abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59150734
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 18:09 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

[ afbeelding ]?

Die heb ik toen nog een beetje gefixt .
Ja, ik wilde dat erbij zeggen maar bedankt me het is vast té als ik dat onthouden heb .
ijs_beer fan!
  donderdag 5 juni 2008 @ 18:10:19 #103
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59150738
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 17:57 schreef NanKing het volgende:

[..]

JA!
Jij had ooit zo'n tof icoontje, nu moeten we de hele tijd naar die stomme wicky kijken
Hihi.
Ja iedereen vond mijn Tina-icoontje stom . En ik vind Tina niet leuk meer .
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 5 juni 2008 @ 18:10:51 #104
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59150746
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 18:10 schreef NanKing het volgende:

[..]

Ja, ik wilde dat erbij zeggen maar bedankt me het is vast té als ik dat onthouden heb .
Meisje, meisje, wat typ je weer haastig .
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 5 juni 2008 @ 18:14:18 #105
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_59150811
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 18:10 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Hihi.
Ja iedereen vond mijn Tina-icoontje stom . En ik vind Tina niet leuk meer .
Vind jij Tina stom?
Jij loopt zeker voor?
Niet net als ik, brave bejaarde, die wacht op de dvd met nederlandse subs bij de mediamarkt....
Du weißt alles ganz genau, Hältst dich für wahnsinnig schlau
Aber einmal werd ich ganz gelassen, An dir vorbeigehn ohne dich zu hassen
  donderdag 5 juni 2008 @ 18:16:07 #106
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59150855
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 18:14 schreef maedel het volgende:

[..]

Vind jij Tina stom?
Jij loopt zeker voor?
Niet net als ik, brave bejaarde, die wacht op de dvd met nederlandse subs bij de mediamarkt....
Ik vind Tina al stom sinds ze niet meer zwanger is . Ik ga nu voor Bette . En ik vond Jodi en Bette zó leuk in het begin (die ene scène met die tanktops ), maar later niet meer .
Niet meer actief op Fok!
pi_59150897
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 18:10 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Meisje, meisje, wat typ je weer haastig .
Mea culpa, ik zal het niet meer doen .

Ik 'bedankt' me nu wel 2 keer .
ijs_beer fan!
  donderdag 5 juni 2008 @ 18:31:50 #108
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_59151192
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 18:16 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik vind Tina al stom sinds ze niet meer zwanger is .
huh? hoezo dat nou?
quote:
Ik ga nu voor Bette .
ja logisch
  donderdag 5 juni 2008 @ 19:53:37 #109
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_59152970
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 17:54 schreef maedel het volgende:
Ik zie jou drie punten noemen, die ik eigenlijk niet gezegd heb.

En, de anekdote, getuigt nou net van acceptatie.
Waarom zou ik met die mevrouw praten over hoe zij vroeger heette als ik haar als vrouw accepteer? Of sterker nog, daar helemaal niet mee bezig was?
Ik was eigenlijk meer geïnteresseerd in wat ze voor werk deed, of hoe ze daar zo op die avond verzeild raakte (het was een cursus, ik ga verder niet daar niet op in wat of hoe, maar het ging niet over psychische dingen ofzo, meer een origamiclub o.i.d.).
Ik heb tijdens het schrijven van die post teruggelezen en direct gereageerd op jouw posts om zeker te weten dat het niet mis had, dus of ik ben een kei in jou misinterpreteren, of er gaat iets anders niet goed.

En nee, persoonlijk vind ik het geen acceptatie als je niks wil horen over transseksualiteit. Dat je accepteert dat ze een vrouw is, prima, niet meer dan logisch. Dat je negeert dat daar een lijdensweg aan vooraf is gegaan, niet zo prima. Jij verwijt mensen dat ze te hetero doen als ze dat niet zijn om geaccepteerd te worden; moeten transseksuelen dan hun leven VOOR de transitie verbergen willen ze serieus genomen worden? Wat als het een biovrouw was geweest die had gezegd "mijn vriendin heet geertje, dat vind ik ook zo'n mooie naam", zou je er dan net zo over gevallen zijn?
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  donderdag 5 juni 2008 @ 19:55:13 #110
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59153010
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 18:31 schreef maedel het volgende:

[..]

huh? hoezo dat nou?
Weet niet. Toen vond ik haar sexy, daarna niet meer .
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 5 juni 2008 @ 19:56:25 #111
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_59153034
So much voor:
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 16:50 schreef wonderer het volgende:
Ik ben er nu wel klaar mee hoor, als ik steeds verkeerd begrepen word.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  donderdag 5 juni 2008 @ 20:06:50 #112
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_59153249
Oh ik heb trouwens afleveringen van Greys Anatomy vooruit gekeken (shame on me, maar goed), en het krijgt een lesbotwist . Hopen dat er nog een seizoen gemaakt wordt (ik denk het haast wel).

Hoogachtend,
Erik.
  donderdag 5 juni 2008 @ 20:20:54 #113
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_59153575
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 19:53 schreef wonderer het volgende:

[..]

Ik heb tijdens het schrijven van die post teruggelezen en direct gereageerd op jouw posts om zeker te weten dat het niet mis had, dus of ik ben een kei in jou misinterpreteren, of er gaat iets anders niet goed.

En nee, persoonlijk vind ik het geen acceptatie als je niks wil horen over transseksualiteit. Dat je accepteert dat ze een vrouw is, prima, niet meer dan logisch. Dat je negeert dat daar een lijdensweg aan vooraf is gegaan, niet zo prima. Jij verwijt mensen dat ze te hetero doen als ze dat niet zijn om geaccepteerd te worden; moeten transseksuelen dan hun leven VOOR de transitie verbergen willen ze serieus genomen worden? Wat als het een biovrouw was geweest die had gezegd "mijn vriendin heet geertje, dat vind ik ook zo'n mooie naam", zou je er dan net zo over gevallen zijn?
Ok, nog een keer dan.
Ik sta aan de bar.
Die wildvreemde mevrouw komt naast me staan.
We hebben het over namen, samen met de barman. Gewoon smalltalk, zo van "je staat naast elkaar en moet wat zeggen".
De barman zegt "ik heet X".
Zegt zij: Ja, ik heet tegenwoordig Y".

Het ging dus niet over transseksualteit. Helemaal niet. Ik stond in een bar, en een vreemde vrouw begint daarover tegen vreemde mensen. Ik ga toch ook niet in de Edah staan verkondigen dat ik lesbisch ben? WTF heeft dat er mee te maken?
Jij doet nou net of ik al jaren bevriend ben met haar en haar hele proces negeer.
Schei toch uit zeg.
quote:
En nee, persoonlijk vind ik het geen acceptatie als je niks wil horen over transseksualiteit.
Nou, echt waar, wat een ontiegelijk kromme redenatie, dat ik niks wil horen over transseksualiteit. Dat heb ik nergens gezegd, dat maak je er nu zelf van.
Het gaat mis omdat jij een referentiekader hebt, en denkt dat je niet geaccepteerd wordt.

Weet je wat, veel plezier met je reeks.
pi_59153959

Meer krijg ik er niet uitgeperst atm.
ijs_beer fan!
  donderdag 5 juni 2008 @ 20:42:18 #115
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_59154041
Wat NanKing zegt dus.

.
Hoogachtend,
Erik.
  donderdag 5 juni 2008 @ 21:21:10 #116
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_59154949
en dan te bedenken dat het ontstaan van deze reeks juist bedoelt was als een plek voor velen. en dat we rellen trollen en dergelijke juist buiten de deur wensten te houden
penny wise, pound foolish
www.frisofeest.nl op 30 november 2012
Gezellig met een zachte gay
  donderdag 5 juni 2008 @ 22:28:07 #117
71919 wonderer
pi_59156906
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 19:56 schreef Tha_Erik het volgende:
So much voor:
[..]
Ja, als ik uitgedaagd en perongeluk/expres steeds verkeerd begrepen word, ga ik door. Ik heb m.i. goede argumenten en uitleg gegeven waarom ik denk wat ik denk, en daar wordt verder ook niet op ingegaan. Ik doe mijn best om te laten zien wat ik bedoelde, maar er worden alleen maar een paar dingetjes uitgepikt waar mevrouw het niet mee eens is. Lekker discussieren wordt dat dan.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
pi_59157496
Nou en waar ligt nu precies het probleem? Alleen omdat Maedel zei dat ze het niet leuk vindt'/onzin vindt dat alles op 1 hoop gegooid wordt.
En dat maedel en viking zich het niet voor kunnen stellen een relatie hebben met een tg of verliefd op kunnen worden of het bed er mee delen? Val je daar over? Is er meer aan de hand?
Want zelfs ik snap er nu geen tering meer van wat nou precies je grootste probleem is.
Maedel heeft nu al zeker 10 keer gepost geen problemen te hebben met personen die tg zijn. Wat moet er nou gezegd worden?
Moet er een excuses gemaakt voor de opmerking dat ze zich er niets bij voor kan stellen, moet ze een excuses maken voor 't feit dat ze zei dat ze 't niet op 1 hoop wilde gooien?
Ik snap echt 't probleem niet meer hoor hier.

Er wordt van een mug een olifant gemaakt en het wordt zo ver opgedreven dat maedel uit 't topic blijft, nou echt woohoo fucking joy, ik spring in 't rond.
ijs_beer fan!
  donderdag 5 juni 2008 @ 23:10:55 #119
71919 wonderer
pi_59158102
Het probleem is dat mij woorden in de mond gelegd worden (dat ik zou vinden dat ze affiniteit moeten hebben etc) die ik niet vind, en dat daar ZELFS als ik dat uitleg dat ik dat niet vind er nog over doorgezeken wordt.

Mijn probleem is de manier van discussieren, niet het onderwerp. Ik wilde alleen wat begrip kweken, zowel bij mij over het waarom van hun mening, als bij hen over het waarom van het "op een hoop gooien" en die anecdote.

Het is een onderwerp waar ik een en ander van weet en waar ik dus argumenten voor kan aandragen. Het doet me persoonlijk net zoveel als een discussie over of honden of katten beter zijn.
  donderdag 5 juni 2008 @ 23:21:44 #120
214108 MuteZukini
she's a rejector
pi_59158443
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 23:10 schreef wonderer het volgende:

Mijn probleem is de manier van discussieren, niet het onderwerp. Ik wilde alleen wat begrip kweken, zowel bij mij over het waarom van hun mening, als bij hen over het waarom van het "op een hoop gooien" en die anecdote.
Ze heeft ergens gesteld dat dat alles op een gevoel is gestoeld, en tsja met gevoelens is het maar moelijk discussiëren..... een non-discussie (wat het hier is geworden) kan je beter bijleggen en achter je laten en over andere dingen verder gaan
...het is wel verleidelijk om als je uitgedaagd wordt er op in te gaan, maar het is duidelijk dat niemand hier dichter bij elkaar is gekomen helaas .... dus op naar het volgende relaas
une vie en rêve est une vie sans scrupule
pi_59158520
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 20:51 schreef wonderer het volgende:

Je hebt affiniteit met vrouwen die op vrouwen vallen. Daar kunnen ook vrouwen bij zitten die als man geboren zijn.
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 21:20 schreef maedel het volgende:

[..]

Nee, ik heb affinitieit met lesbiënnes.
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 21:22 schreef wonderer het volgende:

[..]

Jammer.
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 21:40 schreef maedel het volgende:

[..]

Ja, ik vind het jammer dat dat niet mag.
Ik ben pot, en daar heb ik affiniteit mee. Ik weet niet hoe het is om trans te zijn. Ik denk dat dat een groter issue is dan op vrouwen vallen. Dat speelt dan denk ik zo ook een grotere rol.
Dus, waarom nou net doen of ik dat begrijp? Als ik een hetero al niet begrijp?
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 18:14 schreef wonderer het volgende:
Ja. Ik wil dus helemaal niemand verplichten affiniteit te hebben, ik probeer alleen te begrijpen waar dei afkeer vandaan komt dat je er niet eens mee geassocieerd wil worden, en dat transvrouwen blijkbaar niet eens echt meetellen voor jou/jullie als vrouw. Klinkt bekend? Potten telden ook niet mee, tot voor kort. Ik dacht dat enige broederschap (zusterschap ) wel zou bestaan, maar blijkbaar kunnen potten net zo kortzichtig zijn als poten

Ja, misschien een beetje idealistisch van me dat ik denk dat mensen die voor hun eigen bestaan(srecht) hebben moeten vechten begrip voor andere groepen die hetzelfde doormaken op kunnen brengen, hoor, maar dat denk ik nou eenmaal
Tot zover het woord affiniteit

En je laatste zin vind ik op zn hoogst een beetje vreemd te noemen. Dat je graag discuseerd met argumenten is logisch maar dat je een discussie als deze vergelijkt met een discussie over of een hond of kat beter is slaat als een lul op een trommel.
Sinds wanneer strijden tg en lesbo's tegen elkaar of moet je een keuze maken wie je toffer vindt?

Zoals Stroekie al eerder mocht opmerken is dit topic ooit geopend met de intentie dat iedereen welkom is, op de een of andere manier speel je het nu zo dat we maar een stel bekrompen idioten zijn hier. (disclaimer zo komt het op mij over). Dat slaat gewoon nergens op.

En het gaat mij dus totaal niet over de discussie an sich maar de manier waarop hier op wordt gereageerd.
Want het moge inmiddels wel duidelijk zijn hoe ik denk over tgers.
ijs_beer fan!
  donderdag 5 juni 2008 @ 23:32:58 #122
71919 wonderer
pi_59158783
Ik had gehoopt dat ik met mijn laatste posts nog wat duidelijkheid kon verschaffen, maar blijkbaar ben ik daar naief in geweest
pi_59158836
Blijkbaar.
ijs_beer fan!
  donderdag 5 juni 2008 @ 23:41:53 #124
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_59159053
Ik snap helemaal niks meer van iedereen en weet bij god niet meer wat iedereen nou wel of niet heeft gezegd, of wel of niet bedoelt.

Wat ik wél weet is dat er niet één iemand is die mensen verkeerd begrijpt, en dat er niet één iemand is die graag eigen gelijk wil krijgen en dat er niet één iemand is door blijft gaan over hetzelfde.

Waar twee vechten hebben twee schuld. Het komt heel erg over alsof het ene front pretendeert alle wijsheid en redelijkheid in pacht te hebben, terwijl het andere afgeschildert wordt als niet (willen) begrijpend, misinterpreterend groepje.
Hoogachtend,
Erik.
  donderdag 5 juni 2008 @ 23:41:56 #125
214108 MuteZukini
she's a rejector
pi_59159056
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 23:10 schreef wonderer het volgende:
Het doet me persoonlijk net zoveel als een discussie over of honden of katten beter zijn.
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 23:32 schreef wonderer het volgende:
Ik had gehoopt dat ik met mijn laatste posts nog wat duidelijkheid kon verschaffen, maar blijkbaar ben ik daar naief in geweest
Ik vind het trouwens super dat je om dieren net zo veel geeft en af weet als van transgenders, 't is een wat aparte vergelijking maar die hoeft niet spaak te gaan

we kijken allemaal vanuit een andere hoekje naar de discussie, en dat is niet naief, als er maar geprobeerd wordt dichter bij elkaar te komen
  donderdag 5 juni 2008 @ 23:43:29 #126
71919 wonderer
pi_59159095
Oh, dat "jammer", dat is het struikelblok, zo te zien. Wat ik waarschijnlijk had moeten weten. Ik bedoelde natuurlijk niet dat ik het jammer vind dat ze alleen affiniteit heeft met lesbiennes. Die aanname mijnerzijds was ook een beetje kort door de bocht, maar als je eerst aangeeft dat een transvrouw gewoon vrouw is, ga ik daarvan uit en dat vond ik jammer.

En goed, verkeerde vergelijking blijkbaar, als dan op alle slakken zout gelegd moeten worden. Ik voel me niet persoonlijk aangesproken door deze discussie. Goed zo? Geen vergelijkingen, alleen de kern van wat ik ermee wilde zeggen.

En ja, ik vind nog steeds dat als je geen begrip kan opbrengen voor een groep mensen die in dezelfde situatie zit of heeft gezeten zoals jijzelf, je kortzichtig bent. En iedereen moet voor zichzelf maar uitmaken of hij of zij dat wel of niet kan.

Ik heb die discussie eerder in het H-topic geprobeerd te voeren waar een paar man goths de grond in boorden. Niemand vindt het leuk om uitgescholden te worden omdat je er te homo uitziet, maar zwarte kleding en oogschaduw is natuurlijk wel een legitieme reden om een groep mensen belachelijk te maken. Ik snap dat niet en zal er tegen ageren als ik daar voor in de stemming ben.
  donderdag 5 juni 2008 @ 23:50:22 #127
71919 wonderer
pi_59159300
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 23:41 schreef MuteZukini het volgende:
we kijken allemaal vanuit een andere hoekje naar de discussie, en dat is niet naief, als er maar geprobeerd wordt dichter bij elkaar te komen
Dat was ook mijn insteek ja. Ik heb mijn username niet per ongeluk gekozen, ik probeer gewoon dingen te begrijpen en bij andere mensen begrip te kweken. Met de angst voor het onbekende hebben we hier allemaal vaak zat te maken gehad.
  vrijdag 6 juni 2008 @ 00:06:29 #128
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_59159753
Jullie zijn me allemaal even lief. Bovendien zijn we maar met een beperkt aantal hier in deze reeks en kunnen we niemand missen. De start van deze reeks was juist ook mede veroorzaakt door mindere ervaringen in andere fora. Daarom wilden we toch graag zo'n voorbeeld zijn en ons onthouden van (ver)oordelen. Hier was juist plaats voor een ieder in de herberg die bij binnenkomst de regels uit de OP gelezen had. En daar waar we ons druk moeten maken over het aanstaande jubileum in verband met nummer 200 blijkt dat we na verloop van tijd toch niet zoveel verschillen van andere fora en dat ook hier het (ver)oordelen moeilijk uit te schakelen is
Toch wil ik hier graag een oproep doen om opnieuw een evenwicht te vinden tussen hoofd en hart en nog eens terug te denken aan [Lesbeau]#1

en nu ga ik slapen

headhunten voor functies bij United Naties of andere vredesoperaties worden niet op prijs gesteld
pi_59166154
Mooi gesproken Stroek

En daarmee zet ik een keer de koffie/thee/verse jus/warme chocolademelk en grote kan water met citroenschijfjes klaar.
  vrijdag 6 juni 2008 @ 12:26:09 #130
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_59168933
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 10:43 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Mooi gesproken Stroek

En daarmee zet ik een keer de koffie/thee/verse jus/warme chocolademelk en grote kan water met citroenschijfjes klaar.
dankjewel water met verse citroen
  vrijdag 6 juni 2008 @ 12:33:57 #131
176394 TwistedDarling
Grumpy... but gorgeous.
pi_59169112
Was-het-weer-eens-zo-gezellig?-tvp
People assume that time is a strict progression of cause to effect... but actually, from a non-linear, non-subjective viewpoint, it's more like a big ball of wibbly-wobbly... timey-wimey... stuff. (The Doctor)
  vrijdag 6 juni 2008 @ 12:48:15 #132
176394 TwistedDarling
Grumpy... but gorgeous.
pi_59169486
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 17:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Of over Alanis Morissette (OMG ik en NanKing gaan er heen!)
jaloers
People assume that time is a strict progression of cause to effect... but actually, from a non-linear, non-subjective viewpoint, it's more like a big ball of wibbly-wobbly... timey-wimey... stuff. (The Doctor)
pi_59201172
*kuch*

Koffie, iemand? Thee? Iets anders?
  zaterdag 7 juni 2008 @ 20:06:24 #134
176394 TwistedDarling
Grumpy... but gorgeous.
pi_59201213
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 20:04 schreef Noodly het volgende:
*kuch*

Koffie, iemand? Thee? Iets anders?
Doe maar heel veel water, m'n geliefde Utrechtje staat in de fik.
  zaterdag 7 juni 2008 @ 20:08:41 #135
166653 DR34M3R
*Knuffel!*
pi_59201278
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 20:06 schreef TwistedDarling het volgende:

[..]

Doe maar heel veel water, m'n geliefde Utrechtje staat in de fik.
ajjj... dat ziet er idd heftig uit.
Those who dream by night in the dusty recesses of their mind, wake in the morning to find that it was vanity.
But the dreamers of the day are dangerous people, for they dream their dreams with open eyes, and make them come true.
  zaterdag 7 juni 2008 @ 21:17:17 #136
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_59203064
* Alicey groet allen
  zaterdag 7 juni 2008 @ 21:23:12 #137
71919 wonderer
pi_59203224
*groet Alicey terug*

Wat is er met Utrecht?
  zaterdag 7 juni 2008 @ 21:24:44 #138
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_59203261
Wonderer!

Geen idee wat er met Utrecht is, iets met een brand las ik net vaag in een kop ofzo?
  zaterdag 7 juni 2008 @ 21:26:20 #139
71919 wonderer
pi_59203315
Hm, even googlen dan maar.

We gaan vandaag en morgen het behang in de logeerkamer eraf halen en dan verven... en het is 35 graden buiten
  zaterdag 7 juni 2008 @ 21:27:28 #140
71919 wonderer
pi_59203359
  zaterdag 7 juni 2008 @ 21:28:00 #141
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_59203378
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 21:26 schreef wonderer het volgende:
Hm, even googlen dan maar.

We gaan vandaag en morgen het behang in de logeerkamer eraf halen en dan verven... en het is 35 graden buiten
Een brand dus inderdaad. 35 graden, da's lekker! Hier is het een stuk minder nog.

Wat voor kleur ga je de logeerkamer verven?
  zaterdag 7 juni 2008 @ 21:28:25 #142
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_59203392
Oh, je hebt precies die link gevonden
  zaterdag 7 juni 2008 @ 21:33:10 #143
71919 wonderer
pi_59203501
Waarschijnlijk dezelfde blauw als onze slaapkamer (we hebben nog een hele emmer over tenslotte), maar met witte lambrisering, want de vloerbedekking is ook blauw.

Ben benieuwd dus. Hoef ik in ieder geval niet zo te peuteren bij de plinten want die gaan er deze keer af

En ja, ik had ook een link gevonden

En ik hou niet van warm De badkamer lijkt wel een sauna (raam op het zuiden). Hopelijk kunnen we een beetje slapen vannacht.
  zaterdag 7 juni 2008 @ 21:41:31 #144
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_59203723
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 21:33 schreef wonderer het volgende:
Waarschijnlijk dezelfde blauw als onze slaapkamer (we hebben nog een hele emmer over tenslotte), maar met witte lambrisering, want de vloerbedekking is ook blauw.
Wat voor blauw is dat? (Foto! )
quote:
Ben benieuwd dus. Hoef ik in ieder geval niet zo te peuteren bij de plinten want die gaan er deze keer af
Da's ideaal! Hoewel afplakband ook prima werkt.
quote:
En ja, ik had ook een link gevonden
Ja ik zag het.
quote:
En ik hou niet van warm De badkamer lijkt wel een sauna (raam op het zuiden). Hopelijk kunnen we een beetje slapen vannacht.
Ik heb ook wel grenzen, maar ik zou denk ik prima kunnen leven in een wat minder Hollands klimaat.
  zondag 8 juni 2008 @ 00:57:05 #145
71919 wonderer
pi_59208505
Hemelsblauw. http://gallery.nietoverdr(...)/normal_P1060534.jpg

Het is IRL iets donkerder maar niet veel.
  zondag 8 juni 2008 @ 10:11:24 #146
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_59212101
Oh da's wel een mooi kleurtje blauw, lekker licht
  zondag 8 juni 2008 @ 13:26:48 #147
214108 MuteZukini
she's a rejector
pi_59216164
quote:
Op zondag 8 juni 2008 00:57 schreef wonderer het volgende:
Hemelsblauw. http://gallery.nietoverdr(...)/normal_P1060534.jpg

Het is IRL iets donkerder maar niet veel.
je gaat toch wel nog wat aan de muur hangen he.... op z'n minst wolkjes...en als je dat toch doet van die engeltjes die over zo'n wolkje heen leunen
  zondag 8 juni 2008 @ 16:41:34 #148
71919 wonderer
pi_59221691
quote:
Op zondag 8 juni 2008 13:26 schreef MuteZukini het volgende:

[..]

je gaat toch wel nog wat aan de muur hangen he.... op z'n minst wolkjes...en als je dat toch doet van die engeltjes die over zo'n wolkje heen leunen
Dat opperde ik ook al maar daar was manlief het niet mee eens

Overigens il hij het lage stuk van de muur keukenrood doen, met witte plinten en chairrail (plint halverwege de muur). Dat kan ook best mooi worden.
  zondag 8 juni 2008 @ 16:59:11 #149
214108 MuteZukini
she's a rejector
pi_59222259
keukenrood???

Rood met blauw lijkt me een erg onrustige combinatie... zou ik niet doen hoor... tenzij het bij jullie karakters in bed past???
wat voor chairrail zat je aan te denken dan? (chairrails zijn ook zooooo amerikaans )
  zondag 8 juni 2008 @ 17:11:58 #150
71919 wonderer
pi_59222621
Helemaal blauw gaat niet, want de vloerbedekking is ook blauw. En de keuken is mooi donkerrood. Volgens mij moet dat wel lukken, zeker met een witte chairrail (wat is dat in het nederlands?) ertussen.

En ach, het is toch maar de logeerkamer
  zondag 8 juni 2008 @ 17:35:57 #151
214108 MuteZukini
she's a rejector
pi_59223280
quote:
Op zondag 8 juni 2008 17:11 schreef wonderer het volgende:
Helemaal blauw gaat niet, want de vloerbedekking is ook blauw. En de keuken is mooi donkerrood. Volgens mij moet dat wel lukken, zeker met een witte chairrail (wat is dat in het nederlands?) ertussen.

En ach, het is toch maar de logeerkamer
chairrail??? heb alleen stoelplank gevonden, maar het is wel iets zeldzaams hier blijkbaar

ondanks dat het maar de logeerkamer is blijf ik me het moeilijk voorstellen met een witte chairrail al helemaal, dan zou ik een witte lambrisering nemen, ben je van dat rood af en breekt de vloer ook van de muur
is maar een tip, weet verder nul komma nul van interieurdesign , dat is me te gay
  zondag 8 juni 2008 @ 17:39:58 #152
71919 wonderer
pi_59223373
Ja, wit was het plan

Ach, eerst maar eens in de grondverf zetten, en dan eerst het blauwe stuk doen. Kijken hoe dat eruit ziet.

Ik denk dat in Nederland zo'n chairrail niet echt werkt vanwege de stopcontacten die precies op die hoogte zitten of zo. Ik weet het niet. Vind het zelf ook wel typisch Amerikaans hoor, maar goed, volgens mij gaat het best werken zo.

We zaten eerst aan echte lambrisering te denken (wainscoating) maar dat was duur
  zondag 8 juni 2008 @ 17:45:30 #153
214108 MuteZukini
she's a rejector
pi_59223514
bij mij zitten de stopcontacten en kabel/internet/telefoon allemaal op die hoogte, maar dat is niet overal, maar komt wel veel voor. Denk dat vooral de lichtknoppen een obstakel zijn....op welke hoogte zitten die bij jullie?

lambrisering is duur ja.... ach als je nou gewoon veel euro's verdient met je boek kan je dat misschien ooit nog betalen
  zondag 8 juni 2008 @ 17:59:00 #154
71919 wonderer
pi_59223921
Ik ga mijn royalties liever in een netbook investeren. Of de hypotheek of zo..

De lichtknopjes zitten hier wel iets hoger dan waar ik die richel zou willen, geloof ik, maar het is inderdaad niet makkelijk.

Misschien lukt het me wel een hele mooie strakke scheidingslijn te verven, dan hoeft het niet eens
  maandag 9 juni 2008 @ 09:51:32 #155
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_59239711
tvp
I am wondering today in the sun on a boat to Dover
How it comes that I feel so high
When I ought to feel lower
  maandag 9 juni 2008 @ 10:33:16 #156
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_59240747
Mijn huisje met vorderingen:

Hal, net geschilderd door mij, niet de beste schilder...

Woonkamer (Met laminaat )

Keuken (met vader erin en witte tegeltjes )

Overloop, niet meer geel

De kamer van K, ik ben zo blij dat die schuine wanden niet meer bruin zijn

Mijn kamer (Daar ligt nu ook laminaat, maar het fototoestel was niet meer aanwezig, ik ben zo blij )

En de kamer van A, met heel leuk behang

Er moet nog veel gebeuren, maar aangezien ik nu gewoon zsm weg wil, zal het meeste moeten als ik erin zit...
Dat komt wel, het belangrijkste is gedaan
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 9 juni 2008 @ 11:35:13 #157
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_59242305
Cool JeeBee!!

Ziet er goed uit. En inderdaad het scheelt een hoop dat het niet meer bruin is. Lijkt meteen al groter.. Ik vind die beertjes helemaal KOEL op de muur!!
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  maandag 9 juni 2008 @ 18:08:48 #158
71919 wonderer
pi_59252841
Ik moest net aan je denken. Hard aan het werk geweest dus.

En wex, dat zijn knijnen volgens mij
  maandag 9 juni 2008 @ 18:10:41 #159
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_59252889
JB er is hard gewerkt zeg
  maandag 9 juni 2008 @ 19:04:43 #160
166653 DR34M3R
*Knuffel!*
pi_59254194
Is mooi geworden JB! Wanneer trek je erin?
Those who dream by night in the dusty recesses of their mind, wake in the morning to find that it was vanity.
But the dreamers of the day are dangerous people, for they dream their dreams with open eyes, and make them come true.
  maandag 9 juni 2008 @ 19:19:13 #161
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_59254689
Ziet er goed uit JB!
  dinsdag 10 juni 2008 @ 10:03:06 #162
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_59270678
zet koffie/thee/water/verse jus en chcoolademelk klaar voor een ieder
  dinsdag 10 juni 2008 @ 11:18:12 #163
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_59272473
komend weekend ga ik overhuizen
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 10 juni 2008 @ 14:25:43 #164
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_59277284
quote:
Op maandag 9 juni 2008 18:08 schreef wonderer het volgende:
Ik moest net aan je denken. Hard aan het werk geweest dus.

En wex, dat zijn knijnen volgens mij
knijn is ook net n beer...
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 11:18 schreef JamesBrownie het volgende:
komend weekend ga ik overhuizen
supers!!!!! GEFELI!!
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_59277415
Zo, JB, wat goed!!!
Ziet er zó mooi uit, en wat een fantastisch behang inderdaad! Enorm leuk. Wauw!
Wat een fijn gevoel moet dat zijn, helemaal als je er in zit volgende week
  dinsdag 10 juni 2008 @ 14:35:48 #166
176394 TwistedDarling
Grumpy... but gorgeous.
pi_59277555
Dat behang is echt tof.
  donderdag 12 juni 2008 @ 17:20:26 #167
166653 DR34M3R
*Knuffel!*
pi_59340181
*kick*
  vrijdag 13 juni 2008 @ 10:41:17 #168
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_59357864
zet koffie/thee/water/verse jus en chocolademelk klaar voor een ieder
pi_59360773
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 10:41 schreef Stroekie het volgende:
  vrijdag 13 juni 2008 @ 13:59:42 #170
166653 DR34M3R
*Knuffel!*
pi_59362699
jajajaja.... zachtjes aan komt er weer leven in de brouwerij hier...

pi_59363595
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 13:59 schreef DR34M3R het volgende:
jajajaja.... zachtjes aan komt er weer leven in de brouwerij hier...

Tja, het regent weer enzo...
Daar gaan we binnen van zitten, en fokken
pi_59367081
Heul mooi weer hier
  vrijdag 13 juni 2008 @ 17:12:37 #173
71919 wonderer
pi_59367761
Hier ook weer, gelukkig. Die temperaturen van 35+ van afgelopen week mogen voor mij wel wegblijven voorlopig...
  maandag 16 juni 2008 @ 12:52:17 #174
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_59429495
zet een schaal met gesmeerde broodjes, koffie/thee/water/verse jus en chocolademelk klaar
  maandag 16 juni 2008 @ 13:07:18 #175
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_59429935
quote:
Op maandag 16 juni 2008 12:52 schreef Stroekie het volgende:
zet een schaal met gesmeerde broodjes, koffie/thee/water/verse jus en chocolademelk klaar
Ik zou er als ik jou was een folietje omheen doen....
  maandag 16 juni 2008 @ 13:54:50 #176
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_59431366
quote:
Op maandag 16 juni 2008 13:07 schreef maedel het volgende:

[..]

Ik zou er als ik jou was een folietje omheen doen....
jij bent bang dat ik er mee blijf zitten ?

maar jij kent mijn eetgedrag toch
pi_59435441
quote:
Op maandag 16 juni 2008 12:52 schreef Stroekie het volgende:
Oh! Die lust ik ook wel

Ik heb vandaag de hele dag opgeruimd op mijn werk En ik stond niet eens ingeroosterd.
  maandag 16 juni 2008 @ 16:38:32 #178
71919 wonderer
pi_59435867
Foto's van de Boston Pride. Zoek de verschillen met Amsterdam.
pi_59438033
D'r is zeker minder water
pi_59438043

Hee!
  maandag 16 juni 2008 @ 18:41:30 #181
71919 wonderer
pi_59438648
Ja, stom he? Ik vraag me af of het een Nederlander was/
pi_59439536
Waarschijnlijk...
  maandag 16 juni 2008 @ 20:02:14 #183
166653 DR34M3R
*Knuffel!*
pi_59441013
quote:
Op maandag 16 juni 2008 16:38 schreef wonderer het volgende:
Foto's van de Boston Pride. Zoek de verschillen met Amsterdam.
Hmmm.... ik mis idd ook de boten
  maandag 16 juni 2008 @ 22:57:37 #184
71919 wonderer
pi_59446953
Verslag(je) in mijn blog nu
  dinsdag 17 juni 2008 @ 10:20:21 #185
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_59453719
quote:
Op maandag 16 juni 2008 18:41 schreef wonderer het volgende:
Ja, stom he? Ik vraag me af of het een Nederlander was/
je hebt hem niet aangesproken ?
  dinsdag 17 juni 2008 @ 10:20:44 #186
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_59453729
  dinsdag 17 juni 2008 @ 16:21:58 #187
71919 wonderer
pi_59463446
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 10:20 schreef Stroekie het volgende:

[..]

je hebt hem niet aangesproken ?
Nope, hij liep aan de andere kant van de weg.
  donderdag 19 juni 2008 @ 20:03:54 #188
71919 wonderer
pi_59527698
Ik heb (eindelijk) mijn rijbewijs
  donderdag 19 juni 2008 @ 21:16:53 #189
166653 DR34M3R
*Knuffel!*
pi_59530617
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 20:03 schreef wonderer het volgende:
Ik heb (eindelijk) mijn rijbewijs
Feli wonderer!

Hoe lang heb je er nu over gedaan?
  donderdag 19 juni 2008 @ 21:21:05 #190
71919 wonderer
pi_59530838
Nou, technisch gezien tien uur les en dertig uur theorie... plus wat losse uurtjes oefenen.

Maar ik begon 5 januari met lessen, dus best lang
  donderdag 19 juni 2008 @ 21:32:42 #191
166653 DR34M3R
*Knuffel!*
pi_59531417
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 21:21 schreef wonderer het volgende:
Nou, technisch gezien tien uur les en dertig uur theorie... plus wat losse uurtjes oefenen.

Maar ik begon 5 januari met lessen, dus best lang
Nou, dat valt anders reuze mee hoor, netjes!
  donderdag 19 juni 2008 @ 21:35:38 #192
71919 wonderer
pi_59531560
In mijn blog een wat uitgebreidere beschrijving over hoe het eraan toegaat enzo. Het is volgens mij best anders dan in Nederland.
  donderdag 19 juni 2008 @ 21:35:56 #193
166653 DR34M3R
*Knuffel!*
pi_59531573
Ik ga slapen, ik heb het nodig..
  donderdag 19 juni 2008 @ 21:36:55 #194
166653 DR34M3R
*Knuffel!*
pi_59531628
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 21:35 schreef wonderer het volgende:
In mijn blog een wat uitgebreidere beschrijving over hoe het eraan toegaat enzo. Het is volgens mij best anders dan in Nederland.
Oh, ok, ik zet hem op mijn to-do lijstje voor morgen. Hoef morgen maar 3 uurtjes te werken, dus het lijkt me dat dat moet gaan lukken

welterusten
  donderdag 19 juni 2008 @ 21:37:11 #195
71919 wonderer
pi_59531636
Bedankt voor je kaartje

En weltrusten
  donderdag 19 juni 2008 @ 21:40:52 #196
166653 DR34M3R
*Knuffel!*
pi_59531814
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 21:35 schreef wonderer het volgende:
Heb het toch nog maar ff gelezen

Inderdaad heel anders dan hier! Wel prettig dat je niet maanden op een wachtlijst hoeft voor je aan de beurt bent om op te gaan.

en nu voor de laatste keer vandaag elterusten
pi_59533223
hee, het topic leeft weer.
  donderdag 19 juni 2008 @ 22:11:03 #198
71919 wonderer
pi_59533451
Nu in leven houden!
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 19 juni 2008 @ 22:55:07 #199
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_59535843
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 22:11 schreef wonderer het volgende:
Nu in leven houden!
Life is a rocky road?

life is a cosmic symphony

Zo en dan nu een bavaria
  donderdag 19 juni 2008 @ 23:29:37 #200
71919 wonderer
pi_59537265
Life is a bunch of chemical and biological processes.

Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 19 juni 2008 @ 23:41:48 #201
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_59537680
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 23:29 schreef wonderer het volgende:
Life is a bunch of chemical and biological processes.

Neuj dat zongen ze niet bij de bavaria reclame
  donderdag 19 juni 2008 @ 23:44:25 #202
71919 wonderer
pi_59537760
Nee, dat is mijn eigen diepfilosofische instelling
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')