Gast! Dat is gewoon heiligschennis.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:39 schreef Vamps het volgende:
[..]
Hahaha.
Dit gaat misschien bizar klinken, ik weet het, maar ik doe vrij weinig aan gamen.
Vroeger wel, maar tegenwoordig doet het me bijna niets meer.
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:40 schreef Filiassi_Jane het volgende:
Op je nieuwe opleiding zul je vast wel nieuwe vrienden maken; iedereen komt voor hetzelfde, misschien heb je wel meer gemeen?
Ik heb op de middelbare school ook een periode gehad dat het niet goed ging en ik maar een paar uurtjes per dag naar school kon. En inderdaad, mijn 'vriendinnen' lieten nooit iets van zich horen, wat er eigenlijk aan de hand was, of ze misschien konden helpen. Ze gaven niet eens roosterwijzigingen door, want 'je zou er waarschijnlijk toch niet zijn' of 'we zijn het vergeten'. Zelf toen iemand de klas rondging om te vragen wie er vrijdag mee uit gingen, sloegen ze mij over, terwijl ik in het midden van iedereen zat!
Ik ben er gelukkig wel bovenop gekomen, maar had het laatste jaar geen echte vrienden meer, waar je iets leuks mee gaat doen en tegen wie je alles kunt zeggen. Gelukkig begon ik daarna aan een nieuwe opleiding en heb ik hartstikke leuke vriendinnen (ja echte, die niet gaan zeuren om ijsgeld en die altijd voor je klaar staan) en spreek ik de mensen van de middelbare ook nooit meer.
Dus, het komt allemaal wel goed:) Je bent nog hartstikke jong en komt wel weer iemand tegen met wie het echt klikt.
Whahaha.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:40 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
Gast! Dat is gewoon heiligschennis.![]()
Gauw weer aan het gamen jij
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:40 schreef Filiassi_Jane het volgende:
Op je nieuwe opleiding zul je vast wel nieuwe vrienden maken; iedereen komt voor hetzelfde, misschien heb je wel meer gemeen?
Ik heb op de middelbare school ook een periode gehad dat het niet goed ging en ik maar een paar uurtjes per dag naar school kon. En inderdaad, mijn 'vriendinnen' lieten nooit iets van zich horen, wat er eigenlijk aan de hand was, of ze misschien konden helpen. Ze gaven niet eens roosterwijzigingen door, want 'je zou er waarschijnlijk toch niet zijn' of 'we zijn het vergeten'. Zelf toen iemand de klas rondging om te vragen wie er vrijdag mee uit gingen, sloegen ze mij over, terwijl ik in het midden van iedereen zat!
Ik ben er gelukkig wel bovenop gekomen, maar had het laatste jaar geen echte vrienden meer, waar je iets leuks mee gaat doen en tegen wie je alles kunt zeggen. Gelukkig begon ik daarna aan een nieuwe opleiding en heb ik hartstikke leuke vriendinnen (ja echte, die niet gaan zeuren om ijsgeld en die altijd voor je klaar staan) en spreek ik de mensen van de middelbare ook nooit meer.
Dus, het komt allemaal wel goed:) Je bent nog hartstikke jong en komt wel weer iemand tegen met wie het echt klikt.
Aan zulke mensen heb ik zo ontzettend de pest hequote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:06 schreef Lovely..18 het volgende:
als ze je nodig hadden deden ze aardig, zo niet deden ze afstandelijk.
Natuurlijk zal ze nieuwe vrienden gaan maken! Ze is hartstikke spontaan!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:40 schreef Filiassi_Jane het volgende:
Ja, gezamelijk het bijv. EK kijken komende tijd is nog altijd leuker dan gamen...quote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:43 schreef Vamps het volgende:
[..]
Whahaha.
Dat gaat te furrr, want dan moet ik inkorten op vrije tijd.
Vrije tijd is bedoeld voor chillen enzo.
Sowieso gaat de voorkeur uit naar het goed veel alcohol nuttigen hoe dan ook.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:47 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
Ja, gezamelijk het bijv. EK kijken komende tijd is nog altijd leuker dan gamen...
Heb er ook de volste vertrouwen in dat het helemaal gaat goedkomen met der.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:45 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
Natuurlijk zal ze nieuwe vrienden gaan maken! Ze is hartstikke spontaan!
Ik vind het wel vreemd eigenlijk dat sommige mensen anderen ineens laten vallen. Kan ik echt niet uitstaan en die verdienen jouw vriendschap dan ook niet.
vind ik ook, maar ze liepen mekaar allemaal achterna, omdat die ene zogenaamde nieuwe vrienden had, en mij niet meer nodig had als bij lopertje , deden die andere precies hetzelfde.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:45 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
Natuurlijk zal ze nieuwe vrienden gaan maken! Ze is hartstikke spontaan!
Ik vind het wel vreemd eigenlijk dat sommige mensen anderen ineens laten vallen. Kan ik echt niet uitstaan en die verdienen jouw vriendschap dan ook niet.
helemaal waar... Moet je dan ook niet willen begrijpen, gewoon verder gaan en je eigen weg zoeken ja.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:49 schreef Vamps het volgende:
[..]
Heb er ook de volste vertrouwen in dat het helemaal gaat goedkomen met der.
Het laten vallen van mensen kan overigens zo veel verschillende, verklaarbare en onverklaarbare, redenen hebben. Daar valt verder vrij moeilijk over te oordelen.
Inderdaad. en uiteindelijk eindig je toch bij/met de mensen waar je bij thuishoort.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:51 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
helemaal waar... Moet je dan ook niet willen begrijpen, gewoon verder gaan en je eigen weg zoeken ja.
20 Cent is genoeg voor een pakje mascotte vloei.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:50 schreef Lovely..18 het volgende:
[..]
vind ik ook, maar ze liepen mekaar allemaal achterna, omdat die ene zogenaamde nieuwe vrienden had, en mij niet meer nodig had als bij lopertje , deden die andere precies hetzelfde.
Heb 1 meisje gekent die over alles moielijk deed, ja waar blijft mij 20 cent,ze kreeg het wel terug, maar 20 cent, waar heb je dat nou zo hard voor nodig, een snoepje voor de kruidvat, of laat je het zitten omdat we zulke goede vriendinnen zijn.
![]()
ze was volwassen, en ze moest eerst alles aan haar mams vragen , maar ze wou nooit iets.
Achja
Damn, wat een zure vrienden heb jij getroffen zeg.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:50 schreef Lovely..18 het volgende:
[..]
vind ik ook, maar ze liepen mekaar allemaal achterna, omdat die ene zogenaamde nieuwe vrienden had, en mij niet meer nodig had als bij lopertje , deden die andere precies hetzelfde.
Heb 1 meisje gekent die over alles moielijk deed, ja waar blijft mij 20 cent,ze kreeg het wel terug, maar 20 cent, waar heb je dat nou zo hard voor nodig, een snoepje voor de kruidvat, of laat je het zitten omdat we zulke goede vriendinnen zijn.
![]()
ze was volwassen, en ze moest eerst alles aan haar mams vragen , maar ze wou nooit iets.
Achja
1 woordje en mensen heb ben gelijk een oordeel over jequote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:00 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
Damn, wat een zure vrienden heb jij getroffen zeg.![]()
Maar ik begrijp dat jij een 'lopertje' was? In zon positie moet je ook niet willen zitten, probeer de volgende keer wel wat beters uit te zoeken.
In ieder geval goed van je, dat je niemand verkoos in plaats van jezelf te vernederen.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:03 schreef Lovely..18 het volgende:
[..]
1 woordje en mensen heb ben gelijk een oordeel over je![]()
nee ik ben geen mee loper
daar heb ik de pest aan! ik ben mezelf, en heb me eigen mening, en ga mensen niet na doen, of achterna lopen, dan loop ik nog liever alleen.![]()
en die vrienden wouden dat ik ze ging na lopen, maar dat doe ik niet
Zoals ik ergens al eerder zei: 'mensen hier moeten het doen met wat jij opschrijft/typt". Daarom ook dat vraagteken achter dat zinnetjequote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:03 schreef Lovely..18 het volgende:
[..]
1 woordje en mensen heb ben gelijk een oordeel over je![]()
nee ik ben geen mee loper
daar heb ik de pest aan! ik ben mezelf, en heb me eigen mening, en ga mensen niet na doen, of achterna lopen, dan loop ik nog liever alleen.![]()
en die vrienden wouden dat ik ze ging na lopen, maar dat doe ik niet
ookquote:
GMTAquote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:05 schreef Vamps het volgende:
[..]
In ieder geval goed van je, dat je niemand verkoos in plaats van jezelf te vernederen.
haha dat zeg ik niet, maar ik heb er echt de pest aan als mensen zo snel een oordeel vast hebben staan.quote:
Hahaha.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:08 schreef Lovely..18 het volgende:
[..]
haha dat zeg ik niet, maar ik heb er echt de pest aan als mensen zo snel een oordeel vast hebben staan.
even voor de duidelijkheid
ik ben geen mee loper,en ik heb een eigen mening,
Great Minds Think Alike.quote:
Nou, nu oordeelde jij wat vroeg hoor.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:08 schreef Lovely..18 het volgende:
[..]
haha dat zeg ik niet, maar ik heb er echt de pest aan als mensen zo snel een oordeel vast hebben staan.
even voor de duidelijkheid
ik ben geen mee loper,en ik heb een eigen mening,
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:44 schreef Lovely..18 het volgende:
[..]
je bent een geschenk uit de hemel![]()
Precies dit ja, maar ik ben niet echt gepest ofzo, of over geslagen, kan goed voor mezelf opkomen.
En ik zeg nooit dat het slecht gaat, want het interesseert toch niemand, behalve me moeder haha
weet ook wel dat het goed gaat komen, het heeft wel even de tijd nodig
Great Minds Think Alike, I should have know.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:13 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
Great Minds Think Alike.![]()
[..]
Nou, nu oordeelde jij wat vroeg hoor.![]()
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:23 schreef Filiassi_Jane het volgende:
Het was bij mij ook zo dat we, op 1 jongen na, alleen maar meisjes in de klas hadden. En het eerste jaar dat we die klas hadden (4e klas) konden we allemaal heel goed met elkaar opschieten, zelfs met z'n achten op vakantie geweest. Jaar erop kreeg ik dus dat dipje (of hoe je het wil noemen) en bleek dus dat ze toch niet zo'n goede 'vriendinnen' waren als ik dacht. Ze praatten ook voortdurend achter mijn rug om (en andermans rug ook), dat ze mij kinderachtig vonden, omdat ik nogal vrolijk was en springerig. Zij wisten alles zoveel beter, omdat ze slim waren en 'volwassen'.
Laatste jaar kreeg ik een nieuwe 'vriendin' in de klas die de andere jaren nogal stil was en we bleken heel veel gemeen te hebben. Samen aan profielwerkstuk gewerkt, samen naar de stad, dagje Amsterdam enz. Zouden samen in de zomer naar Londen gaan, maar ze zei op een gegeven moment dat ze van haar ouders kon kiezen tussen vakantiegeld of geld voor een auto en ze wilde kijken of ze haar rijexamen had gehaald. En daarna niks meer van gehoord; ze heeft nooit tegen mij gezegd dat ze geslaagd was, maar wel tegen andere mensen in mijn buurt, maar dan expres doen alsof ik er niet bij stond. Echt heel vreemd.
Dus de laatste maanden van mijn examenjaar wel vriendelijk gedaan tegen iedereen, maar dat was het dan ook wel.
Maar ik ben wel blij dat het nu weer goed gaat
Lucky guy!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:23 schreef Filiassi_Jane het volgende:
Het was bij mij ook zo dat we, op 1 jongen na, alleen maar meisjes in de klas hadden.
Achja, meisjes en roddelenquote:En het eerste jaar dat we die klas hadden (4e klas) konden we allemaal heel goed met elkaar opschieten, zelfs met z'n achten op vakantie geweest. Jaar erop kreeg ik dus dat dipje (of hoe je het wil noemen) en bleek dus dat ze toch niet zo'n goede 'vriendinnen' waren als ik dacht. Ze praatten ook voortdurend achter mijn rug om (en andermans rug ook), dat ze mij kinderachtig vonden, omdat ik nogal vrolijk was en springerig. Zij wisten alles zoveel beter, omdat ze slim waren en 'volwassen'.
Ik ookquote:Laatste jaar kreeg ik een nieuwe 'vriendin' in de klas die de andere jaren nogal stil was en we bleken heel veel gemeen te hebben. Samen aan profielwerkstuk gewerkt, samen naar de stad, dagje Amsterdam enz. Zouden samen in de zomer naar Londen gaan, maar ze zei op een gegeven moment dat ze van haar ouders kon kiezen tussen vakantiegeld of geld voor een auto en ze wilde kijken of ze haar rijexamen had gehaald. En daarna niks meer van gehoord; ze heeft nooit tegen mij gezegd dat ze geslaagd was, maar wel tegen andere mensen in mijn buurt, maar dan expres doen alsof ik er niet bij stond. Echt heel vreemd.
Dus de laatste maanden van mijn examenjaar wel vriendelijk gedaan tegen iedereen, maar dat was het dan ook wel.
Maar ik ben wel blij dat het nu weer goed gaat
Haha, inderdaad. Gelijkgestemden zoeken elkaar altijd op.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:27 schreef Vamps het volgende:
Wonen julie, Filiassi_Jane en Lovely..18, niet toevallig niet ver van elkaar vandaan?
Dat zou ideaal zijn, als je het mij vraagt.
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:27 schreef Vamps het volgende:
Wonen julie, Filiassi_Jane en Lovely..18, niet toevallig niet ver van elkaar vandaan?
Dat zou ideaal zijn, als je het mij vraagt.
Misschien moeten wij maar vrienden wordenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:25 schreef Lovely..18 het volgende:
[..]
woow ja echt preciesik wil alleen maar zeggen dat ik zo wat hetzelfde heb meegemaakt haha
Afstand is irrelevant als het gaat om vriendschap.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:29 schreef Filiassi_Jane het volgende:
[..]
Misschien moeten wij maar vrienden wordenIk woon alleen een heel eind weg...
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:29 schreef Filiassi_Jane het volgende:
[..]
Misschien moeten wij maar vrienden wordenIk woon alleen een heel eind weg...
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:28 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
Haha, inderdaad. Gelijkgestemden zoeken elkaar altijd op.
Nogmaals een gevalletje GMTA?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:29 schreef Lovely..18 het volgende:
[..]
ja dat zat ik mij ook al te bedenken haha!
quote:
Pfff, op vrijdag middag zijn zulke foutje gerechtvaardigd.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:31 schreef Syheriat het volgende:
[..]
You're, niet your.
OT: Je bent te spontaan, te vrolijk. Dat irriteert veel mensen. Mij niet, maar veel mensen hebben een hekel aan die "altijd positieve, vrolijke mensen". Je geeft ook gewoon teveel om mensen, dat is wel goed, maar je komt er niet ver mee. Laat mensen zo nu en dan hangen, wees niet altijd zo walgelijk attent.
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:31 schreef Syheriat het volgende:
[..]
You're, niet your.
OT: Je bent te spontaan, te vrolijk. Dat irriteert veel mensen. Mij niet, maar veel mensen hebben een hekel aan die "altijd positieve, vrolijke mensen". Je geeft ook gewoon teveel om mensen, dat is wel goed, maar je komt er niet ver mee. Laat mensen zo nu en dan hangen, wees niet altijd zo walgelijk attent.
Nee, ik geef een reden waarom mensen zo denken. Mijn advies is betere vrienden zoeken, en er niet over inzitten.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:33 schreef Vamps het volgende:
[..]
Pfff, op vrijdag middag zijn zulke foutje gerechtvaardigd.
Ik zit met men hoofd bij het bier van de avond.
Gast, dat advies... kom op, met andere woorden: Je zegt dat ze zich soms wat naarder op moet stellen tegen mensen?
Oké, dan kwam het een beetje verkeerd over op me.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:34 schreef Syheriat het volgende:
[..]
Nee, ik geef een reden waarom mensen zo denken. Mijn advies is betere vrienden zoeken, en er niet over inzitten.
Ik denk dat ie bedoelt, dat mensen die te spontaan overkomen, dus richting klef ofzo, niet bepaald veel aantrekkingskracht hebben op sommige mensen. Te is meestal nooit goed, dat is denk ik de kernquote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:33 schreef Vamps het volgende:
[..]
Pfff, op vrijdag middag zijn zulke foutje gerechtvaardigd.
Ik zit met men hoofd bij het bier van de avond.
Gast, dat advies... kom op, met andere woorden: Je zegt dat ze zich soms wat naarder op moet stellen tegen mensen?
Je zegt zelf hoe je altijd 20 cent terugbetaald, altijd belt, altijd je vrienden wel uitleend zonder terug te vragen. Dat is een voorbeeld van extreem aardig en attent, en ik vind dat leuk, maar die hoeren van een ex-vriendinnen van je niet.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:34 schreef Lovely..18 het volgende:
[..]
als dit over mij gaat, is dit niet waar
Ja, inderdaad, ik vatte het een beetje verkeerd op.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:36 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
Ik denk dat ie bedoelt, dat mensen die te spontaan overkomen, dus richting klef ofzo, niet bepaald veel aantrekkingskracht hebben op sommige mensen. Te is meestal nooit goed, dat is denk ik de kern
En daar heef ie wel een punt.
Ik schreef het ook nogal open voor interpretatiequote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:36 schreef Vamps het volgende:
[..]
Oké, dan kwam het een beetje verkeerd over op me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |