Gast! Dat is gewoon heiligschennis.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:39 schreef Vamps het volgende:
[..]
Hahaha.
Dit gaat misschien bizar klinken, ik weet het, maar ik doe vrij weinig aan gamen.
Vroeger wel, maar tegenwoordig doet het me bijna niets meer.
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:40 schreef Filiassi_Jane het volgende:
Op je nieuwe opleiding zul je vast wel nieuwe vrienden maken; iedereen komt voor hetzelfde, misschien heb je wel meer gemeen?
Ik heb op de middelbare school ook een periode gehad dat het niet goed ging en ik maar een paar uurtjes per dag naar school kon. En inderdaad, mijn 'vriendinnen' lieten nooit iets van zich horen, wat er eigenlijk aan de hand was, of ze misschien konden helpen. Ze gaven niet eens roosterwijzigingen door, want 'je zou er waarschijnlijk toch niet zijn' of 'we zijn het vergeten'. Zelf toen iemand de klas rondging om te vragen wie er vrijdag mee uit gingen, sloegen ze mij over, terwijl ik in het midden van iedereen zat!
Ik ben er gelukkig wel bovenop gekomen, maar had het laatste jaar geen echte vrienden meer, waar je iets leuks mee gaat doen en tegen wie je alles kunt zeggen. Gelukkig begon ik daarna aan een nieuwe opleiding en heb ik hartstikke leuke vriendinnen (ja echte, die niet gaan zeuren om ijsgeld en die altijd voor je klaar staan) en spreek ik de mensen van de middelbare ook nooit meer.
Dus, het komt allemaal wel goed:) Je bent nog hartstikke jong en komt wel weer iemand tegen met wie het echt klikt.
Whahaha.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:40 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
Gast! Dat is gewoon heiligschennis.![]()
Gauw weer aan het gamen jij
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:40 schreef Filiassi_Jane het volgende:
Op je nieuwe opleiding zul je vast wel nieuwe vrienden maken; iedereen komt voor hetzelfde, misschien heb je wel meer gemeen?
Ik heb op de middelbare school ook een periode gehad dat het niet goed ging en ik maar een paar uurtjes per dag naar school kon. En inderdaad, mijn 'vriendinnen' lieten nooit iets van zich horen, wat er eigenlijk aan de hand was, of ze misschien konden helpen. Ze gaven niet eens roosterwijzigingen door, want 'je zou er waarschijnlijk toch niet zijn' of 'we zijn het vergeten'. Zelf toen iemand de klas rondging om te vragen wie er vrijdag mee uit gingen, sloegen ze mij over, terwijl ik in het midden van iedereen zat!
Ik ben er gelukkig wel bovenop gekomen, maar had het laatste jaar geen echte vrienden meer, waar je iets leuks mee gaat doen en tegen wie je alles kunt zeggen. Gelukkig begon ik daarna aan een nieuwe opleiding en heb ik hartstikke leuke vriendinnen (ja echte, die niet gaan zeuren om ijsgeld en die altijd voor je klaar staan) en spreek ik de mensen van de middelbare ook nooit meer.
Dus, het komt allemaal wel goed:) Je bent nog hartstikke jong en komt wel weer iemand tegen met wie het echt klikt.
Aan zulke mensen heb ik zo ontzettend de pest hequote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:06 schreef Lovely..18 het volgende:
als ze je nodig hadden deden ze aardig, zo niet deden ze afstandelijk.
Natuurlijk zal ze nieuwe vrienden gaan maken! Ze is hartstikke spontaan!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:40 schreef Filiassi_Jane het volgende:
Ja, gezamelijk het bijv. EK kijken komende tijd is nog altijd leuker dan gamen...quote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:43 schreef Vamps het volgende:
[..]
Whahaha.
Dat gaat te furrr, want dan moet ik inkorten op vrije tijd.
Vrije tijd is bedoeld voor chillen enzo.
Sowieso gaat de voorkeur uit naar het goed veel alcohol nuttigen hoe dan ook.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:47 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
Ja, gezamelijk het bijv. EK kijken komende tijd is nog altijd leuker dan gamen...
Heb er ook de volste vertrouwen in dat het helemaal gaat goedkomen met der.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:45 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
Natuurlijk zal ze nieuwe vrienden gaan maken! Ze is hartstikke spontaan!
Ik vind het wel vreemd eigenlijk dat sommige mensen anderen ineens laten vallen. Kan ik echt niet uitstaan en die verdienen jouw vriendschap dan ook niet.
vind ik ook, maar ze liepen mekaar allemaal achterna, omdat die ene zogenaamde nieuwe vrienden had, en mij niet meer nodig had als bij lopertje , deden die andere precies hetzelfde.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:45 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
Natuurlijk zal ze nieuwe vrienden gaan maken! Ze is hartstikke spontaan!
Ik vind het wel vreemd eigenlijk dat sommige mensen anderen ineens laten vallen. Kan ik echt niet uitstaan en die verdienen jouw vriendschap dan ook niet.
helemaal waar... Moet je dan ook niet willen begrijpen, gewoon verder gaan en je eigen weg zoeken ja.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:49 schreef Vamps het volgende:
[..]
Heb er ook de volste vertrouwen in dat het helemaal gaat goedkomen met der.
Het laten vallen van mensen kan overigens zo veel verschillende, verklaarbare en onverklaarbare, redenen hebben. Daar valt verder vrij moeilijk over te oordelen.
Inderdaad. en uiteindelijk eindig je toch bij/met de mensen waar je bij thuishoort.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:51 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
helemaal waar... Moet je dan ook niet willen begrijpen, gewoon verder gaan en je eigen weg zoeken ja.
20 Cent is genoeg voor een pakje mascotte vloei.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:50 schreef Lovely..18 het volgende:
[..]
vind ik ook, maar ze liepen mekaar allemaal achterna, omdat die ene zogenaamde nieuwe vrienden had, en mij niet meer nodig had als bij lopertje , deden die andere precies hetzelfde.
Heb 1 meisje gekent die over alles moielijk deed, ja waar blijft mij 20 cent,ze kreeg het wel terug, maar 20 cent, waar heb je dat nou zo hard voor nodig, een snoepje voor de kruidvat, of laat je het zitten omdat we zulke goede vriendinnen zijn.
![]()
ze was volwassen, en ze moest eerst alles aan haar mams vragen , maar ze wou nooit iets.
Achja
Damn, wat een zure vrienden heb jij getroffen zeg.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:50 schreef Lovely..18 het volgende:
[..]
vind ik ook, maar ze liepen mekaar allemaal achterna, omdat die ene zogenaamde nieuwe vrienden had, en mij niet meer nodig had als bij lopertje , deden die andere precies hetzelfde.
Heb 1 meisje gekent die over alles moielijk deed, ja waar blijft mij 20 cent,ze kreeg het wel terug, maar 20 cent, waar heb je dat nou zo hard voor nodig, een snoepje voor de kruidvat, of laat je het zitten omdat we zulke goede vriendinnen zijn.
![]()
ze was volwassen, en ze moest eerst alles aan haar mams vragen , maar ze wou nooit iets.
Achja
1 woordje en mensen heb ben gelijk een oordeel over jequote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:00 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
Damn, wat een zure vrienden heb jij getroffen zeg.![]()
Maar ik begrijp dat jij een 'lopertje' was? In zon positie moet je ook niet willen zitten, probeer de volgende keer wel wat beters uit te zoeken.
In ieder geval goed van je, dat je niemand verkoos in plaats van jezelf te vernederen.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:03 schreef Lovely..18 het volgende:
[..]
1 woordje en mensen heb ben gelijk een oordeel over je![]()
nee ik ben geen mee loper
daar heb ik de pest aan! ik ben mezelf, en heb me eigen mening, en ga mensen niet na doen, of achterna lopen, dan loop ik nog liever alleen.![]()
en die vrienden wouden dat ik ze ging na lopen, maar dat doe ik niet
Zoals ik ergens al eerder zei: 'mensen hier moeten het doen met wat jij opschrijft/typt". Daarom ook dat vraagteken achter dat zinnetjequote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:03 schreef Lovely..18 het volgende:
[..]
1 woordje en mensen heb ben gelijk een oordeel over je![]()
nee ik ben geen mee loper
daar heb ik de pest aan! ik ben mezelf, en heb me eigen mening, en ga mensen niet na doen, of achterna lopen, dan loop ik nog liever alleen.![]()
en die vrienden wouden dat ik ze ging na lopen, maar dat doe ik niet
ookquote:
GMTAquote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:05 schreef Vamps het volgende:
[..]
In ieder geval goed van je, dat je niemand verkoos in plaats van jezelf te vernederen.
haha dat zeg ik niet, maar ik heb er echt de pest aan als mensen zo snel een oordeel vast hebben staan.quote:
Hahaha.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:08 schreef Lovely..18 het volgende:
[..]
haha dat zeg ik niet, maar ik heb er echt de pest aan als mensen zo snel een oordeel vast hebben staan.
even voor de duidelijkheid
ik ben geen mee loper,en ik heb een eigen mening,
Great Minds Think Alike.quote:
Nou, nu oordeelde jij wat vroeg hoor.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:08 schreef Lovely..18 het volgende:
[..]
haha dat zeg ik niet, maar ik heb er echt de pest aan als mensen zo snel een oordeel vast hebben staan.
even voor de duidelijkheid
ik ben geen mee loper,en ik heb een eigen mening,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |