quote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:16 schreef Vamps het volgende:
[..]
Niet alle meisjes zijn hetzelfde, dat is waar.
Maar snap wel, het is vrij moeilijk om iemand correct in te schatten aan de hand van een paar woorden op een internet site.
Dat je hier serieus mee bezig bent, snap ik en respecteer ik. Heb er ook geen probleem mee je te helpen. Dus onthoudt dat het niet negatief bedoeld is, op wat voor manier dan ook.
Dat kan sneller
Your welcome.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:18 schreef Lovely..18 het volgende:
[..]
hahaha
Bedankt !
Dat kan nog veel sneller
Totaal geen probleem.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:25 schreef Lovely..18 het volgende:
[..]
nee haha, bedankt voor uw reacties !![]()
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:26 schreef Vamps het volgende:
[..]
Totaal geen probleem.
Maar vertel, wat voor opleiding ga je volgen dan?
Naast het doden van tijd op mijn stage?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:27 schreef Lekiamh het volgende:
Haha, zoek je een doel voor dit topic Vamps?
leuk hoorquote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:27 schreef HaagseHarrie het volgende:TS trakteert alle "nieuwe" vriendjes op FOK! als dank een ijsje!!
ijsjes!!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:27 schreef HaagseHarrie het volgende:TS trakteert alle "nieuwe" vriendjes op FOK! als dank een ijsje!!
Architectuur.quote:
Jij bent heul niet zonder vrienden!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:30 schreef Vamps het volgende:
[..]
Naast het doden van tijd op mijn stage?
Waarschijnlijk dat ik me lichtelijk kan indentificeren, wat betreft het willen helpen van andere mensen, met de TS.
was een grapje..........pluk de dag weetjewel!!! Wat ik al zei, je verhaal is herkenbaar!quote:
aah wat leuk, mijn paps is dat ookquote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:32 schreef Vamps het volgende:
[..]
Architectuur.![]()
Loop nu zelf stage op een architectenbureau, echter niet als architect zelf maar als systeembeheerder.
Neequote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:32 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
Jij bent heul niet zonder vrienden!![]()
Maar andere mensen helpen is altijd goed natuurlijk. En al helemaal wanneer je er stagetijd voor opgeeft! ()
Helpen =quote:Heb altijd veel voor me vrienden overgehad, veel geld aan uit gegeven, altijd steunen, praat veel, nooit in de steek gelaten.
Begreep ik je verkeerd.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:34 schreef Vamps het volgende:
[..]
Neeniet het zonder vrienden gedeelte, maar meer het:
[..]
Helpen =
Heb je enig idee hoe stressbestendig je moet zijn als systeembeheerder.quote:
Ja, zoveel waar je op moet letten met WoW of CoD4 enzo...quote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:37 schreef Vamps het volgende:
[..]
Heb je enig idee hoe stressbestendig je moet zijn als systeembeheerder.
Hahaha.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:38 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
Ja, zoveel waar je op moet letten met WoW of CoD4 enzo...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |