abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 3 juni 2008 @ 17:54:15 #1
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_59095537
Welkom in dit Lesbeau-topic!

Wil je weten waar we het in het vorige topic over hadden, klik dan even hier:

Wie zijn de [Lesbeau]'s?
quote:
     Dr34M3R
      Dr34m3r is geen saaie boekhouder en houdt van mensen, dromen en
      knuffelen. Ook van lezen, en lol maken met vrienden en/of haar kids. Bijna
      altijd goede zin, een luisterend oor en een dikke knuffel in de aanbieding.
quote:
      Fille.des.Fleurs
      Ook lief
quote:
      hierissieweer
      spiritueel jong nieuwsgierig ding zoekt verdieping. Heeft het land aan
      uiterlijk vertoon. Met z'n birckenstocks huppelt hij door het leven recht op
      de armen van zijn stille liefde af
quote:
      JamesBrownie
      Ook lief
quote:
      Maedel
      Reltommy. Relt en zweeft voornamelijk in TRU, maar ook elders is ze niet
      te beroerd om de barricaden op te gaan. Verder best een stabiel type. Al
      eeuwig samenwonend met Mrs. Maedel. Houdt van klussen en kleuren.
quote:
      NanKing
      Topic-moeder
quote:
      Noodly
      Ook lief
quote:
      Sebasser

quote:
     Soapie
      Lief meisje
quote:
      Stroekie
      Topic-opa. Loopt hier al vanaf het begin af aan rond. Mag graag reizen maar
      zonder begeleiding tuimelt hij van de ene stroekblunder in de andere.
      Maar hij is altijd wel weer bereid om die hier met jullie te delen
quote:
      Tha_Erik
      Knuffelhomo. Kunstzinnig, verstandig en gevoelig, heeft voor iedereen een
      lief woord over maar kan ook de valse nicht uithangen. Houdt van Mika,
      rose en klarinet
quote:
      Wexy
      Topic-newby. Een puber vol onzin met een klein hartje.
quote:
      wonderer
      Topic-weirdo. Woont in Amerika, schrijft boeken over homo's en kan best
      bot uit de hoek komen, maar ook lief zijn als het moet. wonderer houdt
      niet van kou maar wel van mooie boeken en dito films
Waarom staan jullie tegenwoordig in GC en niet meer in ONZ?
Na ruim honderd topics hebben we besloten dat we helemaal geen onzin praten! We praten juist over hele serieuze dingen en daarom zijn we naar GC verhuisd.

Is dit het topic om je vibo collectie te tonen?
Jouw vibo-collectie is vast wel een eigen topic waard. Linkjes daarnaartoe zijn natuurlijk wel welkom

Ik wil wel meer dan alleen linkjes naar vibo-collecties plaatsen... wat kan ik hier dan wel posten?
Vanalles waar je het met je vrienden in de kroeg ook over zou hebben. Praat gezellig mee, leer leuke mensen kennen en het bier moet je er maar bij denken

Ik wil alles weten over hoe lesbeaux seksen, kan ik dat hier vragen?
Voor vragen omtrent (vrouwelijke) homoseksualiteit kun je hier terecht: SCHtel hier je vragen aan een ervaren homo # 18

Ik ben vrouw maar wel hetero, ben ik hier welkom?
Tuurlijk!

Ik ben bi, ben ik hier ook welkom?
Tuurlijk!

Ik ben man, ben ik hier welkom?
Tuurlijk!

Ik kom hier mijn penis aanbieden, die hebben jullie duidelijk nodig!
Sorry dat we je fantasie uit elkaar laten spatten, maar lesbeaus zijn niet lesbeau omdat ze de juiste man nog niet zijn tegengekomen. Dat is een fabeltje. Oneerbare voorstellen hou je dus liever voor je.

Wie zijn hier dan NIET welkom?
Trollen, flamers, pubers die hier alleen komen op keihard POT te roepen, je kunt zelf vast nog wel wat voorbeelden verzinnen. Houd het gewoon gezellig. En bedenk wel dat een enkele post betekent dat het topic voor eeuwig in je MyAT staat

Lesbeau? Dat schrijven ze toch op GeenStijl zo? Gejat?
Nee De term Lesbeau is niet door GS bedacht maar werd al veel eerder gebruikt. Het blad Zij aan Zij (lesbeaublad) hanteerde deze schrijfwijze in ieder geval al in 2001. Artikel over de Miss Lesbeau verkiezing 2001. De website Geen Stijl bestond toen nog helemaal niet.

Wie maakt het volgende topic?
De tommy die de laatste post doet, maakt ook het nieuwe topic, met behulp van deze OP.

Ik wil ook in de OP! Bij wie moet ik wezen?
Stuur wonderer een PB. Ook voor aanpassingen aan de huidige OP moet je bij wonderer zijn.
penny wise, pound foolish
www.frisofeest.nl op 30 november 2012
Gezellig met een zachte gay
pi_59095548
Fipo
ijs_beer fan!
  dinsdag 3 juni 2008 @ 18:00:17 #3
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_59095648
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 17:54 schreef NanKing het volgende:
Fipo
dankjewel voor nummer 301
penny wise, pound foolish
www.frisofeest.nl op 30 november 2012
Gezellig met een zachte gay
pi_59095670
Altijd handig voor mensen die 't topic niet zo snel terug kunnen vinden
ijs_beer fan!
  dinsdag 3 juni 2008 @ 18:05:58 #5
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59095758
* Viking84 mist zichzelf in de OP .
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 3 juni 2008 @ 18:06:41 #6
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59095768
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 18:01 schreef NanKing het volgende:
Altijd handig voor mensen die 't topic niet zo snel terug kunnen vinden
Je zult eens moeten zoeken!
Niet meer actief op Fok!
pi_59095783
Stuur Wonderer een PB .
ijs_beer fan!
  dinsdag 3 juni 2008 @ 19:11:49 #8
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_59097240
Mijn punt was dus niet om transseksuelen op een hoop te gooien met lesbo's (want dat klopt inderdaad, het is iets heel anders), maar ik was benieuwd hoe belangrijk dat vrouwenlichaam dus was.

En ik kan me best voorstellen dat een trans het even meldt. Sommigen zijn gewoon heel blij dat ze eindelijk zichzelf kunnen zijn. Je hebt ook homo's (m/v) die het graag aan iedereen laten weten, zeker als ze na lange tijd net uit de kast zijn.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  dinsdag 3 juni 2008 @ 19:36:30 #9
71919 wonderer
pi_59097907
*MAG kijk*
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
  dinsdag 3 juni 2008 @ 19:38:51 #10
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_59097982
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 19:11 schreef wonderer het volgende:
Mijn punt was dus niet om transseksuelen op een hoop te gooien met lesbo's (want dat klopt inderdaad, het is iets heel anders), maar ik was benieuwd hoe belangrijk dat vrouwenlichaam dus was.
Nou, dat ik dat zei had ook vooral te maken met het punt dat ze alle afwijkende sexualteiten dan maar bij elkaar gooien. En dat ik dat jammer vind. Een trans is geen lesbo, maar andersom ook niet dus
quote:
En ik kan me best voorstellen dat een trans het even meldt. Sommigen zijn gewoon heel blij dat ze eindelijk zichzelf kunnen zijn. Je hebt ook homo's (m/v) die het graag aan iedereen laten weten, zeker als ze na lange tijd net uit de kast zijn.
Jup, maar als je de 35 gepasseerd bent, dan is dat toch echt heel anders eigenlijk dan dat je rond de 20 bent.
Du weißt alles ganz genau, Hältst dich für wahnsinnig schlau
Aber einmal werd ich ganz gelassen, An dir vorbeigehn ohne dich zu hassen
  dinsdag 3 juni 2008 @ 19:51:13 #11
71919 wonderer
pi_59098309
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 19:38 schreef maedel het volgende:

[..]

Nou, dat ik dat zei had ook vooral te maken met het punt dat ze alle afwijkende sexualteiten dan maar bij elkaar gooien. En dat ik dat jammer vind. Een trans is geen lesbo, maar andersom ook niet dus
Da's wel waar ja, mensen lijken niet echt te beseffen dat transseksualiteit niets met geaardheid te maken heeft. Maar de groep transgenders is dan weer niet echt groot genoeg voor hun eigen groepjes en vanwege het verwantschap door het uitgekotst worden door de maatschappij krijg je vaak van die GLBT dingen.
quote:
Jup, maar als je de 35 gepasseerd bent, dan is dat toch echt heel anders eigenlijk dan dat je rond de 20 bent.
Niet als je TS bent... het kan best zijn dat die Jeanette nog maar heel kort "klaar" was. Niet iedereen begint het proces op z'n 16e.
  dinsdag 3 juni 2008 @ 20:23:04 #12
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_59099146
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 19:51 schreef wonderer het volgende:

[..]

Da's wel waar ja, mensen lijken niet echt te beseffen dat transseksualiteit niets met geaardheid te maken heeft. Maar de groep transgenders is dan weer niet echt groot genoeg voor hun eigen groepjes en vanwege het verwantschap door het uitgekotst worden door de maatschappij krijg je vaak van die GLBT dingen.
[..]
Ja, en daar baal ik dus eigenlijk onderhand best wel van. Want ik als huis-tuin-en-keuken-pot wordt dus wel op één hoop gegooid met allerlei mensen waar ik nul raakvlak mee heb
  dinsdag 3 juni 2008 @ 20:38:27 #13
166653 DR34M3R
*Knuffel!*
pi_59099570
teeeeveeeepeeee
Those who dream by night in the dusty recesses of their mind, wake in the morning to find that it was vanity.
But the dreamers of the day are dangerous people, for they dream their dreams with open eyes, and make them come true.
  dinsdag 3 juni 2008 @ 20:40:57 #14
71919 wonderer
pi_59099651
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 20:23 schreef maedel het volgende:

[..]

Ja, en daar baal ik dus eigenlijk onderhand best wel van. Want ik als huis-tuin-en-keuken-pot wordt dus wel op één hoop gegooid met allerlei mensen waar ik nul raakvlak mee heb
Denk je dat transseksuelen het leuk vinden om te horen "ach joh, je bent gewoon pot/flikker, zeik niet zo"?
  dinsdag 3 juni 2008 @ 20:42:12 #15
166653 DR34M3R
*Knuffel!*
pi_59099675
wat is er gebeurd in het vorige topic eigenlijk? Het is ineens zo hard gegaan!
Those who dream by night in the dusty recesses of their mind, wake in the morning to find that it was vanity.
But the dreamers of the day are dangerous people, for they dream their dreams with open eyes, and make them come true.
  dinsdag 3 juni 2008 @ 20:42:51 #16
71919 wonderer
pi_59099690
Lees terug, zou ik zeggen
  dinsdag 3 juni 2008 @ 20:47:49 #17
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_59099859
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 20:40 schreef wonderer het volgende:

[..]

Denk je dat transseksuelen het leuk vinden om te horen "ach joh, je bent gewoon pot/flikker, zeik niet zo"?
Ja, weet je, als ik heel eerlijk ben, ik heb affiniteit met potten. Niet met transseksuelen.
Dus, als ik naar een potten evenement ga, dan ga ik naar een potten evenement en niet naar een afwijkende seksualiteiten evenement.
Waarmee ik alleen maar wil zeggen, dat men wel de neiging heeft om alles dat niet hetero is op één hoop te mikken. En dat is fout, en daar heb ik als pot ook helemaal geen behoefte aan.

Wat niet wil zeggen dat ik me niet kan inleven in dat het lastig is om transseksueel te zijn. Het heeft alleen helemaal niks met lesbo te maken. En, als we dat zelf als groep al niet uit elkaar houden, waarom zou de buitenwereld dat dan wel doen?
  dinsdag 3 juni 2008 @ 20:47:50 #18
166653 DR34M3R
*Knuffel!*
pi_59099861

daar benn ik mee bezig
  dinsdag 3 juni 2008 @ 20:51:12 #19
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_59099958
Ik hoop wel dat duidelijk is, dat ik persoonlijk niet vind dat transseksualiteit een afwijkende seksualiteit is.
  dinsdag 3 juni 2008 @ 20:51:36 #20
71919 wonderer
pi_59099969
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 20:47 schreef maedel het volgende:

[..]

Ja, weet je, als ik heel eerlijk ben, ik heb affiniteit met potten. Niet met transseksuelen.
Dus, als ik naar een potten evenement ga, dan ga ik naar een potten evenement en niet naar een afwijkende seksualiteiten evenement.
Waarmee ik alleen maar wil zeggen, dat men wel de neiging heeft om alles dat niet hetero is op één hoop te mikken. En dat is fout, en daar heb ik als pot ook helemaal geen behoefte aan.

Wat niet wil zeggen dat ik me niet kan inleven in dat het lastig is om transseksueel te zijn. Het heeft alleen helemaal niks met lesbo te maken. En, als we dat zelf als groep al niet uit elkaar houden, waarom zou de buitenwereld dat dan wel doen?
Je hebt affiniteit met vrouwen die op vrouwen vallen. Daar kunnen ook vrouwen bij zitten die als man geboren zijn.

Daarnaast is het gros van de transseksuelen in hun brongeslacht homoseksueel, ook al voelen ze dat zelf niet zo. Of juist andersom (zoals ik).

Veel transseksuelen denken eerst dat ze homo zijn.

Maar ik begrijp dat je net zo min als een hetero zit te wachten op de verhalen. Net zoals waarschijnlijk hetero's geen behoefte hebben aan verhalen over gelijkslachtige liefde, tenzij om enige nieuwsgierigheid en sensatielust te bevredigen.
  dinsdag 3 juni 2008 @ 20:56:17 #21
166653 DR34M3R
*Knuffel!*
pi_59100114
* DR34M3R heet Backtrack van harte welkom
  dinsdag 3 juni 2008 @ 21:00:43 #22
166653 DR34M3R
*Knuffel!*
pi_59100258
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 20:51 schreef wonderer het volgende:

[..]

Je hebt affiniteit met vrouwen die op vrouwen vallen. Daar kunnen ook vrouwen bij zitten die als man geboren zijn.

Daarnaast is het gros van de transseksuelen in hun brongeslacht homoseksueel, ook al voelen ze dat zelf niet zo. Of juist andersom (zoals ik).

Veel transseksuelen denken eerst dat ze homo zijn.

Maar ik begrijp dat je net zo min als een hetero zit te wachten op de verhalen. Net zoals waarschijnlijk hetero's geen behoefte hebben aan verhalen over gelijkslachtige liefde, tenzij om enige nieuwsgierigheid en sensatielust te bevredigen.
Of gewoon omdat liefde tussen twee mensen per definitie mooi is. In welk hokje je het ook zou willen stoppen
  dinsdag 3 juni 2008 @ 21:08:54 #23
166653 DR34M3R
*Knuffel!*
pi_59100454
Oh, help... ben ik nu een topickiller?
  dinsdag 3 juni 2008 @ 21:14:18 #24
71919 wonderer
pi_59100637
Nee hoor, maar ik zit nog steeds het MAG te kijken en ik weet verder ook niet meer wat ik moet zeggen. Ik hoop zo dat Wim gewonnen heeft...
  dinsdag 3 juni 2008 @ 21:18:38 #25
166653 DR34M3R
*Knuffel!*
pi_59100793
Oh, ik heb vandaag inside information gehad dat ik de wedstrijd gewonnen heb!

(weet je nog wel... die van de cd-titel )

Alleen.. ze zijn blijkbaar niet tevreden over de kwaliteit en gaan het opnieuw opnemen blijkbaar. Maar ik heb al een leuk idee voor het optreden dat ik gewoonnen zou hebben... eens aan mijn tante vragen of het uitkomt
  dinsdag 3 juni 2008 @ 21:20:46 #26
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_59100873
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 20:51 schreef wonderer het volgende:

[..]

Nee, ik heb affinitieit met lesbiënnes.
  dinsdag 3 juni 2008 @ 21:22:12 #27
71919 wonderer
pi_59100908
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 21:20 schreef maedel het volgende:

[..]

Nee, ik heb affinitieit met lesbiënnes.
Jammer.
  dinsdag 3 juni 2008 @ 21:40:18 #28
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_59101417
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 21:22 schreef wonderer het volgende:

[..]

Jammer.
Ja, ik vind het jammer dat dat niet mag.
Ik ben pot, en daar heb ik affiniteit mee. Ik weet niet hoe het is om trans te zijn. Ik denk dat dat een groter issue is dan op vrouwen vallen. Dat speelt dan denk ik zo ook een grotere rol.
Dus, waarom nou net doen of ik dat begrijp? Als ik een hetero al niet begrijp?
  dinsdag 3 juni 2008 @ 21:44:34 #29
214108 MuteZukini
she's a rejector
pi_59101540
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 21:40 schreef maedel het volgende:

[..]

Ja, ik vind het jammer dat dat niet mag.
Ik ben pot, en daar heb ik affiniteit mee. Ik weet niet hoe het is om trans te zijn. Ik denk dat dat een groter issue is dan op vrouwen vallen. Dat speelt dan denk ik zo ook een grotere rol.
Dus, waarom nou net doen of ik dat begrijp? Als ik een hetero al niet begrijp?
begrijp je dan wel een man die op een man valt?
wat ik wil zeggen, je hoeft de ander niet te begrijpen om voor elkaar op te kunnen komen, toch?
En van trans zijn kan elke trans een zo groot issue maken als ie zelf wilt, net als jij van je seksualiteit in je dagelijks leven in enige mate een issue kan maken of niet.

(sorry val even binnen )
une vie en rêve est une vie sans scrupule
  dinsdag 3 juni 2008 @ 21:47:48 #30
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59101633
Ik vind het als lesbo ook niet nodig om me te verdiepen in transseksuelen.
Bovendien: ik vind vrouwen die eerst man zijn geweest niet écht vrouw, dus daar heb ik ook geen affiniteit mee .
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 3 juni 2008 @ 21:53:39 #31
214108 MuteZukini
she's a rejector
pi_59101810
even een oprechte vraag:

en echt vrouw is?

niet zomaar een vraag die simpel te beantwoorden is, maar als vrouw die zich in vrouwen verdiept heb je vast een antwoord, toch?
  dinsdag 3 juni 2008 @ 21:53:49 #32
166653 DR34M3R
*Knuffel!*
pi_59101815
@ maedel & Viking84: Hoe kun je dat zeggen? Wat als je verliefd wordt op een vrouw, en ze vertelt je later dat ze vroeger man was? Zou je daar dan alsnog op afknappen? Het lijkt me dat je verliefd wordt, c.q. houdt van, de persoon zelf, niet om wat ze vroeger was?

[ Bericht 2% gewijzigd door DR34M3R op 03-06-2008 22:10:36 ]
  dinsdag 3 juni 2008 @ 22:10:01 #33
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_59102257
Nou ja, worden Maedel en Viking hier nou aangevallen omdat ze durven zeggen dat ze niks met transseksuelen hebben (of willen hebben)? En natuurlijk, hypothetisch gezien kan er een uitzondering zijn. Als men zegt niet op blond haar te vallen, of niet op kleinere mensen, dan kan het nog zo zijn dat er een iemand is die dat toch is. Maar je mag toch wel gewoon zeggen dat je op een bepaald type mens niet valt? Dat je dat type niet uitzoekt? Dat je daar niet zomaar voor zou kiezen?

Whehe, ik breek hier ook weer eens in.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  dinsdag 3 juni 2008 @ 22:12:24 #34
166653 DR34M3R
*Knuffel!*
pi_59102320
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 22:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou ja, worden Maedel en Viking hier nou aangevallen omdat ze durven zeggen dat ze niks met transseksuelen hebben (of willen hebben)? En natuurlijk, hypothetisch gezien kan er een uitzondering zijn. Als men zegt niet op blond haar te vallen, of niet op kleinere mensen, dan kan het nog zo zijn dat er een iemand is die dat toch is. Maar je mag toch wel gewoon zeggen dat je op een bepaald type mens niet valt? Dat je dat type niet uitzoekt? Dat je daar niet zomaar voor zou kiezen?

Whehe, ik breek hier ook weer eens in.
Ik val ze niet aan, probeer alleen te begrijpen wat ze bedoelen en hoever ze daarin gaan. Ik weet namelijk niet of je op voorhand kunt zeggen dat je niet geïnteresseerd bent in een persoon omdat die vroeger een ander geslacht had.
  dinsdag 3 juni 2008 @ 22:15:53 #35
166653 DR34M3R
*Knuffel!*
pi_59102423
maar dat antwoord lees ik morgen wel, ik ga nu douchen en naar bed.

Welterusten
  dinsdag 3 juni 2008 @ 22:17:28 #36
71919 wonderer
pi_59102459
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 22:12 schreef DR34M3R het volgende:

[..]

Ik val ze niet aan, probeer alleen te begrijpen wat ze bedoelen en hoever ze daarin gaan. Ik weet namelijk niet of je op voorhand kunt zeggen dat je niet geïnteresseerd bent in een persoon omdat die vroeger een ander geslacht had.
Dat was mijn idee in het begin ook. Er werd zo mooi gezegd dat een vrouw niet alleen een kut of vrouwenlichaam is, maar zelfs al is dat door operatie verkregen en is de persoonlijkheid gewoon vrouw, dan nog telt het niet?

Blijkbaar maakt het uiterlijk van de persoon in kwestie toch meer uit dan men in eerste instantie wilde doen geloven. Of ik heb het verkeerd begrepen.
  dinsdag 3 juni 2008 @ 22:30:16 #37
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59102898
Ja, ok, misschien ben ik wel wat te kortzichtig . Ik kan me gewoon niet voorstellen dat ik op een transseksueel zou vallen. Als het zou gebeuren en ik zou later te horen krijgen dat ze ooit een man was, dan kijk ik er misschien wel anders tegenaan dan wanneer ik meteen weet dat ze ooit een man is geweest. Want dan ken ik haar als vrouw en niet als een vrouw die ooit een man was. Ik geloof trouwens niet dat ik niet zou merken dat ik met een transseksueel te maken had.

Maar ik voel me hier bijna verplicht om affiniteit te hebben met transseksuelen, omdat zij ook afwijken van de norm. Zo kun je ook wel stellen dat ik maar affiniteit moet hebben met pedo's. Onzin natuurlijk.
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 3 juni 2008 @ 22:44:04 #38
214108 MuteZukini
she's a rejector
pi_59103413
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 22:30 schreef Viking84 het volgende:

Maar ik voel me hier bijna verplicht om affiniteit te hebben met transseksuelen, omdat zij ook afwijken van de norm.
Affiniteit dat is iets dat je met een ander persoon hebt en kan op heel veel dingen zijn, dat dwingt je niet om affiniteit met een transseksueel te hebben. Een transseksueel is niet iemand die uit Transseksuëlië komt, transseksueel is een diagnose op basis waarvan iemand medisch behandeld is. Net als dat iemand met een intersex aandoening (bijv. ambigue genetalia) die niet al na de geboorte is geopereerd op later leeftijd dat aan laat passen. Dat mensen je zien zoals je bent daar gaat het om, en dus is iemand die met vrouwelijk geslacht is geboren maar zich man voelt en zich laat behandelen, een man en niet een transseksueel. Affiniteit daarop baseren is dus naar mijn inzicht wat absurd.
quote:
Zo kun je ook wel stellen dat ik maar affiniteit moet hebben met pedo's. Onzin natuurlijk.
eerlijk gezegd is dat wel een heel erg grove uitspraak, al is het onzin, zoiets zou ik niet over m'n lippen laten komen.
  dinsdag 3 juni 2008 @ 23:57:37 #39
71919 wonderer
pi_59105427
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 22:30 schreef Viking84 het volgende:
Ja, ok, misschien ben ik wel wat te kortzichtig . Ik kan me gewoon niet voorstellen dat ik op een transseksueel zou vallen. Als het zou gebeuren en ik zou later te horen krijgen dat ze ooit een man was, dan kijk ik er misschien wel anders tegenaan dan wanneer ik meteen weet dat ze ooit een man is geweest. Want dan ken ik haar als vrouw en niet als een vrouw die ooit een man was. Ik geloof trouwens niet dat ik niet zou merken dat ik met een transseksueel te maken had.

Maar ik voel me hier bijna verplicht om affiniteit te hebben met transseksuelen, omdat zij ook afwijken van de norm. Zo kun je ook wel stellen dat ik maar affiniteit moet hebben met pedo's. Onzin natuurlijk.
Natuurlijk is dat niet verplicht. En het hoeft ook helemaal niet. Maar de argumenten waarom (in brede zin, niet alleen van jou) vond ik niet erg overtuigend en daar ga ik dus op in.

Overigens, iemand die doof is geboren en door een operatie weer kan horen, zou je die nog steeds doof noemen, want zo is hij nou eenmaal geboren?
  woensdag 4 juni 2008 @ 00:01:03 #40
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_59105502
Niet als ie weer kan horen, maar hij is wel doof geweest.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 4 juni 2008 @ 00:20:45 #41
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_59105803
Zie ik t nu verkeerd of zie ik alles cursief staan?
Het volgende even met cursief aan........

even testen hoor.... ow ja en meteen een tvp ook

edit... hmz ik zie geen verschil...
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  woensdag 4 juni 2008 @ 00:37:58 #42
71919 wonderer
pi_59106028
Hier is alles goed. Welke layout gebruik je?
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 4 juni 2008 @ 00:47:18 #43
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_59106136
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 00:37 schreef wonderer het volgende:
Hier is alles goed. Welke layout gebruik je?
de bagger layout. Maar die heb ik altijd al.... en normaal zag ik nooit zo scheef... Met de layout 'new' zie ik ook scheef.....
nou ja ik ga eerst slapen... misschien ligt t aan mn vermoeide ogen ofzo

Slaap lekker allemaal en tot morgen met hopelijk weer rechte letters
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  woensdag 4 juni 2008 @ 01:47:31 #44
71919 wonderer
pi_59106755
Weird...
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 4 juni 2008 @ 01:48:40 #45
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_59106765
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 01:47 schreef wonderer het volgende:
Weird...
yep.. klopt.... maar ach het went

kan niet slapen.. is te warm.... pffff ramen open staan.. en nog koelt het niet af...
  woensdag 4 juni 2008 @ 01:56:06 #46
71919 wonderer
pi_59106821
bak met ijsblokjes voor een ventilator zetten.
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 4 juni 2008 @ 01:58:56 #47
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_59106845
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 01:56 schreef wonderer het volgende:
bak met ijsblokjes voor een ventilator zetten.
goed plan.. moet ik een ventilator midden in de nacht van de zolder halen... zolder heeft een luik en een schuiftrap... lijkt me geen goed plan als ik nog een vriendelijk contact met de buren wil behouden
pi_59107224
Hoi.
Ik hou van androgyn.

Ja, zij weer
pi_59107225
Ook wel, tvp. Was dat ^^
  woensdag 4 juni 2008 @ 05:10:08 #50
71919 wonderer
pi_59107290
Hoi Fill
  woensdag 4 juni 2008 @ 06:56:37 #51
166653 DR34M3R
*Knuffel!*
pi_59107410
mogguh!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')