abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59168396
Hoi,
Nou jullie zien het al aan de titel, en ik heb helaas geen echte vrienden meer!!

Het is moeilijk uit te leggen waarom, en ik begrijp zelf eigenlijk ook niet waarom ik er geen meer heb.
Ten eerste ben ik dus een tijdje ziek geweest, veel gemist op school, daardoor met de studie ook gestopt.
En zijn er niet veel mensen voor mij geweest, of mensen die ergens gingen studeren, en ik ben wel veel gebruikt.

Dus schoolcontacten heb ik ook niet, want ik ben er mee gestopt en ga volgendschooljaar een andere opleiding doen waar ik inmiddels al een tijd voor aangenomen ben.
Het is zo raar, ik ben ziek, en ben digene die het innitatief neemt, en niemand die vraagt hoe het is.
Behalve me familie dan.
Ben er erg depressief van geworden dat mij dit is overkomen.
En heb dus een tijd bij een therapeut gezeten, maar heeft niet echt geholpen.
Het was meer dat ik mijn verhaal kwijt kon, en dat was het.

Heb altijd veel voor me vrienden overgehad, veel geld aan uit gegeven, altijd steunen, praat veel, nooit in de steek gelaten.
Maar me vrienden waren anders ook niet echt leuk, ze waren niet geinteresseert, en gebruikten me, ik zei heel vaak, ach joh, ik betaal die paar euro's wel, maar als ik een ijsje kreeg, was het nooit is van, ach laat die 0.80 cent maar zitten.. echte vriendschap dus, achja, ik gaf het natuurlijk wel netjes terug als ze dat willen.

Ik ben ook altijd op iedereens verjaardag geweest, en hielp graag.
Maar toen ik jarig was, was er niet iemand voor me, dus al die tijd dat ik er voor hun ben geweest, kan er geen bedankje af.

Ondanks dat had ik ze nog veel gebeld, maar kreeg nooit een telefoontje terug van, goh hoe gaat het met je, bel me eens een keer als je weer wat wilt doen, vind het jammer dat ik je weinig zie enzo..

Het waren wat dat betreft stijve saaie mensen, die deden wat alle anderen doen, alleen maar aan zichzelf dachten en hun eigen toekomst, erg verwaaant, als ze je nodig hadden deden ze aardig, zo niet deden ze afstandelijk.
Ik heb nergens spijt van in me leven. Maar dat ik vrienden met die mensen ben geworden wel.

Ben nu 18 jaar, en het is moeilijk om hier in de buurt nog vrienden te zoeken, woon in een dorp, en het is erg lastig, en klein!

Ik ben helemaal niet lelijk ofzo, slank, en ik vind mezelf een goed verzorgd knappe meid.
Ben altijd spontaan, niet verlegen, praat veel, altijd geinteresseert, en klaag nooit bij andere mensen, en dan nog geen vrienden. Ik begrijp het ook niet echt meer.
Heb een kleine deprie tijd gehad, eigenlijk nog steeds een beetje, heel veel somber omdat ik nooit uit ga, terwijl muziek ook mijn passie is.
En ik mis de gezelligheid om me heen, en ik wil me ouders niet teleurstellen.
Ik mis de filmavondjes,uitgaan maakt niet uit waar, lachen lachen lachen.
Vind het erg jammer dat mij dit is overkomen, en wie weet is er iemand hier die toevallig in de omgeving doetinchem woont, of in ieder geval in Gelderland ,wie weet..

Groetjes..
the world is my catwalk
  vrijdag 6 juni 2008 @ 12:11:42 #2
97934 ASroma
Flamboyant
pi_59168579
nah je bent nog jong, en hebt nog genoeg kansen om wel leuke mensen te leren kennen waarbij het gevoel wel wederzijds is en het niet alleen van jou kant hoeft te komen. Wat dat betreft zal ik als ik jou was er niet teveel over nadenken het leven is immers nog jong! En ook al voel je je nu misschien een beetje depri ik weet zeker dat je daar over 2 jaar weer heel anders over denkt als je een compleet ander ritme en leven hebt dan nu
pi_59168680
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 12:06 schreef Lovely..18 het volgende:
wie weet is er iemand hier die toevallig in de omgeving doetinchem woont, of in ieder geval in Gelderland ,wie weet..
Als je je foto hier post of een fotoboek aanmaakt en het is goed, zijn er vast wel een stel mensen die een keer met je willen waterfietsen.
  vrijdag 6 juni 2008 @ 12:16:27 #4
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_59168702
Ga eens bij een (sport)vereniging ofzo, nieuwe vrienden maken.
pi_59168717
Als je ook maar enigzins in de buurt had gewoond, had ik je zo mee uitgevraagd op een zaterdag avond.
Er zijn ongetwijfeld zat mensen in jouw omgeving die daar hetzelfde over zouden denken.
Dus praat met wat mensen die je bijvoorbeeld jaren niet gesproken hebt via hyves, msn, etc.
Zo moeilijk is het niet, je bent 18 jaar, dit moet de beste tijd van je leven zijn dus nokken met die depressie.
Trouwens is aan het smiley-gebruik niet echt iets te merken van een depressie.
'The first casualty of war is innocence'
pi_59168757
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 12:15 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Als je je foto hier post of een fotoboek aanmaakt en het is goed, zijn er vast wel een stel mensen die een keer met je willen waterfietsen.

haha, waterfietsen ?

Heb ook bij een sport vereniging gezeten.
Altijd voetbal gedaan maar daar waren ze ook niet zo leuk haha.
Helaas ook mee gestopt, maar hier in dit dorpje vind ik toch niemand meer.
Is echt klein hier
the world is my catwalk
pi_59168799
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 12:18 schreef Lovely..18 het volgende:

[..]

haha, waterfietsen ?

Heb ook bij een sport vereniging gezeten.
Altijd voetbal gedaan maar daar waren ze ook niet zo leuk haha.
Helaas ook mee gestopt, maar hier in dit dorpje vind ik toch niemand meer.
Is echt klein hier
Zijn er niet andere sporten die je leuk vindt?
Je vervolgopleiding, zit die ook in dat dorp?
pi_59168802
Als je geen "Echte" vrienden meer hebt, heb je ze nooit gehad.
Lambo of Rekt
pi_59168807
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 12:17 schreef Vamps het volgende:
Als je ook maar enigzins in de buurt had gewoond, had ik je zo mee uitgevraagd op een zaterdag avond.
Er zijn ongetwijfeld zat mensen in jouw omgeving die daar hetzelfde over zouden denken.
Dus praat met wat mensen die je bijvoorbeeld jaren niet gesproken hebt via hyves, msn, etc.
Zo moeilijk is het niet, je bent 18 jaar, dit moet de beste tijd van je leven zijn dus nokken met die depressie.
Trouwens is aan het smiley-gebruik niet echt iets te merken van een depressie.

haha, ja weet ik. Ben heel erg spontaan van mezelf, praat veel, ook hier met mensen.
Maar ze zijn niet rond mijn leeftijd haha, al doe ik er wel leuke dingen mee.
Het uitgaan mis ik enorm
Ja mensen die ik gekent heb, oudere vrienden, dat waren dus die mensen in mijn verhaaltje haha
En eigenlijk heb ik daar niet echt de behoefte om mee te gaan praten wat ze mij aangedaan hebben.
the world is my catwalk
pi_59168825
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 12:20 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Zijn er niet andere sporten die je leuk vindt?
Je vervolgopleiding, zit die ook in dat dorp?
Nee dat zit in doetinchem gelukkig!!
the world is my catwalk
pi_59168854
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 12:21 schreef Lovely..18 het volgende:

[..]

Nee dat zit in doetinchem gelukkig!!
En doetinchem is een stadje? Wonen daar veel studenten?
Ben je van plan om daarheen te verhuizen of is dat niet de moeite waard?
pi_59168856
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 12:20 schreef EggsTC het volgende:
"if you have something, set it free; if it comes back to you it was always yours; if not, it never was"
pi_59168861
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 12:20 schreef EggsTC het volgende:

haha dat klopt

Ik 'dacht' ze te hebben [toen]

the world is my catwalk
  vrijdag 6 juni 2008 @ 12:22:53 #14
172669 Papierversnipperaar
Cafeīne is ook maar een drug.
pi_59168863
quote:
terwijl muziek ook mijn passie is. [...] wie weet is er iemand hier die toevallig in de omgeving doetinchem woont, of in ieder geval in Gelderland ,wie weet..
*meld
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_59168889
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 12:22 schreef OldJeller het volgende:

[..]

En doetinchem is een stadje? Wonen daar veel studenten?
Ben je van plan om daarheen te verhuizen of is dat niet de moeite waard?
Nee daar heb ik het geld nog niet voor, en het is 20 min met de trein, nog niet eens!
En wil nog wel even sparen voordat ik er heen ga.
Doetinchem is wel een stad ja, bij Arnhem, ken je vast wel.

waar de graafschap voetbalt
the world is my catwalk
  vrijdag 6 juni 2008 @ 12:26:05 #16
97934 ASroma
Flamboyant
pi_59168928
volgens mij gaat dit een topic worden waar veel achterhoekse boeren op af gaan komen......

misschien moet je gewoon eens naar radstake gaan
pi_59168947
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 12:24 schreef Lovely..18 het volgende:

[..]

Nee daar heb ik het geld nog niet voor, en het is 20 min met de trein, nog niet eens!
En wil nog wel even sparen voordat ik er heen ga.
Doetinchem is wel een stad ja, bij Arnhem, ken je vast wel.

waar de graafschap voetbalt
Je komt in elk geval weer nieuwe mensen tegen op je opleiding, en wellicht kan je (indien dat niet voldoende is) bij een studievereniging of studentenvereniging, waardoor je met nog meer andere mensen kennismaakt.
Volgens mij zit je nu in een dipje, omdat het nu zomer wordt en je nu even niemand hebt en je ook geen opleiding doet..
pi_59168951
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 12:20 schreef Lovely..18 het volgende:

[..]

haha, ja weet ik. Ben heel erg spontaan van mezelf, praat veel, ook hier met mensen.
Maar ze zijn niet rond mijn leeftijd haha, al doe ik er wel leuke dingen mee.
Het uitgaan mis ik enorm
Ja mensen die ik gekent heb, oudere vrienden, dat waren dus die mensen in mijn verhaaltje haha
En eigenlijk heb ik daar niet echt de behoefte om mee te gaan praten wat ze mij aangedaan hebben.
De spontaniteit straalt inderdaad wel een beetje van je af, maar dat kan ook aan de smileys liggen.
Ik moet zeggen dat het vrij moeilijk is om me in te denken in een situatie als de jouwe momenteel.
De enige tip die ik je echt kan geven: Verhuis naar het westen.
  vrijdag 6 juni 2008 @ 12:29:26 #20
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_59169005
Ik ga nu heeeeel veel commentaar krijgen, maar bite me .

Ga eens naar een FOK! meeting in de buurt, echt daar komt van alles, van verlegen muurbloempjes tot breezersnolletjes, van nerds tot patsers en alles er tussenin, van 15-50 jaar .

Heel makkelijk om gewoon mensen te ontmoeten zonder vooroordelen over elkaar etc. Ik zeg niet dat ik er een dikke groep vrienden aan over heb gehouden, dis heb ik buiten FOK! ook gewoon. Maar toch heb ik een heleboel interessante mensen leren kennen die ik in mijn eigen wereldje nooit had gesproken zelfs .

Klinkt nerdy, I know, maar het is heel laagdrempelig en echt altijd bere gezellig, en wie weet wie je tegenkomt he? Er zijn inmiddels FOK!babies zat .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  vrijdag 6 juni 2008 @ 12:31:57 #21
163938 Lekiamh
Dietslander
pi_59169056
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 12:27 schreef Vamps het volgende:

[..] Verhuis naar het westen.
Dit.
pi_59169079
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 12:31 schreef Lekiamh het volgende:

[..]

Dit.
Lekiamh.
Waar in het westen woon jij eigenlijk ongeveer man?
pi_59169090
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 12:26 schreef ASroma het volgende:
volgens mij gaat dit een topic worden waar veel achterhoekse boeren op af gaan komen......

misschien moet je gewoon eens naar radstake gaan

haha ik vind best!
Ja radstake ging ik echt altijd heen

En ja, ga een groepstherapie doen, wie weet haha.
the world is my catwalk
pi_59169135
ja nou, ik wil ook heeel graag naar het westen haha!

maar denk dat ik eerst deze opleiding af maak, en dan er heen ga, maar dat weet ik ook wel zeker !
the world is my catwalk
  vrijdag 6 juni 2008 @ 12:38:45 #25
92279 N.icka
Windforce 11
pi_59169223
Ik vind je in je OP helemaal niet leuk overkomen , je zeurt en zeurt en zeurt, niks is er goed , vrienden niet , therapeut niet .Je blijft maar achter mensen aanlopen die jou duidelijk niet moeten, je voelt je door iedereen gebruikt.

Komt op mij nou niet echt over als een gezellige meid
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')