Dat was ook mijn insteek ja. Ik heb mijn username niet per ongeluk gekozen, ik probeer gewoon dingen te begrijpen en bij andere mensen begrip te kweken. Met de angst voor het onbekende hebben we hier allemaal vaak zat te maken gehad.quote:Op donderdag 5 juni 2008 23:41 schreef MuteZukini het volgende:
we kijken allemaal vanuit een andere hoekje naar de discussie, en dat is niet naief, als er maar geprobeerd wordt dichter bij elkaar te komen![]()

dankjewelquote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:43 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Mooi gesproken Stroek![]()
En daarmee zet ik een keer de koffie/thee/verse jus/warme chocolademelk en grote kan water met citroenschijfjes klaar.

quote:Op donderdag 5 juni 2008 17:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Of over Alanis Morissette (OMG ik en NanKing gaan er heen!)

Doe maar heel veel water, m'n geliefde Utrechtje staat in de fik.quote:

ajjj... dat ziet er idd heftig uit.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:06 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Doe maar heel veel water, m'n geliefde Utrechtje staat in de fik.![]()

Een brand dus inderdaad. 35 graden, da's lekker!quote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:26 schreef wonderer het volgende:
Hm, even googlen dan maar.
We gaan vandaag en morgen het behang in de logeerkamer eraf halen en dan verven... en het is 35 graden buiten

Wat voor blauw is dat? (Foto!quote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:33 schreef wonderer het volgende:
Waarschijnlijk dezelfde blauw als onze slaapkamer (we hebben nog een hele emmer over tenslotte), maar met witte lambrisering, want de vloerbedekking is ook blauw.
Da's ideaal!quote:Ben benieuwd dus. Hoef ik in ieder geval niet zo te peuteren bij de plinten want die gaan er deze keer af
Ja ik zag het.quote:En ja, ik had ook een link gevonden
Ik heb ook wel grenzen, maar ik zou denk ik prima kunnen leven in een wat minder Hollands klimaat.quote:En ik hou niet van warmDe badkamer lijkt wel een sauna (raam op het zuiden). Hopelijk kunnen we een beetje slapen vannacht.

je gaat toch wel nog wat aan de muur hangen he.... op z'n minst wolkjes...en als je dat toch doet van die engeltjes die over zo'n wolkje heen leunenquote:Op zondag 8 juni 2008 00:57 schreef wonderer het volgende:
Hemelsblauw. http://gallery.nietoverdr(...)/normal_P1060534.jpg
Het is IRL iets donkerder maar niet veel.

Dat opperde ik ook al maar daar was manlief het niet mee eensquote:Op zondag 8 juni 2008 13:26 schreef MuteZukini het volgende:
[..]
je gaat toch wel nog wat aan de muur hangen he.... op z'n minst wolkjes...en als je dat toch doet van die engeltjes die over zo'n wolkje heen leunen![]()
![]()

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |