quote:Op woensdag 4 juni 2008 21:11 schreef peaceman het volgende:
[..]
Voor de laatste keer dan maar: Elke vergelijking tussen de beide festivals gaat mank en is niet reeel. Knoop dat nou eindelijk eens in je oren!
Ja, en zonder toppersquote:Op woensdag 4 juni 2008 21:33 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Ah een festival zonder roze petjes
Ow is de hele line-up al bekend dan?quote:Op woensdag 4 juni 2008 21:32 schreef HeatWave het volgende:
Kreeg nog bijna een vrijkaartje in mijn mik gisteren, maar ik hoef er niet heen met deze hele matige line up. Helaas.
quote:Op woensdag 4 juni 2008 21:37 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ow is de hele line-up al bekend dan?
wees blij, die malloot van een heatwave wil je niet op een festival hebben.quote:Op woensdag 4 juni 2008 21:37 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ow is de hele line-up al bekend dan?
Ik ken m niet persoonlijk. Vind wel dat ie wat teveel kijkt naar wat ie niet leuk vindt ipv andersom. Da's jammer... hopelijk voor hem gaat ie in het normale leven wel van de leuke dingen uit.quote:Op woensdag 4 juni 2008 21:42 schreef Laton het volgende:
[..]
wees blij, die malloot van een heatwave wil je niet op een festival hebben.
Doe mij dat vrijkaartje... Ookal is de line-up nog zo matig, de sfeer alleen al maakt het helemaal goed. Lowlands heerscht. Punt.quote:Op woensdag 4 juni 2008 21:32 schreef HeatWave het volgende:
Nee, dit gaat het hem niet worden helaas.
Kreeg nog bijna een vrijkaartje in mijn mik gisteren, maar ik hoef er niet heen met deze hele matige line up. Helaas.
AMEN!quote:Op woensdag 4 juni 2008 21:48 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Ookal is de line-up nog zo matig, de sfeer alleen al maakt het helemaal goed. Lowlands heerscht. Punt.
pcs. daarn aast vind ik hem zo matig nog niet. Echte grote namen ontbreken, maar BOEIUH !! Ik kijk op Lowlands ook liever naar nieuwe dingen. EN een echte grote naam zou nog bekend worden gemaakt. Oasis waarschijnlijk, maar als Iron maiden alsnog een dagje overkomt uit Assen (heeeel laat bekend makenquote:Op woensdag 4 juni 2008 21:48 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Doe mij dat vrijkaartje... Ookal is de line-up nog zo matig, de sfeer alleen al maakt het helemaal goed. Lowlands heerscht. Punt.
Bron?quote:Op woensdag 4 juni 2008 21:55 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
pcs. daarn aast vind ik hem zo matig nog niet. Echte grote namen ontbreken, maar BOEIUH !! Ik kijk op Lowlands ook liever naar nieuwe dingen. EN een echte grote naam zou nog bekend worden gemaakt. Oasis waarschijnlijk, maar als Iron maiden alsnog een dagje overkomt uit Assen (heeeel laat bekend maken) dan vind ik t ook best
.
en zo is hetquote:Op woensdag 4 juni 2008 22:20 schreef chansadres het volgende:
Mooie OP.
Tof festival.
Lowlands was my first love and it will be my last.
liever een band die nog niet of al vele jaren niet op Lowlands is geweestquote:Op woensdag 4 juni 2008 22:23 schreef AMDB het volgende:
iig geen Raconteurs als we de luitjes op Graz mogen geloven
Ja maar, The Raconteurs zijn gewoon geweldig.quote:Op woensdag 4 juni 2008 22:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
liever een band die nog niet of al vele jaren niet op Lowlands is geweest
Dit is echt het toppunt van triestheidquote:Op woensdag 4 juni 2008 21:32 schreef HeatWave het volgende:
BIJNA in je mik krijgen is ook niet helemaal he dus hij heetf niks geweigerd. Een BIJNA doelpunt is ook gewoon geen doelpunt en dus helemaal niksquote:Op donderdag 5 juni 2008 00:36 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dit is echt het toppunt van triestheidDe line up is zo slecht dat je er niet eens GRATIS heen wil? Kom op zeg
![]()
Volgens mij is dit gewoon een verkapt kijk-mij-eens-stoer-zijn-dat-ik-een-vrijkaartje-heb-geweigerd-post![]()
Alsof iemand gelooft dat je echt een vrijkaartje hebt gekregen
Dude, ik haal m'n kaartje ruim voordat de eerste naam bekend is, en dat heeft een reden... lineup schmineup.quote:Op woensdag 4 juni 2008 21:32 schreef HeatWave het volgende:
verheug me nu alweer op de groovetubequote:Op donderdag 5 juni 2008 00:45 schreef Breuls het volgende:
[..]
Dude, ik haal m'n kaartje ruim voordat de eerste naam bekend is, en dat heeft een reden... lineup schmineup.
Man de helft komt nog!quote:Op woensdag 4 juni 2008 21:32 schreef HeatWave het volgende:
quote:Op woensdag 4 juni 2008 21:11 schreef peaceman het volgende:
[..]
Voor de laatste keer dan maar: Elke vergelijking tussen de beide festivals gaat mank en is niet reeel. Knoop dat nou eindelijk eens in je oren!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hebt helemaal gelijkquote:Op donderdag 5 juni 2008 00:44 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
BIJNA in je mik krijgen is ook niet helemaal he dus hij heetf niks geweigerd. Een BIJNA doelpunt is ook gewoon geen doelpunt en dus helemaal niks
quote:Op donderdag 5 juni 2008 01:32 schreef Baserunner het volgende:
[..]stfuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.underground forever baby
quote:Op donderdag 5 juni 2008 01:32 schreef Baserunner het volgende:
[..]Ik snap ook niet waarom een paar mensen hier zo panisch worden van die vergelijking, en het recht nemen te hebben ons te verbieden de vergelijking te maken. Waarschijnlijk omdat ze bang zijn dat hun geliefde pinkpop (volledig terecht) de grond in wordt geboord.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are these the nazis, Walter?
Wat is je bron????quote:Op donderdag 5 juni 2008 08:59 schreef De Wouzeraar het volgende:
Lowland? 16 topics al? Is het een leuk festival dan?
En is Oasis al bevestigd?
Is het leuke van een festival niet, dat je er nieuwe bandjes leert kennen ?quote:Op woensdag 4 juni 2008 21:32 schreef HeatWave het volgende:
Nee stel je voor, grote bands kijken op een mega groot podium samen met 50.000 anderen bekijken is toch veel leuker? Straks ontdek je nog een bandje voor ze doorbreken, daar heb je niks aan omdat niemand ze dan nog kent. Niks om mee te pochen tegenover je matties.quote:Op donderdag 5 juni 2008 10:31 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Is het leuke van een festival niet, dat je er nieuwe bandjes leert kennen ?
Oei, had ik het toch verkeerd begrepenquote:Op donderdag 5 juni 2008 10:36 schreef AMDB het volgende:
[..]
Nee stel je voor, grote bands kijken op een mega groot podium samen met 50.000 anderen bekijken is toch veel leuker? Straks ontdek je nog een bandje voor ze doorbreken, daar heb je niks aan omdat niemand ze dan nog kent. Niks om mee te pochen tegenover je matties.
Ik hoop dat je nog geen kaartje hebt gekocht! Neem een voorbeeld aan HeatWave, die verstandige jongen weet waar hij over praat.quote:Op donderdag 5 juni 2008 10:43 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Oei, had ik het toch verkeerd begrepen
nieuwe cd, waarom niet?quote:Op donderdag 5 juni 2008 10:22 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wat is je bron????Omg, als dat zo is, pffffffffffff.
Hmm, mwah, vanaf eind augustus gaan ze touren door Amerika/Canada, misschien daarvoor nog?quote:
Ik smeek nog om grote namen. Waarom? Laat de Alpha maar propvol zitten. Dan heb ik in de Bravo/India/Lima veul meer plaats.quote:Op donderdag 5 juni 2008 10:55 schreef Gewoonik het volgende:
Het liefst geen grote namen. dan heb je hetzelfde volk als op pinkpop das een stuk minder ontspannen.
laat ze allemaal maar lekker naar Sziget gaan. Kunnen we lekker los MET ruimte op LLquote:Op donderdag 5 juni 2008 11:05 schreef chansadres het volgende:
[..]
Ik smeek nog om grote namen. Waarom? Laat de Alpha maar propvol zitten. Dan heb ik in de Bravo/India/Lima veul meer plaats.
Nu ik het nieuwe album van Coldplay hoor, vind ik het wel jammer. Lijkt me een ideaal album voor op festivals. Lekker groot en diep geluid
Aplha is het grootst, dan Grolsch, dan Bravo dan Lima idd. Rolstoelplatforms heb ik ook gezien in Alpha en Grolsch en zag er prima uit.quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:37 schreef WheeleE het volgende:
* WheeleE is LL-newbie.
Ik overweeg nu echter wel serieus om te gaan, interessante lineup. Toch heb ik nog een vraagje aan de die-hards: zit er een volgorde qua grootte in de tent-benamingen Alpha/Bravo/etcetera? M.a.w. is Alpha de grootste en Lima de kleinste? De reden dat ik dat vraag: er schijnen in Alpha en Grolsch rolstoelplatforms te zijn, wat ik met mijn rolstoel wel zo handig vind. Als de overige tenten kleiner zijn, of iig de kleinere acts hebben, ga ik er voorzichtig vanuit dat die wat beter te doen zijn in zithouding.
Gewoon met doodsverachting een goed plekje proberen te vinden is ook een optie natuurlijk.
Aha, Alpha en Grolsch, dan snap ik het. Ik dacht eigenlijk dat de grootte in alfabetische volgorde ging. De toegankelijkheid is niet zo'n probleem, ik zit alleen niet zo graag in de verdrukking ergens half vooraan vlakbij de pit enzo.quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:49 schreef Konijnenjager het volgende:
[..]
Alpha is het grootst, dan Grolsch, dan Bravo dan Lima idd.
Ik weet niet of de kleinere tenten goed te doen zijn met de rolstoel, maar over het algemeen is Lowlands publiek erg vriendelijk, dus die laten je zo naar voren rijden.
Toffe username voor iemand in een rolstoelquote:Op donderdag 5 juni 2008 13:52 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Aha, Alpha en Grolsch, dan snap ik het. Ik dacht eigenlijk dat de grootte in alfabetische volgorde ging. De toegankelijkheid is niet zo'n probleem, ik zit alleen niet zo graag in de verdrukking ergens half vooraan vlakbij de pit enzo.
En ookal is men vriendelijk en laat men me naar voren rijden, ook ik moet gewoon op tijd komen voor een goed plekje vind ik.
Bedankt voor de info!
Met een goeie dosis humor kom je een heel eindquote:Op donderdag 5 juni 2008 14:10 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
Toffe username voor iemand in een rolstoel
Gaat het ook wel ongeveer geloof ik, maar Grolsch is sponsor en die wil natuurlijk een grote tent hebben.quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:52 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Aha, Alpha en Grolsch, dan snap ik het. Ik dacht eigenlijk dat de grootte in alfabetische volgorde ging.
Alleen toen Grolsch nog Golf was, was hij ook al groter dan de Bravo, Charlie, Echo en de Foxtrot.. Volgorde kwa grootte komende LL: Alpha, Grolsch, Bravo, India, Charlie, Lima (Juliet en Echo=geen concerten, dus die tel ik even niet mee, kom er ook nooit). Met Converse als nieuwe grote sponsor, plakken die misschien ook hun naam wel ergens op. Chalie zou logisch zijn, maar die wordt dan misschien omgewisseld met de India ofzo, speculaties...quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:19 schreef Breuls het volgende:
[..]
Gaat het ook wel ongeveer geloof ik, maar Grolsch is sponsor en die wil natuurlijk een grote tent hebben.
Voornamelijk cabaret en theater. Maar soms ook singer songwriters die beter in een theater passen. (Zoals Jose Gonzalesquote:Op donderdag 5 juni 2008 14:50 schreef frame-saw het volgende:
Juliet is toch wel concerten? Kan mij CocoRosie en Kate Nash ng herinneren, ze zijn geweldig maar ben er niet geweest (ik hou niet van wachtuhh).
http://www.jimmyalter.nl/(...)eadliner_Lowlands%21quote:Op donderdag 5 juni 2008 11:05 schreef chansadres het volgende:
[..]
Ik smeek nog om grote namen. Waarom? Laat de Alpha maar propvol zitten. Dan heb ik in de Bravo/India/Lima veul meer plaats.
Nu ik het nieuwe album van Coldplay hoor, vind ik het wel jammer. Lijkt me een ideaal album voor op festivals. Lekker groot en diep geluid
Kan natuurlijk goed dat ze dat weer van een Nederlandse site hebben, waar het voor de grap stond (Fok! anyone?), om het vervolgens weer weg te halen omdat het niet klopt. Als ze er in elk geval maar niet 1,5 miljoen voor hebben neergelegdquote:Op donderdag 5 juni 2008 15:01 schreef Krissinas het volgende:
[..]
http://www.jimmyalter.nl/(...)eadliner_Lowlands%21
Dat zou supervet zijnquote:Op donderdag 5 juni 2008 15:01 schreef Krissinas het volgende:
[..]
http://www.jimmyalter.nl/(...)eadliner_Lowlands%21
wtf?quote:Namen die ook circuleren als 'grote acts' zijn Jay-Z, Tokio Hotel, The Killers en Fall Out Boy
Moet je maar zelf vrienden hebben...quote:Op donderdag 5 juni 2008 15:32 schreef Smart_ass het volgende:
Omfg als Tokiohotel komt..Ik vraag me af of daar iemand op zit te wachten.
Ik heb er wel zin in. Ben benieuwd of ik dit jaar weer redelijk snel een plekje op een camping vind, zonder al die lame mensen die stukken voor andere mensen afzetten. Eigenlijk vind ik dat ze dat wel serieus mogen gaan verbieden. Is daar geen bepaalde regelgeving voor? Nee he.
Vind ik wel. Dan moeten die vrienden maar eerder komen. Wie het eerst komt, wie het eerst maalt.quote:Op donderdag 5 juni 2008 15:34 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
Moet je maar zelf vrienden hebben...
Het is toch voor iedereen gezelliger als je met groepen bijelkaar staat..? Als je dat een beetje wil regelen (niet iedereen kan nou eenmaal tegelijk aankomen), moet je wel stukken afzetten. Big deal.
wie het eerst komt en een groot stuk afzet die het eerst maalt.quote:Op donderdag 5 juni 2008 15:36 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Vind ik wel. Dan moeten die vrienden maar eerder komen. Wie het eerst komt, wie het eerst maalt.
Hoezo logisch, stonden vorig jaar ook al op LL.quote:Op donderdag 5 juni 2008 15:31 schreef NoelGallagher het volgende:
The killers zou nog wel cool zijn, best logisch ook wel.
Waarom ga je niet bij je vrienden achteraan in de rij staanquote:Op donderdag 5 juni 2008 15:42 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
wie het eerst komt en een groot stuk afzet die het eerst maalt.
Stel je voor dat andere mensen met 15 tentjes bij elkaar kunnen gaan staan, en daardoor een extra tof festival hebben, waardoor jij misschien 10 meter verder moet lopen...![]()
Lekkere lowlandsspirit heb jij!
Ja, oke, dat wel. Maar ik vind het wel een leuk lowlands bandje.quote:Op donderdag 5 juni 2008 15:45 schreef Luni het volgende:
[..]
Hoezo logish, stonden vorig jaar ook al op LL.
Is meestal ook in een uurtje gefixt, maar in zo'n rij chaos raak je elkaar soms kwijt.. Dan heb je dus een paar lege plekjes waar altijd per se mensen tussen moeten gaan staan. Die verzoeken we dan vriendelijk een stuk verderop te gaan staan. Is voor iedereen leuker.quote:Op donderdag 5 juni 2008 15:45 schreef chansadres het volgende:
[..]
Waarom ga je niet bij je vrienden achteraan in de rij staan![]()
Ik heb er niet zo veel op tegen, zolang ze maar niet uren grote plaatsen vrijhouden op een camping die vol is. Dan heb je gewoon simpelweg pech. Geef dan alle tenten aan de eerste paar mensen mee die even alle tenten opzetten. Probleem opgelost
Paar jaar geleden was op Camping 2 gewoon voor 6 tentjes plaats. Wij liepen door maar toen het 12 uur ('s nachts) was stond er nog steeds niemand en camping 2 en 3 waren kneitervol. Toen hebben we met onze groep daar maar de tenten neer gezet. Het vrij houden heeft wel zijn grenzen. De groep bleek de dag erna 7 uur pas te komen. Een echte lowlander komt ook de dag vantevorenquote:Op donderdag 5 juni 2008 15:48 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
Is meestal ook in een uurtje gefixt, maar in zo'n rij chaos raak je elkaar soms kwijt.. Dan heb je dus een paar lege plekjes waar altijd per se mensen tussen moeten gaan staan. Die verzoeken we dan vriendelijk een stuk verderop te gaan staan. Is voor iedereen leuker.
Behalve op strafkamp lowlands blijkbaar.
Wat ik bedoel.quote:Op donderdag 5 juni 2008 15:55 schreef Laton het volgende:
wat een gezeur over dat vrijhouden. je wil toch met je vrienden bij elkaar staan. zolang je geen 20 bij 20 vrijhoudt (zoals een groep engelsen vorig jaar) is er niks aan de hand en moet je je niet zo aanstellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |