abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59176293
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 16:25 schreef Vamps het volgende:

[..]

Gast.. kom op.. Opzekers spoug jij er nu zelf ook van dat je een opmerking als deze hebt geplaatst.
spoug
pi_59176336
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 16:31 schreef Juup© het volgende:

[..]

spoug
Ergens van balen.
'The first casualty of war is innocence'
  vrijdag 6 juni 2008 @ 16:33:06 #253
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_59176353
Mjah, ik dacht dat het Vlaams of zoiets zou wezen.
Ik ga naar huis.
pi_59176478
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 16:32 schreef Vamps het volgende:

[..]

Ergens van balen.
Oke dan.
pi_59176505
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 16:33 schreef nietzman het volgende:
Mjah, ik dacht dat het Vlaams of zoiets zou wezen.
Vandaag de dag blijkt denken jou ook niet bepaald goed af te gaan.
'The first casualty of war is innocence'
pi_59176525
ben je een beetje gordon fan met je 'schat'
the world is my catwalk
pi_59177636
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 12:46 schreef Lovely..18 het volgende:

[..]

Hou helemaal niet van sletterig opvallend gedrag.
En daar schort het hem nou net aan. Welke man wil nou niet een lekkere slet in bed?
pi_59177854
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 17:20 schreef Aneurism het volgende:

[..]

En daar schort het hem nou net aan. Welke man wil nou niet een lekkere slet in bed?

heb je niets beters te doen
the world is my catwalk
pi_59181911
Heja! Weet je.. je moet gewoon jezelf zijn. Wanneer je lekker jezelf bent dan komen die vrienden vanzelf
Ken je veel mensen bij jou uit de buurt? Dan ga je toch gewoon es bij hun een bakkie koffie halen? En je werkt? Hoe zit het met je collega's dan? Wanneer je TE erg je best doet om vrienden te worden met mensen dan werkt dat gewoon niet.. dus.. gewoon lekker jezelf zijn

[ Bericht 9% gewijzigd door P-taa op 06-06-2008 20:37:43 ]
pi_59183744
Het valt me op dat je erg slecht tegen kritiek kan. Elke reactie waarin iemand een poging doet iets te verklaren is gelijk onzin als er iets niet helemaal overeen komt. Je had toch niet verwacht dat mensen hier je gelijk kennen aan de hand van een aantal zinnen?

Vervelend dat al je vrienden je hebben laten zitten. Het klinkt ook niet alsof het ooit goede vrienden geweest zijn, maar dat even terzijde. Je hebt het over een periode waarin je ziek bent geweest. Je was daardoor niet of nauwelijks op school. Zo'n periode heb ik ook gehad. In het begin had ik nog heel veel contact met ze, maar naarmate ik voor langere tijd weinig op school kwam merkte ik ook dat ik met veel van deze vrienden het contact verloor. Waar ze normaal met jou rondliepen op school en naast school ook veel met je ondernamen zijn er nu anderen waarmee ze die dingen doen. Jij bent er simpelweg te weinig. Persoonlijk contact, als in face-to-face i.p.v op afstand, is heel belangrijk in een vriendschap als je het mij vraagt. Als dat minder word zal de vriendschap uiteindelijk minder worden. Wanneer ik wel weer eens op school kwam had ik goed contact met die vrienden. Toch merkte ik dat het wat oppervlakkiger was. Op zich niet heel gek als je elkaar maar zo weinig ziet en zo weinig met elkaar meemaakt. Er zijn voor mij altijd mensen geweest die ook contact bleven zoeken. Die mensen waren er bij jou blijkbaar niet, die lieten je gelijk vallen toen je wat minder op school kwam. Het zegt wel iets over de vriendschap die jullie hadden (of wellicht is dit het verschil tussen mannen en vrouwen). Een klasgenoot had iets vergelijkbaars trouwens. Heel erg vergelijkbaar met jou. Ze was veel ziek op een gegeven moment, was heel erg spontaan, maar naarmate ze minder op school kwam verwaterde het contact met haar 'vriendinnen'. Die hebben haar op een gegeven moment keihard laten vallen.

Volgens mij waren het nooit echt goede vrienden geweest als ik het zo lees. Dat ze nooit geld uit willen lenen en altijd moeilijk lopen te doen is niet echt een teken van vriendschap. Was dit altijd al zo of is dit ook pas later begonnen? Ik leen mensen ook minder snel wat uit als ik niet weet wanneer ik ze weer op school kan verwacht. Al zal dat bij echte vrienden niet uitmaken natuurlijk. Vrienden heb je in verschillende soorten en maten, ik tenminste wel.

Je woont in een klein dorp. Daar zal je nooit vrienden kunnen maken. Ik ken het probleem. Zelf woon ik in een erg klein dorp en heb daar eigenlijk geen vrienden. Mijn vrienden wonen allemaal in omringende dorpen of in de stad. Ik heb de middelbare school ook niet gedaan in dit dorp. Dat scheelt ook. Laat je niet weerhouden door de dorpsgrenzen.

Je gaat een nieuwe opleiding volgen binnenkort. Nieuwe ronde, nieuwe kansen. Het zal dan ook niet moeilijk zijn om daar vrienden te maken. Veel mensen zitten in hetzelfde schuitje, allemaal zijn ze nieuw op de opleiding. Een teamsport is ook erg makkelijk om vrienden mee te maken. Schrijf je in bij de plaatselijke sportclub of bij een sportclub in een dorp/stad in de buurt. Leer nieuwe mensen kennen. Vrienden maken gaat verder vanzelf.

Maak je niet zo druk. Door je ziekte, wat het ook moge zijn, ben je veel afwezig geweest. Men kon niet meer van je op aan, persoonlijk contact werd minder, je deelde minder samen. Wanneer je dan wel op school was vonden ze het blijkbaar niet de moeite waard om nog veel tijd in je te steken. Je bent er namelijk meestal toch niet. Vrouwen hebben dit toch wat meer dan mannen. Jammer, maar je kan het niet meer veranderen. Nogmaals, leer nieuwe mensen kennen en dan gaat het allemaal vanzelf.

Ik weet trouwens zeker dat dit topic lang niet zoveel aandacht had gehad als TS een man was geweest. Dan was TS waarschijnlijk na 1 pagina niet meer teruggekomen door de negatieve reacties .

Je doet hier maar mee wat je ermee kan. Het zal vast niet allemaal overeenkomen, maar dat zoek je zelf maar uit.
"In case of dissension, never dare to judge till you've heard the other side."
  vrijdag 6 juni 2008 @ 22:07:06 #261
11682 Moonah
Jolie femme
pi_59184891
Ik heb alleen de openingspost gelezen.
Maar het valt me onmiddellijk op dat je je nogal als een slachtoffer opstelt.
Niemand doet het goed, je vrienden niet, je therapeut niet... Alleen jij, jij hebt alles voor iedereen over.
Bovendien komt je tekst nogal oppervlakkig op me over. Ben je IRL ook oppervlakkig?
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_59185974
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 22:07 schreef Moonah het volgende:
Ik heb alleen de openingspost gelezen.
Maar het valt me onmiddellijk op dat je je nogal als een slachtoffer opstelt.
Niemand doet het goed, je vrienden niet, je therapeut niet... Alleen jij, jij hebt alles voor iedereen over.
Bovendien komt je tekst nogal oppervlakkig op me over. Ben je IRL ook oppervlakkig?

dit is dus iemand die mij niet kent, en het niet begrijpt
the world is my catwalk
pi_59186001
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 20:30 schreef P-taa het volgende:
Heja! Weet je.. je moet gewoon jezelf zijn. Wanneer je lekker jezelf bent dan komen die vrienden vanzelf
Ken je veel mensen bij jou uit de buurt? Dan ga je toch gewoon es bij hun een bakkie koffie halen? En je werkt? Hoe zit het met je collega's dan? Wanneer je TE erg je best doet om vrienden te worden met mensen dan werkt dat gewoon niet.. dus.. gewoon lekker jezelf zijn
werk in een winkel en wer werken er met z'n 2en
the world is my catwalk
pi_59186101
mwa.. tsja.. als je met z'n tweeen werkt dan moet het ook maar net klikken met diegene... En in je vrije tijd heb je ook niet veel aan zo iemand lijkt me want als jij vrij bent dan is de kans groot dat je collega werken moet.. of niet?
pi_59186323
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 21:33 schreef Karammel het volgende:
Het valt me op dat je erg slecht tegen kritiek kan. Elke reactie waarin iemand een poging doet iets te verklaren is gelijk onzin als er iets niet helemaal overeen komt. Je had toch niet verwacht dat mensen hier je gelijk kennen aan de hand van een aantal zinnen?

Vervelend dat al je vrienden je hebben laten zitten. Het klinkt ook niet alsof het ooit goede vrienden geweest zijn, maar dat even terzijde. Je hebt het over een periode waarin je ziek bent geweest. Je was daardoor niet of nauwelijks op school. Zo'n periode heb ik ook gehad. In het begin had ik nog heel veel contact met ze, maar naarmate ik voor langere tijd weinig op school kwam merkte ik ook dat ik met veel van deze vrienden het contact verloor. Waar ze normaal met jou rondliepen op school en naast school ook veel met je ondernamen zijn er nu anderen waarmee ze die dingen doen. Jij bent er simpelweg te weinig. Persoonlijk contact, als in face-to-face i.p.v op afstand, is heel belangrijk in een vriendschap als je het mij vraagt. Als dat minder word zal de vriendschap uiteindelijk minder worden. Wanneer ik wel weer eens op school kwam had ik goed contact met die vrienden. Toch merkte ik dat het wat oppervlakkiger was. Op zich niet heel gek als je elkaar maar zo weinig ziet en zo weinig met elkaar meemaakt. Er zijn voor mij altijd mensen geweest die ook contact bleven zoeken. Die mensen waren er bij jou blijkbaar niet, die lieten je gelijk vallen toen je wat minder op school kwam. Het zegt wel iets over de vriendschap die jullie hadden (of wellicht is dit het verschil tussen mannen en vrouwen). Een klasgenoot had iets vergelijkbaars trouwens. Heel erg vergelijkbaar met jou. Ze was veel ziek op een gegeven moment, was heel erg spontaan, maar naarmate ze minder op school kwam verwaterde het contact met haar 'vriendinnen'. Die hebben haar op een gegeven moment keihard laten vallen.

Volgens mij waren het nooit echt goede vrienden geweest als ik het zo lees. Dat ze nooit geld uit willen lenen en altijd moeilijk lopen te doen is niet echt een teken van vriendschap. Was dit altijd al zo of is dit ook pas later begonnen? Ik leen mensen ook minder snel wat uit als ik niet weet wanneer ik ze weer op school kan verwacht. Al zal dat bij echte vrienden niet uitmaken natuurlijk. Vrienden heb je in verschillende soorten en maten, ik tenminste wel.

Je woont in een klein dorp. Daar zal je nooit vrienden kunnen maken. Ik ken het probleem. Zelf woon ik in een erg klein dorp en heb daar eigenlijk geen vrienden. Mijn vrienden wonen allemaal in omringende dorpen of in de stad. Ik heb de middelbare school ook niet gedaan in dit dorp. Dat scheelt ook. Laat je niet weerhouden door de dorpsgrenzen.

Je gaat een nieuwe opleiding volgen binnenkort. Nieuwe ronde, nieuwe kansen. Het zal dan ook niet moeilijk zijn om daar vrienden te maken. Veel mensen zitten in hetzelfde schuitje, allemaal zijn ze nieuw op de opleiding. Een teamsport is ook erg makkelijk om vrienden mee te maken. Schrijf je in bij de plaatselijke sportclub of bij een sportclub in een dorp/stad in de buurt. Leer nieuwe mensen kennen. Vrienden maken gaat verder vanzelf.

Maak je niet zo druk. Door je ziekte, wat het ook moge zijn, ben je veel afwezig geweest. Men kon niet meer van je op aan, persoonlijk contact werd minder, je deelde minder samen. Wanneer je dan wel op school was vonden ze het blijkbaar niet de moeite waard om nog veel tijd in je te steken. Je bent er namelijk meestal toch niet. Vrouwen hebben dit toch wat meer dan mannen. Jammer, maar je kan het niet meer veranderen. Nogmaals, leer nieuwe mensen kennen en dan gaat het allemaal vanzelf.

Ik weet trouwens zeker dat dit topic lang niet zoveel aandacht had gehad als TS een man was geweest. Dan was TS waarschijnlijk na 1 pagina niet meer teruggekomen door de negatieve reacties .

Je doet hier maar mee wat je ermee kan. Het zal vast niet allemaal overeenkomen, maar dat zoek je zelf maar uit.

Hey! bedankt voor je reactie. Ten eerste kan ik heel goed tegen kritiek, maar niet tegen mensen die me gelijk op dingen oordelen, en denken dat ze het beter weten in mijn situatie.
Of dat ik sletterig verwaand overkom, of dat ik me tot een slachtoffer zet
En ten 2e, ik was wel ziek, maar ging wel naar school, maar het werd in plaats van 5 dagen per week 2 dagen per week, of alleen s middags ofzo snapt u.
Verder ben ik veel contact wezen houden met die mensen en was ik digene die het innitatief nam.
Wil me helemaal niet tot slachtoffer zetten, want ik heb altijd me best gedaan voor iedereen
En heb nog nooit een bedankje gehad. toen ze niet op me verjaardag kwamen, was ik zo boos op ze, ik hoefde ze nooit meer te zien.
Maar ze waren allemaal zo, waar blift mijn 20 cent, ben ik nou een vriendin of niet.
Dat is gewoon echt niet leuk weetje, altijd om iedereen geven, maar nooit iets terug krijgen.
Ben helemaal niet iemand die haantje de voorste wil staan en alles wil hebben.
Sta open voor gezelligheid en leuke mensen, maak altijd een praat je met mensen alleen dan niet van mijn leeftijd haha.
Met mijn nieuwe opleiding ga ik zeker nieuwe mensen leren kennen dat weet ik wel zeker.
Naja, misschien kan ik mijn topic beter verwijderen, want krijg veel reacties waar ik of niets mee kan of toch alleen maar rot bedoeld is.
Ben hier wel serieus mee, en wil helemaal niet anders overkomen dan ik werkelijk ben.
Wil gewoon zeggen dat ik altijd open sta voor mensen, en gewoon wel op zoek ben naar leuke mensen.
Gezellig een filmpje kijken, in het cafe zitten/uitgaan, va nmij part in de regen gaan staan wat dan ook.
Hoe moeilijk kan het zijn.
the world is my catwalk
pi_59186386
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 22:48 schreef P-taa het volgende:
mwa.. tsja.. als je met z'n tweeen werkt dan moet het ook maar net klikken met diegene... En in je vrije tijd heb je ook niet veel aan zo iemand lijkt me want als jij vrij bent dan is de kans groot dat je collega werken moet.. of niet?

Na het is een vrouw wat ook veel meegemaakt heeft, en doe met haar nog de meeste leuke dingen!
Ze heeft me heel veel gegeven, en me leven echt weer wat puf gegeven:)
Ben heel blij met haar ja, en is altijd super gezellig.
the world is my catwalk
pi_59186529
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 22:56 schreef Lovely..18 het volgende:

Hoe moeilijk kan het zijn. [/b]
Nou.. niet..

Wil je best eens meenemen voor een avondje bioscoop hoor.
Het is voor mij 100km... maar ach... voor mij minder dan een uurtje rijden.
En het lijkt me best interessant om eens een avondje met je door te brengen.
Gewoon praten.. en kijken hoe spontaan je bent
Zeg maar wanneer je eens vrij bent
pi_59186599
ach gossie ze wil aandacht.
Niemand begrijpt me , ze moeten altijd mij hebben, de hele wereld is gek behalve ik,zij zijn groot en ik ben klein.
Als je niet tegen kritiek kan post dan ook niks op een forum.
pi_59186724
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 23:04 schreef cesareborgia het volgende:
ach gossie ze wil aandacht.
Niemand begrijpt me , ze moeten altijd mij hebben, de hele wereld is gek behalve ik,zij zijn groot en ik ben klein.
Als je niet tegen kritiek kan post dan ook niks op een forum.

aah gussie, ja he, ze moeten altijd mij hebben hahaha o my god
the world is my catwalk
pi_59187775
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 16:00 schreef Lovely..18 het volgende:

[..]

maar dat is jou mening
Mijn mening inderdaad en verhalen als die van jou bewijzen dat ik gelijk heb.
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_59187971
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 23:42 schreef Flashwin het volgende:

[..]

Mijn mening inderdaad en verhalen als die van jou bewijzen dat ik gelijk heb.

Dan beweer je maar dat je gelijk hebt
en nu ? zet je het in de krant op de voorpagina, 'ik heb gelijk!! '
the world is my catwalk
  vrijdag 6 juni 2008 @ 23:53:13 #272
163938 Lekiamh
Dietslander
pi_59188085
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 23:49 schreef Lovely..18 het volgende:

[..]

Dan beweer je maar dat je gelijk hebt
en nu ? zet je het in de krant op de voorpagina, 'ik heb gelijk!! '
Ik wil morgen best wel eens alle tijd nemen om alles wat men hier zegt over jou uit te leggen. Want je pikt op de een of andere manier niets, maar dan ook niets, op.
Heb er nu geen tijd voor, anders had ik het gedaan.
pi_59188300
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 23:53 schreef Lekiamh het volgende:

[..]

Ik wil morgen best wel eens alle tijd nemen om alles wat men hier zegt over jou uit te leggen. Want je pikt op de een of andere manier niets, maar dan ook niets, op.
Heb er nu geen tijd voor, anders had ik het gedaan.

je kent me niet , je weet niet wie ik ben, en je weet het heus niet beter hoor

vind het maar een raar forum hier, ik verwijder em wel.
the world is my catwalk
  zaterdag 7 juni 2008 @ 00:04:44 #274
163938 Lekiamh
Dietslander
pi_59188375
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 00:01 schreef Lovely..18 het volgende:

[..]

je kent me niet , je weet niet wie ik ben, en je weet het heus niet beter hoor

vind het maar een raar forum hier, ik verwijder em wel.
Als ik zo vrij mag zijn te reageren (alsnog):
Als je ook maar enig besef van realiteit hebt en omgangsvormen, beetje sociaal gedrag zogezegd, ga je niet op deze manier reageren.
'Stank voor dank' past hier goed bij. Laat ik het anders zeggen... Je opent een topic, plaatst een heel verhaal over jezelf en verwacht dat men erop ingaat dan wel accepteert dat alles letterlijk zo is. De users hier reagerren op basis daarvan, en geven dan kritiek, advies en plaatsen opmerkingen. Die jij vervolgens elke keer als een boemerang terug smijt naar de desbetreffende user.
Ik vind het niet zo gek dat jou dan zogenaamd 'calimero gedrag' verweten wordt. En hier hou ik het voor vanavond bij.
pi_59188556
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 00:04 schreef Lekiamh het volgende:

[..]

Als ik zo vrij mag zijn te reageren (alsnog):
Als je ook maar enig besef van realiteit hebt en omgangsvormen, beetje sociaal gedrag zogezegd, ga je niet op deze manier reageren.
'Stank voor dank' past hier goed bij. Laat ik het anders zeggen... Je opent een topic, plaatst een heel verhaal over jezelf en verwacht dat men erop ingaat dan wel accepteert dat alles letterlijk zo is. De users hier reagerren op basis daarvan, en geven dan kritiek, advies en plaatsen opmerkingen. Die jij vervolgens elke keer als een boemerang terug smijt naar de desbetreffende user.
Ik vind het niet zo gek dat jou dan zogenaamd 'calimero gedrag' verweten wordt. En hier hou ik het voor vanavond bij.

waar maak ik me toch druk om he , zon zielig figuur als jij heb je niets beters te doen ofzo
ik doe in de omgang helemaal neit zo, en vind het vervelend dat mensen op dit forum zo maar een oordeel klaar hebben en het altijd maar beter weten net zoals jij
Zo ben ik de mensen echt niet kwijt geraakt hoor beterweter,
ga maar lekker naar je mama toe om het te vertelllen ofzo, maar deze topic is niet voor mensen als jou bedoeld.
Ik verwijder de topic wel, want dit is gewoon te ziek
en word er moe van van zulke mensen
the world is my catwalk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')