Dat is ook wel zo natuurljik, maar als je om advies, contact, etc vraagt dan is het toch verstandig om zo'n goed mogelijk beeld van jezelf te schetsen. Het beeld dat je van jezelf hebt in ieder geval.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:52 schreef Lekiamh het volgende:
Nouja, ik snap sommige mensen hier wel. Niet iedereen zal een ander snel accepteren die zichzelf 'superspontaan' noemt. Ik hou ook niet zo van mezelf de hemel in te prijzen, daar komen dat soort reacties vandaan.
Het zou een oorzaak kunnen zijn inderdaad, maar laten we eerlijk zijn, meisjes van 18 jaar zijn over het algemeen behoorlijk met zichzelf bezig dus dit zou toch niet bepaald het probleem moeten zijn.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:53 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Dat snap ik. Maar het is wel een teken aan de wand van de oorzaak van het probleem.
Te weten: te hard proberen. te veel gefocust zijn op het zichzelf profileren.
nouja zegquote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:51 schreef Vamps het volgende:
[..]
Oké, maar als deze persoon zichzelf op het internet wil profileren als een superspontaan persoon is dat haar goed recht lijkt me. Als dat het beeld is wat ze van zichzelf heeft..
Ja, je hebt ook gelijkquote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:54 schreef Vamps het volgende:
[..]
Dat is ook wel zo natuurljik, maar als je om advies, contact, etc vraagt dan is het toch verstandig om zo'n goed mogelijk beeld van jezelf te schetsen. Het beeld dat je van jezelf hebt in ieder geval.
Dus als ze haarzelf op deze manier, is het toch niet meer dan logisch dat ze het zo verwoordt?
Ja, alleen Zoetermeer is niet goed aangesloten op deze lijnen. Vaak moet je voor 12 uur thuis zijn, anders kan je nergens meer heen.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:53 schreef Vamps het volgende:
[..]
De nachttrein/bus jonge, in het geval er een tekort aan auto's is.![]()
Amsterdam is wel meesterlijk stappen trouwens.
Hé, hé, ik bedoel het niet verkeerd.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:56 schreef Lovely..18 het volgende:
[..]
nouja zeg![]()
volgensmij kan ik mezelf beter spontaan noemen haha, het komt wel heel direct over schijnbaar.
Wil niet dat mensen slecht over mij gaan denken.
Ik ben gewoon altijd open en praat veel, zeg altijd hoi tegen iedereen.
Maar het vrienden lukt gewoon niet hier omdat het te klein is,
daarom bedoelde ik super spontaan haha, achja wat maakt het ook uit
Nou, je vraagt soort van advies, en men reageert op de inhoud van je OP. Meer heef men niet om over te oordelen toch?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:58 schreef Lovely..18 het volgende:
ik vind het heel jammer dat ik vergeleken word met andere meiden
ben helemaal niet veel met me uiterlijk bezig
ben gewoon verzorgd, enz enz
en ben spontaan en praat veel
waarom gaat iedereen me nu oordelen hoe ik ben
Gelijk hebben in zo relaxt!quote:
Dat is waar, was bijna vergeten waarom we nooit met de trein naar Zoetermeer gaan.quote:[..]
Ja, alleen Zoetermeer is niet goed aangesloten op deze lijnen. Vaak moet je voor 12 uur thuis zijn, anders kan je nergens meer heen.
Welkom op Fok!, de site waar iedereen het beter weet.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:58 schreef Lovely..18 het volgende:
ik vind het heel jammer dat ik vergeleken word met andere meiden
ben helemaal niet veel met me uiterlijk bezig
ben gewoon verzorgd, enz enz
en ben spontaan en praat veel
waarom gaat iedereen me nu oordelen hoe ik ben
Is handig om snel te leren typen.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:03 schreef Lovely..18 het volgende:
haha oke
er word wel super ultra snel gereageerd hier
en als mensen anders over je denken over denken dat ze me kennen
moet je ook heel snel reageren anders krijg je het er bijna niet meer tussen
Gebruik de 'quote' knop.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:03 schreef Lovely..18 het volgende:
haha oke
er word wel super ultra snel gereageerd hier
en als mensen anders over je denken over denken dat ze me kennen
moet je ook heel snel reageren anders krijg je het er bijna niet meer tussen
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:56 schreef Vamps het volgende:
[..]
Het zou een oorzaak kunnen zijn inderdaad, maar laten we eerlijk zijn, meisjes van 18 jaar zijn over het algemeen behoorlijk met zichzelf bezig dus dit zou toch niet bepaald het probleem moeten zijn.
Jah, naar Den Haag....LoLquote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:35 schreef Lovely..18 het volgende:
ja nou, ik wil ook heeel graag naar het westen haha!
maar denk dat ik eerst deze opleiding af maak, en dan er heen ga, maar dat weet ik ook wel zeker !
Hahaha, daar heb ik even niet bij stilgestaan ja.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:06 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Daarom hebben meisjes van 18 jaar over het algemene ook nooit echte vriendinnen. Of sommigen hooguit 1.
In tegenstelling tot jongens van die leeftijd zijn meisjes veel teveel met zichzelf bezig en dumpen elkaar als het even uitkomt.
Pluk de dag.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:07 schreef HaagseHarrie het volgende:
[..]
Jah, naar Den Haag....LoL
Ff serieus. Verhaal klinkt is op sommige punten erg herkenbaar. Het is erg frustrerend om op een bepaalde manier veel tijd en energie ergens in te steken en hier niets voor terug te krijgen.
Echter komt ook dit wel goed als je zodra je nieuwe opleiding begint. De eigenschappen die je opnoemt zullen je eerder helpen dan tegenwerken in het maken van vrienden, en ook die zal je wel krijgen.
Maak je geen zorgen en kijk niet om, maar vooruit zou ik zeggen!!
If you love something, let it go. If it comes back to you it's yours, if it doesnt, it never was.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:22 schreef Vamps het volgende:
[..]
"if you have something, set it free; if it comes back to you it was always yours; if not, it never was"
Ja, echte vriendschap... Heb dat ook met een hele goede vriend. Broederschap, bijna.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:08 schreef Vamps het volgende:
[..]
Hahaha, daar heb ik even niet bij stilgestaan ja.
Ben bijvoorbeeld nu al 18 jaar bevriend met mijn beste vriend en hoe vaak we ruzie hadden of elkaar hebben gemept enzo, het was altijd binnen 24 uur weer goed. Bij meisjes ligt dat inderdaad heel anders.
Roses are red.....Violets are blue.......quote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:09 schreef EggsTC het volgende:
[..]
If you love something, let it go. If it comes back to you it's yours, if it doesnt, it never was.
DMX - Let me fly
DMX ja,quote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:09 schreef EggsTC het volgende:
[..]
If you love something, let it go. If it comes back to you it's yours, if it doesnt, it never was.
DMX - Let me fly
Inderdaad, broederschap is het juiste woord.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:10 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
Ja, echte vriendschap... Heb dat ook met een hele goede vriend. Broederschap, bijna.
Er wordt ook niet beweerd dat je zo bent, meer dat meisjes in het algemeen anders zijn dan jongens.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:12 schreef Lovely..18 het volgende:
er word echt heeeel anders over mij gedacht
ten eerste, dat ik een meisje ben, wil niet zeggen dat ik moeilijk doe, helemaal niet juist!
Ik heb geen zin in gekip of ruzie.
Bij meisjes ligt het helemaal niet anders, en dat vind ik een vooroordeel.
Ben hier serieus mee bezig, en vind het jammer dat ik van zulke reacties krijg.
En ik kan ook snel typen!
Niet alle meisjes zijn hetzelfde, dat is waar.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:12 schreef Lovely..18 het volgende:
er word echt heeeel anders over mij gedacht
ten eerste, dat ik een meisje ben, wil niet zeggen dat ik moeilijk doe, helemaal niet juist!
Ik heb geen zin in gekip of ruzie.
Bij meisjes ligt het helemaal niet anders, en dat vind ik een vooroordeel.
Ben hier serieus mee bezig, en vind het jammer dat ik van zulke reacties krijg.
En ik kan ook snel typen!
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:16 schreef Vamps het volgende:
[..]
Niet alle meisjes zijn hetzelfde, dat is waar.
Maar snap wel, het is vrij moeilijk om iemand correct in te schatten aan de hand van een paar woorden op een internet site.
Dat je hier serieus mee bezig bent, snap ik en respecteer ik. Heb er ook geen probleem mee je te helpen. Dus onthoudt dat het niet negatief bedoeld is, op wat voor manier dan ook.
Dat kan sneller
Your welcome.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:18 schreef Lovely..18 het volgende:
[..]
hahaha
Bedankt !
Dat kan nog veel sneller
Totaal geen probleem.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:25 schreef Lovely..18 het volgende:
[..]
nee haha, bedankt voor uw reacties !![]()
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:26 schreef Vamps het volgende:
[..]
Totaal geen probleem.
Maar vertel, wat voor opleiding ga je volgen dan?
Naast het doden van tijd op mijn stage?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:27 schreef Lekiamh het volgende:
Haha, zoek je een doel voor dit topic Vamps?
leuk hoorquote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:27 schreef HaagseHarrie het volgende:TS trakteert alle "nieuwe" vriendjes op FOK! als dank een ijsje!!
ijsjes!!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:27 schreef HaagseHarrie het volgende:TS trakteert alle "nieuwe" vriendjes op FOK! als dank een ijsje!!
Architectuur.quote:
Jij bent heul niet zonder vrienden!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:30 schreef Vamps het volgende:
[..]
Naast het doden van tijd op mijn stage?
Waarschijnlijk dat ik me lichtelijk kan indentificeren, wat betreft het willen helpen van andere mensen, met de TS.
was een grapje..........pluk de dag weetjewel!!! Wat ik al zei, je verhaal is herkenbaar!quote:
aah wat leuk, mijn paps is dat ookquote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:32 schreef Vamps het volgende:
[..]
Architectuur.![]()
Loop nu zelf stage op een architectenbureau, echter niet als architect zelf maar als systeembeheerder.
Neequote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:32 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
Jij bent heul niet zonder vrienden!![]()
Maar andere mensen helpen is altijd goed natuurlijk. En al helemaal wanneer je er stagetijd voor opgeeft! ()
Helpen =quote:Heb altijd veel voor me vrienden overgehad, veel geld aan uit gegeven, altijd steunen, praat veel, nooit in de steek gelaten.
Begreep ik je verkeerd.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:34 schreef Vamps het volgende:
[..]
Neeniet het zonder vrienden gedeelte, maar meer het:
[..]
Helpen =
Heb je enig idee hoe stressbestendig je moet zijn als systeembeheerder.quote:
Ja, zoveel waar je op moet letten met WoW of CoD4 enzo...quote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:37 schreef Vamps het volgende:
[..]
Heb je enig idee hoe stressbestendig je moet zijn als systeembeheerder.
Hahaha.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:38 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
Ja, zoveel waar je op moet letten met WoW of CoD4 enzo...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |