Bron?quote:Op woensdag 4 juni 2008 21:55 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
pcs. daarn aast vind ik hem zo matig nog niet. Echte grote namen ontbreken, maar BOEIUH !! Ik kijk op Lowlands ook liever naar nieuwe dingen. EN een echte grote naam zou nog bekend worden gemaakt. Oasis waarschijnlijk, maar als Iron maiden alsnog een dagje overkomt uit Assen (heeeel laat bekend maken) dan vind ik t ook best
.
en zo is hetquote:Op woensdag 4 juni 2008 22:20 schreef chansadres het volgende:
Mooie OP.
Tof festival.
Lowlands was my first love and it will be my last.
liever een band die nog niet of al vele jaren niet op Lowlands is geweestquote:Op woensdag 4 juni 2008 22:23 schreef AMDB het volgende:
iig geen Raconteurs als we de luitjes op Graz mogen geloven
Ja maar, The Raconteurs zijn gewoon geweldig.quote:Op woensdag 4 juni 2008 22:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
liever een band die nog niet of al vele jaren niet op Lowlands is geweest
Dit is echt het toppunt van triestheidquote:Op woensdag 4 juni 2008 21:32 schreef HeatWave het volgende:
Nee, dit gaat het hem niet worden helaas.
Kreeg nog bijna een vrijkaartje in mijn mik gisteren, maar ik hoef er niet heen met deze hele matige line up. Helaas.
BIJNA in je mik krijgen is ook niet helemaal he dus hij heetf niks geweigerd. Een BIJNA doelpunt is ook gewoon geen doelpunt en dus helemaal niksquote:Op donderdag 5 juni 2008 00:36 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dit is echt het toppunt van triestheidDe line up is zo slecht dat je er niet eens GRATIS heen wil? Kom op zeg
![]()
Volgens mij is dit gewoon een verkapt kijk-mij-eens-stoer-zijn-dat-ik-een-vrijkaartje-heb-geweigerd-post![]()
Alsof iemand gelooft dat je echt een vrijkaartje hebt gekregen
Dude, ik haal m'n kaartje ruim voordat de eerste naam bekend is, en dat heeft een reden... lineup schmineup.quote:Op woensdag 4 juni 2008 21:32 schreef HeatWave het volgende:
Kreeg nog bijna een vrijkaartje in mijn mik gisteren, maar ik hoef er niet heen met deze hele matige line up. Helaas.
verheug me nu alweer op de groovetubequote:Op donderdag 5 juni 2008 00:45 schreef Breuls het volgende:
[..]
Dude, ik haal m'n kaartje ruim voordat de eerste naam bekend is, en dat heeft een reden... lineup schmineup.
Man de helft komt nog!quote:Op woensdag 4 juni 2008 21:32 schreef HeatWave het volgende:
quote:Op woensdag 4 juni 2008 21:11 schreef peaceman het volgende:
[..]
Voor de laatste keer dan maar: Elke vergelijking tussen de beide festivals gaat mank en is niet reeel. Knoop dat nou eindelijk eens in je oren!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hebt helemaal gelijkquote:Op donderdag 5 juni 2008 00:44 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
BIJNA in je mik krijgen is ook niet helemaal he dus hij heetf niks geweigerd. Een BIJNA doelpunt is ook gewoon geen doelpunt en dus helemaal niks
quote:Op donderdag 5 juni 2008 01:32 schreef Baserunner het volgende:
[..]stfuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.underground forever baby
quote:Op donderdag 5 juni 2008 01:32 schreef Baserunner het volgende:
[..]Ik snap ook niet waarom een paar mensen hier zo panisch worden van die vergelijking, en het recht nemen te hebben ons te verbieden de vergelijking te maken. Waarschijnlijk omdat ze bang zijn dat hun geliefde pinkpop (volledig terecht) de grond in wordt geboord.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are these the nazis, Walter?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |