abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 3 juni 2008 @ 17:54:15 #1
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_59095537
Welkom in dit Lesbeau-topic!

Wil je weten waar we het in het vorige topic over hadden, klik dan even hier:

Wie zijn de [Lesbeau]'s?
quote:
     Dr34M3R
      Dr34m3r is geen saaie boekhouder en houdt van mensen, dromen en
      knuffelen. Ook van lezen, en lol maken met vrienden en/of haar kids. Bijna
      altijd goede zin, een luisterend oor en een dikke knuffel in de aanbieding.
quote:
      Fille.des.Fleurs
      Ook lief
quote:
      hierissieweer
      spiritueel jong nieuwsgierig ding zoekt verdieping. Heeft het land aan
      uiterlijk vertoon. Met z'n birckenstocks huppelt hij door het leven recht op
      de armen van zijn stille liefde af
quote:
      JamesBrownie
      Ook lief
quote:
      Maedel
      Reltommy. Relt en zweeft voornamelijk in TRU, maar ook elders is ze niet
      te beroerd om de barricaden op te gaan. Verder best een stabiel type. Al
      eeuwig samenwonend met Mrs. Maedel. Houdt van klussen en kleuren.
quote:
      NanKing
      Topic-moeder
quote:
      Noodly
      Ook lief
quote:
      Sebasser

quote:
     Soapie
      Lief meisje
quote:
      Stroekie
      Topic-opa. Loopt hier al vanaf het begin af aan rond. Mag graag reizen maar
      zonder begeleiding tuimelt hij van de ene stroekblunder in de andere.
      Maar hij is altijd wel weer bereid om die hier met jullie te delen
quote:
      Tha_Erik
      Knuffelhomo. Kunstzinnig, verstandig en gevoelig, heeft voor iedereen een
      lief woord over maar kan ook de valse nicht uithangen. Houdt van Mika,
      rose en klarinet
quote:
      Wexy
      Topic-newby. Een puber vol onzin met een klein hartje.
quote:
      wonderer
      Topic-weirdo. Woont in Amerika, schrijft boeken over homo's en kan best
      bot uit de hoek komen, maar ook lief zijn als het moet. wonderer houdt
      niet van kou maar wel van mooie boeken en dito films
Waarom staan jullie tegenwoordig in GC en niet meer in ONZ?
Na ruim honderd topics hebben we besloten dat we helemaal geen onzin praten! We praten juist over hele serieuze dingen en daarom zijn we naar GC verhuisd.

Is dit het topic om je vibo collectie te tonen?
Jouw vibo-collectie is vast wel een eigen topic waard. Linkjes daarnaartoe zijn natuurlijk wel welkom

Ik wil wel meer dan alleen linkjes naar vibo-collecties plaatsen... wat kan ik hier dan wel posten?
Vanalles waar je het met je vrienden in de kroeg ook over zou hebben. Praat gezellig mee, leer leuke mensen kennen en het bier moet je er maar bij denken

Ik wil alles weten over hoe lesbeaux seksen, kan ik dat hier vragen?
Voor vragen omtrent (vrouwelijke) homoseksualiteit kun je hier terecht: SCHtel hier je vragen aan een ervaren homo # 18

Ik ben vrouw maar wel hetero, ben ik hier welkom?
Tuurlijk!

Ik ben bi, ben ik hier ook welkom?
Tuurlijk!

Ik ben man, ben ik hier welkom?
Tuurlijk!

Ik kom hier mijn penis aanbieden, die hebben jullie duidelijk nodig!
Sorry dat we je fantasie uit elkaar laten spatten, maar lesbeaus zijn niet lesbeau omdat ze de juiste man nog niet zijn tegengekomen. Dat is een fabeltje. Oneerbare voorstellen hou je dus liever voor je.

Wie zijn hier dan NIET welkom?
Trollen, flamers, pubers die hier alleen komen op keihard POT te roepen, je kunt zelf vast nog wel wat voorbeelden verzinnen. Houd het gewoon gezellig. En bedenk wel dat een enkele post betekent dat het topic voor eeuwig in je MyAT staat

Lesbeau? Dat schrijven ze toch op GeenStijl zo? Gejat?
Nee De term Lesbeau is niet door GS bedacht maar werd al veel eerder gebruikt. Het blad Zij aan Zij (lesbeaublad) hanteerde deze schrijfwijze in ieder geval al in 2001. Artikel over de Miss Lesbeau verkiezing 2001. De website Geen Stijl bestond toen nog helemaal niet.

Wie maakt het volgende topic?
De tommy die de laatste post doet, maakt ook het nieuwe topic, met behulp van deze OP.

Ik wil ook in de OP! Bij wie moet ik wezen?
Stuur wonderer een PB. Ook voor aanpassingen aan de huidige OP moet je bij wonderer zijn.
penny wise, pound foolish
www.frisofeest.nl op 30 november 2012
Gezellig met een zachte gay
pi_59095548
Fipo
ijs_beer fan!
  dinsdag 3 juni 2008 @ 18:00:17 #3
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_59095648
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 17:54 schreef NanKing het volgende:
Fipo
dankjewel voor nummer 301
pi_59095670
Altijd handig voor mensen die 't topic niet zo snel terug kunnen vinden
ijs_beer fan!
  dinsdag 3 juni 2008 @ 18:05:58 #5
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59095758
* Viking84 mist zichzelf in de OP .
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 3 juni 2008 @ 18:06:41 #6
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59095768
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 18:01 schreef NanKing het volgende:
Altijd handig voor mensen die 't topic niet zo snel terug kunnen vinden
Je zult eens moeten zoeken!
Niet meer actief op Fok!
pi_59095783
Stuur Wonderer een PB .
ijs_beer fan!
  dinsdag 3 juni 2008 @ 19:11:49 #8
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_59097240
Mijn punt was dus niet om transseksuelen op een hoop te gooien met lesbo's (want dat klopt inderdaad, het is iets heel anders), maar ik was benieuwd hoe belangrijk dat vrouwenlichaam dus was.

En ik kan me best voorstellen dat een trans het even meldt. Sommigen zijn gewoon heel blij dat ze eindelijk zichzelf kunnen zijn. Je hebt ook homo's (m/v) die het graag aan iedereen laten weten, zeker als ze na lange tijd net uit de kast zijn.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  dinsdag 3 juni 2008 @ 19:36:30 #9
71919 wonderer
pi_59097907
*MAG kijk*
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
  dinsdag 3 juni 2008 @ 19:38:51 #10
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_59097982
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 19:11 schreef wonderer het volgende:
Mijn punt was dus niet om transseksuelen op een hoop te gooien met lesbo's (want dat klopt inderdaad, het is iets heel anders), maar ik was benieuwd hoe belangrijk dat vrouwenlichaam dus was.
Nou, dat ik dat zei had ook vooral te maken met het punt dat ze alle afwijkende sexualteiten dan maar bij elkaar gooien. En dat ik dat jammer vind. Een trans is geen lesbo, maar andersom ook niet dus
quote:
En ik kan me best voorstellen dat een trans het even meldt. Sommigen zijn gewoon heel blij dat ze eindelijk zichzelf kunnen zijn. Je hebt ook homo's (m/v) die het graag aan iedereen laten weten, zeker als ze na lange tijd net uit de kast zijn.
Jup, maar als je de 35 gepasseerd bent, dan is dat toch echt heel anders eigenlijk dan dat je rond de 20 bent.
Du weißt alles ganz genau, Hältst dich für wahnsinnig schlau
Aber einmal werd ich ganz gelassen, An dir vorbeigehn ohne dich zu hassen
  dinsdag 3 juni 2008 @ 19:51:13 #11
71919 wonderer
pi_59098309
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 19:38 schreef maedel het volgende:

[..]

Nou, dat ik dat zei had ook vooral te maken met het punt dat ze alle afwijkende sexualteiten dan maar bij elkaar gooien. En dat ik dat jammer vind. Een trans is geen lesbo, maar andersom ook niet dus
Da's wel waar ja, mensen lijken niet echt te beseffen dat transseksualiteit niets met geaardheid te maken heeft. Maar de groep transgenders is dan weer niet echt groot genoeg voor hun eigen groepjes en vanwege het verwantschap door het uitgekotst worden door de maatschappij krijg je vaak van die GLBT dingen.
quote:
Jup, maar als je de 35 gepasseerd bent, dan is dat toch echt heel anders eigenlijk dan dat je rond de 20 bent.
Niet als je TS bent... het kan best zijn dat die Jeanette nog maar heel kort "klaar" was. Niet iedereen begint het proces op z'n 16e.
  dinsdag 3 juni 2008 @ 20:23:04 #12
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_59099146
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 19:51 schreef wonderer het volgende:

[..]

Da's wel waar ja, mensen lijken niet echt te beseffen dat transseksualiteit niets met geaardheid te maken heeft. Maar de groep transgenders is dan weer niet echt groot genoeg voor hun eigen groepjes en vanwege het verwantschap door het uitgekotst worden door de maatschappij krijg je vaak van die GLBT dingen.
[..]
Ja, en daar baal ik dus eigenlijk onderhand best wel van. Want ik als huis-tuin-en-keuken-pot wordt dus wel op één hoop gegooid met allerlei mensen waar ik nul raakvlak mee heb
  dinsdag 3 juni 2008 @ 20:38:27 #13
166653 DR34M3R
*Knuffel!*
pi_59099570
teeeeveeeepeeee
Those who dream by night in the dusty recesses of their mind, wake in the morning to find that it was vanity.
But the dreamers of the day are dangerous people, for they dream their dreams with open eyes, and make them come true.
  dinsdag 3 juni 2008 @ 20:40:57 #14
71919 wonderer
pi_59099651
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 20:23 schreef maedel het volgende:

[..]

Ja, en daar baal ik dus eigenlijk onderhand best wel van. Want ik als huis-tuin-en-keuken-pot wordt dus wel op één hoop gegooid met allerlei mensen waar ik nul raakvlak mee heb
Denk je dat transseksuelen het leuk vinden om te horen "ach joh, je bent gewoon pot/flikker, zeik niet zo"?
  dinsdag 3 juni 2008 @ 20:42:12 #15
166653 DR34M3R
*Knuffel!*
pi_59099675
wat is er gebeurd in het vorige topic eigenlijk? Het is ineens zo hard gegaan!
Those who dream by night in the dusty recesses of their mind, wake in the morning to find that it was vanity.
But the dreamers of the day are dangerous people, for they dream their dreams with open eyes, and make them come true.
  dinsdag 3 juni 2008 @ 20:42:51 #16
71919 wonderer
pi_59099690
Lees terug, zou ik zeggen
  dinsdag 3 juni 2008 @ 20:47:49 #17
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_59099859
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 20:40 schreef wonderer het volgende:

[..]

Denk je dat transseksuelen het leuk vinden om te horen "ach joh, je bent gewoon pot/flikker, zeik niet zo"?
Ja, weet je, als ik heel eerlijk ben, ik heb affiniteit met potten. Niet met transseksuelen.
Dus, als ik naar een potten evenement ga, dan ga ik naar een potten evenement en niet naar een afwijkende seksualiteiten evenement.
Waarmee ik alleen maar wil zeggen, dat men wel de neiging heeft om alles dat niet hetero is op één hoop te mikken. En dat is fout, en daar heb ik als pot ook helemaal geen behoefte aan.

Wat niet wil zeggen dat ik me niet kan inleven in dat het lastig is om transseksueel te zijn. Het heeft alleen helemaal niks met lesbo te maken. En, als we dat zelf als groep al niet uit elkaar houden, waarom zou de buitenwereld dat dan wel doen?
  dinsdag 3 juni 2008 @ 20:47:50 #18
166653 DR34M3R
*Knuffel!*
pi_59099861

daar benn ik mee bezig
  dinsdag 3 juni 2008 @ 20:51:12 #19
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_59099958
Ik hoop wel dat duidelijk is, dat ik persoonlijk niet vind dat transseksualiteit een afwijkende seksualiteit is.
  dinsdag 3 juni 2008 @ 20:51:36 #20
71919 wonderer
pi_59099969
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 20:47 schreef maedel het volgende:

[..]

Ja, weet je, als ik heel eerlijk ben, ik heb affiniteit met potten. Niet met transseksuelen.
Dus, als ik naar een potten evenement ga, dan ga ik naar een potten evenement en niet naar een afwijkende seksualiteiten evenement.
Waarmee ik alleen maar wil zeggen, dat men wel de neiging heeft om alles dat niet hetero is op één hoop te mikken. En dat is fout, en daar heb ik als pot ook helemaal geen behoefte aan.

Wat niet wil zeggen dat ik me niet kan inleven in dat het lastig is om transseksueel te zijn. Het heeft alleen helemaal niks met lesbo te maken. En, als we dat zelf als groep al niet uit elkaar houden, waarom zou de buitenwereld dat dan wel doen?
Je hebt affiniteit met vrouwen die op vrouwen vallen. Daar kunnen ook vrouwen bij zitten die als man geboren zijn.

Daarnaast is het gros van de transseksuelen in hun brongeslacht homoseksueel, ook al voelen ze dat zelf niet zo. Of juist andersom (zoals ik).

Veel transseksuelen denken eerst dat ze homo zijn.

Maar ik begrijp dat je net zo min als een hetero zit te wachten op de verhalen. Net zoals waarschijnlijk hetero's geen behoefte hebben aan verhalen over gelijkslachtige liefde, tenzij om enige nieuwsgierigheid en sensatielust te bevredigen.
  dinsdag 3 juni 2008 @ 20:56:17 #21
166653 DR34M3R
*Knuffel!*
pi_59100114
* DR34M3R heet Backtrack van harte welkom
  dinsdag 3 juni 2008 @ 21:00:43 #22
166653 DR34M3R
*Knuffel!*
pi_59100258
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 20:51 schreef wonderer het volgende:

[..]

Je hebt affiniteit met vrouwen die op vrouwen vallen. Daar kunnen ook vrouwen bij zitten die als man geboren zijn.

Daarnaast is het gros van de transseksuelen in hun brongeslacht homoseksueel, ook al voelen ze dat zelf niet zo. Of juist andersom (zoals ik).

Veel transseksuelen denken eerst dat ze homo zijn.

Maar ik begrijp dat je net zo min als een hetero zit te wachten op de verhalen. Net zoals waarschijnlijk hetero's geen behoefte hebben aan verhalen over gelijkslachtige liefde, tenzij om enige nieuwsgierigheid en sensatielust te bevredigen.
Of gewoon omdat liefde tussen twee mensen per definitie mooi is. In welk hokje je het ook zou willen stoppen
  dinsdag 3 juni 2008 @ 21:08:54 #23
166653 DR34M3R
*Knuffel!*
pi_59100454
Oh, help... ben ik nu een topickiller?
  dinsdag 3 juni 2008 @ 21:14:18 #24
71919 wonderer
pi_59100637
Nee hoor, maar ik zit nog steeds het MAG te kijken en ik weet verder ook niet meer wat ik moet zeggen. Ik hoop zo dat Wim gewonnen heeft...
  dinsdag 3 juni 2008 @ 21:18:38 #25
166653 DR34M3R
*Knuffel!*
pi_59100793
Oh, ik heb vandaag inside information gehad dat ik de wedstrijd gewonnen heb!

(weet je nog wel... die van de cd-titel )

Alleen.. ze zijn blijkbaar niet tevreden over de kwaliteit en gaan het opnieuw opnemen blijkbaar. Maar ik heb al een leuk idee voor het optreden dat ik gewoonnen zou hebben... eens aan mijn tante vragen of het uitkomt
  dinsdag 3 juni 2008 @ 21:20:46 #26
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_59100873
quote:

[..]

Nee, ik heb affinitieit met lesbiënnes.
  dinsdag 3 juni 2008 @ 21:22:12 #27
71919 wonderer
pi_59100908
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 21:20 schreef maedel het volgende:

[..]

Jammer.
  dinsdag 3 juni 2008 @ 21:40:18 #28
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_59101417
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 21:22 schreef wonderer het volgende:

[..]

Jammer.
Ja, ik vind het jammer dat dat niet mag.
Ik ben pot, en daar heb ik affiniteit mee. Ik weet niet hoe het is om trans te zijn. Ik denk dat dat een groter issue is dan op vrouwen vallen. Dat speelt dan denk ik zo ook een grotere rol.
Dus, waarom nou net doen of ik dat begrijp? Als ik een hetero al niet begrijp?
  dinsdag 3 juni 2008 @ 21:44:34 #29
214108 MuteZukini
she's a rejector
pi_59101540
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 21:40 schreef maedel het volgende:

[..]

Ik ben pot, en daar heb ik affiniteit mee. Ik weet niet hoe het is om trans te zijn. Ik denk dat dat een groter issue is dan op vrouwen vallen. Dat speelt dan denk ik zo ook een grotere rol.
begrijp je dan wel een man die op een man valt?
wat ik wil zeggen, je hoeft de ander niet te begrijpen om voor elkaar op te kunnen komen, toch?
En van trans zijn kan elke trans een zo groot issue maken als ie zelf wilt, net als jij van je seksualiteit in je dagelijks leven in enige mate een issue kan maken of niet.

(sorry val even binnen )
une vie en rêve est une vie sans scrupule
  dinsdag 3 juni 2008 @ 21:47:48 #30
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59101633
Ik vind het als lesbo ook niet nodig om me te verdiepen in transseksuelen.
Bovendien: ik vind vrouwen die eerst man zijn geweest niet écht vrouw, dus daar heb ik ook geen affiniteit mee .
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 3 juni 2008 @ 21:53:39 #31
214108 MuteZukini
she's a rejector
pi_59101810
even een oprechte vraag:

en echt vrouw is?

niet zomaar een vraag die simpel te beantwoorden is, maar als vrouw die zich in vrouwen verdiept heb je vast een antwoord, toch?
  dinsdag 3 juni 2008 @ 21:53:49 #32
166653 DR34M3R
*Knuffel!*
pi_59101815
@ maedel & Viking84: Hoe kun je dat zeggen? Wat als je verliefd wordt op een vrouw, en ze vertelt je later dat ze vroeger man was? Zou je daar dan alsnog op afknappen? Het lijkt me dat je verliefd wordt, c.q. houdt van, de persoon zelf, niet om wat ze vroeger was?

[ Bericht 2% gewijzigd door DR34M3R op 03-06-2008 22:10:36 ]
  dinsdag 3 juni 2008 @ 22:10:01 #33
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_59102257
Nou ja, worden Maedel en Viking hier nou aangevallen omdat ze durven zeggen dat ze niks met transseksuelen hebben (of willen hebben)? En natuurlijk, hypothetisch gezien kan er een uitzondering zijn. Als men zegt niet op blond haar te vallen, of niet op kleinere mensen, dan kan het nog zo zijn dat er een iemand is die dat toch is. Maar je mag toch wel gewoon zeggen dat je op een bepaald type mens niet valt? Dat je dat type niet uitzoekt? Dat je daar niet zomaar voor zou kiezen?

Whehe, ik breek hier ook weer eens in.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  dinsdag 3 juni 2008 @ 22:12:24 #34
166653 DR34M3R
*Knuffel!*
pi_59102320
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 22:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou ja, worden Maedel en Viking hier nou aangevallen omdat ze durven zeggen dat ze niks met transseksuelen hebben (of willen hebben)? En natuurlijk, hypothetisch gezien kan er een uitzondering zijn. Als men zegt niet op blond haar te vallen, of niet op kleinere mensen, dan kan het nog zo zijn dat er een iemand is die dat toch is. Maar je mag toch wel gewoon zeggen dat je op een bepaald type mens niet valt? Dat je dat type niet uitzoekt? Dat je daar niet zomaar voor zou kiezen?

Whehe, ik breek hier ook weer eens in.
Ik val ze niet aan, probeer alleen te begrijpen wat ze bedoelen en hoever ze daarin gaan. Ik weet namelijk niet of je op voorhand kunt zeggen dat je niet geïnteresseerd bent in een persoon omdat die vroeger een ander geslacht had.
  dinsdag 3 juni 2008 @ 22:15:53 #35
166653 DR34M3R
*Knuffel!*
pi_59102423
maar dat antwoord lees ik morgen wel, ik ga nu douchen en naar bed.

Welterusten
  dinsdag 3 juni 2008 @ 22:17:28 #36
71919 wonderer
pi_59102459
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 22:12 schreef DR34M3R het volgende:

[..]

Ik val ze niet aan, probeer alleen te begrijpen wat ze bedoelen en hoever ze daarin gaan. Ik weet namelijk niet of je op voorhand kunt zeggen dat je niet geïnteresseerd bent in een persoon omdat die vroeger een ander geslacht had.
Dat was mijn idee in het begin ook. Er werd zo mooi gezegd dat een vrouw niet alleen een kut of vrouwenlichaam is, maar zelfs al is dat door operatie verkregen en is de persoonlijkheid gewoon vrouw, dan nog telt het niet?

Blijkbaar maakt het uiterlijk van de persoon in kwestie toch meer uit dan men in eerste instantie wilde doen geloven. Of ik heb het verkeerd begrepen.
  dinsdag 3 juni 2008 @ 22:30:16 #37
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59102898
Ja, ok, misschien ben ik wel wat te kortzichtig . Ik kan me gewoon niet voorstellen dat ik op een transseksueel zou vallen. Als het zou gebeuren en ik zou later te horen krijgen dat ze ooit een man was, dan kijk ik er misschien wel anders tegenaan dan wanneer ik meteen weet dat ze ooit een man is geweest. Want dan ken ik haar als vrouw en niet als een vrouw die ooit een man was. Ik geloof trouwens niet dat ik niet zou merken dat ik met een transseksueel te maken had.

Maar ik voel me hier bijna verplicht om affiniteit te hebben met transseksuelen, omdat zij ook afwijken van de norm. Zo kun je ook wel stellen dat ik maar affiniteit moet hebben met pedo's. Onzin natuurlijk.
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 3 juni 2008 @ 22:44:04 #38
214108 MuteZukini
she's a rejector
pi_59103413
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 22:30 schreef Viking84 het volgende:

Maar ik voel me hier bijna verplicht om affiniteit te hebben met transseksuelen, omdat zij ook afwijken van de norm.
Affiniteit dat is iets dat je met een ander persoon hebt en kan op heel veel dingen zijn, dat dwingt je niet om affiniteit met een transseksueel te hebben. Een transseksueel is niet iemand die uit Transseksuëlië komt, transseksueel is een diagnose op basis waarvan iemand medisch behandeld is. Net als dat iemand met een intersex aandoening (bijv. ambigue genetalia) die niet al na de geboorte is geopereerd op later leeftijd dat aan laat passen. Dat mensen je zien zoals je bent daar gaat het om, en dus is iemand die met vrouwelijk geslacht is geboren maar zich man voelt en zich laat behandelen, een man en niet een transseksueel. Affiniteit daarop baseren is dus naar mijn inzicht wat absurd.
quote:
Zo kun je ook wel stellen dat ik maar affiniteit moet hebben met pedo's. Onzin natuurlijk.
eerlijk gezegd is dat wel een heel erg grove uitspraak, al is het onzin, zoiets zou ik niet over m'n lippen laten komen.
  dinsdag 3 juni 2008 @ 23:57:37 #39
71919 wonderer
pi_59105427
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 22:30 schreef Viking84 het volgende:
Ja, ok, misschien ben ik wel wat te kortzichtig . Ik kan me gewoon niet voorstellen dat ik op een transseksueel zou vallen. Als het zou gebeuren en ik zou later te horen krijgen dat ze ooit een man was, dan kijk ik er misschien wel anders tegenaan dan wanneer ik meteen weet dat ze ooit een man is geweest. Want dan ken ik haar als vrouw en niet als een vrouw die ooit een man was. Ik geloof trouwens niet dat ik niet zou merken dat ik met een transseksueel te maken had.

Maar ik voel me hier bijna verplicht om affiniteit te hebben met transseksuelen, omdat zij ook afwijken van de norm. Zo kun je ook wel stellen dat ik maar affiniteit moet hebben met pedo's. Onzin natuurlijk.
Natuurlijk is dat niet verplicht. En het hoeft ook helemaal niet. Maar de argumenten waarom (in brede zin, niet alleen van jou) vond ik niet erg overtuigend en daar ga ik dus op in.

Overigens, iemand die doof is geboren en door een operatie weer kan horen, zou je die nog steeds doof noemen, want zo is hij nou eenmaal geboren?
  woensdag 4 juni 2008 @ 00:01:03 #40
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_59105502
Niet als ie weer kan horen, maar hij is wel doof geweest.
Hoogachtend,
Erik.
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 4 juni 2008 @ 00:20:45 #41
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_59105803
Zie ik t nu verkeerd of zie ik alles cursief staan?
Het volgende even met cursief aan........

even testen hoor.... ow ja en meteen een tvp ook

edit... hmz ik zie geen verschil...
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  woensdag 4 juni 2008 @ 00:37:58 #42
71919 wonderer
pi_59106028
Hier is alles goed. Welke layout gebruik je?
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 4 juni 2008 @ 00:47:18 #43
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_59106136
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 00:37 schreef wonderer het volgende:
Hier is alles goed. Welke layout gebruik je?
de bagger layout. Maar die heb ik altijd al.... en normaal zag ik nooit zo scheef... Met de layout 'new' zie ik ook scheef.....
nou ja ik ga eerst slapen... misschien ligt t aan mn vermoeide ogen ofzo

Slaap lekker allemaal en tot morgen met hopelijk weer rechte letters
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  woensdag 4 juni 2008 @ 01:47:31 #44
71919 wonderer
pi_59106755
Weird...
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 4 juni 2008 @ 01:48:40 #45
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_59106765
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 01:47 schreef wonderer het volgende:
Weird...
yep.. klopt.... maar ach het went

kan niet slapen.. is te warm.... pffff ramen open staan.. en nog koelt het niet af...
  woensdag 4 juni 2008 @ 01:56:06 #46
71919 wonderer
pi_59106821
bak met ijsblokjes voor een ventilator zetten.
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 4 juni 2008 @ 01:58:56 #47
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_59106845
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 01:56 schreef wonderer het volgende:
bak met ijsblokjes voor een ventilator zetten.
goed plan.. moet ik een ventilator midden in de nacht van de zolder halen... zolder heeft een luik en een schuiftrap... lijkt me geen goed plan als ik nog een vriendelijk contact met de buren wil behouden
pi_59107224
Hoi.
Ik hou van androgyn.

Ja, zij weer
pi_59107225
Ook wel, tvp. Was dat ^^
  woensdag 4 juni 2008 @ 05:10:08 #50
71919 wonderer
pi_59107290
Hoi Fill
  woensdag 4 juni 2008 @ 06:56:37 #51
166653 DR34M3R
*Knuffel!*
pi_59107410
mogguh!
  woensdag 4 juni 2008 @ 07:55:30 #52
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_59107641
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 22:17 schreef wonderer het volgende:

[..]

Dat was mijn idee in het begin ook. Er werd zo mooi gezegd dat een vrouw niet alleen een kut of vrouwenlichaam is, maar zelfs al is dat door operatie verkregen en is de persoonlijkheid gewoon vrouw, dan nog telt het niet?

Blijkbaar maakt het uiterlijk van de persoon in kwestie toch meer uit dan men in eerste instantie wilde doen geloven. Of ik heb het verkeerd begrepen.
Nou, ik vind dat je net doet of je omdat je pot bent, ook maar moet op moet komen voor transseksuelen. Maar voor mij, is een transseksueel gewoon iets heel anders. Hoe kan ik me nou gaan voorstellen hoe het zou zijn als ik verliefd zou worden op een trans en of ik dan zou afknappen of niet?
Da's net zo vreemd als vragen of ik verliefd zou kunnen worden op een blokkendoos.
Ik val op vrouwen, en 99% van de vrouwen die ik ooit in m'n hele leven ben tegengekomen zijn dat vanaf hun geboorte. Daarnaast val ik ook op vrouwelijke vormen, en die zitten echt niet alleen maar tussen haar benen. Vooral niet eigenlijk.
Dat is misschien niet politiek correct, maar ik word echt heel pissig van dat alles maar op één hoop gooien.
Misschien weet je dan wel niet wat het is om lesbisch te zijn. Anders zou je het niet vergelijken.

Waarom zou een pot meer invoelingsvermogen moeten hebben met een trans?
Dan zouden we voor iedereen behalve een blonde hetero-man op moeten komen.
Nou, als we die nou eens buiten beschouwing laten en gewoon normaal met elkaar omgaan. Dan doe ik op de roze zaterdag gewoon alleen de damessalon, en de rest laat ik dan aan anderen over.
Ik vind eerlijk gezegd de dakloze wezen in Birma momenteel ook veel hoger op de prio-lijst.
  woensdag 4 juni 2008 @ 08:00:01 #53
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59107672
Roerend eens met Maedel.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 4 juni 2008 @ 09:55:51 #54
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_59109185
zet koffie/thee/water/verse jus en chocolademelk klaar
pi_59111068
Er komt geen water uit de kraan en ik heb dorst en ik wil douchen

tvp
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 4 juni 2008 @ 11:23:36 #56
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_59111136
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 11:21 schreef Noodly het volgende:
Er komt geen water uit de kraan en ik heb dorst en ik wil douchen

tvp
dat is knap lastig... vervelend ook nog eens...... en irritant al helemaal

En ben het ook eens met Maedel trouwens
pi_59111231
Goedemorgen.
En ik snap wonderers punt wel, ik bedoel, als je eerst zo mooi zegt dat het niet per se gaat om de vrouwelijke vormen, waarom dan geen vrouw in een mannenlichaam?

Je hoeft inderdaad niet op te komen voor transseksuelen volgens mij, maar toch blijft het een interessante stelling ^^
  woensdag 4 juni 2008 @ 11:48:12 #58
214108 MuteZukini
she's a rejector
pi_59111787
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 07:55 schreef maedel het volgende:

[..]
....
Dat is misschien niet politiek correct, maar ik word echt heel pissig van dat alles maar op één hoop gooien.
....
Waarom zou een pot meer invoelingsvermogen moeten hebben met een trans?
....
kom eens met voorbeelden van het 'alles op één hoop gooien'?

Het enige waar GLBT tot nu toe samenkomt is in de emancipatie-nota van Plasterk en toevallig weet ik dat ze ook samen in de gemeentelijke emancipatie-nota staan in Nijmegen, wel elk hokje met eigen hoofdstukje en beleidspuntjes. Wat betekent dat het niet op één hoop ligt.

En aangezien hier in NL dat GLBT zo summier voorkomt kan ik mij niet voorstellen dat mensen naar jou toe komen en vragen om invoelingsvermogen. Als je het je zo aantrekt dat de T naast GLB of LGB wordt gezet, dan zit daar meer achter dan dat je geen affiniteit met ze hebt. Alsof jij de last van de T in GLBT op je schouders draagt.
pi_59112116
Afgezien dat ik denk dat de helft niet weet waar afkorting GLBT voor staat, wordt deze discussie totaal uit zijn verband gerukt.
MuteZukini, maedel zegt nergens dat ze last heeft van de T en zegt nb en ik quote
quote:
nou, als we die nou eens buiten beschouwing laten en gewoon normaal met elkaar omgaan
.

Je quote 2 zinnetjes uit haar verhaaltje (de meest negatieve imo ogen), en concludeert daar uit dat er moeite mee heeft.
Dat lijkt me het allerbelangrijkste, de grootste stap naar acceptatie is elkaar normaal behandelenl, niet waar?
Ik vind het allemaal een beetje vreemd gebracht alsof maedel en viking zich moeten excuseren of hun woorden op een weegschaal moeten leggen. Ik heb liever dat iemand eerlijk kan zijn en zijn gevoelens tov alles kan uiten dat stiekem het maar eng vinden en er niets van zeggen.
Ik denk dat je je onterecht aangevallen voelt MuteZukini.

Maar eej, dat is hoe ik 't zie he
ijs_beer fan!
  woensdag 4 juni 2008 @ 12:18:35 #60
214108 MuteZukini
she's a rejector
pi_59112623
Natuurlijk is acceptatie het belangrijkste, ik accepteer wel dat zij persoonlijk uit wat voor ideeën het ook mogen zijn geen affiniteit heeft met transgenders, maar dat ze het idee heeft dat het zou moeten dat wel te hebben, is naar mijn mening wel heel erg overtrokken.
quote:
Ik heb liever dat iemand eerlijk kan zijn en zijn gevoelens tov alles kan uiten dat stiekem het maar eng vinden en er niets van zeggen
Als ze het stiekem maar eng vinden zouden ze dat zo kunnen zeggen, da's beter dan zeggen dat het je heel pissig maakt dat alles op één hoop wordt gegooid.
Aangezien die opmerking niet kan stoelen op feiten, en niet bepaald acceptatie uitstraalt.

Ik vind bovenal dat je een mening moet kunnen onderbouwen en daar heb ik nog niks van gezien, dus vraag ik ernaar.
pi_59112806
quote:
Als ze het stiekem maar eng vinden zouden ze dat zo kunnen zeggen, da's beter dan zeggen dat het je heel pissig maakt dat alles op één hoop wordt gegooid.
Meestal als iemand iets stiekem vindt of doet, spreek hij/zij zichzelf niet uit. Dat bedoelde ik er mee.
Voor de rest ga en kan ik niet voor maedel spreken dus dat laat ik aan haarzelf over.
ijs_beer fan!
  woensdag 4 juni 2008 @ 13:49:20 #62
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_59115160
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 12:18 schreef MuteZukini het volgende:

Ik vind bovenal dat je een mening moet kunnen onderbouwen en daar heb ik nog niks van gezien, dus vraag ik ernaar.
Vind maar raak voor een knaak. Ik heb het over hoe ik me voel, en voor mijn gevoel hoef ik me niet te verantwoorden, dat is namelijk zo of niet. En daarbij, stel je eerst maar eens voor. Ik was namelijk iets aan het uitleggen tegen wonderer, over een ding waar we al 198 delen weten waar het over gaat.
  woensdag 4 juni 2008 @ 13:53:13 #63
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_59115293
Inderdaad, gevoel blijft gevoel. Daar komt soms (of meestal?) weinig rationaliteit bij kijken, anders was het geen gevoel. En gevoel mag. Gelukkig.
Hoogachtend,
Erik.
  woensdag 4 juni 2008 @ 14:13:26 #64
214108 MuteZukini
she's a rejector
pi_59115881
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 13:49 schreef maedel het volgende:

[..]

Vind maar raak voor een knaak. Ik heb het over hoe ik me voel, en voor mijn gevoel hoef ik me niet te verantwoorden, dat is namelijk zo of niet. En daarbij, stel je eerst maar eens voor. Ik was namelijk iets aan het uitleggen tegen wonderer, over een ding waar we al 198 delen weten waar het over gaat.
Maar een gevoel komt toch ook ergens vandaan, toch? Je gevoel is pissigheid over dat alles op één hoop gegooid wordt. En dan moet iedereen er maar van uit gaan dat inderdaad alles op die ene hoop gegooid wordt zoals je zegt, iets wat je niet kunt verdedigen. Dus dan mogen anderen die er rationeler over denken zich best wel afvragen hoe je bij zoiets irrationeels komt, of niet soms?
En daarbij, wonderer bracht het punt dat ie hier opbracht ook in een ander topic op waar ik ook kom, dus kwam ik hier kijken waar ie het over had. En dat jij je seksualiteit geen reden vindt om in iemands gender te verdiepen is prima, maar alsjeblieft voel je daartoe niet gedwongen om je daar vervolgens tegen af te hoeven zetten, is nergens voor nodig.

En ik kan me niet meer eerst voorstellen, daar is het al te laat voor aangezien ik hier al in dit topic aan het kalken ben
pi_59117470
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 13:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Inderdaad, gevoel blijft gevoel. Daar komt soms (of meestal?) weinig rationaliteit bij kijken, anders was het geen gevoel. En gevoel mag. Gelukkig.
Omg, die moet je hier poste Cruijffiaanse uitspraken

* NanKing luistert Not as We
ijs_beer fan!
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 4 juni 2008 @ 15:11:43 #66
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_59117804
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 15:01 schreef NanKing het volgende:

[..]

Omg, die moet je hier poste Cruijffiaanse uitspraken
Die ga ik even lezen

Verder zie ik dat niet alleen FOK bij mij cursief is maar ook veel andere dingen, straks maar eens even de laptop opnieuw opstarten. Kijken of dat helpt.
Ben eerst nog bezig om data over te zetten naar mn pc dus ik kan nog minstens 11 minuten naar scheve letters kijken
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 4 juni 2008 @ 15:28:53 #67
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_59118378
Hmz het topic gaat over Cruijffiaanse uitspraken gerelateerd aan FOK....

Dan beter in MOD uitspraken archief #3
  woensdag 4 juni 2008 @ 18:14:53 #68
71919 wonderer
pi_59122855
Ja. Ik wil dus helemaal niemand verplichten affiniteit te hebben, ik probeer alleen te begrijpen waar dei afkeer vandaan komt dat je er niet eens mee geassocieerd wil worden, en dat transvrouwen blijkbaar niet eens echt meetellen voor jou/jullie als vrouw. Klinkt bekend? Potten telden ook niet mee, tot voor kort. Ik dacht dat enige broederschap (zusterschap ) wel zou bestaan, maar blijkbaar kunnen potten net zo kortzichtig zijn als poten

Ja, misschien een beetje idealistisch van me dat ik denk dat mensen die voor hun eigen bestaan(srecht) hebben moeten vechten begrip voor andere groepen die hetzelfde doormaken op kunnen brengen, hoor, maar dat denk ik nou eenmaal
  woensdag 4 juni 2008 @ 21:41:54 #69
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_59129013
Zeg lieve Wonderer, ik denk dat je iets anders interpreteert dan dat ik bedoel.
De combi afkeer-geen associatie klopt niet.
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 18:14 schreef wonderer het volgende:
maar blijkbaar kunnen potten net zo kortzichtig zijn als poten
Je zult het vast niet zo bedoeld hebben (hoop ik), maar hier word ik natuurlijk best hels van.
Want dat gebeurt er dan, dat je kortzichtig bent als je uiteindelijk alleen maar vind dat potten en transseksuelen niet op één hoop gegooid hoeven worden. En dat vind ik dus echt ronduit kut, dat dat dan gezegd en gedacht wordt. Dat is misschien wel net zo kortzichtig als denken dat alles wat geen hetero is op één hoop kan. Dát is namelijk het probleem. Dat gebeurt er dan. Je zet jezelf in een hokje, door te klitten...
Dat is net zoiets als al die SM-boten op de gayparade. SM heeft niks met homosexualiteit te maken.
Wat dóen die boten dan daar?

[ Bericht 18% gewijzigd door maedel op 04-06-2008 21:47:49 ]
  woensdag 4 juni 2008 @ 22:31:20 #70
71919 wonderer
pi_59130785
En jij interpreteert mij constant verkeerd, dus we kunnen net zo goed ophouden.
  donderdag 5 juni 2008 @ 07:24:17 #71
166653 DR34M3R
*Knuffel!*
pi_59135782
ook goedemorgen!
  donderdag 5 juni 2008 @ 08:13:41 #72
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_59136098
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 22:31 schreef wonderer het volgende:
Waarom heb jij het dan over kortzichtigheid?
  donderdag 5 juni 2008 @ 08:57:59 #73
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_59136703
zet koffie/thee/water/verse jus en chcolademelk klaar
pi_59139468
Goedemorgen
pi_59144489
Gezellig hier wederom enzoot .
ijs_beer fan!
  donderdag 5 juni 2008 @ 16:06:44 #76
71919 wonderer
pi_59147759
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 08:13 schreef maedel het volgende:

[..]

Waarom heb jij het dan over kortzichtigheid?
Dat staat eronder.
  donderdag 5 juni 2008 @ 16:19:34 #77
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_59148064
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 16:06 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat staat eronder.
Ja, blijft mijn vraag eigenlijk toch hetzelfde.
Ik vind het echt heel onaardig van je dat je het kortzichtig noemt als iemand het niet met je eens is.
En, eigenlijk ook dat je dat nog in een andere topic gaat bespreken ook.

Ik heb heel eerlijk uitgelegd waarom ik het niet logisch vind dat potten en homo's affiniteit zouden moeten hebben met transsexuelen, en dan noem je dat kortzichtig. En, dan vraag ik me echt heel serieus af of je wel weet hoe het is om homosexueel te zijn. Dat zul je wel raar vinden dat ik dat zeg, je hebt er tenslotte een boek over geschreven, maar ik ben dus gewoon wél elke dag lesbisch. En dat is misschien rot om te horen, maar ik vind dit echt heel erg kut. Dat ik gewoon een beetje afgezeken word en kortzichtig genoemd word omdat ik niet met transsexuelen in bed lig.
Gadverdamme zeg.
  donderdag 5 juni 2008 @ 16:27:56 #78
71919 wonderer
pi_59148300
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 22:31 schreef wonderer het volgende:
Point proven.
  donderdag 5 juni 2008 @ 16:28:46 #79
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59148326
quote:
Ja. Ik wil dus helemaal niemand verplichten affiniteit te hebben, ik probeer alleen te begrijpen waar dei afkeer vandaan komt dat je er niet eens mee geassocieerd wil worden, en dat transvrouwen blijkbaar niet eens echt meetellen voor jou/jullie als vrouw. Klinkt bekend? Potten telden ook niet mee, tot voor kort. Ik dacht dat enige broederschap (zusterschap ) wel zou bestaan, maar blijkbaar kunnen potten net zo kortzichtig zijn als poten

Ja, misschien een beetje idealistisch van me dat ik denk dat mensen die voor hun eigen bestaan(srecht) hebben moeten vechten begrip voor andere groepen die hetzelfde doormaken op kunnen brengen, hoor, maar dat denk ik nou eenmaal
Ja, begrip kunnen opbrengen voor andere groepen die hetzelfde doormaken vind ik nog heel wat anders dan 'affiniteit hebben met'.
Ik heb gedurende mijn korte leventje wel geleerd andere mensen niet teveel te veroordelen, maar dat is geen logisch gevolg van mijn lesbisch-zijn. Overigens heb ik dat laatste nooit als een strijd ervaren. Nooit een coming-out gehad oid.
Leven en laten leven geldt ook voor transseksuelen, maar dan hoef ik toch nog niet met hen op te willen trekken, alleen maar omdat zij ook afwijken van de norm? .
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 5 juni 2008 @ 16:42:49 #80
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_59148710
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 16:27 schreef wonderer het volgende:
Point proven.
Ja, je probeert het ook niet te weerleggen.
Waarmee eerder bewezen is dat het niet zo logisch is dat trans en lesbo elkaar begrijpen...
  donderdag 5 juni 2008 @ 16:50:22 #81
71919 wonderer
pi_59148936
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 16:28 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ja, begrip kunnen opbrengen voor andere groepen die hetzelfde doormaken vind ik nog heel wat anders dan 'affiniteit hebben met'.
Ik heb gedurende mijn korte leventje wel geleerd andere mensen niet teveel te veroordelen, maar dat is geen logisch gevolg van mijn lesbisch-zijn. Overigens heb ik dat laatste nooit als een strijd ervaren. Nooit een coming-out gehad oid.
Leven en laten leven geldt ook voor transseksuelen, maar dan hoef ik toch nog niet met hen op te willen trekken, alleen maar omdat zij ook afwijken van de norm? .
Dat zeg ik toch ook helemaal niet? Jezus, hoe vaak moet ik dat nou nog ontkennen? Het enige wat ik probeerde was wat begrip proberen te kweken omdat ik vind dat begrip nooit kwaad kan. Jullie blijven maar doorzeiken dat ik jullie verplicht om affiniteit te hebben. Dat wil ik helemaal niet, ga vooral door zoals je doet, allemachtig.

Ik ben er nu wel klaar mee hoor, als ik steeds verkeerd begrepen word.
  donderdag 5 juni 2008 @ 16:56:21 #82
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_59149119
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 16:50 schreef wonderer het volgende:

[..]

Dat zeg ik toch ook helemaal niet? Jezus, hoe vaak moet ik dat nou nog ontkennen? Het enige wat ik probeerde was wat begrip proberen te kweken omdat ik vind dat begrip nooit kwaad kan. Jullie blijven maar doorzeiken dat ik jullie verplicht om affiniteit te hebben. Dat wil ik helemaal niet, ga vooral door zoals je doet, allemachtig.

1. begrip kweken was helemaal niet nodig, want dat was er allang. ik gaf zelfs een voorbeeld (Jeanette), dat veel verder ging dan begrip, dat was acceptatie zelfs.
2. je gaat ergens anders wel lopen roepen dat er een tommy is die geen affiniteit heeft met trans, waar vervolgens iedereen weer over doorgaat dat LGBT hier geen issue zou zijn.
3. je gaat roepen dat potten ook kortzichtig kunnen zijn.
Wat moet ik dan denken?
Dus, nu ik je ga aanspreken op wat je zegt ben je er klaar mee? Nou ja, goed dan hoor.
Whatever.
  donderdag 5 juni 2008 @ 17:13:11 #83
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_59149549
Zullen we het nu maar weer over rooibosthee hebben dan? Of over Alanis Morissette (OMG ik en NanKing gaan er heen!), of over Bette Porter?
Hoogachtend,
Erik.
pi_59149614
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 17:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Zullen we het nu maar weer over rooibosthee hebben dan? Of over Alanis Morissette (OMG ik en NanKing gaan er heen!), of over Bette Porter?
OMG ja
* NanKing Zet Torch nog maar eens op .
ijs_beer fan!
pi_59149672
En over al dat gezeik hier ik ben er nu na 198 topic weleens klaar mee .
Kan er nu eindelijk eens gewoon gepost worden over rooibosthee of hoe erg we wachten op de nieuwe zaz.

Dat sommige mensen verwachten dat er op slakken zout gelegd moet worden

[ Bericht 0% gewijzigd door NanKing op 05-06-2008 17:25:39 ]
ijs_beer fan!
  donderdag 5 juni 2008 @ 17:19:09 #86
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_59149698
quote:
of over Bette Porter?
OMG Jij weet wat een vrouw nodig heeft
pi_59149711
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 17:19 schreef maedel het volgende:

[..]

OMG Jij weet wat een vrouw nodig heeft
Wat een paradoxale uitspraak
ijs_beer fan!
  donderdag 5 juni 2008 @ 17:21:06 #88
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_59149746
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 17:19 schreef NanKing het volgende:

[..]

Wat een paradoxale uitspraak
Leuk hè
  donderdag 5 juni 2008 @ 17:25:45 #89
214108 MuteZukini
she's a rejector
pi_59149843
Sorry dat ik weer in jullie discussie inbreek maar ik dacht laat ik even teruggrijpen naar het begin. Waar jij op wonderer reageerde.
quote:
[quote:Op dinsdag 3 juni 2008 17:21 schreef wonderer het volgende:
En hoe zouden jullie dan denken over een pre-op transseksueel? Dus een vrouw in een mannenlichaam?
]

Wil ik ook niet. transgender is volgens mij iets heel anders dan lesbisch. Ik vraag me ook altijd af waarom dat allemaal op één hoop gegooid wordt bij events.
Hier gaat het al direct mis met elkaar begrijpen vermoed ik.
Wonderers vraag is of je op pre-op transseksuelen zou kunnen vallen, daarbij ga jij er van uit dat wonderer transgenders gelijk stelt aan bi's (waar het daarvoor ging) en in het seksualiteits-hokje stopt, terwijl hij waarschijnlijk bedoelde transseksuele personen an sich.....een persoon die dus van geslacht aan het veranderen is of veranderd is...voor jou om er op te kunnen vallen iemand die van het mannelijk geslacht naar het vrouwelijk gaat....terwijl bij die persoon met vrouwelijke identiteit consequent is. Voor die personen om op jou te kunnen moeten vallen zullen ze ook lebisch moeten zijn, of minstens bi. Seksualiteit en gender zijn dus gescheiden van elkaar, maar dat maakt de vraag niet minder waard om te vragen in dit topic. Het was dus geen vraag over seksualiteit, aangezien transseksueel geen sekse is. In het geheel zijn deze twee zaken, het misverstand en het begrijpen naast elkaar heen gegaan, wat duidelijk niet bevorderlijk is geweest zo te lezen.

Alles voor iedereen helder..... want helder uitleggen is niet m'n sterkste punt, maar ik bedoel het goed

PS
dit is niet als slak op zout of andersom bedoeld....ik was gewoon wat afgeleid bij het schrijven hiervan...waardoor ik wat achter lig
  donderdag 5 juni 2008 @ 17:40:10 #90
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_59150139
Ja, weet je wat voor mij het probleem eigenlijk is?
Dat het nu al 198 delen over pijpen, neuken, homo's en trans gaat in Lesbeau.
Allemaal van die dingen waar ik als fulltime lesbo dan weer niet zo ontzettend veel "affiniteit" (briljant [lesbisch] boek van Sarah Waters trouwens) mee heb...
Dus, ik ben het onderhand heeeeeeeel erg zat met die onderwerpen. Ik heb me hier verdomme al eerder moeten verdedigen dat ik als lesbiënne denk, en als men dan meent mij nog te moeten gaan voorschrijven dat ik vanuit mijn achtergrond toch begrip moet hebben omdat ik ook minderheid ben en blah blah dan wordt mijn pis echt lauw ja. Net of ik mijn hele coming out nog een keer moet gaan doen. Dat hele gedoe dat ik net achter me gelaten had. Echte acceptatie en begrip is heel wat anders dan dit politiek correcte gezever.
Als het een keer over lesbische dingen gaat wordt dat óf genegeerd, óf niemand weet waar je het over hebt.

En je bent vast een schat hoor, en het is ongetwijfeld goed bedoeld, maar je hebt de voorgeschiedenis niet meegekregen denk ik. Tenzij je een kloon bent van weet ik veel wie.
Dus, ik denk dat het een briljant idee zou zijn om dit onderwerp heul snel een stille dood te laten sterven, anders halen we de deel 200 niet voor 2020.
  donderdag 5 juni 2008 @ 17:50:11 #91
214108 MuteZukini
she's a rejector
pi_59150330
nee ik lees geen 197 delen om begrip op te hoeven brengen voor mensen die meer over lesbo dingen willen kletsen dan over bijzaken...kan ik zo ook wel hoor
en ik bracht het alleen nog op om iedereen proberen te laten inzien dat er gigantisch langs elkaar heen wordt gediscussieerd en de discussie dus een non-discussie is en ik er in zoverre ook niks aan toevoeg of over te melden heb tenzij ik er nog naar wordt gevraagd.

Dan luister ik ook liever naar The Ditty Bops en wens dat Amanda Barret (de ene helft van dit bandje) bij mij op de bank zat.
  donderdag 5 juni 2008 @ 17:52:03 #92
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_59150360
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 17:50 schreef MuteZukini het volgende:
en wens dat Amanda Barret (de ene helft van dit bandje) bij mij op de bank zat.
Kijk, now we're talking

Ze lijkt overigens wel een beetje op Jenny *gruwel*
  donderdag 5 juni 2008 @ 17:52:40 #93
71919 wonderer
pi_59150374
Ik vond die anecdote van Maedel nou niet echt getuigen van begrip. Het was exact dezelfde reactie als een hetero die zegt "ja, niks tegen potten hoor, maar ze moeten het altijd zo laten merken!". En dan ook dat stukje dat het op een hoop gegooid wordt... Ik wilde alleen maar even uitleggen waarom dat zo was. Maedel kwam vrij hard uit de hoek van "ja, dat boeit me eigenlijk helemaal niks want ik heb er geen affiniteit mee" en de manier waarom kwam op mij echt over van "I wouldn't touch those with a ten ft pole".

Verder gaf Maedel aan dat ze transseksuelen niet begrijpt. En dat begrijp ik dan weer wel, ik probeerde alleen iets meer begrip te kweken. Maar blijkbaar kwam dat over als "je moet affiniteit hebben!".

En eerst zeggen dat ze Jeanette als een vrouw ziet, maar dan wel transvrouwen die op vrouwen vallen geen pot noemen en daar geen affiniteit mee hebben, dat gaat ook scheef, voor mij.

En verder gaat het alleen maar over dat ik blijkbaar wil dat alle potten affiniteit (wat een kutwoord is het ook eigenlijk) hebben met transseksuelen terwijl ik dat al meerdere malen ontkend heb. Het voelt bijna alsof Maedel dit onderwerp aanpakt om even haar frustratie te uiten over dat op een hoop gooien, terwijl het daar helemaal niet om te doen was.
  donderdag 5 juni 2008 @ 17:54:36 #94
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_59150406
Ik zie jou drie punten noemen, die ik eigenlijk niet gezegd heb.

En, de anekdote, getuigt nou net van acceptatie.
Waarom zou ik met die mevrouw praten over hoe zij vroeger heette als ik haar als vrouw accepteer? Of sterker nog, daar helemaal niet mee bezig was?
Ik was eigenlijk meer geïnteresseerd in wat ze voor werk deed, of hoe ze daar zo op die avond verzeild raakte (het was een cursus, ik ga verder niet daar niet op in wat of hoe, maar het ging niet over psychische dingen ofzo, meer een origamiclub o.i.d.).
pi_59150415
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 17:50 schreef MuteZukini het volgende:

Dan luister ik ook liever naar The Ditty Bops en wens dat Amanda Barret (de ene helft van dit bandje) bij mij op de bank zat.
Ik wens even met je mee
ijs_beer fan!
  donderdag 5 juni 2008 @ 17:56:23 #96
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59150446
Bette Porter!
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 5 juni 2008 @ 17:57:44 #97
214108 MuteZukini
she's a rejector
pi_59150473
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 17:52 schreef maedel het volgende:

[..]

Kijk, now we're talking

Ze lijkt overigens wel een beetje op Jenny *gruwel*
he moeten we nou altijd en iedereen met een L-word personage vergelijken .... en volgens mij zou Jenny een dwerg lijken naast Amanda

....tall is nicer...when you're tall yourself
pi_59150475
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 17:56 schreef Viking84 het volgende:
Bette Porter!
JA!
Jij had ooit zo'n tof icoontje, nu moeten we de hele tijd naar die stomme wicky kijken
ijs_beer fan!
  donderdag 5 juni 2008 @ 17:58:23 #99
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_59150484
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 17:57 schreef MuteZukini het volgende:

[..]

he moeten we nou altijd en iedereen met een L-word personage vergelijken .... en volgens mij zou Jenny een dwerg lijken naast Amanda

....tall is nicer...when you're tall yourself
Ik ben al blij dat jij in ieder geval de juiste associatie maakt
  donderdag 5 juni 2008 @ 18:01:42 #100
214108 MuteZukini
she's a rejector
pi_59150554
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 17:58 schreef maedel het volgende:

[..]

Ik ben al blij dat jij in ieder geval de juiste associatie maakt
ik onthoud om een of andere reden alleen Jenny en Shane.. ..de rest van de namen kan je me mee dood slaan....zou er niet op kunnen komen.... al heb ik afgelopen weekend een opfris avond gehad hoor
  donderdag 5 juni 2008 @ 18:09:07 #101
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_59150711
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 17:57 schreef NanKing het volgende:

[..]

JA!
Jij had ooit zo'n tof icoontje, nu moeten we de hele tijd naar die stomme wicky kijken
?

Die heb ik toen nog een beetje gefixt .
Hoogachtend,
Erik.
pi_59150734
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 18:09 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

[ afbeelding ]?

Die heb ik toen nog een beetje gefixt .
Ja, ik wilde dat erbij zeggen maar bedankt me het is vast té als ik dat onthouden heb .
ijs_beer fan!
  donderdag 5 juni 2008 @ 18:10:19 #103
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59150738
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 17:57 schreef NanKing het volgende:

[..]

JA!
Hihi.
Ja iedereen vond mijn Tina-icoontje stom . En ik vind Tina niet leuk meer .
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 5 juni 2008 @ 18:10:51 #104
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59150746
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 18:10 schreef NanKing het volgende:

[..]

Ja, ik wilde dat erbij zeggen maar bedankt me het is vast té als ik dat onthouden heb .
Meisje, meisje, wat typ je weer haastig .
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 5 juni 2008 @ 18:14:18 #105
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_59150811
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 18:10 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Hihi.
Ja iedereen vond mijn Tina-icoontje stom . En ik vind Tina niet leuk meer .
Vind jij Tina stom?
Jij loopt zeker voor?
Niet net als ik, brave bejaarde, die wacht op de dvd met nederlandse subs bij de mediamarkt....
  donderdag 5 juni 2008 @ 18:16:07 #106
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59150855
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 18:14 schreef maedel het volgende:

[..]

Vind jij Tina stom?
Jij loopt zeker voor?
Niet net als ik, brave bejaarde, die wacht op de dvd met nederlandse subs bij de mediamarkt....
Ik vind Tina al stom sinds ze niet meer zwanger is . Ik ga nu voor Bette . En ik vond Jodi en Bette zó leuk in het begin (die ene scène met die tanktops ), maar later niet meer .
Niet meer actief op Fok!
pi_59150897
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 18:10 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Meisje, meisje, wat typ je weer haastig .
Mea culpa, ik zal het niet meer doen .

Ik 'bedankt' me nu wel 2 keer .
ijs_beer fan!
  donderdag 5 juni 2008 @ 18:31:50 #108
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_59151192
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 18:16 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik vind Tina al stom sinds ze niet meer zwanger is .
huh? hoezo dat nou?
quote:
Ik ga nu voor Bette .
ja logisch
  donderdag 5 juni 2008 @ 19:53:37 #109
71919 wonderer
pi_59152970
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 17:54 schreef maedel het volgende:
Ik zie jou drie punten noemen, die ik eigenlijk niet gezegd heb.

En, de anekdote, getuigt nou net van acceptatie.
Waarom zou ik met die mevrouw praten over hoe zij vroeger heette als ik haar als vrouw accepteer? Of sterker nog, daar helemaal niet mee bezig was?
Ik was eigenlijk meer geïnteresseerd in wat ze voor werk deed, of hoe ze daar zo op die avond verzeild raakte (het was een cursus, ik ga verder niet daar niet op in wat of hoe, maar het ging niet over psychische dingen ofzo, meer een origamiclub o.i.d.).
Ik heb tijdens het schrijven van die post teruggelezen en direct gereageerd op jouw posts om zeker te weten dat het niet mis had, dus of ik ben een kei in jou misinterpreteren, of er gaat iets anders niet goed.

En nee, persoonlijk vind ik het geen acceptatie als je niks wil horen over transseksualiteit. Dat je accepteert dat ze een vrouw is, prima, niet meer dan logisch. Dat je negeert dat daar een lijdensweg aan vooraf is gegaan, niet zo prima. Jij verwijt mensen dat ze te hetero doen als ze dat niet zijn om geaccepteerd te worden; moeten transseksuelen dan hun leven VOOR de transitie verbergen willen ze serieus genomen worden? Wat als het een biovrouw was geweest die had gezegd "mijn vriendin heet geertje, dat vind ik ook zo'n mooie naam", zou je er dan net zo over gevallen zijn?
  donderdag 5 juni 2008 @ 19:55:13 #110
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59153010
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 18:31 schreef maedel het volgende:

[..]

huh? hoezo dat nou?
Weet niet. Toen vond ik haar sexy, daarna niet meer .
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 5 juni 2008 @ 19:56:25 #111
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_59153034
So much voor:
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 16:50 schreef wonderer het volgende:
Hoogachtend,
Erik.
  donderdag 5 juni 2008 @ 20:06:50 #112
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_59153249
Oh ik heb trouwens afleveringen van Greys Anatomy vooruit gekeken (shame on me, maar goed), en het krijgt een lesbotwist . Hopen dat er nog een seizoen gemaakt wordt (ik denk het haast wel).

Hoogachtend,
Erik.
  donderdag 5 juni 2008 @ 20:20:54 #113
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_59153575
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 19:53 schreef wonderer het volgende:

[..]

Ik heb tijdens het schrijven van die post teruggelezen en direct gereageerd op jouw posts om zeker te weten dat het niet mis had, dus of ik ben een kei in jou misinterpreteren, of er gaat iets anders niet goed.

En nee, persoonlijk vind ik het geen acceptatie als je niks wil horen over transseksualiteit. Dat je accepteert dat ze een vrouw is, prima, niet meer dan logisch. Dat je negeert dat daar een lijdensweg aan vooraf is gegaan, niet zo prima. Jij verwijt mensen dat ze te hetero doen als ze dat niet zijn om geaccepteerd te worden; moeten transseksuelen dan hun leven VOOR de transitie verbergen willen ze serieus genomen worden? Wat als het een biovrouw was geweest die had gezegd "mijn vriendin heet geertje, dat vind ik ook zo'n mooie naam", zou je er dan net zo over gevallen zijn?
Ok, nog een keer dan.
Ik sta aan de bar.
Die wildvreemde mevrouw komt naast me staan.
We hebben het over namen, samen met de barman. Gewoon smalltalk, zo van "je staat naast elkaar en moet wat zeggen".
De barman zegt "ik heet X".
Zegt zij: Ja, ik heet tegenwoordig Y".

Het ging dus niet over transseksualteit. Helemaal niet. Ik stond in een bar, en een vreemde vrouw begint daarover tegen vreemde mensen. Ik ga toch ook niet in de Edah staan verkondigen dat ik lesbisch ben? WTF heeft dat er mee te maken?
Jij doet nou net of ik al jaren bevriend ben met haar en haar hele proces negeer.
Schei toch uit zeg.
quote:
En nee, persoonlijk vind ik het geen acceptatie als je niks wil horen over transseksualiteit.
Nou, echt waar, wat een ontiegelijk kromme redenatie, dat ik niks wil horen over transseksualiteit. Dat heb ik nergens gezegd, dat maak je er nu zelf van.
Het gaat mis omdat jij een referentiekader hebt, en denkt dat je niet geaccepteerd wordt.

Weet je wat, veel plezier met je reeks.
pi_59153959

Meer krijg ik er niet uitgeperst atm.
ijs_beer fan!
  donderdag 5 juni 2008 @ 20:42:18 #115
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_59154041
Wat NanKing zegt dus.

.
Hoogachtend,
Erik.
  donderdag 5 juni 2008 @ 21:21:10 #116
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_59154949
en dan te bedenken dat het ontstaan van deze reeks juist bedoelt was als een plek voor velen. en dat we rellen trollen en dergelijke juist buiten de deur wensten te houden
  donderdag 5 juni 2008 @ 22:28:07 #117
71919 wonderer
pi_59156906
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 19:56 schreef Tha_Erik het volgende:
So much voor:
[..]
Ja, als ik uitgedaagd en perongeluk/expres steeds verkeerd begrepen word, ga ik door. Ik heb m.i. goede argumenten en uitleg gegeven waarom ik denk wat ik denk, en daar wordt verder ook niet op ingegaan. Ik doe mijn best om te laten zien wat ik bedoelde, maar er worden alleen maar een paar dingetjes uitgepikt waar mevrouw het niet mee eens is. Lekker discussieren wordt dat dan.
pi_59157496
Nou en waar ligt nu precies het probleem? Alleen omdat Maedel zei dat ze het niet leuk vindt'/onzin vindt dat alles op 1 hoop gegooid wordt.
En dat maedel en viking zich het niet voor kunnen stellen een relatie hebben met een tg of verliefd op kunnen worden of het bed er mee delen? Val je daar over? Is er meer aan de hand?
Want zelfs ik snap er nu geen tering meer van wat nou precies je grootste probleem is.
Maedel heeft nu al zeker 10 keer gepost geen problemen te hebben met personen die tg zijn. Wat moet er nou gezegd worden?
Moet er een excuses gemaakt voor de opmerking dat ze zich er niets bij voor kan stellen, moet ze een excuses maken voor 't feit dat ze zei dat ze 't niet op 1 hoop wilde gooien?
Ik snap echt 't probleem niet meer hoor hier.

Er wordt van een mug een olifant gemaakt en het wordt zo ver opgedreven dat maedel uit 't topic blijft, nou echt woohoo fucking joy, ik spring in 't rond.
ijs_beer fan!
  donderdag 5 juni 2008 @ 23:10:55 #119
71919 wonderer
pi_59158102
Het probleem is dat mij woorden in de mond gelegd worden (dat ik zou vinden dat ze affiniteit moeten hebben etc) die ik niet vind, en dat daar ZELFS als ik dat uitleg dat ik dat niet vind er nog over doorgezeken wordt.

Mijn probleem is de manier van discussieren, niet het onderwerp. Ik wilde alleen wat begrip kweken, zowel bij mij over het waarom van hun mening, als bij hen over het waarom van het "op een hoop gooien" en die anecdote.

Het is een onderwerp waar ik een en ander van weet en waar ik dus argumenten voor kan aandragen. Het doet me persoonlijk net zoveel als een discussie over of honden of katten beter zijn.
  donderdag 5 juni 2008 @ 23:21:44 #120
214108 MuteZukini
she's a rejector
pi_59158443
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 23:10 schreef wonderer het volgende:

Mijn probleem is de manier van discussieren, niet het onderwerp. Ik wilde alleen wat begrip kweken, zowel bij mij over het waarom van hun mening, als bij hen over het waarom van het "op een hoop gooien" en die anecdote.
Ze heeft ergens gesteld dat dat alles op een gevoel is gestoeld, en tsja met gevoelens is het maar moelijk discussiëren..... een non-discussie (wat het hier is geworden) kan je beter bijleggen en achter je laten en over andere dingen verder gaan
...het is wel verleidelijk om als je uitgedaagd wordt er op in te gaan, maar het is duidelijk dat niemand hier dichter bij elkaar is gekomen helaas .... dus op naar het volgende relaas
pi_59158520
quote:

quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 21:20 schreef maedel het volgende:

[..]

quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 21:22 schreef wonderer het volgende:

[..]

Jammer.
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 21:40 schreef maedel het volgende:

[..]

quote:

Tot zover het woord affiniteit

En je laatste zin vind ik op zn hoogst een beetje vreemd te noemen. Dat je graag discuseerd met argumenten is logisch maar dat je een discussie als deze vergelijkt met een discussie over of een hond of kat beter is slaat als een lul op een trommel.
Sinds wanneer strijden tg en lesbo's tegen elkaar of moet je een keuze maken wie je toffer vindt?

Zoals Stroekie al eerder mocht opmerken is dit topic ooit geopend met de intentie dat iedereen welkom is, op de een of andere manier speel je het nu zo dat we maar een stel bekrompen idioten zijn hier. (disclaimer zo komt het op mij over). Dat slaat gewoon nergens op.

En het gaat mij dus totaal niet over de discussie an sich maar de manier waarop hier op wordt gereageerd.
Want het moge inmiddels wel duidelijk zijn hoe ik denk over tgers.
ijs_beer fan!
  donderdag 5 juni 2008 @ 23:32:58 #122
71919 wonderer
pi_59158783
Ik had gehoopt dat ik met mijn laatste posts nog wat duidelijkheid kon verschaffen, maar blijkbaar ben ik daar naief in geweest
pi_59158836
Blijkbaar.
ijs_beer fan!
  donderdag 5 juni 2008 @ 23:41:53 #124
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_59159053
Ik snap helemaal niks meer van iedereen en weet bij god niet meer wat iedereen nou wel of niet heeft gezegd, of wel of niet bedoelt.

Wat ik wél weet is dat er niet één iemand is die mensen verkeerd begrijpt, en dat er niet één iemand is die graag eigen gelijk wil krijgen en dat er niet één iemand is door blijft gaan over hetzelfde.

Waar twee vechten hebben twee schuld. Het komt heel erg over alsof het ene front pretendeert alle wijsheid en redelijkheid in pacht te hebben, terwijl het andere afgeschildert wordt als niet (willen) begrijpend, misinterpreterend groepje.
Hoogachtend,
Erik.
  donderdag 5 juni 2008 @ 23:41:56 #125
214108 MuteZukini
she's a rejector
pi_59159056
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 23:10 schreef wonderer het volgende:
Het doet me persoonlijk net zoveel als een discussie over of honden of katten beter zijn.
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 23:32 schreef wonderer het volgende:
Ik had gehoopt dat ik met mijn laatste posts nog wat duidelijkheid kon verschaffen, maar blijkbaar ben ik daar naief in geweest
Ik vind het trouwens super dat je om dieren net zo veel geeft en af weet als van transgenders, 't is een wat aparte vergelijking maar die hoeft niet spaak te gaan

we kijken allemaal vanuit een andere hoekje naar de discussie, en dat is niet naief, als er maar geprobeerd wordt dichter bij elkaar te komen
  donderdag 5 juni 2008 @ 23:43:29 #126
71919 wonderer
pi_59159095
Oh, dat "jammer", dat is het struikelblok, zo te zien. Wat ik waarschijnlijk had moeten weten. Ik bedoelde natuurlijk niet dat ik het jammer vind dat ze alleen affiniteit heeft met lesbiennes. Die aanname mijnerzijds was ook een beetje kort door de bocht, maar als je eerst aangeeft dat een transvrouw gewoon vrouw is, ga ik daarvan uit en dat vond ik jammer.

En goed, verkeerde vergelijking blijkbaar, als dan op alle slakken zout gelegd moeten worden. Ik voel me niet persoonlijk aangesproken door deze discussie. Goed zo? Geen vergelijkingen, alleen de kern van wat ik ermee wilde zeggen.

En ja, ik vind nog steeds dat als je geen begrip kan opbrengen voor een groep mensen die in dezelfde situatie zit of heeft gezeten zoals jijzelf, je kortzichtig bent. En iedereen moet voor zichzelf maar uitmaken of hij of zij dat wel of niet kan.

Ik heb die discussie eerder in het H-topic geprobeerd te voeren waar een paar man goths de grond in boorden. Niemand vindt het leuk om uitgescholden te worden omdat je er te homo uitziet, maar zwarte kleding en oogschaduw is natuurlijk wel een legitieme reden om een groep mensen belachelijk te maken. Ik snap dat niet en zal er tegen ageren als ik daar voor in de stemming ben.
  donderdag 5 juni 2008 @ 23:50:22 #127
71919 wonderer
pi_59159300
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 23:41 schreef MuteZukini het volgende:
we kijken allemaal vanuit een andere hoekje naar de discussie, en dat is niet naief, als er maar geprobeerd wordt dichter bij elkaar te komen
Dat was ook mijn insteek ja. Ik heb mijn username niet per ongeluk gekozen, ik probeer gewoon dingen te begrijpen en bij andere mensen begrip te kweken. Met de angst voor het onbekende hebben we hier allemaal vaak zat te maken gehad.
  vrijdag 6 juni 2008 @ 00:06:29 #128
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_59159753
Jullie zijn me allemaal even lief. Bovendien zijn we maar met een beperkt aantal hier in deze reeks en kunnen we niemand missen. De start van deze reeks was juist ook mede veroorzaakt door mindere ervaringen in andere fora. Daarom wilden we toch graag zo'n voorbeeld zijn en ons onthouden van (ver)oordelen. Hier was juist plaats voor een ieder in de herberg die bij binnenkomst de regels uit de OP gelezen had. En daar waar we ons druk moeten maken over het aanstaande jubileum in verband met nummer 200 blijkt dat we na verloop van tijd toch niet zoveel verschillen van andere fora en dat ook hier het (ver)oordelen moeilijk uit te schakelen is
Toch wil ik hier graag een oproep doen om opnieuw een evenwicht te vinden tussen hoofd en hart en nog eens terug te denken aan [Lesbeau]#1

en nu ga ik slapen

headhunten voor functies bij United Naties of andere vredesoperaties worden niet op prijs gesteld
pi_59166154
Mooi gesproken Stroek

En daarmee zet ik een keer de koffie/thee/verse jus/warme chocolademelk en grote kan water met citroenschijfjes klaar.
  vrijdag 6 juni 2008 @ 12:26:09 #130
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_59168933
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 10:43 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Mooi gesproken Stroek

En daarmee zet ik een keer de koffie/thee/verse jus/warme chocolademelk en grote kan water met citroenschijfjes klaar.
dankjewel water met verse citroen
  vrijdag 6 juni 2008 @ 12:33:57 #131
176394 TwistedDarling
Grumpy... but gorgeous.
pi_59169112
Was-het-weer-eens-zo-gezellig?-tvp
People assume that time is a strict progression of cause to effect... but actually, from a non-linear, non-subjective viewpoint, it's more like a big ball of wibbly-wobbly... timey-wimey... stuff. (The Doctor)
  vrijdag 6 juni 2008 @ 12:48:15 #132
176394 TwistedDarling
Grumpy... but gorgeous.
pi_59169486
quote:
Of over Alanis Morissette (OMG ik en NanKing gaan er heen!)
jaloers
People assume that time is a strict progression of cause to effect... but actually, from a non-linear, non-subjective viewpoint, it's more like a big ball of wibbly-wobbly... timey-wimey... stuff. (The Doctor)
pi_59201172
*kuch*

Koffie, iemand? Thee? Iets anders?
  zaterdag 7 juni 2008 @ 20:06:24 #134
176394 TwistedDarling
Grumpy... but gorgeous.
pi_59201213
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 20:04 schreef Noodly het volgende:
*kuch*

Koffie, iemand? Thee? Iets anders?
Doe maar heel veel water, m'n geliefde Utrechtje staat in de fik.
  zaterdag 7 juni 2008 @ 20:08:41 #135
166653 DR34M3R
*Knuffel!*
pi_59201278
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 20:06 schreef TwistedDarling het volgende:

[..]

Doe maar heel veel water, m'n geliefde Utrechtje staat in de fik.
ajjj... dat ziet er idd heftig uit.
  zaterdag 7 juni 2008 @ 21:17:17 #136
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_59203064
* Alicey groet allen
  zaterdag 7 juni 2008 @ 21:23:12 #137
71919 wonderer
pi_59203224
*groet Alicey terug*

Wat is er met Utrecht?
  zaterdag 7 juni 2008 @ 21:24:44 #138
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_59203261
Wonderer!

Geen idee wat er met Utrecht is, iets met een brand las ik net vaag in een kop ofzo?
  zaterdag 7 juni 2008 @ 21:26:20 #139
71919 wonderer
pi_59203315
Hm, even googlen dan maar.

We gaan vandaag en morgen het behang in de logeerkamer eraf halen en dan verven... en het is 35 graden buiten
  zaterdag 7 juni 2008 @ 21:27:28 #140
71919 wonderer
pi_59203359
  zaterdag 7 juni 2008 @ 21:28:00 #141
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_59203378
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 21:26 schreef wonderer het volgende:
Hm, even googlen dan maar.

We gaan vandaag en morgen het behang in de logeerkamer eraf halen en dan verven... en het is 35 graden buiten
Een brand dus inderdaad. 35 graden, da's lekker! Hier is het een stuk minder nog.

Wat voor kleur ga je de logeerkamer verven?
  zaterdag 7 juni 2008 @ 21:28:25 #142
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_59203392
Oh, je hebt precies die link gevonden
  zaterdag 7 juni 2008 @ 21:33:10 #143
71919 wonderer
pi_59203501
Waarschijnlijk dezelfde blauw als onze slaapkamer (we hebben nog een hele emmer over tenslotte), maar met witte lambrisering, want de vloerbedekking is ook blauw.

Ben benieuwd dus. Hoef ik in ieder geval niet zo te peuteren bij de plinten want die gaan er deze keer af

En ja, ik had ook een link gevonden

En ik hou niet van warm De badkamer lijkt wel een sauna (raam op het zuiden). Hopelijk kunnen we een beetje slapen vannacht.
  zaterdag 7 juni 2008 @ 21:41:31 #144
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_59203723
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 21:33 schreef wonderer het volgende:
Waarschijnlijk dezelfde blauw als onze slaapkamer (we hebben nog een hele emmer over tenslotte), maar met witte lambrisering, want de vloerbedekking is ook blauw.
Wat voor blauw is dat? (Foto! )
quote:
Ben benieuwd dus. Hoef ik in ieder geval niet zo te peuteren bij de plinten want die gaan er deze keer af
Da's ideaal! Hoewel afplakband ook prima werkt.
quote:
En ja, ik had ook een link gevonden
Ja ik zag het.
quote:
En ik hou niet van warm De badkamer lijkt wel een sauna (raam op het zuiden). Hopelijk kunnen we een beetje slapen vannacht.
Ik heb ook wel grenzen, maar ik zou denk ik prima kunnen leven in een wat minder Hollands klimaat.
  zondag 8 juni 2008 @ 00:57:05 #145
71919 wonderer
pi_59208505
Hemelsblauw. http://gallery.nietoverdr(...)/normal_P1060534.jpg

Het is IRL iets donkerder maar niet veel.
  zondag 8 juni 2008 @ 10:11:24 #146
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_59212101
Oh da's wel een mooi kleurtje blauw, lekker licht
  zondag 8 juni 2008 @ 13:26:48 #147
214108 MuteZukini
she's a rejector
pi_59216164
quote:
Op zondag 8 juni 2008 00:57 schreef wonderer het volgende:
Hemelsblauw. http://gallery.nietoverdr(...)/normal_P1060534.jpg

Het is IRL iets donkerder maar niet veel.
je gaat toch wel nog wat aan de muur hangen he.... op z'n minst wolkjes...en als je dat toch doet van die engeltjes die over zo'n wolkje heen leunen
  zondag 8 juni 2008 @ 16:41:34 #148
71919 wonderer
pi_59221691
quote:
Op zondag 8 juni 2008 13:26 schreef MuteZukini het volgende:

[..]

je gaat toch wel nog wat aan de muur hangen he.... op z'n minst wolkjes...en als je dat toch doet van die engeltjes die over zo'n wolkje heen leunen
Dat opperde ik ook al maar daar was manlief het niet mee eens

Overigens il hij het lage stuk van de muur keukenrood doen, met witte plinten en chairrail (plint halverwege de muur). Dat kan ook best mooi worden.
  zondag 8 juni 2008 @ 16:59:11 #149
214108 MuteZukini
she's a rejector
pi_59222259
keukenrood???

Rood met blauw lijkt me een erg onrustige combinatie... zou ik niet doen hoor... tenzij het bij jullie karakters in bed past???
wat voor chairrail zat je aan te denken dan? (chairrails zijn ook zooooo amerikaans )
  zondag 8 juni 2008 @ 17:11:58 #150
71919 wonderer
pi_59222621
Helemaal blauw gaat niet, want de vloerbedekking is ook blauw. En de keuken is mooi donkerrood. Volgens mij moet dat wel lukken, zeker met een witte chairrail (wat is dat in het nederlands?) ertussen.

En ach, het is toch maar de logeerkamer
  zondag 8 juni 2008 @ 17:35:57 #151
214108 MuteZukini
she's a rejector
pi_59223280
quote:
Op zondag 8 juni 2008 17:11 schreef wonderer het volgende:
Helemaal blauw gaat niet, want de vloerbedekking is ook blauw. En de keuken is mooi donkerrood. Volgens mij moet dat wel lukken, zeker met een witte chairrail (wat is dat in het nederlands?) ertussen.

En ach, het is toch maar de logeerkamer
chairrail??? heb alleen stoelplank gevonden, maar het is wel iets zeldzaams hier blijkbaar

ondanks dat het maar de logeerkamer is blijf ik me het moeilijk voorstellen met een witte chairrail al helemaal, dan zou ik een witte lambrisering nemen, ben je van dat rood af en breekt de vloer ook van de muur
is maar een tip, weet verder nul komma nul van interieurdesign , dat is me te gay
  zondag 8 juni 2008 @ 17:39:58 #152
71919 wonderer
pi_59223373
Ja, wit was het plan

Ach, eerst maar eens in de grondverf zetten, en dan eerst het blauwe stuk doen. Kijken hoe dat eruit ziet.

Ik denk dat in Nederland zo'n chairrail niet echt werkt vanwege de stopcontacten die precies op die hoogte zitten of zo. Ik weet het niet. Vind het zelf ook wel typisch Amerikaans hoor, maar goed, volgens mij gaat het best werken zo.

We zaten eerst aan echte lambrisering te denken (wainscoating) maar dat was duur
  zondag 8 juni 2008 @ 17:45:30 #153
214108 MuteZukini
she's a rejector
pi_59223514
bij mij zitten de stopcontacten en kabel/internet/telefoon allemaal op die hoogte, maar dat is niet overal, maar komt wel veel voor. Denk dat vooral de lichtknoppen een obstakel zijn....op welke hoogte zitten die bij jullie?

lambrisering is duur ja.... ach als je nou gewoon veel euro's verdient met je boek kan je dat misschien ooit nog betalen
  zondag 8 juni 2008 @ 17:59:00 #154
71919 wonderer
pi_59223921
Ik ga mijn royalties liever in een netbook investeren. Of de hypotheek of zo..

De lichtknopjes zitten hier wel iets hoger dan waar ik die richel zou willen, geloof ik, maar het is inderdaad niet makkelijk.

Misschien lukt het me wel een hele mooie strakke scheidingslijn te verven, dan hoeft het niet eens
  maandag 9 juni 2008 @ 09:51:32 #155
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_59239711
tvp
I am wondering today in the sun on a boat to Dover
How it comes that I feel so high
When I ought to feel lower
  maandag 9 juni 2008 @ 10:33:16 #156
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_59240747
Mijn huisje met vorderingen:

Hal, net geschilderd door mij, niet de beste schilder...

Woonkamer (Met laminaat )

Keuken (met vader erin en witte tegeltjes )

Overloop, niet meer geel

De kamer van K, ik ben zo blij dat die schuine wanden niet meer bruin zijn

Mijn kamer (Daar ligt nu ook laminaat, maar het fototoestel was niet meer aanwezig, ik ben zo blij )

En de kamer van A, met heel leuk behang

Er moet nog veel gebeuren, maar aangezien ik nu gewoon zsm weg wil, zal het meeste moeten als ik erin zit...
Dat komt wel, het belangrijkste is gedaan
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 9 juni 2008 @ 11:35:13 #157
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_59242305
Cool JeeBee!!

Ziet er goed uit. En inderdaad het scheelt een hoop dat het niet meer bruin is. Lijkt meteen al groter.. Ik vind die beertjes helemaal KOEL op de muur!!
  maandag 9 juni 2008 @ 18:08:48 #158
71919 wonderer
pi_59252841
Ik moest net aan je denken. Hard aan het werk geweest dus.

En wex, dat zijn knijnen volgens mij
  maandag 9 juni 2008 @ 18:10:41 #159
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_59252889
JB er is hard gewerkt zeg
  maandag 9 juni 2008 @ 19:04:43 #160
166653 DR34M3R
*Knuffel!*
pi_59254194
Is mooi geworden JB! Wanneer trek je erin?
  maandag 9 juni 2008 @ 19:19:13 #161
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_59254689
Ziet er goed uit JB!
  dinsdag 10 juni 2008 @ 10:03:06 #162
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_59270678
zet koffie/thee/water/verse jus en chcoolademelk klaar voor een ieder
  dinsdag 10 juni 2008 @ 11:18:12 #163
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_59272473
komend weekend ga ik overhuizen
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 10 juni 2008 @ 14:25:43 #164
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_59277284
quote:
Op maandag 9 juni 2008 18:08 schreef wonderer het volgende:
Ik moest net aan je denken. Hard aan het werk geweest dus.

En wex, dat zijn knijnen volgens mij
knijn is ook net n beer...
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 11:18 schreef JamesBrownie het volgende:
komend weekend ga ik overhuizen
supers!!!!! GEFELI!!
pi_59277415
Zo, JB, wat goed!!!
Ziet er zó mooi uit, en wat een fantastisch behang inderdaad! Enorm leuk. Wauw!
Wat een fijn gevoel moet dat zijn, helemaal als je er in zit volgende week
  dinsdag 10 juni 2008 @ 14:35:48 #166
176394 TwistedDarling
Grumpy... but gorgeous.
pi_59277555
Dat behang is echt tof.
  donderdag 12 juni 2008 @ 17:20:26 #167
166653 DR34M3R
*Knuffel!*
pi_59340181
*kick*
  vrijdag 13 juni 2008 @ 10:41:17 #168
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_59357864
zet koffie/thee/water/verse jus en chocolademelk klaar voor een ieder
pi_59360773
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 10:41 schreef Stroekie het volgende:
  vrijdag 13 juni 2008 @ 13:59:42 #170
166653 DR34M3R
*Knuffel!*
pi_59362699
jajajaja.... zachtjes aan komt er weer leven in de brouwerij hier...

pi_59363595
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 13:59 schreef DR34M3R het volgende:
jajajaja.... zachtjes aan komt er weer leven in de brouwerij hier...

Tja, het regent weer enzo...
Daar gaan we binnen van zitten, en fokken
pi_59367081
Heul mooi weer hier
  vrijdag 13 juni 2008 @ 17:12:37 #173
71919 wonderer
pi_59367761
Hier ook weer, gelukkig. Die temperaturen van 35+ van afgelopen week mogen voor mij wel wegblijven voorlopig...
  maandag 16 juni 2008 @ 12:52:17 #174
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_59429495
zet een schaal met gesmeerde broodjes, koffie/thee/water/verse jus en chocolademelk klaar
  maandag 16 juni 2008 @ 13:07:18 #175
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_59429935
quote:
Op maandag 16 juni 2008 12:52 schreef Stroekie het volgende:
zet een schaal met gesmeerde broodjes, koffie/thee/water/verse jus en chocolademelk klaar
Ik zou er als ik jou was een folietje omheen doen....
  maandag 16 juni 2008 @ 13:54:50 #176
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_59431366
quote:
Op maandag 16 juni 2008 13:07 schreef maedel het volgende:

[..]

Ik zou er als ik jou was een folietje omheen doen....
jij bent bang dat ik er mee blijf zitten ?

maar jij kent mijn eetgedrag toch
pi_59435441
quote:
Op maandag 16 juni 2008 12:52 schreef Stroekie het volgende:
Oh! Die lust ik ook wel

Ik heb vandaag de hele dag opgeruimd op mijn werk En ik stond niet eens ingeroosterd.
  maandag 16 juni 2008 @ 16:38:32 #178
71919 wonderer
pi_59435867
Foto's van de Boston Pride. Zoek de verschillen met Amsterdam.
pi_59438033
D'r is zeker minder water
pi_59438043

Hee!
  maandag 16 juni 2008 @ 18:41:30 #181
71919 wonderer
pi_59438648
Ja, stom he? Ik vraag me af of het een Nederlander was/
pi_59439536
Waarschijnlijk...
  maandag 16 juni 2008 @ 20:02:14 #183
166653 DR34M3R
*Knuffel!*
pi_59441013
quote:
Op maandag 16 juni 2008 16:38 schreef wonderer het volgende:
Foto's van de Boston Pride. Zoek de verschillen met Amsterdam.
Hmmm.... ik mis idd ook de boten
  maandag 16 juni 2008 @ 22:57:37 #184
71919 wonderer
pi_59446953
Verslag(je) in mijn blog nu
  dinsdag 17 juni 2008 @ 10:20:21 #185
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_59453719
quote:
Op maandag 16 juni 2008 18:41 schreef wonderer het volgende:
Ja, stom he? Ik vraag me af of het een Nederlander was/
je hebt hem niet aangesproken ?
  dinsdag 17 juni 2008 @ 10:20:44 #186
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_59453729
  dinsdag 17 juni 2008 @ 16:21:58 #187
71919 wonderer
pi_59463446
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 10:20 schreef Stroekie het volgende:

[..]

je hebt hem niet aangesproken ?
Nope, hij liep aan de andere kant van de weg.
  donderdag 19 juni 2008 @ 20:03:54 #188
71919 wonderer
pi_59527698
Ik heb (eindelijk) mijn rijbewijs
  donderdag 19 juni 2008 @ 21:16:53 #189
166653 DR34M3R
*Knuffel!*
pi_59530617
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 20:03 schreef wonderer het volgende:
Ik heb (eindelijk) mijn rijbewijs
Feli wonderer!

Hoe lang heb je er nu over gedaan?
  donderdag 19 juni 2008 @ 21:21:05 #190
71919 wonderer
pi_59530838
Nou, technisch gezien tien uur les en dertig uur theorie... plus wat losse uurtjes oefenen.

Maar ik begon 5 januari met lessen, dus best lang
  donderdag 19 juni 2008 @ 21:32:42 #191
166653 DR34M3R
*Knuffel!*
pi_59531417
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 21:21 schreef wonderer het volgende:
Nou, technisch gezien tien uur les en dertig uur theorie... plus wat losse uurtjes oefenen.

Maar ik begon 5 januari met lessen, dus best lang
Nou, dat valt anders reuze mee hoor, netjes!
  donderdag 19 juni 2008 @ 21:35:38 #192
71919 wonderer
pi_59531560
In mijn blog een wat uitgebreidere beschrijving over hoe het eraan toegaat enzo. Het is volgens mij best anders dan in Nederland.
  donderdag 19 juni 2008 @ 21:35:56 #193
166653 DR34M3R
*Knuffel!*
pi_59531573
Ik ga slapen, ik heb het nodig..
  donderdag 19 juni 2008 @ 21:36:55 #194
166653 DR34M3R
*Knuffel!*
pi_59531628
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 21:35 schreef wonderer het volgende:
In mijn blog een wat uitgebreidere beschrijving over hoe het eraan toegaat enzo. Het is volgens mij best anders dan in Nederland.
Oh, ok, ik zet hem op mijn to-do lijstje voor morgen. Hoef morgen maar 3 uurtjes te werken, dus het lijkt me dat dat moet gaan lukken

welterusten
  donderdag 19 juni 2008 @ 21:37:11 #195
71919 wonderer
pi_59531636
Bedankt voor je kaartje

En weltrusten
  donderdag 19 juni 2008 @ 21:40:52 #196
166653 DR34M3R
*Knuffel!*
pi_59531814
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 21:35 schreef wonderer het volgende:
Heb het toch nog maar ff gelezen

Inderdaad heel anders dan hier! Wel prettig dat je niet maanden op een wachtlijst hoeft voor je aan de beurt bent om op te gaan.

en nu voor de laatste keer vandaag elterusten
pi_59533223
hee, het topic leeft weer.
  donderdag 19 juni 2008 @ 22:11:03 #198
71919 wonderer
pi_59533451
Nu in leven houden!
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 19 juni 2008 @ 22:55:07 #199
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_59535843
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 22:11 schreef wonderer het volgende:
Nu in leven houden!
Life is a rocky road?

life is a cosmic symphony

Zo en dan nu een bavaria
  donderdag 19 juni 2008 @ 23:29:37 #200
71919 wonderer
pi_59537265
Life is a bunch of chemical and biological processes.

Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 19 juni 2008 @ 23:41:48 #201
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_59537680
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 23:29 schreef wonderer het volgende:
Life is a bunch of chemical and biological processes.

Neuj dat zongen ze niet bij de bavaria reclame
  donderdag 19 juni 2008 @ 23:44:25 #202
71919 wonderer
pi_59537760
Nee, dat is mijn eigen diepfilosofische instelling
  vrijdag 20 juni 2008 @ 06:49:25 #203
166653 DR34M3R
*Knuffel!*
pi_59540795
Goedemorgen weer
  Moderator / Kerstkaart terrorist vrijdag 20 juni 2008 @ 11:20:37 #204
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_59545310
mogge
  vrijdag 20 juni 2008 @ 12:40:38 #205
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_59547516
ook hallo, maar weer, al gebeurt er hier niets...

Vanavond krijg ik mijn bankstel
  vrijdag 20 juni 2008 @ 15:27:48 #206
71919 wonderer
pi_59552193
Vraag me wel af hoe mijn dromen gaan verlopen... Als ik over autorijden droomde, was het hoofdthema "als de politie er maar niet achter komt dat ik geen rijbewijs heb", later was het rijlessen, en nu?
pi_59555361
Haaaai hier,
hoe is het????
  vrijdag 20 juni 2008 @ 21:06:43 #208
166653 DR34M3R
*Knuffel!*
pi_59560484
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 17:43 schreef soapie het volgende:
Haaaai hier,
hoe is het????
ik heb je voor de zekerheid maar gequote.. anders raak je de draad nog kwijt met alle tussenliggende posts

Stil.
  vrijdag 20 juni 2008 @ 21:46:15 #209
166653 DR34M3R
*Knuffel!*
pi_59561699
Kwart voor tien op vrijdagavond, en wat ga ik doen? Slapen...

Welterusten
  vrijdag 20 juni 2008 @ 22:47:44 #210
71919 wonderer
pi_59563563
Niks mis met slapen
  vrijdag 20 juni 2008 @ 22:54:57 #211
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_59563788
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 15:27 schreef wonderer het volgende:
Vraag me wel af hoe mijn dromen gaan verlopen... Als ik over autorijden droomde, was het hoofdthema "als de politie er maar niet achter komt dat ik geen rijbewijs heb", later was het rijlessen, en nu?
"hopen dat ik niemand doodrij"?
  vrijdag 20 juni 2008 @ 22:57:47 #212
71919 wonderer
pi_59563883
Och, met moorden heb ik nooit zoveel moeite in mijn dromen... Ik ramde pas nog iemand een mes tussen zijn ribben, weet alleen niet meer waarom.

Herinner me nu trouwens ineens weer een "reclame" tegen vosjes in gevangenschap op "tv"... de kop van het arme beest lag helemaal open (alsof iemand een masker van rauw gehakt had gemaakt) van het tussen het gaas proberen door te komen, en er viel een stukje vlees af, en hij knaagde op zijn buik.

Best ranzig.
  vrijdag 20 juni 2008 @ 23:00:40 #213
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_59563968
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 22:57 schreef wonderer het volgende:
Och, met moorden heb ik nooit zoveel moeite in mijn dromen... Ik ramde pas nog iemand een mes tussen zijn ribben, weet alleen niet meer waarom.
Dat is nog eens een goed recept om ontoerkeningsvatbaar te worden verklaard.
quote:
Herinner me nu trouwens ineens weer een "reclame" tegen vosjes in gevangenschap op "tv"... de kop van het arme beest lag helemaal open (alsof iemand een masker van rauw gehakt had gemaakt) van het tussen het gaas proberen door te komen, en er viel een stukje vlees af, en hij knaagde op zijn buik.

Best ranzig.
  vrijdag 20 juni 2008 @ 23:05:02 #214
71919 wonderer
pi_59564118
Ja, daar werd ik wel even wakker van. Soms is levendig dromen een nadeel
  vrijdag 20 juni 2008 @ 23:12:39 #215
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_59564368
Liever dan wat minder levendig inderdaad.. Ik herinner eigenlijk zelden mijn dromen. Wanneer ik ze wel herinner gaan ze vaak nergens over maar zijn wel te idioot om maar iets mee te kunnen.
  vrijdag 20 juni 2008 @ 23:17:32 #216
71919 wonderer
pi_59564657
Paar dagen terug had ik er zes die ik toen allemaal nog wist (nu niet meer). Best lekker, beetje snoozen
  zondag 22 juni 2008 @ 07:36:18 #217
166653 DR34M3R
*Knuffel!*
pi_59597098
Goedemorgen! Dierentuin vandaag
  zondag 22 juni 2008 @ 21:41:13 #218
214108 MuteZukini
she's a rejector
pi_59611684
weten we ook wie er niet op de mega Pann was vannacht ....al kan ik me voorstellen dat de beertjes in de dierentuin wel leuker zijn geweest om naar te kijken dan die van Bearforce1 op de Pann
  maandag 23 juni 2008 @ 00:19:06 #219
166653 DR34M3R
*Knuffel!*
pi_59616354
quote:
Op zondag 22 juni 2008 21:41 schreef MuteZukini het volgende:
weten we ook wie er niet op de mega Pann was vannacht ....al kan ik me voorstellen dat de beertjes in de dierentuin wel leuker zijn geweest om naar te kijken dan die van Bearforce1 op de Pann
Geweldige dag gehad.. en de avond was nog beter zelfs
  dinsdag 24 juni 2008 @ 21:23:49 #220
71919 wonderer
pi_59661066
De kat(ten) van de buren:

dinsdag 24 juni 2008 @ 21:27:12 #221
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_59661187
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 23:17 schreef wonderer het volgende:
Paar dagen terug had ik er zes die ik toen allemaal nog wist (nu niet meer). Best lekker, beetje snoozen
Soms wel, maar ik weet nooit wat ik moet met die dromen.. Of zo'n stomme droom dat je dan denkt dat je wakker bent en dan pas tijdens het pakken van je ontbijt door hebt dat er iets niet klopt en dan echt wakker wordt.
  dinsdag 24 juni 2008 @ 21:38:21 #222
71919 wonderer
pi_59661538
Dat heb ik nog nooit gehad, "fake" wakkerworden.
  zaterdag 28 juni 2008 @ 21:16:09 #223
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_59760829
  zaterdag 28 juni 2008 @ 21:23:46 #224
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_59760961
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 21:38 schreef wonderer het volgende:
Dat heb ik nog nooit gehad, "fake" wakkerworden.
Gelukkig maar. "fake" wakker worden is stom en vermoeiend..
  zondag 29 juni 2008 @ 10:32:55 #225
166653 DR34M3R
*Knuffel!*
pi_59768185
* dr34m3r wrijft in ogen

Jawel, ik zie het goed, het topic leeft weer

Goedemorgen
  zondag 29 juni 2008 @ 10:50:34 #226
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_59768397
dreamer
  zondag 29 juni 2008 @ 11:26:46 #227
166653 DR34M3R
*Knuffel!*
pi_59768846
Hey Alicey!

Sorry voor de late reactie, ik ben intussen ook aan het poetsen. Ff tussendoor, want vanmiddag alweer weg..

Hoe is het?
  zondag 29 juni 2008 @ 11:33:19 #228
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_59768927
quote:
Op zondag 29 juni 2008 10:32 schreef DR34M3R het volgende:
* dr34m3r wrijft in ogen

Jawel, ik zie het goed, het topic leeft weer

Goedemorgen
Blijkbaar heeft er iemand een succesvolle reanimeer poging gedaan
  zondag 29 juni 2008 @ 11:51:17 #229
166653 DR34M3R
*Knuffel!*
pi_59769212
Al heb ik het idee dat de toestand nog niet helemaal stabiel is
  zondag 29 juni 2008 @ 11:55:47 #230
166653 DR34M3R
*Knuffel!*
pi_59769281
Ik vraag me af of we #200 halen...
  zondag 29 juni 2008 @ 14:04:22 #231
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_59771399
quote:
Op zondag 29 juni 2008 11:51 schreef DR34M3R het volgende:
Al heb ik het idee dat de toestand nog niet helemaal stabiel is
de patient mag inderdaad nog niet te veel bezoek op het zelfde tijdstip ontvangen
  zondag 29 juni 2008 @ 18:55:44 #232
71919 wonderer
pi_59776176
quote:
Op zondag 29 juni 2008 11:55 schreef DR34M3R het volgende:
Ik vraag me af of we #200 halen...
Natuurlijk wel
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 29 juni 2008 @ 19:12:01 #233
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_59776506
spelen met kleurtjes

En zelfs de katten moesten het ontgelden....

en dan nog gewoon een mooie van mn schatje
  zondag 29 juni 2008 @ 19:16:01 #234
71919 wonderer
pi_59776604
Da's wel vet, hoe doe je dat?
  zondag 29 juni 2008 @ 19:20:35 #235
201229 DJKiwi
Whaazzaaaa!
pi_59776677
Wow, nog een slowchat
Die Lesbeau's weten wel van praten zeg, anders was er nog lang geen #198
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 29 juni 2008 @ 19:47:46 #236
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_59777193
quote:
Op zondag 29 juni 2008 19:16 schreef wonderer het volgende:
Da's wel vet, hoe doe je dat?
Met Zoner Photo Studio... alles om de objecten die je in kleur wilt houden selecteer je en maak je zwart wit

Bij mn grijs zwarte kat was t nog makkelijker selecteren... hoefde niet zo netjes te werken aangezien grijs en zwart toch grijs en zwart blijven
quote:
Op zondag 29 juni 2008 19:20 schreef DJKiwi het volgende:
Wow, nog een slowchat
Die Lesbeau's weten wel van praten zeg, anders was er nog lang geen #198
Tuurlijk weten dames te praten...waar zijn het anders dames voor he
pi_59782178
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 21:23 schreef wonderer het volgende:
De kat(ten) van de buren:

[ afbeelding ]
whehe, die blik van die voorste.
Iets voor Katten en poesjeshumor # 13 - Why Dutch loozed
  zondag 29 juni 2008 @ 22:55:42 #238
71919 wonderer
pi_59782272
quote:
Op zondag 29 juni 2008 22:52 schreef Noodly het volgende:

[..]

whehe, die blik van die voorste.
Iets voor Katten en poesjeshumor # 13 - Why Dutch loozed
Ik weet geen leuk onderschrift
  zondag 29 juni 2008 @ 22:58:00 #239
71919 wonderer
pi_59782344
Of wel:

Luk at mii! Mii prittier!
  maandag 30 juni 2008 @ 08:16:20 #240
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_59786417
zet koffie/thee/water/verse jus en chocolademelk voo een ieder neer
  maandag 30 juni 2008 @ 20:48:17 #241
214108 MuteZukini
she's a rejector
pi_59802943
zozo wat een levendigheid...het lijkt hier de Tielse Waalkade wel, dat was me toch een enerverend stukje * MuteZukini doesn't think so tijdens 't lopen van de parade afgelopen zaterdag. Maar gelukkig heeft Nijmegen een leuke Waalkade, waar waarschijnlijk ook vaker lesbeau's komen dan in Tiel.

* MuteZukini hoopt dat ze niet tegen zichzelf aan het jengelen is
  maandag 30 juni 2008 @ 21:02:49 #242
166653 DR34M3R
*Knuffel!*
pi_59803406
quote:
Op maandag 30 juni 2008 20:48 schreef MuteZukini het volgende:
zozo wat een levendigheid...het lijkt hier de Tielse Waalkade wel, dat was me toch een enerverend stukje * MuteZukini doesn't think so tijdens 't lopen van de parade afgelopen zaterdag. Maar gelukkig heeft Nijmegen een leuke Waalkade, waar waarschijnlijk ook vaker lesbeau's komen dan in Tiel.

tuuk wel
  maandag 30 juni 2008 @ 21:10:16 #243
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_59803614
quote:

Tiel moet het volgens mij ook niet van een bruisend nachtleven hebben. laat staan roze, en wat is dan het volgende, over een paar jaar Roze zaterdag in Staphorst waar dan wel om 0.00 uur alle muziek moet stoppen voor het eren van de zondagsrust ?
  maandag 30 juni 2008 @ 21:17:23 #244
214108 MuteZukini
she's a rejector
pi_59803821
quote:
Op maandag 30 juni 2008 21:02 schreef DR34M3R het volgende:

[..]

tuuk wel
tegen mezelf jengelen is nog altijd beter dan tegen 't fruitvliegje te jengelen dat steeds voor m'n beeld langs vliegt... word daar zooo moe van

@ Stroekie
In 2010 is 't in Amersfoort komt al in de buurt van Staphorst toch?
Nee Tiel was misschien niet de meest voor de hand liggende plek voor een Roze Zaterdag, maar ja wie die steden aanwijst heeft dus wel iets tot doel daarmee....misschien wel goed om dan een keertje naar Staphorst te gaan op een zaterdag ...eerst misschien uitproberen hoe er gereageerd wordt op hand in hand lopen bijvoorbeeld
pi_59804443
quote:

Vorig jaar was het tenminste in Bergen op Zoom, zo hoort het ook
  maandag 30 juni 2008 @ 22:08:44 #246
214108 MuteZukini
she's a rejector
pi_59805272
Bij Bergen op Zoom denk ik ook al snel "....of all places!?!?!" , maar ja ik was er toen niet bij ofzo dus kan er echt niks over zeggen. ...ben er sowieso nog nooit van me leven geweest
pi_59806648
Om het altijd in Amsterdam te doen is ook weer zo afgezaagd he.
  maandag 30 juni 2008 @ 23:14:29 #248
214108 MuteZukini
she's a rejector
pi_59807384
ja da's helemaal waar + dat ze daar al een Canal Pride hebben elk jaar, zoiets kun je bijvoorbeeld niet in Nijmegen houden ...dus ik ben voor Roze Zaterdag in Nijmegen voor zo lang ik er woon...

De roze meifeesten en de roze woensdag met de vierdaagse stellen helaas niet zoveel voor dat ze kunnen concurreren met een Pride Parade en alles eromheen. Of misschien moet ik gewoon naar Parijs verhuizen Daar komen tenminste 100 duizenden op zo'n parade af ... alleen kan ik daar niet trouwen...als ik dat zou willen....dus schiet ik ook niks mee op.

+ * MuteZukini 's beheersing van de Franse taal is belabberd
  maandag 30 juni 2008 @ 23:26:33 #249
71919 wonderer
pi_59807739
Hoe gaat zo'n Roze Zaterdag dan? Da's toch ook meer politiek en demonstratie dan het feest in Amsterdam?

En Roze maandag dan?
  dinsdag 1 juli 2008 @ 07:28:23 #250
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_59811215
  dinsdag 1 juli 2008 @ 07:30:22 #251
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_59811221
quote:
Op maandag 30 juni 2008 23:14 schreef MuteZukini het volgende:
ja da's helemaal waar + dat ze daar al een Canal Pride hebben elk jaar, zoiets kun je bijvoorbeeld niet in Nijmegen houden ...dus ik ben voor Roze Zaterdag in Nijmegen voor zo lang ik er woon...

De roze meifeesten en de roze woensdag met de vierdaagse stellen helaas niet zoveel voor dat ze kunnen concurreren met een Pride Parade en alles eromheen. Of misschien moet ik gewoon naar Parijs verhuizen Daar komen tenminste 100 duizenden op zo'n parade af ... alleen kan ik daar niet trouwen...als ik dat zou willen....dus schiet ik ook niks mee op.

+ * MuteZukini 's beheersing van de Franse taal is belabberd
je kan komend weekend in Keulen in de herkansing, daar worden meer dan een half miljoen mensen verwacht op hun pride
  dinsdag 1 juli 2008 @ 07:56:36 #252
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_59811343
quote:
Op maandag 30 juni 2008 22:08 schreef MuteZukini het volgende:
Bij Bergen op Zoom denk ik ook al snel "....of all places!?!?!" , maar ja ik was er toen niet bij ofzo dus kan er echt niks over zeggen. ...ben er sowieso nog nooit van me leven geweest
BoZ was dus echt super vorig jaar. Zelden zo gastvrij ontvangen als vorig jaar in Bergen op Zoom. Was gewoon ontroerend.

Wonderer, Amsterdam is een commercieel feest, dat heeft niet zoveel meer te maken met statements. De roze zaterdag is het statementmoment van oudsher.

Ik wist niet dat het in Keulen te doen was trouwens volgend weekend. Is wel lekker dichtbij
  dinsdag 1 juli 2008 @ 09:06:12 #253
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_59811933
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 07:56 schreef maedel het volgende:

[..]

BoZ was dus echt super vorig jaar. Zelden zo gastvrij ontvangen als vorig jaar in Bergen op Zoom. Was gewoon ontroerend.

Wonderer, Amsterdam is een commercieel feest, dat heeft niet zoveel meer te maken met statements. De roze zaterdag is het statementmoment van oudsher.

Ik wist niet dat het in Keulen te doen was trouwens volgend weekend. Is wel lekker dichtbij
www.csd-cologne.de
op zaterdagavond een groot massaal feest in het voetbalstadion en op zondag dus de parade
moet ik wel uitgesnotterd zijn, want als ik zo verkouden blijf heb ik die zakdoeken gewoon nodig om mijn neus te snuiten
  dinsdag 1 juli 2008 @ 14:11:57 #254
214108 MuteZukini
she's a rejector
pi_59818520
Keulen is ook voor mij niet zo ver weg.... lijkt me wel gaaf daar eens bij te zijn
maar dat zal een ander jaartje worden...ik moet een beetje op m'n centjes letten, wou deze zomer namelijk voor een wasmachine sparen...maar dat verloopt moeilijker dan ik had gehoopt

Dus ga ik die parade gewoon op de internet-stream kijken , las daar iets over op de website.
  dinsdag 1 juli 2008 @ 20:49:16 #255
71919 wonderer
pi_59827027
Ik heb inmiddels twee keer over autorijden gedroomd. De eerste keer dacht ik nergens aan en was het gewoon handig, maar vannacht was het toch anders. Ik "moest" rijden, onder bedreiging, in een grote SUV met vier (!!) pedalen. Kut, dacht ik, een standard. Dat vierde pedaal was om de airbags te testen trouwens, zag ik aan de icoontjes op het pedaal in kwesstie

Anyway, ik had dus nogal problemen met schakelen en ineens zat Brad naast me, die dan maar moest vertellen wanneer het moest. Ik had ook nog wel moeite met wanneer ik welk pedaal moest indrukken.

Maar het "ergste" was dat het rempedaal niet goed werkte. Zelfs als ik hem helemaal tot de vloer intrapte, reed de auto nog langzaam door, waardoor ik regelmatig midden op het kruispunt stilstond in plaats van voor de streep.

Het viel wel op dat ik door die SUV een beter zicht had, trouwens, ik kon over de normale auto's heenkijken
  dinsdag 1 juli 2008 @ 21:06:22 #256
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_59827386
Wazige droom wonderer.
  dinsdag 1 juli 2008 @ 21:41:40 #257
71919 wonderer
pi_59828081
Het was nog veel waziger (ik liep achter een jongetje aan dat knikkers achterliet om straks de weg weer terug te vinden en om hem te "redden" van de vrouw die mij liet rijden.
  woensdag 2 juli 2008 @ 07:12:18 #258
166653 DR34M3R
*Knuffel!*
pi_59833544

die dromen van jou wonderer...

Ik werd laatst wakker uit een droom omdat ik de slappe lach had... niet alleen in mijn droom, maar ik was zelf in mijn slaap hardop mee aan het lachen.
  woensdag 2 juli 2008 @ 09:52:18 #259
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_59835187
  donderdag 3 juli 2008 @ 07:49:51 #260
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_59857830
"ruimt eerst de vaat van gisteren op"
  donderdag 3 juli 2008 @ 07:51:00 #261
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_59857839
zet koffie/thee/water/verse jus en chocolade melk klaar voor een ieder
pi_59860394
Stroeks verwoede pogingen het topic hoog te houden

Goed idee, thee
pi_59862747
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 07:51 schreef Stroekie het volgende:
zet koffie/thee/water/verse jus en chocolade melk klaar voor een ieder
Verse jus, lekkert.

Zet ik wel een schaal met broodjes klaar. En cruesli,yoghurt, fruitjes, cornflakes
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 3 juli 2008 @ 12:24:13 #264
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_59862990
* Wexy pakt broodje en gaat zo aan de warme maaltijd...

En dan strakjes weer vrolijk naar het werk
pi_59863290
Werk, wat is dat?
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 3 juli 2008 @ 12:47:35 #266
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_59863503
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 12:37 schreef Noodly het volgende:
Werk, wat is dat?
Dat vroeg ik me ook af een paar week geleden.... na 6 maand thuis zitten was ik het verleerd
pi_59863611
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 12:47 schreef Wexy het volgende:

[..]

Dat vroeg ik me ook af een paar week geleden.... na 6 maand thuis zitten was ik het verleerd
Ik moet morgen weer Krap twee weken geweest maar het voelt eeuwig.

Vakantie

Wat doe je nu dan Wex? En ik dacht dat jij zwemles gaf, of was dat meer een hobby?
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 3 juli 2008 @ 13:00:27 #268
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_59863736
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 12:53 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:

[..]

Ik moet morgen weer Krap twee weken geweest maar het voelt eeuwig.

Vakantie

Wat doe je nu dan Wex? En ik dacht dat jij zwemles gaf, of was dat meer een hobby?
zwemles is hobby idd
en zit nu de telefoon op te nemen bij een adsl/telefoniebedrijf...
  donderdag 3 juli 2008 @ 13:03:36 #269
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_59863803
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 10:48 schreef Noodly het volgende:
Stroeks verwoede pogingen het topic hoog te houden

Goed idee, thee
ik blijf optimistisch over de goede afloop
anderen noemen dat naief
  donderdag 3 juli 2008 @ 13:04:59 #270
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_59863837
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 12:15 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:

[..]

Verse jus, lekkert.

Zet ik wel een schaal met broodjes klaar. En cruesli,yoghurt, fruitjes, cornflakes
ik heb een broodje met een frisse zomersalade genomen.
Je moet toch wat met zulk triest weer buiten
pi_59863992
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 13:04 schreef Stroekie het volgende:
Je moet toch wat met zulk triest weer buiten
Ik vind het wel weer lekker zo niet heel warm
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 3 juli 2008 @ 13:18:38 #272
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_59864211
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 13:10 schreef Noodly het volgende:

[..]

Ik vind het wel weer lekker zo niet heel warm
het is hier benauwd... warm en klam en vooral broeierig door al die irritante wolken.

Ja het is nooit goed voor een Nederlander
  donderdag 3 juli 2008 @ 13:38:38 #273
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_59864737
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 13:18 schreef Wexy het volgende:

[..]

het is hier benauwd... warm en klam en vooral broeierig door al die irritante wolken.

Ja het is nooit goed voor een Nederlander
jij hebt natuurlijk ook nog de verfrissende buien die wij gisteren al gehad hebben nog te goed
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 3 juli 2008 @ 13:48:25 #274
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_59865023
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 13:38 schreef Stroekie het volgende:

[..]

jij hebt natuurlijk ook nog de verfrissende buien die wij gisteren al gehad hebben nog te goed
ow dat zal het zijn...... dat is vast dat hele wolkendek wat ik zie op buienradar..... maar die gaat langs ons heen...... snif snik snif snik.... Woon toch best lekker in het hoge noorden... alles trekt ons voorbij...

alleen nadeel dat het dan indertdaad benauwder blijft...
pi_59865273
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 13:00 schreef Wexy het volgende:

[..]

zwemles is hobby idd
en zit nu de telefoon op te nemen bij een adsl/telefoniebedrijf...
Dat is vast heel spannend
  donderdag 3 juli 2008 @ 16:38:18 #276
71919 wonderer
pi_59869522
Mogguh.
  donderdag 3 juli 2008 @ 20:31:14 #277
214108 MuteZukini
she's a rejector
pi_59873956
okee geniet even met mij mee van de video van Annie's nieuwste single

als er één blondine is waar ik zonder twijfel wel een dagje (en nachtje ) mee door zou willen brengen dan is zij 't wel
voor 't gemak negeer ik maar ff dat ze straight is
pi_59874810
Leuk, maar ik vind d'r niks
  donderdag 3 juli 2008 @ 21:27:25 #279
17316 Nugget
Pas de poulet
pi_59875213
Ha, goed topic. Even een tvp
pi_59876317
Hoera, nieuw vlees. Welkom!
  donderdag 3 juli 2008 @ 22:16:32 #281
166653 DR34M3R
*Knuffel!*
pi_59876387
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 22:12 schreef Noodly het volgende:
Hoera, nieuw vlees. Welkom!
Vlug dit topic volbaggeren dan, zodat ze in het nieuwe topic een tvp kan plaatsen waar ze wat langer plezier van heeft
  donderdag 3 juli 2008 @ 22:35:06 #282
71919 wonderer
pi_59876707
Hoi Nugget
  donderdag 3 juli 2008 @ 22:42:14 #283
17316 Nugget
Pas de poulet
pi_59876886
Hallo!

Laat ik maar gauw meebaggeren dan. Goed meedenkwerk, DR34M3R
  donderdag 3 juli 2008 @ 23:07:39 #284
71919 wonderer
pi_59877532
Vertel eens wat over jezelf (dan kan het straks nog een keer)
  donderdag 3 juli 2008 @ 23:15:16 #285
17316 Nugget
Pas de poulet
pi_59877713
Eh.

Ik ben 21, en ik woon in Hilversum. Ik werk bij de VPRO en studeer officieel aan de HKU, maar daar hoef ik pas in februari 2009 weer te zijn, dus ik weet niet of dat relevant is. Ik heb altijd een dummy bij me waar ik tekeningetjes in maak, of boodschappenlijstjes in opschrijf of simpelweg mijn dagplanning uit probeer te tekenen wanneer het me te ingewikkeld wordt. Ik kan niet stil zitten en kan daardoor best vervelend zijn. Ook kan in het algemeen niet zo goed met mensen overweg, maar daar schijnen weinig mensen last van te hebben, dus ik denk dat ik best sympathiek ben.

Zoiets, denk ik!
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 3 juli 2008 @ 23:23:48 #286
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_59877939
bagger
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 3 juli 2008 @ 23:24:32 #287
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_59877953
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 13:55 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:

[..]

Dat is vast heel spannend
echt wel, leuke gesprekken gehad vandaag

Lekker om mensen te kunnen helpen...
  donderdag 3 juli 2008 @ 23:25:49 #288
71919 wonderer
pi_59877991
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 23:15 schreef Nugget het volgende:
Eh.

Ik ben 21, en ik woon in Hilversum. Ik werk bij de VPRO en studeer officieel aan de HKU, maar daar hoef ik pas in februari 2009 weer te zijn, dus ik weet niet of dat relevant is. Ik heb altijd een dummy bij me waar ik tekeningetjes in maak, of boodschappenlijstjes in opschrijf of simpelweg mijn dagplanning uit probeer te tekenen wanneer het me te ingewikkeld wordt. Ik kan niet stil zitten en kan daardoor best vervelend zijn. Ook kan in het algemeen niet zo goed met mensen overweg, maar daar schijnen weinig mensen last van te hebben, dus ik denk dat ik best sympathiek ben.

Zoiets, denk ik!
Hehehe, dat laatste klinkt wel bekend

Wat studeer je dan?
  vrijdag 4 juli 2008 @ 00:10:18 #289
17316 Nugget
Pas de poulet
pi_59878943
Het komt in principe neer op mediavormgeving, gericht op het maken van televisieprogramma's en animaties e.d. Erg leuk
  vrijdag 4 juli 2008 @ 00:46:22 #290
71919 wonderer
pi_59879547
Klinkt inderdaad wel tof. En je loopt nu stage?
  vrijdag 4 juli 2008 @ 01:06:45 #291
17316 Nugget
Pas de poulet
pi_59879807
Theoretisch gezien niet, in september gaat mijn stage pas in, maar ik werk nu al wel bij het bedrijf waar ik straks mijn stage begin, dus eigenlijk is het al wel een soort stage, ja. Ook erg gaaf, ik ben van kinds af aan al geïnteresseerd geweest in de media, dus werken op het mediapark is gewoon een dagelijks soort van tripje naar disneyland voor mij. Hm, dat klinkt wel heel viezig euforisch, maar het is wel waar.

Ik lees me ondertussen even in in de geschiedenis van het topic. Interesting, interesting...
  vrijdag 4 juli 2008 @ 01:21:30 #292
71919 wonderer
pi_59879998
Ik kan me er wel wat bij voorstellen hoor Ik wilde vroeger bij een uitgeverij werken, dus toen dat eenmaal zover was...

...viel mijn droom in duigen en nu heb ik er geen zin meer in
  vrijdag 4 juli 2008 @ 01:32:37 #293
17316 Nugget
Pas de poulet
pi_59880128
Viel het tegen?
pi_59880494
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 23:24 schreef Wexy het volgende:

[..]

echt wel, leuke gesprekken gehad vandaag

Lekker om mensen te kunnen helpen...
Goed Je bracht het niet erg enthousiast, maar zo klinkt het wel weer leuk
pi_59880498
quote:
Eh.

Zoiets, denk ik!
Hoi Nugget
Dat laatste klinkt ook bij mij bekend inderdaad Misschien wel een common forumnerd trait

Is dat jouw eigen foto in je avatar?
  vrijdag 4 juli 2008 @ 03:22:37 #296
71919 wonderer
pi_59880670
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 01:32 schreef Nugget het volgende:
Viel het tegen?
Yeah, er was niet genoeg ruimte om door te groeien, zeg maar. En ik kreeg als stagiair ook de kutklusjes natuurlijk.
  vrijdag 4 juli 2008 @ 07:07:56 #297
166653 DR34M3R
*Knuffel!*
pi_59881112
quote:
Eh.

Zoiets, denk ik!
Aangenaam Nugget!

VPRO.. Ken je Mitchell ook?
  vrijdag 4 juli 2008 @ 08:01:47 #298
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_59881387
Welkom Nugget
  vrijdag 4 juli 2008 @ 08:02:45 #299
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_59881397
Zet koffie/thee/water/verse jus en chocolademelk klaar voor een ieder
pi_59888147
Dankjewel Stroek.

Wie maakt 'm dicht?
  vrijdag 4 juli 2008 @ 18:02:09 #301
71919 wonderer
pi_59894270
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')