quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Je zult eens moeten zoeken!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 18:01 schreef NanKing het volgende:
Altijd handig voor mensen die 't topic niet zo snel terug kunnen vinden
Nou, dat ik dat zei had ook vooral te maken met het punt dat ze alle afwijkende sexualteiten dan maar bij elkaar gooien. En dat ik dat jammer vind. Een trans is geen lesbo, maar andersom ook niet dusquote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:11 schreef wonderer het volgende:
Mijn punt was dus niet om transseksuelen op een hoop te gooien met lesbo's (want dat klopt inderdaad, het is iets heel anders), maar ik was benieuwd hoe belangrijk dat vrouwenlichaam dus was.
Jup, maar als je de 35 gepasseerd bent, dan is dat toch echt heel anders eigenlijk dan dat je rond de 20 bent.quote:En ik kan me best voorstellen dat een trans het even meldt. Sommigen zijn gewoon heel blij dat ze eindelijk zichzelf kunnen zijn. Je hebt ook homo's (m/v) die het graag aan iedereen laten weten, zeker als ze na lange tijd net uit de kast zijn.
Da's wel waar ja, mensen lijken niet echt te beseffen dat transseksualiteit niets met geaardheid te maken heeft. Maar de groep transgenders is dan weer niet echt groot genoeg voor hun eigen groepjes en vanwege het verwantschap door het uitgekotst worden door de maatschappij krijg je vaak van die GLBT dingen.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:38 schreef maedel het volgende:
[..]
Nou, dat ik dat zei had ook vooral te maken met het punt dat ze alle afwijkende sexualteiten dan maar bij elkaar gooien. En dat ik dat jammer vind. Een trans is geen lesbo, maar andersom ook niet dus
Niet als je TS bent... het kan best zijn dat die Jeanette nog maar heel kort "klaar" was. Niet iedereen begint het proces op z'n 16e.quote:Jup, maar als je de 35 gepasseerd bent, dan is dat toch echt heel anders eigenlijk dan dat je rond de 20 bent.
Ja, en daar baal ik dus eigenlijk onderhand best wel van. Want ik als huis-tuin-en-keuken-pot wordt dus wel op één hoop gegooid met allerlei mensen waar ik nul raakvlak mee hebquote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:51 schreef wonderer het volgende:
[..]
Da's wel waar ja, mensen lijken niet echt te beseffen dat transseksualiteit niets met geaardheid te maken heeft. Maar de groep transgenders is dan weer niet echt groot genoeg voor hun eigen groepjes en vanwege het verwantschap door het uitgekotst worden door de maatschappij krijg je vaak van die GLBT dingen.
[..]
Denk je dat transseksuelen het leuk vinden om te horen "ach joh, je bent gewoon pot/flikker, zeik niet zo"?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:23 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja, en daar baal ik dus eigenlijk onderhand best wel van. Want ik als huis-tuin-en-keuken-pot wordt dus wel op één hoop gegooid met allerlei mensen waar ik nul raakvlak mee heb
Ja, weet je, als ik heel eerlijk ben, ik heb affiniteit met potten. Niet met transseksuelen.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:40 schreef wonderer het volgende:
[..]
Denk je dat transseksuelen het leuk vinden om te horen "ach joh, je bent gewoon pot/flikker, zeik niet zo"?
Je hebt affiniteit met vrouwen die op vrouwen vallen. Daar kunnen ook vrouwen bij zitten die als man geboren zijn.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:47 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja, weet je, als ik heel eerlijk ben, ik heb affiniteit met potten. Niet met transseksuelen.
Dus, als ik naar een potten evenement ga, dan ga ik naar een potten evenement en niet naar een afwijkende seksualiteiten evenement.
Waarmee ik alleen maar wil zeggen, dat men wel de neiging heeft om alles dat niet hetero is op één hoop te mikken. En dat is fout, en daar heb ik als pot ook helemaal geen behoefte aan.
Wat niet wil zeggen dat ik me niet kan inleven in dat het lastig is om transseksueel te zijn. Het heeft alleen helemaal niks met lesbo te maken. En, als we dat zelf als groep al niet uit elkaar houden, waarom zou de buitenwereld dat dan wel doen?
Of gewoon omdat liefde tussen twee mensen per definitie mooi is. In welk hokje je het ook zou willen stoppenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:51 schreef wonderer het volgende:
[..]
Je hebt affiniteit met vrouwen die op vrouwen vallen. Daar kunnen ook vrouwen bij zitten die als man geboren zijn.
Daarnaast is het gros van de transseksuelen in hun brongeslacht homoseksueel, ook al voelen ze dat zelf niet zo. Of juist andersom (zoals ik).
Veel transseksuelen denken eerst dat ze homo zijn.
Maar ik begrijp dat je net zo min als een hetero zit te wachten op de verhalen. Net zoals waarschijnlijk hetero's geen behoefte hebben aan verhalen over gelijkslachtige liefde, tenzij om enige nieuwsgierigheid en sensatielust te bevredigen.
Nee, ik heb affinitieit met lesbiënnes.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:51 schreef wonderer het volgende:
[..]
Je hebt affiniteit met vrouwen die op vrouwen vallen. Daar kunnen ook vrouwen bij zitten die als man geboren zijn.
Jammer.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:20 schreef maedel het volgende:
[..]
Nee, ik heb affinitieit met lesbiënnes.
Ja, ik vind het jammer dat dat niet mag.quote:
begrijp je dan wel een man die op een man valt?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:40 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja, ik vind het jammer dat dat niet mag.
Ik ben pot, en daar heb ik affiniteit mee. Ik weet niet hoe het is om trans te zijn. Ik denk dat dat een groter issue is dan op vrouwen vallen. Dat speelt dan denk ik zo ook een grotere rol.
Dus, waarom nou net doen of ik dat begrijp? Als ik een hetero al niet begrijp?
Ik val ze niet aan, probeer alleen te begrijpen wat ze bedoelen en hoever ze daarin gaan. Ik weet namelijk niet of je op voorhand kunt zeggen dat je niet geïnteresseerd bent in een persoon omdat die vroeger een ander geslacht had.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou ja, worden Maedel en Viking hier nou aangevallen omdat ze durven zeggen dat ze niks met transseksuelen hebben (of willen hebben)? En natuurlijk, hypothetisch gezien kan er een uitzondering zijn. Als men zegt niet op blond haar te vallen, of niet op kleinere mensen, dan kan het nog zo zijn dat er een iemand is die dat toch is. Maar je mag toch wel gewoon zeggen dat je op een bepaald type mens niet valt? Dat je dat type niet uitzoekt? Dat je daar niet zomaar voor zou kiezen?
Whehe, ik breek hier ook weer eens in.
Dat was mijn idee in het begin ook. Er werd zo mooi gezegd dat een vrouw niet alleen een kut of vrouwenlichaam is, maar zelfs al is dat door operatie verkregen en is de persoonlijkheid gewoon vrouw, dan nog telt het niet?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:12 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik val ze niet aan, probeer alleen te begrijpen wat ze bedoelen en hoever ze daarin gaan. Ik weet namelijk niet of je op voorhand kunt zeggen dat je niet geïnteresseerd bent in een persoon omdat die vroeger een ander geslacht had.
Affiniteit dat is iets dat je met een ander persoon hebt en kan op heel veel dingen zijn, dat dwingt je niet om affiniteit met een transseksueel te hebben. Een transseksueel is niet iemand die uit Transseksuëlië komt, transseksueel is een diagnose op basis waarvan iemand medisch behandeld is. Net als dat iemand met een intersex aandoening (bijv. ambigue genetalia) die niet al na de geboorte is geopereerd op later leeftijd dat aan laat passen. Dat mensen je zien zoals je bent daar gaat het om, en dus is iemand die met vrouwelijk geslacht is geboren maar zich man voelt en zich laat behandelen, een man en niet een transseksueel. Affiniteit daarop baseren is dus naar mijn inzicht wat absurd.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:30 schreef Viking84 het volgende:
Maar ik voel me hier bijna verplicht om affiniteit te hebben met transseksuelen, omdat zij ook afwijken van de norm.
eerlijk gezegd is dat wel een heel erg grove uitspraak, al is het onzin, zoiets zou ik niet over m'n lippen laten komen.quote:Zo kun je ook wel stellen dat ik maar affiniteit moet hebben met pedo's. Onzin natuurlijk.
Natuurlijk is dat niet verplicht. En het hoeft ook helemaal niet. Maar de argumenten waarom (in brede zin, niet alleen van jou) vond ik niet erg overtuigend en daar ga ik dus op in.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:30 schreef Viking84 het volgende:
Ja, ok, misschien ben ik wel wat te kortzichtig. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat ik op een transseksueel zou vallen. Als het zou gebeuren en ik zou later te horen krijgen dat ze ooit een man was, dan kijk ik er misschien wel anders tegenaan dan wanneer ik meteen weet dat ze ooit een man is geweest. Want dan ken ik haar als vrouw en niet als een vrouw die ooit een man was. Ik geloof trouwens niet dat ik niet zou merken dat ik met een transseksueel te maken had.
Maar ik voel me hier bijna verplicht om affiniteit te hebben met transseksuelen, omdat zij ook afwijken van de norm. Zo kun je ook wel stellen dat ik maar affiniteit moet hebben met pedo's. Onzin natuurlijk.
de bagger layout. Maar die heb ik altijd al.... en normaal zag ik nooit zo scheef... Met de layout 'new' zie ik ook scheef.....quote:Op woensdag 4 juni 2008 00:37 schreef wonderer het volgende:
Hier is alles goed. Welke layout gebruik je?
yep.. klopt.... maar ach het wentquote:Op woensdag 4 juni 2008 01:47 schreef wonderer het volgende:
Weird...
goed plan.. moet ik een ventilator midden in de nacht van de zolder halen... zolder heeft een luik en een schuiftrap... lijkt me geen goed plan als ik nog een vriendelijk contact met de buren wil behoudenquote:Op woensdag 4 juni 2008 01:56 schreef wonderer het volgende:
bak met ijsblokjes voor een ventilator zetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |