Waarom?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 16:05 schreef Vamps het volgende:
[..]
Een halve middag geen Frontpage doet wonderen.
De lemmings zijn er ontelbaar onderhand.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 16:05 schreef Vamps het volgende:
[..]
Hahaha, gaat het daar zo erg aan toe dan?
Hahaha.quote:
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 16:04 schreef Vamps het volgende:
[..]
Ik heb iets nieuws geleerd.![]()
Enorm vet truukje, gisteren geleerd.
Zie je dat rode kruisje rechtsbovenin?
DRUK EROP!!
Als ze je nou meteen ook hadden afgeleerd de boel weer opnieuw op te starten was het internet een slowchatvrij slijmtopic zonder e-poesje en piemels rijker.quote:
Meesterlijk.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 16:06 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
De lemmings zijn er ontelbaar onderhand.
Kijk, dat is nu hart voor de zaak hebben.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 16:07 schreef Vamps het volgende:
[..]
Hahaha.
Maandag weer, of hooguit zondag avond.
Af en toe is een vrijdag middagje rust goed, zeker gezien ik een paar weken geleden de tijd was vergeten en een uur te laat van men stage wegging.
Whahahaha.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 16:08 schreef Lovely..18 het volgende:
[..]
haha ik heel serieus zoeken naar dat rode kruisje![]()
Boehoe, moet je nu huillie doen?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 16:08 schreef nietzman het volgende:
[..]
Als ze je nou meteen ook hadden afgeleerd de boel weer opnieuw op te starten was het internet een slowchatvrij slijmtopic zonder e-poesje en piemels rijker..
Haha.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 16:08 schreef Lovely..18 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 16:08 schreef nietzman het volgende:
[..]
Als ze je nou meteen ook hadden afgeleerd de boel weer opnieuw op te starten was het internet een slowchatvrij slijmtopic zonder e-poesje en piemels rijker..
Als het je niet bevalt, post dan in andere topics.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 16:10 schreef nietzman het volgende:
[..]
Hoe ontstijg je hiermee precies het "Nee, jíj." niveau, flamen00b?.
Boh gek, dat doe ik al heel veel, check m'n postgeschiedenis!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 16:12 schreef Lekiamh het volgende:
Als het je niet bevalt, post dan in andere topics.
Is dat nodig dan?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 16:10 schreef nietzman het volgende:
[..]
Hoe ontstijg je hiermee precies het "Nee, jíj." niveau, flamen00b?.
'quote:Op vrijdag 6 juni 2008 16:15 schreef Vamps het volgende:
[..]
Is dat nodig dan?
Ik acht het niet nodig mij te verantwoorden tegenover een ventje dat hier kritiek komt leveren op andere mensen, ondanks het feit dat dit ventje geen haar beter is.![]()
Of je nu alsnog zo vriendelijk wilt zijn het truukje dat je net hebt geleerd alsnog uit te proberen.
De oplossing voor je eenzaamheidsprobleem is dus simpelweg een contactadvertentie in den Donald Duck.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 16:18 schreef Lovely..18 het volgende:
hahaha jij bent echt grappig,
In jouw broekquote:Op vrijdag 6 juni 2008 16:08 schreef Lovely..18 het volgende:
[..]
Hé dat truukje is niet voor jou bestemd.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 16:18 schreef Lovely..18 het volgende:
[..]
'
hahaha jij bent echt grappig, ik nam het net nog heel serieus ook nog![]()
Maar niet uitgevoerd, ik denk dat hij het beter kan
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 16:20 schreef nietzman het volgende:
[..]
De oplossing voor je eenzaamheidsprobleem is dus simpelweg een contactadvertentie in den Donald Duck.
Gast.. kom op.. Opzekers spoug jij er nu zelf ook van dat je een opmerking als deze hebt geplaatst.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 16:20 schreef nietzman het volgende:
[..]
De oplossing voor je eenzaamheidsprobleem is dus simpelweg een contactadvertentie in den Donald Duck.
Mèh.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 16:23 schreef Lovely..18 het volgende:
hoe weet je dat toch zo goed ?
heb je er zelf ook een advertentie op geplaatst![]()
heten je vrienden toevallig kwik kwek en kwak![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |