abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59171812
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 13:44 schreef Lovely..18 het volgende:

[..]

je bent een geschenk uit de hemel
Precies dit ja, maar ik ben niet echt gepest ofzo, of over geslagen, kan goed voor mezelf opkomen.
En ik zeg nooit dat het slecht gaat, want het interesseert toch niemand, behalve me moeder haha
weet ook wel dat het goed gaat komen, het heeft wel even de tijd nodig

pi_59171820
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 14:13 schreef Lekiamh het volgende:

[..]

Great Minds Think Alike.
[..]

Nou, nu oordeelde jij wat vroeg hoor.
Great Minds Think Alike, I should have know.
'The first casualty of war is innocence'
pi_59172041
Het was bij mij ook zo dat we, op 1 jongen na, alleen maar meisjes in de klas hadden. En het eerste jaar dat we die klas hadden (4e klas) konden we allemaal heel goed met elkaar opschieten, zelfs met z'n achten op vakantie geweest. Jaar erop kreeg ik dus dat dipje (of hoe je het wil noemen) en bleek dus dat ze toch niet zo'n goede 'vriendinnen' waren als ik dacht. Ze praatten ook voortdurend achter mijn rug om (en andermans rug ook), dat ze mij kinderachtig vonden, omdat ik nogal vrolijk was en springerig. Zij wisten alles zoveel beter, omdat ze slim waren en 'volwassen'.
Laatste jaar kreeg ik een nieuwe 'vriendin' in de klas die de andere jaren nogal stil was en we bleken heel veel gemeen te hebben. Samen aan profielwerkstuk gewerkt, samen naar de stad, dagje Amsterdam enz. Zouden samen in de zomer naar Londen gaan, maar ze zei op een gegeven moment dat ze van haar ouders kon kiezen tussen vakantiegeld of geld voor een auto en ze wilde kijken of ze haar rijexamen had gehaald. En daarna niks meer van gehoord; ze heeft nooit tegen mij gezegd dat ze geslaagd was, maar wel tegen andere mensen in mijn buurt, maar dan expres doen alsof ik er niet bij stond. Echt heel vreemd.
Dus de laatste maanden van mijn examenjaar wel vriendelijk gedaan tegen iedereen, maar dat was het dan ook wel.

Maar ik ben wel blij dat het nu weer goed gaat
pi_59172106
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 14:23 schreef Filiassi_Jane het volgende:
Het was bij mij ook zo dat we, op 1 jongen na, alleen maar meisjes in de klas hadden. En het eerste jaar dat we die klas hadden (4e klas) konden we allemaal heel goed met elkaar opschieten, zelfs met z'n achten op vakantie geweest. Jaar erop kreeg ik dus dat dipje (of hoe je het wil noemen) en bleek dus dat ze toch niet zo'n goede 'vriendinnen' waren als ik dacht. Ze praatten ook voortdurend achter mijn rug om (en andermans rug ook), dat ze mij kinderachtig vonden, omdat ik nogal vrolijk was en springerig. Zij wisten alles zoveel beter, omdat ze slim waren en 'volwassen'.
Laatste jaar kreeg ik een nieuwe 'vriendin' in de klas die de andere jaren nogal stil was en we bleken heel veel gemeen te hebben. Samen aan profielwerkstuk gewerkt, samen naar de stad, dagje Amsterdam enz. Zouden samen in de zomer naar Londen gaan, maar ze zei op een gegeven moment dat ze van haar ouders kon kiezen tussen vakantiegeld of geld voor een auto en ze wilde kijken of ze haar rijexamen had gehaald. En daarna niks meer van gehoord; ze heeft nooit tegen mij gezegd dat ze geslaagd was, maar wel tegen andere mensen in mijn buurt, maar dan expres doen alsof ik er niet bij stond. Echt heel vreemd.
Dus de laatste maanden van mijn examenjaar wel vriendelijk gedaan tegen iedereen, maar dat was het dan ook wel.

woow ja echt precies ik wil alleen maar zeggen dat ik zo wat hetzelfde heb meegemaakt haha
the world is my catwalk
  vrijdag 6 juni 2008 @ 14:26:56 #130
163938 Lekiamh
Dietslander
pi_59172169
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 14:23 schreef Filiassi_Jane het volgende:
Het was bij mij ook zo dat we, op 1 jongen na, alleen maar meisjes in de klas hadden.
Lucky guy!
quote:
En het eerste jaar dat we die klas hadden (4e klas) konden we allemaal heel goed met elkaar opschieten, zelfs met z'n achten op vakantie geweest. Jaar erop kreeg ik dus dat dipje (of hoe je het wil noemen) en bleek dus dat ze toch niet zo'n goede 'vriendinnen' waren als ik dacht. Ze praatten ook voortdurend achter mijn rug om (en andermans rug ook), dat ze mij kinderachtig vonden, omdat ik nogal vrolijk was en springerig. Zij wisten alles zoveel beter, omdat ze slim waren en 'volwassen'.
Achja, meisjes en roddelen
quote:
Ik ook
pi_59172182
Wonen julie, Filiassi_Jane en Lovely..18, niet toevallig niet ver van elkaar vandaan?
Dat zou ideaal zijn, als je het mij vraagt.
  vrijdag 6 juni 2008 @ 14:28:31 #132
163938 Lekiamh
Dietslander
pi_59172211
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 14:27 schreef Vamps het volgende:
Wonen julie, Filiassi_Jane en Lovely..18, niet toevallig niet ver van elkaar vandaan?
Haha, inderdaad. Gelijkgestemden zoeken elkaar altijd op.
pi_59172225
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 14:27 schreef Vamps het volgende:

ja dat zat ik mij ook al te bedenken haha!
the world is my catwalk
pi_59172246
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 14:25 schreef Lovely..18 het volgende:

[..]

woow ja echt precies ik wil alleen maar zeggen dat ik zo wat hetzelfde heb meegemaakt haha
Misschien moeten wij maar vrienden worden Ik woon alleen een heel eind weg...
pi_59172266
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 14:29 schreef Filiassi_Jane het volgende:

[..]

Afstand is irrelevant als het gaat om vriendschap.
pi_59172276
Ik had problemen met posten, dus had helemaal niet door dat jullie dat allemaal al getypt hadden
pi_59172294
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 14:29 schreef Filiassi_Jane het volgende:

[..]

hoe ver
the world is my catwalk
pi_59172295
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 14:28 schreef Lekiamh het volgende:

[..]

Haha, inderdaad. Gelijkgestemden zoeken elkaar altijd op.
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 14:29 schreef Lovely..18 het volgende:

[..]

ja dat zat ik mij ook al te bedenken haha!
Nogmaals een gevalletje GMTA?
pi_59172303
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 13:23 schreef Vamps het volgende:

[..]

Your welcome.

Nog sneller?

You're, niet your.

OT: Je bent te spontaan, te vrolijk. Dat irriteert veel mensen. Mij niet, maar veel mensen hebben een hekel aan die "altijd positieve, vrolijke mensen". Je geeft ook gewoon teveel om mensen, dat is wel goed, maar je komt er niet ver mee. Laat mensen zo nu en dan hangen, wees niet altijd zo walgelijk attent.
"Een acteur is iemand die glazig voor zich uit kijkt wanneer het gesprek niet meer over hem gaat."
pi_59172328
In de buurt van Tilburg
pi_59172376
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 14:31 schreef Syheriat het volgende:

[..]

You're, niet your.

OT: Je bent te spontaan, te vrolijk. Dat irriteert veel mensen. Mij niet, maar veel mensen hebben een hekel aan die "altijd positieve, vrolijke mensen". Je geeft ook gewoon teveel om mensen, dat is wel goed, maar je komt er niet ver mee. Laat mensen zo nu en dan hangen, wees niet altijd zo walgelijk attent.
Pfff, op vrijdag middag zijn zulke foutje gerechtvaardigd.
Ik zit met men hoofd bij het bier van de avond.

Gast, dat advies... kom op, met andere woorden: Je zegt dat ze zich soms wat naarder op moet stellen tegen mensen?
  vrijdag 6 juni 2008 @ 14:34:00 #142
163938 Lekiamh
Dietslander
pi_59172395
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 14:31 schreef Vamps het volgende:

[..]

[..]

Nogmaals een gevalletje GMTA?
Haha.
Misschien moeten we allemaal maar vrienden wordne dan.
pi_59172407
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 14:31 schreef Syheriat het volgende:

[..]

You're, niet your.

als dit over mij gaat, is dit niet waar
the world is my catwalk
pi_59172419
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 14:33 schreef Vamps het volgende:

[..]

Gast, dat advies... kom op, met andere woorden: Je zegt dat ze zich soms wat naarder op moet stellen tegen mensen?
Nee, ik geef een reden waarom mensen zo denken. Mijn advies is betere vrienden zoeken, en er niet over inzitten.
"Een acteur is iemand die glazig voor zich uit kijkt wanneer het gesprek niet meer over hem gaat."
pi_59172454
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 14:32 schreef Filiassi_Jane het volgende:
In de buurt van Tilburg

eehm, dat is niet zo ver toch, hoop ik, tenminste
haha
the world is my catwalk
pi_59172458
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 14:34 schreef Syheriat het volgende:

[..]

Nee, ik geef een reden waarom mensen zo denken. Mijn advies is betere vrienden zoeken, en er niet over inzitten.
Oké, dan kwam het een beetje verkeerd over op me.
  vrijdag 6 juni 2008 @ 14:36:02 #147
163938 Lekiamh
Dietslander
pi_59172463
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 14:33 schreef Vamps het volgende:

[..]

Ik denk dat ie bedoelt, dat mensen die te spontaan overkomen, dus richting klef ofzo, niet bepaald veel aantrekkingskracht hebben op sommige mensen. Te is meestal nooit goed, dat is denk ik de kern
En daar heef ie wel een punt.
pi_59172464
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 14:34 schreef Lovely..18 het volgende:

[..]

als dit over mij gaat, is dit niet waar
Je zegt zelf hoe je altijd 20 cent terugbetaald, altijd belt, altijd je vrienden wel uitleend zonder terug te vragen. Dat is een voorbeeld van extreem aardig en attent, en ik vind dat leuk, maar die hoeren van een ex-vriendinnen van je niet.
pi_59172488
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 14:36 schreef Lekiamh het volgende:

[..]

Ik denk dat ie bedoelt, dat mensen die te spontaan overkomen, dus richting klef ofzo, niet bepaald veel aantrekkingskracht hebben op sommige mensen. Te is meestal nooit goed, dat is denk ik de kern
En daar heef ie wel een punt.
Ja, inderdaad, ik vatte het een beetje verkeerd op.
pi_59172520
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 14:36 schreef Vamps het volgende:

[..]

Oké, dan kwam het een beetje verkeerd over op me.
Ik schreef het ook nogal open voor interpretatie No worries.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')