

Je gaat een nieuwe opleiding volgen binnenkort. Nieuwe ronde, nieuwe kansen. Het zal dan ook niet moeilijk zijn om daar vrienden te maken. Veel mensen zitten in hetzelfde schuitje, allemaal zijn ze nieuw op de opleiding. Een teamsport is ook erg makkelijk om vrienden mee te maken. Schrijf je in bij de plaatselijke sportclub of bij een sportclub in een dorp/stad in de buurt. Leer nieuwe mensen kennen. Vrienden maken gaat verder vanzelf.

Maak je niet zo druk. Door je ziekte, wat het ook moge zijn, ben je veel afwezig geweest. Men kon niet meer van je op aan, persoonlijk contact werd minder, je deelde minder samen. Wanneer je dan wel op school was vonden ze het blijkbaar niet de moeite waard om nog veel tijd in je te steken. Je bent er namelijk meestal toch niet. Vrouwen hebben dit toch wat meer dan mannen. Jammer, maar je kan het niet meer veranderen. Nogmaals, leer nieuwe mensen kennen en dan gaat het allemaal vanzelf.

Ik weet trouwens zeker dat dit topic lang niet zoveel aandacht had gehad als TS een man was geweest. Dan was TS waarschijnlijk na 1 pagina niet meer teruggekomen door de negatieve reacties .

Je doet hier maar mee wat je ermee kan. Het zal vast niet allemaal overeenkomen, maar dat zoek je zelf maar uit.
"In case of dissension, never dare to judge till you've heard the other side."
  vrijdag 6 juni 2008 @ 22:07:06 #261
11682 Moonah
Jolie femme
pi_59184891
Ik heb alleen de openingspost gelezen.
Maar het valt me onmiddellijk op dat je je nogal als een slachtoffer opstelt.
Niemand doet het goed, je vrienden niet, je therapeut niet... Alleen jij, jij hebt alles voor iedereen over.
Bovendien komt je tekst nogal oppervlakkig op me over. Ben je IRL ook oppervlakkig?
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dč ôk wir.
pi_59185974
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 22:07 schreef Moonah het volgende:
Ik heb alleen de openingspost gelezen.
Maar het valt me onmiddellijk op dat je je nogal als een slachtoffer opstelt.
Niemand doet het goed, je vrienden niet, je therapeut niet... Alleen jij, jij hebt alles voor iedereen over.
Bovendien komt je tekst nogal oppervlakkig op me over. Ben je IRL ook oppervlakkig?

dit is dus iemand die mij niet kent, en het niet begrijpt
the world is my catwalk
pi_59186001
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 20:30 schreef P-taa het volgende:
Heja! Weet je.. je moet gewoon jezelf zijn. Wanneer je lekker jezelf bent dan komen die vrienden vanzelf
Ken je veel mensen bij jou uit de buurt? Dan ga je toch gewoon es bij hun een bakkie koffie halen? En je werkt? Hoe zit het met je collega's dan? Wanneer je TE erg je best doet om vrienden te worden met mensen dan werkt dat gewoon niet.. dus.. gewoon lekker jezelf zijn
werk in een winkel en wer werken er met z'n 2en
the world is my catwalk
pi_59186101
mwa.. tsja.. als je met z'n tweeen werkt dan moet het ook maar net klikken met diegene... En in je vrije tijd heb je ook niet veel aan zo iemand lijkt me want als jij vrij bent dan is de kans groot dat je collega werken moet.. of niet?
pi_59186323
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 21:33 schreef Karammel het volgende:
Het valt me op dat je erg slecht tegen kritiek kan. Elke reactie waarin iemand een poging doet iets te verklaren is gelijk onzin als er iets niet helemaal overeen komt. Je had toch niet verwacht dat mensen hier je gelijk kennen aan de hand van een aantal zinnen?

Vervelend dat al je vrienden je hebben laten zitten. Het klinkt ook niet alsof het ooit goede vrienden geweest zijn, maar dat even terzijde. Je hebt het over een periode waarin je ziek bent geweest. Je was daardoor niet of nauwelijks op school. Zo'n periode heb ik ook gehad. In het begin had ik nog heel veel contact met ze, maar naarmate ik voor langere tijd weinig op school kwam merkte ik ook dat ik met veel van deze vrienden het contact verloor. Waar ze normaal met jou rondliepen op school en naast school ook veel met je ondernamen zijn er nu anderen waarmee ze die dingen doen. Jij bent er simpelweg te weinig. Persoonlijk contact, als in face-to-face i.p.v op afstand, is heel belangrijk in een vriendschap als je het mij vraagt. Als dat minder word zal de vriendschap uiteindelijk minder worden. Wanneer ik wel weer eens op school kwam had ik goed contact met die vrienden. Toch merkte ik dat het wat oppervlakkiger was. Op zich niet heel gek als je elkaar maar zo weinig ziet en zo weinig met elkaar meemaakt. Er zijn voor mij altijd mensen geweest die ook contact bleven zoeken. Die mensen waren er bij jou blijkbaar niet, die lieten je gelijk vallen toen je wat minder op school kwam. Het zegt wel iets over de vriendschap die jullie hadden (of wellicht is dit het verschil tussen mannen en vrouwen). Een klasgenoot had iets vergelijkbaars trouwens. Heel erg vergelijkbaar met jou. Ze was veel ziek op een gegeven moment, was heel erg spontaan, maar naarmate ze minder op school kwam verwaterde het contact met haar 'vriendinnen'. Die hebben haar op een gegeven moment keihard laten vallen.

Volgens mij waren het nooit echt goede vrienden geweest als ik het zo lees. Dat ze nooit geld uit willen lenen en altijd moeilijk lopen te doen is niet echt een teken van vriendschap. Was dit altijd al zo of is dit ook pas later begonnen? Ik leen mensen ook minder snel wat uit als ik niet weet wanneer ik ze weer op school kan verwacht. Al zal dat bij echte vrienden niet uitmaken natuurlijk. Vrienden heb je in verschillende soorten en maten, ik tenminste wel.

Je woont in een klein dorp. Daar zal je nooit vrienden kunnen maken. Ik ken het probleem. Zelf woon ik in een erg klein dorp en heb daar eigenlijk geen vrienden. Mijn vrienden wonen allemaal in omringende dorpen of in de stad. Ik heb de middelbare school ook niet gedaan in dit dorp. Dat scheelt ook. Laat je niet weerhouden door de dorpsgrenzen.

Je gaat een nieuwe opleiding volgen binnenkort. Nieuwe ronde, nieuwe kansen. Het zal dan ook niet moeilijk zijn om daar vrienden te maken. Veel mensen zitten in hetzelfde schuitje, allemaal zijn ze nieuw op de opleiding. Een teamsport is ook erg makkelijk om vrienden mee te maken. Schrijf je in bij de plaatselijke sportclub of bij een sportclub in een dorp/stad in de buurt. Leer nieuwe mensen kennen. Vrienden maken gaat verder vanzelf.

Maak je niet zo druk. Door je ziekte, wat het ook moge zijn, ben je veel afwezig geweest. Men kon niet meer van je op aan, persoonlijk contact werd minder, je deelde minder samen. Wanneer je dan wel op school was vonden ze het blijkbaar niet de moeite waard om nog veel tijd in je te steken. Je bent er namelijk meestal toch niet. Vrouwen hebben dit toch wat meer dan mannen. Jammer, maar je kan het niet meer veranderen. Nogmaals, leer nieuwe mensen kennen en dan gaat het allemaal vanzelf.

Ik weet trouwens zeker dat dit topic lang niet zoveel aandacht had gehad als TS een man was geweest. Dan was TS waarschijnlijk na 1 pagina niet meer teruggekomen door de negatieve reacties .

Je doet hier maar mee wat je ermee kan. Het zal vast niet allemaal overeenkomen, maar dat zoek je zelf maar uit.

Hey! bedankt voor je reactie. Ten eerste kan ik heel goed tegen kritiek, maar niet tegen mensen die me gelijk op dingen oordelen, en denken dat ze het beter weten in mijn situatie.
Of dat ik sletterig verwaand overkom, of dat ik me tot een slachtoffer zet
En ten 2e, ik was wel ziek, maar ging wel naar school, maar het werd in plaats van 5 dagen per week 2 dagen per week, of alleen s middags ofzo snapt u.
Verder ben ik veel contact wezen houden met die mensen en was ik digene die het innitatief nam.
Wil me helemaal niet tot slachtoffer zetten, want ik heb altijd me best gedaan voor iedereen
En heb nog nooit een bedankje gehad. toen ze niet op me verjaardag kwamen, was ik zo boos op ze, ik hoefde ze nooit meer te zien.
Maar ze waren allemaal zo, waar blift mijn 20 cent, ben ik nou een vriendin of niet.
Dat is gewoon echt niet leuk weetje, altijd om iedereen geven, maar nooit iets terug krijgen.
Ben helemaal niet iemand die haantje de voorste wil staan en alles wil hebben.
Sta open voor gezelligheid en leuke mensen, maak altijd een praat je met mensen alleen dan niet van mijn leeftijd haha.
Met mijn nieuwe opleiding ga ik zeker nieuwe mensen leren kennen dat weet ik wel zeker.
Naja, misschien kan ik mijn topic beter verwijderen, want krijg veel reacties waar ik of niets mee kan of toch alleen maar rot bedoeld is.
Ben hier wel serieus mee, en wil helemaal niet anders overkomen dan ik werkelijk ben.
Wil gewoon zeggen dat ik altijd open sta voor mensen, en gewoon wel op zoek ben naar leuke mensen.
Gezellig een filmpje kijken, in het cafe zitten/uitgaan, va nmij part in de regen gaan staan wat dan ook.
Hoe moeilijk kan het zijn.
the world is my catwalk
pi_59186386
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 22:48 schreef P-taa het volgende:
mwa.. tsja.. als je met z'n tweeen werkt dan moet het ook maar net klikken met diegene... En in je vrije tijd heb je ook niet veel aan zo iemand lijkt me want als jij vrij bent dan is de kans groot dat je collega werken moet.. of niet?

Na het is een vrouw wat ook veel meegemaakt heeft, en doe met haar nog de meeste leuke dingen!
Ze heeft me heel veel gegeven, en me leven echt weer wat puf gegeven:)
Ben heel blij met haar ja, en is altijd super gezellig.
the world is my catwalk
pi_59186529
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 22:56 schreef Lovely..18 het volgende:

Hoe moeilijk kan het zijn. [/b]
Nou.. niet..

Wil je best eens meenemen voor een avondje bioscoop hoor.
Het is voor mij 100km... maar ach... voor mij minder dan een uurtje rijden.
En het lijkt me best interessant om eens een avondje met je door te brengen.
Gewoon praten.. en kijken hoe spontaan je bent
Zeg maar wanneer je eens vrij bent
pi_59186599
ach gossie ze wil aandacht.
Niemand begrijpt me , ze moeten altijd mij hebben, de hele wereld is gek behalve ik,zij zijn groot en ik ben klein.
Als je niet tegen kritiek kan post dan ook niks op een forum.
pi_59186724
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 23:04 schreef cesareborgia het volgende:
ach gossie ze wil aandacht.
Niemand begrijpt me , ze moeten altijd mij hebben, de hele wereld is gek behalve ik,zij zijn groot en ik ben klein.
Als je niet tegen kritiek kan post dan ook niks op een forum.

aah gussie, ja he, ze moeten altijd mij hebben hahaha o my god
the world is my catwalk
pi_59187775
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 16:00 schreef Lovely..18 het volgende:

[..]

maar dat is jou mening
Mijn mening inderdaad en verhalen als die van jou bewijzen dat ik gelijk heb.
pi_59187971
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 23:42 schreef Flashwin het volgende:

[..]

Mijn mening inderdaad en verhalen als die van jou bewijzen dat ik gelijk heb.

Dan beweer je maar dat je gelijk hebt
en nu ? zet je het in de krant op de voorpagina, 'ik heb gelijk!! '
the world is my catwalk
  vrijdag 6 juni 2008 @ 23:53:13 #272
163938 Lekiamh
Dietslander
pi_59188085
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 23:49 schreef Lovely..18 het volgende:

[..]

Ik wil morgen best wel eens alle tijd nemen om alles wat men hier zegt over jou uit te leggen. Want je pikt op de een of andere manier niets, maar dan ook niets, op.
Heb er nu geen tijd voor, anders had ik het gedaan.
pi_59188300
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 23:53 schreef Lekiamh het volgende:

[..]

Ik wil morgen best wel eens alle tijd nemen om alles wat men hier zegt over jou uit te leggen. Want je pikt op de een of andere manier niets, maar dan ook niets, op.
Heb er nu geen tijd voor, anders had ik het gedaan.

je kent me niet , je weet niet wie ik ben, en je weet het heus niet beter hoor

vind het maar een raar forum hier, ik verwijder em wel.
the world is my catwalk
  zaterdag 7 juni 2008 @ 00:04:44 #274
163938 Lekiamh
Dietslander
pi_59188375
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 00:01 schreef Lovely..18 het volgende:

[..]

je kent me niet , je weet niet wie ik ben, en je weet het heus niet beter hoor

vind het maar een raar forum hier, ik verwijder em wel.
Als ik zo vrij mag zijn te reageren (alsnog):
Als je ook maar enig besef van realiteit hebt en omgangsvormen, beetje sociaal gedrag zogezegd, ga je niet op deze manier reageren.
'Stank voor dank' past hier goed bij. Laat ik het anders zeggen... Je opent een topic, plaatst een heel verhaal over jezelf en verwacht dat men erop ingaat dan wel accepteert dat alles letterlijk zo is. De users hier reagerren op basis daarvan, en geven dan kritiek, advies en plaatsen opmerkingen. Die jij vervolgens elke keer als een boemerang terug smijt naar de desbetreffende user.
Ik vind het niet zo gek dat jou dan zogenaamd 'calimero gedrag' verweten wordt. En hier hou ik het voor vanavond bij.
pi_59188556
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 00:04 schreef Lekiamh het volgende:

[..]

Als je ook maar enig besef van realiteit hebt en omgangsvormen, beetje sociaal gedrag zogezegd, ga je niet op deze manier reageren.
'Stank voor dank' past hier goed bij. Laat ik het anders zeggen... Je opent een topic, plaatst een heel verhaal over jezelf en verwacht dat men erop ingaat dan wel accepteert dat alles letterlijk zo is. De users hier reagerren op basis daarvan, en geven dan kritiek, advies en plaatsen opmerkingen. Die jij vervolgens elke keer als een boemerang terug smijt naar de desbetreffende user.
Ik vind het niet zo gek dat jou dan zogenaamd 'calimero gedrag' verweten wordt. En hier hou ik het voor vanavond bij.

waar maak ik me toch druk om he , zon zielig figuur als jij heb je niets beters te doen ofzo
ik doe in de omgang helemaal neit zo, en vind het vervelend dat mensen op dit forum zo maar een oordeel klaar hebben en het altijd maar beter weten net zoals jij
Zo ben ik de mensen echt niet kwijt geraakt hoor beterweter,
ga maar lekker naar je mama toe om het te vertelllen ofzo, maar deze topic is niet voor mensen als jou bedoeld.
Ik verwijder de topic wel, want dit is gewoon te ziek
en word er moe van van zulke mensen
the world is my catwalk
  zaterdag 7 juni 2008 @ 00:12:28 #276
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_59188576
Nouja, als de TS dergelijke discussietactieken ook in het echte gebruikt verbaasd het me in ieder geval voor geen meter dat ze geen toffe vriendinnen heeft.

"Ik sta heel open voor mensen." Yeah right, alleen als ze in jouw straatje vallen zeker. Typisch dat je dan ook alleen andere suffe mensen aantrekt.
Ik ga naar huis.
pi_59188636
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 00:12 schreef nietzman het volgende:
Nouja, als de TS dergelijke discussietactieken ook in het echte gebruikt verbaasd het me in ieder geval voor geen meter dat ze geen toffe vriendinnen heeft.

"Ik sta heel open voor mensen." Yeah right, alleen als ze in jouw straatje vallen zeker. Typisch dat je dan ook alleen andere suffe mensen aantrekt.
*lik*
pi_59188749
ik log me uit en kom nooit meer terug!! raar volk hier
the world is my catwalk
  zaterdag 7 juni 2008 @ 00:32:37 #279
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_59189030
Uhuh, iedereen is raar behalve jij.
Ik ga naar huis.
pi_59189839
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 23:49 schreef Lovely..18 het volgende:

[..]

kindje toch
pi_59189866
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 00:20 schreef Lovely..18 het volgende:
veel plezier in je eenzame leven
pi_59189879
jezus schijterds die niet alleen durven te zijn!
De beste vrienden moet je zijn met je zelf niet met anderen!
sukkels tsss moet ik alles weer uitleggen geen zin in hoor!lama
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_59189908
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 00:04 schreef Lekiamh het volgende:

[..]

Uitstekende samenvatting.

Ze zou er goed aan doen dit nog eens door te lezen zonder direct in de aanvalsmode te schakelen. Voel je toch niet zo snel aangevallen. Mensen hier reageren op basis van beperkte informatie om je advies te geven. Iedereen doet dat op zijn eigen manier. Het lijkt er niet op dat je uberhaupt door hebt wat men probeert te zeggen. Als je bepaalde woorden tegenkomt begin je gelijk een tegenreactie te schrijven dat je er niet van gediend bent om zo behandeld te worden.

Tip: Lees de reactie van Lekiamh hierboven nog eens goed door. Neem het in je op en denk er eens goed over na. De reactie die jij hierop had geeft ook precies aan waar hij op doelt. Stank voor dank.
"In case of dissension, never dare to judge till you've heard the other side."
pi_59189967
Mensen die nog serieus op de TS ingaan

het persoontje heeft binnen een aantal uur laten zien waarom mensen in haar omgeving schijt aan haar hebben. zulke mensen zullen het nooit snappen en altijd achter de feiten aan blijven lopen
pi_59190276
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 00:11 schreef Lovely..18 het volgende:

[..]

waar maak ik me toch druk om he , zon zielig figuur als jij heb je niets beters te doen ofzo
ik doe in de omgang helemaal neit zo, en vind het vervelend dat mensen op dit forum zo maar een oordeel klaar hebben en het altijd maar beter weten net zoals jij
Zo ben ik de mensen echt niet kwijt geraakt hoor beterweter,
ga maar lekker naar je mama toe om het te vertelllen ofzo, maar deze topic is niet voor mensen als jou bedoeld.
Ik verwijder de topic wel, want dit is gewoon te ziek
en word er moe van van zulke mensen
Jij kunt dit topic niet eens verwijderen

Verwijder jezelf maar van Fok!, dat is beter.
pi_59190306
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 00:20 schreef Lovely..18 het volgende:
Mooi, dan kan dit topic ook dicht
  zaterdag 7 juni 2008 @ 09:44:37 #287
11682 Moonah
Jolie femme
pi_59192434
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 22:44 schreef Lovely..18 het volgende:

[..]

dit is dus iemand die mij niet kent, en het niet begrijpt
Je reageert voorspelbaar.

Ik wens je oprecht veel sterkte in je leven. Hopelijk leer je ooit nog eens écht in de spiegel te kijken.
Zo lang je blijft wijzen naar anderen zonder naar je eigen gedrag te durven kijken, zul je tegen dezelfde issues in je leven aan blijven lopen.

Maar ik begrijp je wrs toch niet.
  zaterdag 7 juni 2008 @ 18:36:16 #288
11682 Moonah
Jolie femme
pi_59198743
Sympathieke dame ben je, Lovely18!
quote:
rot op man dom mens
je kent me niet, en je weet niet hoe ik ben
echt hopeloze personen hier op deze site 'vamps' zegt dat ook over jou hahaha
mensen die zoveel berichten als dit sturen> aantal posts:18018 (gemiddeld 7 per dag)SUPER HOPELOOS!!! hahaha hoe vaak zit je op deze site ??
Triest!!!

Ik mag hopen dat je er overheen groeit.
Oh, en gelieve mij niet meer te PM'en. Heb dank.
  zaterdag 7 juni 2008 @ 18:38:23 #289
163938 Lekiamh
Dietslander
pi_59198790
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 18:36 schreef Moonah het volgende:
[..]

Zielige PM. Ik ga ook niet eens de moeite meer nemen iets te posten hierzo... Ik mag toch niets zeggen. (ik oordeel, ik ken dr niet, ze is in het echt heel anders etc.)
  zaterdag 7 juni 2008 @ 19:01:00 #290
77330 m-niki
for real
pi_59199387
tja, ik vond het persoonlijk al zo raar dat er in het begin van het topic nog users waren die heel lief met haar omgingen, terwijl ze overal klappen uitdeelde en duidelijk tentoonspreidde heel slecht met kritiek om te kunnen gaan.
Het is natuurlijk heel vervelend als je meemaakt, wat TS heeft meegemaakt, maar het kan echt geen kwaad om af en toe ook kritisch naar je eigen aandeel te kijken. Wanneer iedereen om je heen jou niet meer moet, dan is het ergens (en statistisch) ook heel vreemd dat dat helemaal aan alle anderen ligt. Het kan niet anders dan dat er ergens ook bij jezelf iets mis is...
En wat mij betreft: het is duidelijk dat er iets mis gaat in de relatie tussen TS en anderen (omdat het hier ook direct misgaat).. Nu is het internet en FOK in het bijzonder best lastig om mee om te gaan - als je er te serieus mee omgaat - maar dan nog...
[b]The devils water, it ain't so sweet, you don't wanna drink right now, but you can dip your feet, everyonce in a little while[/b]
maar eerst nog even dit: blablabla
  zaterdag 7 juni 2008 @ 19:07:38 #291
204162 SuperShark
Eat you alive!
pi_59199583
Als je nou eens een leuke foto post, zal ik eens kijken of het de kleine 100 km rijden waard is

PM mag natuurlijk ook
Kill the fish.
pi_59208879
quote:
[..]

wat een figuur
  zondag 8 juni 2008 @ 11:18:16 #294
11682 Moonah
Jolie femme
pi_59213070
Ik vind het toch jammer dat de lovely topicstarter niet meer reageert.
Ze had wel de potentie zich te ontwikkelen tot een Fok!fenomeen.
pi_59213113
quote:
[..]

erg sympathiek idd.
  zondag 8 juni 2008 @ 11:44:30 #296
97934 ASroma
Flamboyant
pi_59213548
quote:
Op zondag 8 juni 2008 11:19 schreef Wolkje het volgende:

[..]

erg sympathiek idd.
missunderstood iedereeeeen is tegen mij
pi_59216784
Ze wilde ook al geen "vrienden'' met mij meer zijn, omdat ik (voorlopig) alleen PM's wilde sturen en geen behoefte had om meteen 2 uur te reizen om haar te ontmoeten. Ik weet niet hoor, maar ik vind het vreemd om iemand die je een paar uur op internet kent, gelijk te willen ontmoeten in het echt...
  zondag 8 juni 2008 @ 14:08:43 #299
97934 ASroma
Flamboyant
pi_59217632
Nog 1 en dan is de klucht voorbij.
  zondag 8 juni 2008 @ 16:24:35 #301
79665 Gewoonik
Streng maar rechtvaardig
pi_59221164
Heb ook in een soort gelijke situatie gezeten. Vanaf nu gewoon schijt hebben aan die mensen en doorgaan met je leven.
Met vriendelijke groet,
Gewoonik
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')