ja ze konden nooit 20 cent missen, ik wel, en dan ben ik TE attent haha, omgquote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:54 schreef Syheriat het volgende:
[..]
Als je altijd geld terugbetaald en het nooit zelf terug hoeft te krijgen ben je te attent. Je kan er omheen blijven draaien, maargoed.
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:56 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
Als iemand zegt dat je zo bij mensen over kan komen wil dat nog niet zeggen dat je dat bent.
Er wordt je een situatie geschetst waaruit jij dan eventueel lering uit kan trekken, er wordt nergens een oordeel gegeven. Het is juist goed dat je ook de interpretaties van andere mensen in overweging neemt, want daar gaat het toch om? Vriendschap moet van twee kanten komen.
Oh, en noem me geen u graag.... voel ik me zo oud.![]()
Ze kent FOK! niet, dat kan toch nietquote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:00 schreef Lovely..18 het volgende:
ja het is 1 uur en 9 minuten haha, vind je dat lang ?
en waarom moet je je vriendin dumpen ?
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:09 schreef Filiassi_Jane het volgende:
Ik werk ook in een winkelMisschien ben jij stiekem gewoon een jongere versie van mij in Gelderland...
Ik zie iets moois opbloeien.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:09 schreef Filiassi_Jane het volgende:
Ik werk ook in een winkelMisschien ben jij stiekem gewoon een jongere versie van mij in Gelderland...
Wat doe ik nu weer verkeerd?quote:
Vast wel.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:18 schreef Vamps het volgende:
[..]
Wat doe ik nu weer verkeerd?![]()
Denk je niet dat die twee kunnen eindigen in een vriendschap?
of in een leuke lesbo relatie oh yeah..........quote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:18 schreef Vamps het volgende:
[..]
Wat doe ik nu weer verkeerd?![]()
Denk je niet dat die twee kunnen eindigen in een vriendschap?
Dude...quote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:22 schreef ASroma het volgende:
[..]
of in een leuke lesbo relatie oh yeah..........
HOT!
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:22 schreef ASroma het volgende:
[..]
of in een leuke lesbo relatie oh yeah..........
HOT!
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:26 schreef Lovely..18 het volgende:
[..]
vage gasten hier ?? moet jij vooral zeggen![]()
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:31 schreef ASroma het volgende:
[..]
dan ben jij nog niet in de stallen geweest bij radstake
Hahahaha.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:34 schreef Lovely..18 het volgende:
[..]
hahaha kom jij bij de radstake ?
dan woont er net zo iemand bij mij in de buurt, heb ik weer
Ik heb je net een bericht gestuurd als het goed isquote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:37 schreef Lovely..18 het volgende:
haha ja , maar em filiassi jane, je moet je bericht dinges even openen zodat ik je een bericht kan sturen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |